Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області Лот 1 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області) Лот 2 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області)
Очікувана вартість
1 625 606 042,00 UAH
UA-2024-10-18-014651-a ● 8b6d8f98288e49d7ac9464ae40a6058d
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 20:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 625 606 042,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
21 жовтня 2024 19:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 19:06 |
ТД (нова редакція) .pdf | |
21 жовтня 2024 19:06 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
21 жовтня 2024 19:06 |
Перелік змін 21.10.24.pdf | |
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 6 до тендерної документації .pdf |
21 жовтня 2024 19:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 19:06 |
ТД (нова редакція) .pdf
|
|||
21 жовтня 2024 19:06 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
|||
21 жовтня 2024 19:06 |
Перелік змін 21.10.24.pdf
|
|||
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
|||
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
|||
18 жовтня 2024 20:12 |
Додаток 6 до тендерної документації .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 21 жовтня 2024 15:14
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 14:21
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо уточнити вимогу щодо протяжності доріг за лотом. В додатку 4 до тендерної документації значиться вимога : * Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю:
- За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів;
- За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з видів основних (ключових) робіт/послуг в обсязі основних (ключових) видів робіт/послуг, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічної специфікації до предмету закупівлі. Учасник має декілька договорів з одним і тим самим замовником і по тих самих дорогах, але виконані в різні роки. Чи можна вважати загальною протяжність просумувавши протяжність доріг по кожному договору? І за який період мають бути аналогічні договори?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Сумувати протяжність доріг по договорам за різні роки не буде підтвердженням послуг в об'ємі не менше ніж 70% на протяжності не менше ніж 3000 км, оскільки термін надання послуг згідно умов зазначених в тендерній документації та проекту договору складає 1 календарний рік, тобто учасник має підтвердити спроможність надання послуг на зазначені протяжності в Додатку 4 до тендерної документації. Аналогічний договір може бути за будь-який період.
Сумувати протяжність доріг по договорам за різні роки не буде підтвердженням послуг в об'ємі не менше ніж 70% на протяжності не менше ніж 3000 км, оскільки термін надання послуг згідно умов зазначених в тендерній документації та проекту договору складає 1 календарний рік, тобто учасник має підтвердити спроможність надання послуг на зазначені протяжності в Додатку 4 до тендерної документації. Аналогічний договір може бути за будь-який період.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 21 жовтня 2024 15:19
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 14:34
Відповідно до вимог тендерної дкоументації, аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Вказана вимога є дискримінуючою, оскільки безпідставно суттєво звужує коло можливих учасників закупівлі, відкидаючі більш кваліфікованих учасників, які надавали послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, про що свідчить, зокрема, і практика рішень Антимонопольного комітету України.
Просимо внести зміни до тендерої документації та визначити, що аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого та/або державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації: * Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю:
- За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів;
- За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Вищезазначена вимога включена до тендерної документації у зв'язку зі специфікою утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, їх значною протяжністю, щільною мережею та розосередженістю об'єктів на яких планується надання послуг з експлуатаційного утримання на відміну від доріг загального користування державного значення, які мають більш лінійну специфіку обслуговування.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації: * Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю:
- За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів;
- За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Вищезазначена вимога включена до тендерної документації у зв'язку зі специфікою утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, їх значною протяжністю, щільною мережею та розосередженістю об'єктів на яких планується надання послуг з експлуатаційного утримання на відміну від доріг загального користування державного значення, які мають більш лінійну специфіку обслуговування.
Вимога ТД подання Учасником документу якій немає відношення до тех.характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 22 жовтня 2024 11:44
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 10:18
Вимога додатку 2 ТД "4.4. Сертифікат відповідності контролю виробництва на підприємстві, що підтверджує
відповідність виробника асфальтобетону вимогам Закону України «Про надання будівельної
продукції на ринку», виданий органом з оцінки відповідності. " Стаття 1. Визначення термінів ЗУ "Про надання будівельної продукції на ринку"
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
будівельна продукція - будь-який матеріал, виріб або комплект, що виробляється та вводиться в обіг для застосування протягом тривалого часу в будівлі або споруді, показники якого впливають на показники будівлі або споруди, пов’язані з основними вимогами до них;
Які будівлі та споруди Замовник планує будувати в розрізі експлуатаціного утримання ))))))))) ? Чому будівництво будівкль та споруд не визначено ТЕХ.характеристики предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги»: автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Так відповідно до Відомості обсягів робіт містяться наступні послуги, зокрема, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару дороги та ін. із застосуванням різних видів асфальтобетону.
Тому, задля дотримання норм Закону України «Про надання будівельної продукції на ринку» учасник у складі пропозиції повинен надати на виробника асфальтобетону – сертифікат відповідності контролю виробництва на підприємстві щодо дотримання вказаного вище Закону України.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги»: автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів; штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Так відповідно до Відомості обсягів робіт містяться наступні послуги, зокрема, ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, влаштування вирівнюючого шару дороги та ін. із застосуванням різних видів асфальтобетону.
Тому, задля дотримання норм Закону України «Про надання будівельної продукції на ринку» учасник у складі пропозиції повинен надати на виробника асфальтобетону – сертифікат відповідності контролю виробництва на підприємстві щодо дотримання вказаного вище Закону України.
Щодо кваліфікації
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:20
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 10:39
Шановний Замовник!
Тендерною документацією передбачено, що аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю: - За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів; - За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Учасник вважає дискримінаційним положення ТД, яким передбачено, що аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування тільки місцевого значення з огляду на наступне.
Згідно ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях.
Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання).
А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг.
Зокрема ст. 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
Але відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з їх поточного ремонту.
Вважаємо, що вимога тендерної документації щодо автомобільних доріг загального користування місцевого значення штучно та безпідставно звужує коло потенційних учасників.
Так, експлуатаційне утримання автомобільних доріг виконується відповідно до вимог «Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», затверджених постановою КМУ від 30.03.1994 року № 198, а також відповідно до Технічних правил ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування П-Г.1-218-113:2009.
У жодному з даних НПА немає поділу на державні та місцеві дороги.
Так, дія Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правила користування ними та охорони поширюються на автомобільні дороги загального користування, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, залізничні переїзди (далі - дорожні об'єкти), у межах смуги їх відведення та “червоних ліній” відповідно і є обов'язковими для власників дорожніх об'єктів, органів, що здійснюють управління ними, та їх користувачів, а також для підприємств та організацій, що забезпечують ремонт та утримання дорожніх об'єктів.
Технічні правила П-Г.1-218-113:2009 визначають комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження.
При цьому всі названі стандарти та правила визначають вимоги до експлуатаційного утримання доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення.
Дороги державного значення, і дороги місцевого значення є дорогами загального користування, які без залежності від виду потребують одного і того ж експлуатаційного утримання, бо комплекс послуг один і той самий.
Надання послуг з експлуатаційного утримання і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт.
Тому, якщо учасник має досвід надання послуг з експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення, то він так само зможе надати послуги з експлуатаційного утримання доріг загального користування державного значення і навпаки.
З огляду на викладене, вважаємо, що вимога тендерної документації не має під собою технічного підґрунтя, а спрямована лише на дискримінацію учасників та обмеження конкуренції, а тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, та викласти в наступній редакції:
«Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю: - За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів; - За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів».
В іншому випадку ми будемо змушені сьогодні звернутись зі Скаргою до АМКУ, що тільки затягне процес, адже практика АМКУ з цього приводу вже стала шостий рік поспіль: встановлення вимоги про лише державні або лише місцеві догори є дискримінацією учасників.
А також звернути увагу Комісії АМКУ на те, що, що аналогічна Ваша ж закупівля 2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-09-017618-a) не містила таких вимог, хоча предмет закупівлі не змінився, що наштовхує на думку про штучне звуження кола учасників і ТД, як зроблена під конкретного учасника.
Крім того, тендерною документацією встановлено такі вимоги:
Чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією. Документи мають відповідати та підтверджувати вимогам чинних ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення. Технічні умови): - масова частка хлористого натрію – не менше ніж 90 %; - масова частка нерозчинного у воді залишку – не більше ніж 0,6 %; - масова частка вологи – не більше ніж 0,4 %;
Для підтвердження якості асфальтобетонних сумішей гарячих, теплих та холодних учасник надає: чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією. Документи мають відповідати та підтверджувати вимогам чинних ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови): Водонасичення- не більше 3,5 % Границя міцності при стисту МПа за температури 50 °С – не менше 1,2 Мпа. Водонасиченість до прогрівання (холодної суміші) – не більше 9% Залишкова пористість за об'ємом (холодної суміші) – 6-10% Границя міцності при стисту МПа за температури 20 °С до прогрівання (холодної суміші) – не менше 1,5 Мпа.
Мусимо зазначити, що дане формулювання звужує коло учасників та є ознакою змови, оскільки більшість будівельних матеріалів в України продаються через постачальників, які не є ані виробниками, ані уповноваженими представниками/дилерами виробників.
Враховуючи це, вимагаємо виключити дані вимоги.
Зазначимо, що в Україні сертифікація та атестація є добровільною і Мінінфраструктури та Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України не вимагаються наявності відповідних документів у надавачів послуг.
Просимо прибрати вказані вимоги з документації і не обмежувати коло учасників торгів подібними штучними перешкодами.
Також, тендерною документацією до Учасників ставиться вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий незалежною лабораторією, що акредитовані за міжнародним стандартом ISO/IEC 17025 на суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний, виданий що виготовлений у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний».
Повідомляємо, що з 01.10.2023 року набрали чинності окремі положення Закону України «Про систему громадського здоров'я» № 2573-IX, які скасували необхідність отримувати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Однак, у Вашій тендерній документації, яка складена через РІК після скасування висновків державної СЕЕ, все-одно вимагається цей дозвільний документ, який вже скасовано, який вже НЕ видається і вимагати його в Учасників взагалі є порушенням законодавства.
Тут ще хочемо нагадати Вам, про ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тож, Шановний Замовник, приведіть, будь-ласка, свою тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, приберіть дану вимогу, а також звертаємо увагу, що вимоги, які Ви ставите мають відповідати актуальному законодавству на сьогоднішній день.
Також наголошуємо, що всі облавтодори через відсутність достатнього фінансування, а також через відсутність законодавчої необхідності не замовляють такі документи і не зможуть прийняти участь у закупівлі.
Також Ви вимагаєте надання сертифікату відповідності контролю виробництва на підприємстві, що підтверджує відповідність виробника асфальтобетону вимогам Закону України «Про надання будівельної продукції на ринку», виданий органом з оцінки відповідності.
Однак, у Законі України «Про надання будівельної продукції на ринку» не містить вимог щодо отримання будь-яких сертифікатів. Яким саме НПА це передбачено.
Натомість, відповідно до Закону України «Про надання будівельної продукції на ринку» виробник складає декларацію показників будівельної продукції відповідно до частин першої - третьої статті 5 і статті 6 цього Закону та наносить знак відповідності технічним регламентам відповідно до статей 8 і 9 цього Закону, крім випадків, встановлених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимогаємо внести зміни у ТД і замість сертифікату відповідності, яким нічим не передбачений, вимагати від учасників декларацію показників будівельної продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації: * Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю:
- За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів;
- За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Вищезазначена вимога включена до тендерної документації у зв'язку зі специфікою утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, їх значною протяжністю, щільною мережею та розосередженістю об'єктів на яких планується надання послуг з експлуатаційного утримання на відміну від доріг загального користування державного значення, які мають більш лінійну специфіку обслуговування.
Щодо другого питання. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий незалежною лабораторією, що акредитовані за міжнародним стандартом ISO/IEC 17025 на суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний, виданий що виготовлений у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний».
Слід роз’яснити, що виходячи з того, що умовами тендерної документації передбачено використання матеріалів - асфальтобетонних сумішей для надання послуг, що є предметом закупівлі, які повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».
Положенням розділу 2 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 зокрема передбачено наступні нормативні посилання:
• СанПиН 4630-85 Санитарные правила и нормы охраны поверхностных вод от загрязнения (Санітарні правила та норми охорони поверхневих вод від забруднення)
• ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами)
Положеннями розділу 6 «ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ» ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зокрема встановлюються наступні обмеження щодо концентрації шкідливих речовин в сумішах асфальтобетонних:
- У процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно- правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ;
- За технологічної температури приготування та укладання асфальтобетонної суміші не відбувається надходження канцерогенних та мутагенних речовин у навколишнє середовище;
- Контроль за станом ґрунту в процесі приготування та застосування асфальтобетонної суміші повинен здійснюватися згідно з ДСанПіН 2.2.7.029. Контроль за станом поверхневих вод -згідно з СанПиН 4630, і.т.п.
Слід зазначити, що у зв’язку не внесенням знім до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та посилання на норм, які вже не актуальна, але висновки СЕС, що були отримані виробниками асфальтобетонних сумішей до заміни одного Закону на інший та які є чинними на строк дії самого ДСТУ Б В.2.7-119:2011, та щоб не було звуження конкуренції, Замовник у вимогах тендерної документації прописав альтернативу надати або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ті хто отримували в період дії Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий незалежною лабораторією, що акредитовані за міжнародним стандартом ISO/IEC 17025, виробники, що отримували на висновок в період дії Закону «Про систему громадського здоров’я».
Щодо першого питання. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації: * Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконаний не менше ніж на 70% від суми договору, протяжністю:
- За Лотом № 1 - не менше 3,0 тисяч кілометрів;
- За Лотом № 2 - не менше 3,0 тисяч кілометрів.
Вищезазначена вимога включена до тендерної документації у зв'язку зі специфікою утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, їх значною протяжністю, щільною мережею та розосередженістю об'єктів на яких планується надання послуг з експлуатаційного утримання на відміну від доріг загального користування державного значення, які мають більш лінійну специфіку обслуговування.
Щодо другого питання. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий незалежною лабораторією, що акредитовані за міжнародним стандартом ISO/IEC 17025 на суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний, виданий що виготовлений у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний».
Слід роз’яснити, що виходячи з того, що умовами тендерної документації передбачено використання матеріалів - асфальтобетонних сумішей для надання послуг, що є предметом закупівлі, які повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».
Положенням розділу 2 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 зокрема передбачено наступні нормативні посилання:
• СанПиН 4630-85 Санитарные правила и нормы охраны поверхностных вод от загрязнения (Санітарні правила та норми охорони поверхневих вод від забруднення)
• ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами)
Положеннями розділу 6 «ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ» ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зокрема встановлюються наступні обмеження щодо концентрації шкідливих речовин в сумішах асфальтобетонних:
- У процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно- правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ;
- За технологічної температури приготування та укладання асфальтобетонної суміші не відбувається надходження канцерогенних та мутагенних речовин у навколишнє середовище;
- Контроль за станом ґрунту в процесі приготування та застосування асфальтобетонної суміші повинен здійснюватися згідно з ДСанПіН 2.2.7.029. Контроль за станом поверхневих вод -згідно з СанПиН 4630, і.т.п.
Слід зазначити, що у зв’язку не внесенням знім до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та посилання на норм, які вже не актуальна, але висновки СЕС, що були отримані виробниками асфальтобетонних сумішей до заміни одного Закону на інший та які є чинними на строк дії самого ДСТУ Б В.2.7-119:2011, та щоб не було звуження конкуренції, Замовник у вимогах тендерної документації прописав альтернативу надати або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ті хто отримували в період дії Закону «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству, виданий незалежною лабораторією, що акредитовані за міжнародним стандартом ISO/IEC 17025, виробники, що отримували на висновок в період дії Закону «Про систему громадського здоров’я».
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 22 жовтня 2024 16:52
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:01
Шановний Замовнику! Просимо Вас сприяти розширенню конкуренції, економії бюджетних коштів у такі вкрай скрутні для України часи та врахувати вищенаписані іншими потенційно зацікавленими учасниками закупівлі вимоги щодо внесення змін в документацію з метою видалення дискримінаційних умов та "ЗАТОЧОК". Останні можуть свдічити про Вашу упередженість та необ"єктивність. Погодтесь, що в разі внесення змін сумнівність в цьому зникне, а вразі невнесення змін - навпаки, всі впевняться у Вашій упередженості та необ"єктивності, якщо Ви захищатимите, відстоюватимите та залищите дискримінаційні вимоги. Наразі віримо у прозорість та відкритість та внесення Вами змін найближчим часом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація до даної закупівлі розроблена у відповідності до вимог передбачених статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі": "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.". Замовник скориставшись ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачив вимоги в тендерній документації задля підтвердження кваліфікації та спроможності учасників надати послуги відповідно до вимог передбачених в технічному завданні до даної закупівлі.
Щодо АБЗ
Дата подання: 22 жовтня 2024 18:52
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 12:23
Шановний Замовнику! Чи правильно ми розуміємо вимогу Замовника (відповідно до вимог п. 5 Додатку 4 до тендерної документації) про те, що учасник на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), повинен надати будь-який один з нижчезазнчених документів, що підтверджують взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть
справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі, а саме: дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або витяг про взяття на державний облік об'єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або Декларацію про
провадження господарської діяльності, що підтверджує процес погодження видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, ви вірно розумієте вимогу п. 5 Додатку 4 тендерної документації щодо надання документів на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів). Діяльність на асфальтобетонному(их) заводу(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. Учасник на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, повинен надати будь-який один з нижчезазнчених документів, що підтверджують взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі, а саме: дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або витяг про взяття на державний облік об'єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує процес погодження видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів).
Так, ви вірно розумієте вимогу п. 5 Додатку 4 тендерної документації щодо надання документів на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів). Діяльність на асфальтобетонному(их) заводу(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. Учасник на підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, повинен надати будь-який один з нижчезазнчених документів, що підтверджують взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі, а саме: дозвіл уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або витяг про взяття на державний облік об'єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров'я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів), або Декларацію про провадження господарської діяльності, що підтверджує процес погодження видачі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного(их) заводу(ів).
Щодо підтвердження якості солі
Дата подання: 22 жовтня 2024 22:57
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 12:24
Шановний Замовнику! Чи буде вважатися правильним, якщо учасник відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження якості солі надасть в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією на сіль для промислового перероблення з антизлежувальною добавкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, це відповідатиме вимогам тендерної документації. Учасник на підтвердження якості солі може надати чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією на сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою. Документи мають відповідати та підтверджувати вимогам чинних ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення.Технічні умови):
- масова частка хлористого натрію – не менше ніж 90 %;
- масова частка нерозчинного у воді залишку – не більше ніж 0,6 %;
- масова частка вологи – не більше ніж 0,4 %;
- масова частка протилежувальної добавки - не більше ніж 1,50 10-2% (150г/т).
Так, це відповідатиме вимогам тендерної документації. Учасник на підтвердження якості солі може надати чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією на сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою. Документи мають відповідати та підтверджувати вимогам чинних ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення.Технічні умови):
- масова частка хлористого натрію – не менше ніж 90 %;
- масова частка нерозчинного у воді залишку – не більше ніж 0,6 %;
- масова частка вологи – не більше ніж 0,4 %;
- масова частка протилежувальної добавки - не більше ніж 1,50 10-2% (150г/т).
Щодо підтвердження якості солі
Дата подання: 22 жовтня 2024 23:00
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 10:26
Шановний Замовнику! Чи буде вважатися правильним, якщо учасник відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження якості солі надасть в складі тендерної пропозиції чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією на сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, це відповідатиме вимогам тендерної документації. Учасник на підтвердження якості солі може надати чинний сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом та чинний протокол випробувань, що виданий уповноваженою випробовувальною лабораторією на сіль для промислового перероблення з протизлежувальною добавкою. Документи мають відповідати та підтверджувати вимогам чинних ДСТУ 4246:2003 (Сіль для промислового перероблення.Технічні умови):
- масова частка хлористого натрію – не менше ніж 90 %;
- масова частка нерозчинного у воді залишку – не більше ніж 0,6 %;
- масова частка вологи – не більше ніж 0,4 %;
- масова частка протилежувальної добавки - не більше ніж 1,50 10 -2 % (150г/т).
- масова частка хлористого натрію – не менше ніж 90 %;
- масова частка нерозчинного у воді залишку – не більше ніж 0,6 %;
- масова частка вологи – не більше ніж 0,4 %;
- масова частка протилежувальної добавки - не більше ніж 1,50 10 -2 % (150г/т).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 862 351 842,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 311 759,21 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
Лот 1 - ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Київській області)
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, відповідно до переліку в Додатку 2, дороги загального користування місцевого значення
Дата доставки:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 19:06 |
Додаток 2 до тендерної документації (Лот 1).pdf |
21 жовтня 2024 19:06 |
Додаток 2 до тендерної документації (Лот 1).pdf
|
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
836 343 695,19
UAH з ПДВ
|
836 343 695,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
836 343 695,19
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 14:32
|