Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з побудови, створення та впровадження систем пожежної сигналізації в приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №4 Чернівецької міської ради за адресою м. Чернівці, вул. Руська, 15
Очікувана вартість
351 880,42 UAH
UA-2024-10-18-008307-a ● 16399374d0214515a80a62eaa33938f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 4 Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21430727 |
Місцезнаходження: | 58008, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Руська, буд. 15 |
Контактна особа: |
Жанна Лупул +380506021963 jannalup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:49 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 13:49 |
Очікувана вартість: | 351 880,42 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 759,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з побудови, створення та впровадження систем пожежної сигналізації в приміщеннях закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №4 Чернівецької міської ради за адресою м. Чернівці, вул. Руська, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58008, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Руська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2024
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, протягом 7 (семи) робочих днів, з дати отримання підписаного Сторонами Акту (актів) наданих послуг. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 10:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 10:45 |
Тендерна документація 21102024.docx | |
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 4 21102024.docx | |
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 3 ТД Проект договору 21102024.docx | |
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 2 ТД 211024.docx | |
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 1 до ТД 211024.docx | |
21 жовтня 2024 10:45 |
Перелік змін до ТД_від 21.10.2024 року.docx |
21 жовтня 2024 10:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Тендерна документація 21102024.docx
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 4 21102024.docx
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 3 ТД Проект договору 21102024.docx
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 2 ТД 211024.docx
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Додаток 1 до ТД 211024.docx
|
|||
21 жовтня 2024 10:45 |
Перелік змін до ТД_від 21.10.2024 року.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат
Дата подання: 18 жовтня 2024 16:37
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 10:47
Шановний замовнику, у тендерній документації, а саме п. 5 Додатку 1 до неї, встановлена дискримінаційна вимога, яка обмежує коло учасників процедури, щодо надання копії сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем пожежної сигналізації та оповіщення вимогам ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, виданого органом сертифікації компетентним проводити оцінку за вказаним вище стандартом відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT).
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, маємо на вказаний вид послуг сертифікат відповідності ДСТУ CEN/TS 54-14:2021, який виданий органом сертифікації у відповідності до вимог ISO/IEC 17021-1:2015 та не є акредитованим у Національному агентстві з акредитації України (НААУ).
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується, зокрема, на принципі добровільності акредитації, а отже проходження органом сертифікації (оцінки відповідності) акредитації у НААУ, не є обов'язковим згідно з чинним законодавством України.
Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити з неї вимогу про те, що сертифікат ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 має бути виданий органом сертифікації, компетентним проводити оцінку саме відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
З практикою органу оскарження з порушеного питання можна ознайомитись у рішеннях, наприклад, №26094-р/пк-пз від 22.11.2021 (п.5) за скаргою UA-2021-11-01-012788-a.c2, №3571-р/пк-пз від 22.03.2023 (п.3) за скаргою UA-2023-03-08-001969-a.c1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни .
сертифікат
Дата подання: 18 жовтня 2024 21:34
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 10:48
Шановний замовнику. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, а саме частина 5 статті 23 визначає, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації АБО ІНШИМ СПОСОБОМ, визначеним законодавством.
Таким чином, акредитація - не єдиний спосіб підтвердження компетенції органу з оцінки відповідності. ПРИБЕРІТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ З ТД. В іншому випадку ми вимушені будемо звертатися до АМКУ із скаргою на дискримінаційні умови, що призведе до затягування термінів проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
266 239,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" |
298 000,00
UAH з ПДВ
|
266 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
277 601,53
UAH з ПДВ
|
277 601,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
295 861,88
UAH з ПДВ
|
292 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "ТИГР-1" |
295 000,00
UAH з ПДВ
|
293 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" #42441853 |
Переможець |
266 239,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2025 16:12
|
ДУ 1 дог 104 від 08.11.24.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 15:01
|
Дефектний акт 104.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
Зведений кошторис 104.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
Дог 104 Пожзабезпечення.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
Договірна ціна до дог 104.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
Підсумкова відомість.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
ЛОкальний т кошторис до 104.pdf | укладений |
08 листопада 2024 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості послуги |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |