Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку в першому блоці головного корпусу будівлі КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул.Пилипа Орлика, 4 у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
56 926 485,60 UAH
UA-2024-10-18-006264-a ● 95b12ecc3d454c35b944f0c8a81fdca4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 56 926 485,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 284 632,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови НБУ від 15.12.2004 № 639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) від 14.12.2020 № 2628 на суму визначену в п. 2.3. даного розділу з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» IBAN UA903052990000026005041016028 в АТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 44496574 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 280 000,00 гривень. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2. частини 3 розділу 3 тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з державного реєстру банків); - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття; - довідка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 280000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку в першому блоці головного корпусу будівлі КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул.Пилипа Орлика, 4 у м. Львові (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Пилипа Орлика, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 12:14 |
ТД_Капремонт_оперблок_вул. Пилипа Орлика.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 жовтня 2024 13:28
Дата відповіді: 01 листопада 2024 15:05
Доброго дня! За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вивчивши Вашу тендерну документацію вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу в Додатку 2 до тендерної документації, а саме: підтвердження в складі тендерної пропозиції надається звіт (акт), який має бути підписаний учасником та замовником. У документі має бути зазначено дату проведення обстеження об’єкта представниками замовника та учасника та засвідчено, що учасник обстежив об’єкт, ознайомився із обсягами робіт та проєктною документацією по об’єкту.
Дана вимога неодноразову оскаржувалася в АМКУ і визначалася як дискримінаційна нище можете ознайомитися з пизицією АМКУ до даної дискримінаційної вимоги: Рішення Комісії від 29.02.2024 № 3865-р/пк-пз, закупівля № UA-2024-02-13-014189-a, Рішення Комісії від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-09-30-000315-a, рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c. Тому приберіть дану вимогу та не обмежуйте коло учасників в участі в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Розглянувши ваше запитання повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про надання звіту (акту) огляду учасником приміщень, в яких здійснюватимуться роботи визначені технічним завданням, який має бути підписаний учасником та замовником, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні обсяги робіт та коректно оцінити вартість робіт за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку в першому блоці головного корпусу будівлі КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові не передбачається. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника не відповідає дійсності.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати звіт (акт) огляду приміщення, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про надання звіту (акту) огляду учасником приміщень, в яких здійснюватимуться роботи визначені технічним завданням, який має бути підписаний учасником та замовником, не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні обсяги робіт та коректно оцінити вартість робіт за оголошену ціну Замовника, так як збільшення коштів на капітальний ремонт частини приміщень операційного блоку в першому блоці головного корпусу будівлі КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові не передбачається. Тому, твердження про те, що порушуються права Учасника не відповідає дійсності.
Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не підписати звіт (акт) огляду приміщення, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення закупівлі, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи та у строки визначені Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" |
56 027 983,20
UAH з ПДВ
|
56 027 983,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" #32638853 |
Відхилено |
56 027 983,20
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2024 12:21
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій