Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Місцезнаходження: | 61608, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Олена Клєвцова 380983504717 eklevcova.htm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 776 395,93 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 763,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
(тип 1)
(тип 2)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар (продукцію) здійснюється після його фактичного одержання Замовником, на підставі належним чином оформлених документів, протягом 360 (триста шістдесят) календарних днів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 16:03 |
7. Додаток 7 Проєкт Договору.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
6. Додаток 6_Форма_Цінова пропозиція.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
5. Додаток 5 Перелік док УЧАСНИКА___.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
4. Додаток 4_ПЕРЕЛІК док ПЕРЕМОЖЦЯ.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
2. Додаток 2_Кваліфікаційні критерії крани.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
1. Додаток 1 Техзавдання.docx | |
18 жовтня 2024 16:03 |
01. ТД_ОБЛАДНАННЯ ПОЖЕЖОГАСІННЯ__.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Такий строк оплати обумовлений станом, який має місце в нашій країні. Заборгованість споживачів за надання послуг з теплопостачання та постачання гарячої води перед КП «Харківські теплові мережі» значно зросла у військовий час. Ненадходження коштів від споживачів за спожиті послуги з теплопостачання та постачання гарячої води або їх затримка може призвести до прострочення платежів за договором, накопичення боргів та, як наслідок, призвести до судових процесів між КП «Харківські теплові мережі» та постачальником товару. Тому задля своєчасної оплати за договором та уникнення накопичення боргів за поставлений товар Замовником встановлено такий строк оплати.
Також зазначаємо, що КП «Харківські теплові мережі» діє виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель, у т.ч. максимальна економія та недискримінація учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-27-000009 ● 153aa717744c4ce0a7860947c193c434
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2024 21:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.11.2024 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.11.2024 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2024-10-18-012941-a 18.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-28 13:23:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Обладнання для пожежогасіння (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2024-10-18-012941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-03 15:23:42
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-11-27-000009
Відповідь на запит
1. Згідно Порядку придбання/закупівель товарів, робіт і послуг на КП «Харківські теплові мережі», затвердженого наказом від 31.12.2021 № 1122, керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275, підрозділом-ініціатором закупівлі КП «Харківські теплові мережі» визначено очікувану вартість предмета закупівлі шляхом отримання відповідей від учасників ринку на запити цінових пропозицій щодо предмета закупівлі. Розмір очікуваної вартості визначено як середнє арифметичне значення трьох отриманих комерційних пропозицій (комерційні пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ», ТОВ «ОКСІ-АРТБУД», ТОВ «БУД-ТОРГ-ІНВЕСТ» додаються).
Згідно Порядку придбання/закупівель товарів, робіт і послуг на КП «Харківські теплові мережі», затвердженого наказом від 31.12.2021 № 1122, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені підрозділом-ініціатором закупівлі КП «Харківські теплові мережі» на підставі загальноприйнятих правил, норм і стандартів пожежної безпеки на об'єктах підприємств, на підставі вивчення ринку товарів, що є предметом закупівлі, та з урахуванням місця встановлення відповідного протипожежного обладнання.
2. Відповідно до пункту 4.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»: «4.1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» не є ні розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Тому комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення не зобов’язане.
Додатки: 1. Комерційна пропозиція ТОВ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ».
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ОКСІ-АРТБУД».
3. Комерційна пропозиція ТОВ «БУД-ТОРГ-ІНВЕСТ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Алутіна Олена Валеріївна |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
663 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКСІ-АРТБУД" |
754 376,10
UAH з ПДВ
|
664 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Алутіна Олена Валеріївна #2856313829 |
Відхилено |
663 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 16:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКСІ-АРТБУД" #41368935 |
Переможець |
664 400,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 16:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2024 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2025 18:03
|
Додаткова угода до договору 27110701.pdf | зміни до договору |
06 січня 2025 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 14:52
|
дог 27110701 від 07.11.2024.pdf | укладений |
08 листопада 2024 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 27110701 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |