Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Очікувана вартість
2 235 243,60 UAH
UA-2024-10-21-000117-a ● ec5de30c2b9d427fae91dc3385231d41
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" |
Код ЄДРПОУ: | 01998489 |
Місцезнаходження: | 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336 |
Контактна особа: |
Віта Камінська +380992320905 vvkaminskaya5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2024 08:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2024 16:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 235 243,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 352,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54051, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. Розрахунки за даним Договором здійснюються поетапно в наступному порядку: Замовник здійснює авансовий платіж в розмірі 30% вартості робіт. Остаточні розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2024 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2024 10:14 |
5.Додаток 5 до ТД (перелік документів учасника) зміни.docx | |
20 листопада 2024 10:14 |
1.Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги) зміни.docx | |
20 листопада 2024 10:14 |
1.1.Тендерна документація за Особливостями. зміни.docx | |
20 листопада 2024 10:14 |
ЗМІНИ 2.docx | |
21 жовтня 2024 11:36 |
3. Додаток 3 ДОГОВІР ПІДРЯДУ зі змінами.docx | |
21 жовтня 2024 11:36 |
ЗМІНИ 1.docx | |
21 жовтня 2024 08:16 |
4.Додаток 4 до ТД (Цінова пропозиція)..docx | |
21 жовтня 2024 08:16 |
2.Додаток 2 до ТД (технічні характеристики)..docx | |
21 жовтня 2024 08:16 |
6.Додаток 6 до ТД (документи переможця)..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Дата подання: 29 жовтня 2024 08:51
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:20
Шановний замовник,
В Розділу 4 п. 7 Додатку 1 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати:
- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням».
Однак, відповідно до умов державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 станом на 2024 рік акредитовані органи сертифікації видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, що є аналогічним за своєю суттю Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням».
Просимо Вас привести у відповідність до чинних нормативів тендерну документацію або просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
Акредитовані органи станом на 2024 рік видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, але якщо учасником Сертифікат отримано до 2024року і він є діючим згідно наказу від 25.07.2005 № 187 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів. Зазначені сертифікати установлюють загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. На випадок, якщо учасником буде надано Свідоцтво або Сертифікат це не призведе до дискримінації учасника.
Акредитовані органи станом на 2024 рік видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, але якщо учасником Сертифікат отримано до 2024року і він є діючим згідно наказу від 25.07.2005 № 187 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів. Зазначені сертифікати установлюють загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. На випадок, якщо учасником буде надано Свідоцтво або Сертифікат це не призведе до дискримінації учасника.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 29 жовтня 2024 09:00
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:21
Шановний замовник,
п. 2 Розділу 1 Додатку 1 зазначено про те, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити наявність наступних працівників:
- начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів;
- інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію;
- інженер-проектувальник в частині кошторисної документації.
Виходячи з переліку робіт, згідно Додатку 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.
Просимо вас надати пояснення: навіщо учаснику підтверджувати наявність у нього саме начальника з технічного обслуговування ?
Також, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вищенаведена вимога замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників та завдання бюджету збитків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт/надання послуг протягом усього часу їх виконання/надання; забезпечення упевненості в тому, що роботи в частині ремонту ліфтів, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 29 жовтня 2024 09:19
Дата відповіді: 30 жовтня 2024 17:22
Шановний Замовник,
вами у п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено, зокрема:
- (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником у період з 2021 по 2024 роки та виконаний в повному обсязі).
Просимо вас надати наступні пояснення:
1. чому саме в аналогічному договорі має бути клас наслідків (відповідності) СС2 або СС3? Просимо вас підтвердити наявність розрахунку класу наслідків за предметом закупівлі. Та яка різниця відповідно до діючих норм ДСТУ між аналогічними договорами СС1, СС2 чи СС3 відповідно дно переліку робіт?
2. чому учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, укладений саме у період з 2021 по 2024 роки?????? Не зрозуміло що такого відбувалось в ці роки, що ви так обмежуєте коло потенційних учасників. Це є дискримінаційні вимоги - такої позиції і АМКУ в аналогічних справах.
Просимо вас внести зміни в тендерній документації в цій частині, та видалити дискримінаційні умови, які обмежують участь в процедурі закупівлі учасників.
Ваши дії свідчать про лобіювання інтересів окремого підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником самостійно приймається рішення щодо встановлення вимог до предмету закупівлі в тому числі і щодо встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх документального підтвердження. Замовник ніяким образом не дискримінує умови учасників і не обмежує участь в процедурі закупівлі.
Слід зазначити, що вид робіт, що є предметом закупівлі, належить до робіт підвищеної небезпеки, дані роботи будуть виконуватись у КНП ММР «Міська лікарня №5», де знаходиться велика кількість осіб, а, отже, Замовника цікавить отримати якісні роботи з дотриманням усіх обов’язкових нормативних документів, в тому числі, що забезпечить максимально безпечне використання ліфта після проведення пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію. Наявність в учасника аналогічного досвіду (відповідно п.1.2 Додатку 1) є підтвердженням спроможності учасника виконувати роботи у відповідності до вимог діючих нормативно-правових документів. З огляду на це вимога щодо надання аналогічного договору є обгрунтованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель та нормам чинного законодавства.»
Клас наслідків визначається проектом та експертним звітом який надає відповідна інстанція
Слід зазначити, що вид робіт, що є предметом закупівлі, належить до робіт підвищеної небезпеки, дані роботи будуть виконуватись у КНП ММР «Міська лікарня №5», де знаходиться велика кількість осіб, а, отже, Замовника цікавить отримати якісні роботи з дотриманням усіх обов’язкових нормативних документів, в тому числі, що забезпечить максимально безпечне використання ліфта після проведення пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію. Наявність в учасника аналогічного досвіду (відповідно п.1.2 Додатку 1) є підтвердженням спроможності учасника виконувати роботи у відповідності до вимог діючих нормативно-правових документів. З огляду на це вимога щодо надання аналогічного договору є обгрунтованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель та нормам чинного законодавства.»
Клас наслідків визначається проектом та експертним звітом який надає відповідна інстанція
щодо СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015
Дата подання: 31 жовтня 2024 02:54
Дата відповіді: 01 листопада 2024 14:28
Шановний Замовник,
не зрозуміла ваша відповідь: якщо Учасник надасть або СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015 або Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням», то це не буде дискримінацією учасників чи не призведене до дискваліфікації??? Уточніть, будь ласка.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за увагу .
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника
ДСТУ ISO 10012:2005
Дата подання: 01 листопада 2024 15:07
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:36
Шановний замовник,
Ви читаєте звернення? В зверненні написано: ДИСКРИМІНАЦІЯ чи ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
З вашої відповіді робимо висновок про те, що якщо учасник надає Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 це не є дискримінацією. Однак, в подальшому може бути причиною дискваліфікації. Так чи ні?
Відповідь: ні, не призведе до ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-21-000117-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 31 жовтня 2024 10:02
Дата подання: 31 жовтня 2024 10:02
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2024 16:04
рішення від 04.11.2024 № 17795.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2024 16:04
інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2024 № 18164.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 12:05
рішення від 11.11.2024 № 18164.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2024 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ, внесені зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2024 10:22
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро