Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧАБАНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362160 |
Вебсайт: | http://chabany-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08162, Україна , Київська обл., смт Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А |
Контактна особа: |
Мануілова Майя Миколаївна 380445262374 majamanuil@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 11:19 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 11:19 |
Очікувана вартість: | 1 207 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем в національній грошовій одиниці шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Товару на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 3 п.47 (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 1 Пропозиція (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 5 проект договору (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).doc | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 4 Технічне завдання (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 2 кваліфікаційні критерії (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 6 Анкета (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 8 Переможець (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Тендерна документація (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx | |
18 жовтня 2024 15:41 |
Додаток 7 Перелік (Mavic Pro, Mavic 3T, FPV 7).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-20-000037 ● bdcdee1172634d24bf43fa845eeb2b4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2024 №258
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024 №258.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-10-18-012203-a, 18.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-25 16:42:35
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-18-012203-a, яка проводилася Чабанівською селищною радою Фастівського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-28 15:17:41
Стосовно запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)" (далі – Закупівля) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика). Згідно з п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Копії комерційних пропозицій від потенційних учасників, на товар що є предметом даної закупівлі додаються.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Замовником проведено закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву товару, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам військових частин. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена зверненням військових частин в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації.
Задля дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару або еквіваленту товару, що відображено у тендерній документації.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://chabanivska-gromada.gov.ua/informaciya-pro-publichni-zakupivli-15-33-58-28-11-2022/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 14:56:47
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-18-012203-a, яка проводилася Чабанівською селищною радою Фастівського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Додатку 6 до тендерної документації учасник повинен надати анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.
ФОП Усик В.С. надав вищевказану анкету, у пункті 6 анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів («як довго Ваша Компанія (Організація) веде діяльність (у роках та місяцях)») зазначив один місяць.
Проведеним під час моніторингу аналізом інформації в електронній системі закупівель щодо інших закупівель замовника з вказаним учасником встановлено, що вже здійснювалася поставка та укладався договір від 30.07.2024 №30/07-01.
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-28 16:15:21
Стосовно запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)" (далі – Закупівля) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Чому замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією?
Відповідно до п.19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація на закупівлю "БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)" містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Замовник не відхиляє тендерні пропозиції через допущення формальних помилок, перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до яких відносяться:
… - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника.
У складі пропозиції, яку подав ФОП УСИК ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ був наданий документ (Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), в якому міститься повна інформація щодо строків ведення діяльності ФОП УСИК ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ. (Документ додається).
Зважаючи на викладене вище, та, керуючись нормою пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» невідповідність у пропозиції учасника даної закупівлі ФОП УСИКА ВЛАДИСЛАВА СТАНІСЛАВОВИЧА (пункт 6 Анкети) є формальною помилкою.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 15:27:13
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-18-012203-a, яка проводилася Чабанівською селищною радою Фастівського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном).
Віповідно до пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України безпілотних літальних апаратів.
Водночас Замовником закупівлю оголошено з очікуваною вартістю, яка враховує ПДВ (в електронних полях у розділі «Інформація про процедуру» поле «очікувана вартість» – 1 207 000,00 UAH з ПДВ).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обгрунтування щодо зазначення в електронних полях очікуваної вартості закупівлі з урахуванням ПДВ.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-06 10:06:29
Стосовно запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)" (далі – Закупівля) згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надати обґрунтування щодо зазначення в електронних полях очікуваної вартості закупівлі з урахуванням ПДВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Замовник помилково зазначив очікувана вартість закупівлі з ПДВ. Водночас, замовник повністю дотримався вимог чинного законодавства, а саме: в Тендерній документації на закупівлю "БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)" (Додаток 5) вказано, що Закупівля проводиться без ПДВ (Сума договору визначається з врахуванням вимог пункту 92 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ.); очікувана вартість Закупівлі визначена без ПДВ, що підтверджується комерційними пропозиціями (Додатки).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про здійснення заходів щодо недопущення в подальшому порушень Повідомляємо, що на виконання висновку ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 09.12.2024р. по предмету закупівлі «БпЛА DJI Mavic 3 Pro, БпЛА DJI Mavic 3 Thermal, FPV Дрон 7 (Код за ДК 021:2015:34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-18-012203-a ), у зв'язку з встановленими порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель при здійсненні моніторингу процедури закупівлі, відповідно до статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа Чабанівської селищної ради Фастівського району Київської області прослухала вебінар на порталі електронного журналу «Держзакупівлі» за програмою «Проводимо відкриті торги з урахуванням вимог Особливостей», також відвіділа семінар-практикум «Практика здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану з урахуванням особливостей, встановлених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178» 12-13 грудня 2024 щоб не допускати встановлені порушення у подальшому.
2024-12-13 15:14:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" |
1 059 000,00
UAH з ПДВ
|
1 018 964,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 018 965,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП УСИК ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ |
1 204 800,00
UAH з ПДВ
|
1 204 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНВІК" #45390409 |
Відхилено |
1 018 964,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 12:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-АГРО" #39951406 |
Відхилено |
1 018 965,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 15:56
|
ФОП УСИК ВЛАДИСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ #3426608570 |
Переможець |
1 204 800,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 09:53
|
Договір № 14.11-02.pdf | укладений |
14 листопада 2024 09:51
|