Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчально-виробничих майстерень ДНЗ «Кілійський професійний ліцей»
Очікувана вартість
495 049,00 UAH
UA-2024-10-18-012393-a ● 0b9d3ef23dd84cfdb1d83ea8cc3871eb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КІЛІЙСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 02546335 |
Вебсайт: | http://kiliyakpl.at.ua |
Місцезнаходження: | 68300, Україна , Одеська обл., Кілійський район, м.Кілія, вул. Миру, буд.6 |
Контактна особа: |
Любов Миколаївна Соколова +380968678381 dnz_kpl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 12:27 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 12:27 |
Очікувана вартість: | 495 049,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 950,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчально-виробничих майстерень ДНЗ «Кілійський професійний ліцей»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68303, Україна, Одеська область, м Кілія , вул. Незалежності, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 09:59 |
Додаток_2 21.10..docx | |
21 жовтня 2024 09:59 |
ТД 21.10.docx | |
21 жовтня 2024 09:59 |
перелік змін 21.10.docx | |
18 жовтня 2024 15:44 |
Договор проект.docx | |
18 жовтня 2024 15:44 |
Додаток_1.docx | |
18 жовтня 2024 15:44 |
робочий проект.pdf |
21 жовтня 2024 10:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 09:59 |
Додаток_2 21.10..docx
|
|||
21 жовтня 2024 09:59 |
ТД 21.10.docx
|
|||
21 жовтня 2024 09:59 |
перелік змін 21.10.docx
|
|||
18 жовтня 2024 15:44 |
Договор проект.docx
|
|||
18 жовтня 2024 15:44 |
Додаток_1.docx
|
|||
18 жовтня 2024 15:44 |
робочий проект.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кадрові вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2024 18:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 09:47
Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимоги, що не узгоджуються із чинним законодавством та технічними особливостями до предмету закупівлі. А саме «серед працівників обов’язкова наявність: - майстер або виконроб – не менше 1-го працівника. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію майстра або виконроба. Учасник має надати скан-копії посвідчень та/або сертифікатів про перевірку знань з питань охорони праці, виданих відповідним навчальним закладом, що підтверджують перевірку знань з питань охорони праці щодо майстра та/або виконроба, якого учасник планує залучити до надання послуг.»
Предмет закупівлі: Встановлення системи пожежної сигналізації в приміщеннях навчально-виробничих майстерень, отже послуги, передбачені предметом закупівлі, здійснюються Учасниками, що мають Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають КАДРОВІ вимоги до надавачів послуг, отже Ваш майбутній виконавець робіт має підтвердити наявність: керівника з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей та двох виконавців робіт – електромонтера та налагоджувальника. Ознайомтесь із кадровими вимогами за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text. Послуги згідно предмету закупівлі не передбачають наявність такого спеціаліста як «майстра та/або виконроба». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що не узгоджується із технічним завданням даної процедури. З огляду на Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii наполегливо просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме у вимоги щодо наявності працівників, що мають відповідну кваліфікацію і досвід та визначити вимоги до них у відповідності до ліцензійних вимог Постанови КМУ від 23 листопада 2016 № 852. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
Кошторис
Дата подання: 18 жовтня 2024 18:18
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 09:47
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, перелік кошторисних розрахунків, що вимагаються у тендерній документації від Учасників у складі тендерної пропозиції. Так, тендерною документацією визначено наступне:
«4. Розрахунок ціни пропозиції виконувати з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.»
та наступне «4.Документи, що мають бути подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам…. Кошторис.»
З даного опису вимог не зрозуміло, які саме розрахунки Замовник очікує побачити у складі пропозиції учасників. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
щодо наявності майстер або виконроб
Дата подання: 20 жовтня 2024 11:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 09:48
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що для виконання робіт щодо встановлення системи пожежної сигналізації кількість працівників та їх кваліфікація повинна відповідати ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які затверджені Постановою КМУ «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23 листопада 2016 р. №852.
Так відповідно вимог зазначеної Постанови Учасник повинен підтвердити наявність наступних працівників:
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.
Просимо видалити вимогу щодо наявності у Учасника «майстер або виконроб – не менше 1-го працівника», оскільки вимога щодо наявності майстра або виконроба для виконання робіт щодо встановлення системи пожежної сигналізації не відповідає законодавчим нормам протипожежного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
Виключення вимог, які не відносятся до предмету закупівлі
Дата подання: 20 жовтня 2024 17:25
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 09:48
Шановний Замовнику ! Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) не має жодного відношення до предмету Вашої закупівлі. Виключить вимогу щодо надання цього сертифікату з тендерної документації. Як доказ Вашого порушення при складені тендерної документації рекомендуємо ознайомитись з документом АМКУ “Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Зміни до ТД буде внесено найближчим часом.
Документи на керівника
Дата подання: 22 жовтня 2024 17:12
Дата відповіді: 23 жовтня 2024 09:47
Шановний Замовнику!
У вимозі щодо керівника робіт :"Керівник робіт з монтажу повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”.
На підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує набуття відповідної освіти.
Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
На підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує стаж роботи щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
На підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції надає документ, який підтверджує стаж роботи щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень."
Якіми саме документами Учасник повинен підтвердити відповідність даним вимогам?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: • Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. Набуття вищої освіти підтверджується документами про вищу освіту (ст.7 розділу 2 ЗУ «Про вищу освіту»). Стаж роботи можна підтвердити одним або декількома документами на розсуд учасника що містять відомості про стаж роботи. Наприклад;
• довідки підприємства;
• виписки з наказів;
• особові рахунки та відомості на видачу зарплати;
• посвідчення та характеристики з місця роботи;
• трудові договори та угоди з відмітками про їх виконання;
• інші документи, що містять відомості про відповідний стаж роботи.
• довідки підприємства;
• виписки з наказів;
• особові рахунки та відомості на видачу зарплати;
• посвідчення та характеристики з місця роботи;
• трудові договори та угоди з відмітками про їх виконання;
• інші документи, що містять відомості про відповідний стаж роботи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" |
229 783,12
UAH з ПДВ
|
149 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є" |
252 123,10
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" |
224 726,97
UAH з ПДВ
|
198 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
344 000,00
UAH з ПДВ
|
300 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
300 600,00
UAH з ПДВ
|
300 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" #41397479 |
Переможець |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2024 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 11:39
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 жовтня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 11:00
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 10:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 16:13
|
Договір СПЕЦПОЖСЕРВІС-ЮГ.pdf | укладений |
14 листопада 2024 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 11.1, пунктом 11.3.1 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, що не призведе до зміни якості послуг, Сторони досягли згоди щодо зміни ціни в договорі в бік зменшення на 14 322,00 грн. (чотирнадцять тисяч триста двадцять дві гривні00 копійок) та погодили викласти пункт 2.1. у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору складає: 134 678,00 грн. (сто тридцять чотири тисячішістсот сімдесят вісім гривень, 00 копійок, у тому числі ПДВ 20% - 22446, 33 грн. (двадцять дві тисячі чотириста сорок шість гривень, 33 копійки)». 2.Додаток №3 Кошторис викласти в новій редакції, що додається. 3. Сторони досягли згоди щодо внесення змін до Договору у п. 15 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»; а саме: поточний рахунок Замовника змінити на UA248201720344240007022014133 |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |