Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модульна газова котельня потужністю 8000 кВт
Очікувана вартість
38 000 000,00 UAH
UA-2024-10-17-012912-a a5147b542e1c480e9cb48ec6b7e23cff
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Код ЄДРПОУ: 05506460
Вебсайт: https://www.lte.lviv.ua
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1
Контактна особа: Людмила Юрчишин
+380322293049
lyudok1412@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2024 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2024 15:00
Початок аукціону: 02 грудня 2024 11:30
Очікувана вартість: 38 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Модульна газова котельня потужністю 8000 кВт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2025
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець може перерахувати Постачальнику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 30 % ціни Договору згідно наданого рахунку протягом 3(трьох) банківських днів Аванс 3 Банківські 30
Поставка товару Відтермінування протягом 42 календарних днів з моменту переходу права власності на товар від Постачальника до Покупця Пiсляоплата 42 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2024 15:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа

Сума забезпечення: 1140000 UAH
Форма підтвердження: документ
21 листопада 2024 08:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2024 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2024 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2024 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2024 16:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2024 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2024 12:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2024 13:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2024 15:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2024 08:53
Тендерна документація (нова редакція)_8000кВт_зміни 6.docx
07 листопада 2024 16:05
Тендерна документація (нова редакція)_зміни 5.docx
06 листопада 2024 11:41
Тендерна документація (нова редакція)_зміни 4.docx
04 листопада 2024 16:26
Тендерна документація (нова редакція)_зміни 3.docx
01 листопада 2024 12:51
Тендерна документація (нова редакція)_зміни 2.docx
25 жовтня 2024 13:03
Тендерна документація (нова редакція)_зміни.docx
17 жовтня 2024 15:50
Тендерна документація (нова редакція).docx
21 листопада 2024 08:53
Додаток 2 до ТД_(нова редакція) 8000_зміни_20112024 (1).docx
07 листопада 2024 16:05
Додаток 2 до ТД_нова редакція 8000_07.11.2024.docx
01 листопада 2024 12:51
Додаток 2 до ТД_нова редакція.docx
25 жовтня 2024 13:03
Додаток 2 (ТЗ)_зміни.docx
17 жовтня 2024 15:50
Додаток 2 (ТЗ).docx
21 листопада 2024 08:53
Повідомлення про зміни_8000кВт_20112024.pdf
13 листопада 2024 16:26
Додаток 3 до ТД (проект договору)_3.docx
04 листопада 2024 16:26
Додаток 3 до ТД (проект договору)_2.docx
17 жовтня 2024 15:50
Додаток 3 до ТД (проект договору).docx
13 листопада 2024 16:26
Повідомлення про зміни_6_13112024.pdf
07 листопада 2024 16:05
Повідомлення про зміни_05112024.pdf
06 листопада 2024 11:41
Повідомлення про зміни_05112024.pdf
04 листопада 2024 16:26
Повідомлення про зміни_3.pdf
01 листопада 2024 12:51
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги)_зміни 2.docx
25 жовтня 2024 13:03
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги)_зміни).docx
17 жовтня 2024 15:50
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
01 листопада 2024 12:51
Повідомлення про внесення змін_2.pdf
25 жовтня 2024 13:03
Повідомлення про внесення змін_25.10.2024.pdf
17 жовтня 2024 15:50
Додаток 4 до тендерної документації (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектація котельні ( автоматична водопідготовка та система підживлення )
Дата подання: 21 жовтня 2024 10:19
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:41
Доброго дня. 1. Водопідготовка - пом'якшення чи комплексне очищення ( пом'якшення та видалення заліза ) ? 2. Якою має бути продуктивність водопідготовки ( м3/год ) ? 3. Чи дозволяється перерва у роботі водопідготовки на регенерацію? 4. Який має бути напор насосів підживлення? 5. Чи потрібні перетворювачі частоти для насосів підживлення?
Відповідь: Добрий день! На Ваші питання надаємо наступну відповідь:
1. Водопідготовка – пом'якшення.
2. Продуктивність водопідготовки – 2,90 м3/год.
3. Перерва у роботі водопідготовки на регенерацію не дозволяється.
4. Робочий напір насосів підживлення становить - 39 м.в.ст.
5. Перетворювачі частоти для насосів підживлення потрібні при підключенні до мережі 3*380В та номінальній потужності двигунів від Р=2,2 кВт і більше
Система обліку витрати енергоносіїв
Дата подання: 21 жовтня 2024 10:37
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:43
Доброго дня. Прохання надати роз'яснення щодо системи обліку витрат енергоносіїв: 1. Лічильник теплової енергії - кількість витратомірних ділянок ( одна або дві ) ? Необхідність у дистанційній передачі даних обліку ( якщо так, то вкажіть, будь ласка, протокол передачі )? 2. Лічильник електричної енергії. Кількість вводів ( один чи два з АВР ) ? Тип обліку ( технологічний чи комерційний ) ? Бажана модель лічильника? Чи є необхідність у дистанційній передачі даних ( протокол передачі )? 3. Лічильник холодної води. Тип обліку ( технологічний чи комерційний ) ? Бажана модель лічильника? Чи є необхідність у дистанційній передачі даних ( протокол передачі )?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Кількість витратомірних ділянок для лічильника теплової енергії – одна. Необхідності у дистанційній передачі даних обліку – не має.
2. Лічильник електричної енергії один. Кількість вводів: два з АВР. Тип обліку: комерційний. Модель лічильника: NIK 2307 ARP3 T.1200.MC.11. Прилад обліку електроенергії буде підключено до системи диспетчеризації підприємства. Протокол обміну даних не вимагається.
3.Встановити лічильник холодної води, тип обліку – технологічний з імпульсним виходом. Протокол передачіданих M-Bus.
Комплекс тепломеханічного обладнання з насосами мережної води та рециркуляції, запірною арматурою, системою клапанів та фільтрів
Дата подання: 21 жовтня 2024 10:46
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:45
Доброго дня. Питання по даному обладнанню: 1. Тиск теплоносія на виході з котельні та на вході в котельню ( гідравлічний опір системи теплопостачання ) ? 2. Температурний графік системи теплопостачання? 3. Чи потрібні перетворювачі частоти обертів для мережевих насосів? ( якщо потрібні, то вкажіть, будь ласка, алгоритм роботи перетворювачів частоти: підтримання певного значення тиску теплоносія на виході з котельні або підтримання певного значення перепаду тиску на виході з котельні/вході в котельню? ) 4. Чи потрібні перетворювачі частоти обертів для насосів рециркуляції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тиск теплоносія на виході з котельні та на вході в котельню Pвих / Pвхід : 0,65 / 0,39 МПа.
2. Температурний графік теплопостачання – 95/70 оС.
3. Встановити перетворювачі частоти для мережевих насосів в режимі роботи : підтримання певного значення перепаду тиску на виході з котельні / вході в котельню.
4.Перетворювачі частоти обертів для насосів рециркуляції – не потрібні.
Базова комплектація ( сепаратори )
Дата подання: 21 жовтня 2024 10:49
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:45
Доброго дня. Чи потрібні в комплектації котельні сепаратори мікробульбашок та бруду?
Відповідь: Встановити тільки магнітні відмулювачі
Базова комплектація ( хімводопідготовка )
Дата подання: 21 жовтня 2024 10:51
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:46
Доброго дня. Чи потрібна у комплектації котелень система хімічної деаерації ( насос-дозатор та ємність для реагенту )?
Відповідь: До комплектації модульної котельні потужністю 8000 кВт система хімічної деаерації (насос –дозатор та ємкість для реагенту) – не потрібна.
Тиск холодної води
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:02
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:52
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, значення тиску холодної води на вводі в котельню.
Відповідь: Тиск води на вводі в котельню - 2,0 кГс/см2.
Тиск газу
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:04
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:55
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, значення тиску газу на вводі в котельню та/або перед пальниками котлів.
Відповідь: Тиск газу на вводі в котельню – середній
Вимоги до пальників
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:55
Доброго дня. Чи передбачати у комплектації газових пальників перетворювачі частоти обертів?
Відповідь: У комплектації газових пальників перетворювачів частоти обертів не потрібно.
Вимоги до пальників ( викиди )
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:10
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:56
Доброго дня. Чи передбачені якісь вимоги щодо граничного рівня викидів забруднюючих речовин ( NOx )?
Відповідь: Передбачити вимоги щодо граничного рівня викидів забруднюючих речовин ( NOx) на загальну потужність модульної котельні – 8000 кВт.
Технічні вимоги до котлів
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:20
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:59
Доброго дня. 1. Чи розглядатимуться котли із значенням ККД при номінальній теплопродуктивності в межах 93-93,5% ? 2. Чи допускаються інші значення аеродинамічного опору котлів ( дане значення не впливає на загальні характеристики котельні в цілому та параметри функціонування котлів )?
Відповідь: 1. Пропозиція щодо котлів із значенням ККД при номінальній теплопродуктивності в межах 93-93,5% буде розглянута. Зміни в технічному завданні будуть внесені.
2. Значення аеродинамічного опору котлів – залишити без змін.
Температурний графік роботи котлів
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:23
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:59
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, температурний графік роботи котлів: 80/60, 95/70 тощо.
Відповідь: Температурний графік роботи котлів – 95/70 оС
Технічні вимоги до загальнокотельної автоматики
Дата подання: 21 жовтня 2024 14:55
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:02
Доброго дня. У вимогах до загально-котельної автоматики зазначено наступне: 10. Каскадний контролер (загальнокотельна автоматика) повинна бути укомплектована в достатній мірі для управління трьома окремими регульованими контурами опалення в погодозалежному режимі по температурному графіку 95/70 оС. Кожен контур повинен управлятись окремо, незалежно один від одного. Необхідно надати пояснення виконання даної вимоги. Прохання роз'яснити, чи передбачати дані контури опалення у гідравлічній схемі котелень. Якщо так, то прохання вказати теплові навантаження та гідравлічні опори по кожному із контурів. Якщо ні, то прохання прибрати дану вимогу із технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана вимога буде вилучена з технічного завдання і будуть внесені зміни до тендерної документації.
Вимоги до автоматики котлів
Дата подання: 21 жовтня 2024 15:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:05
Доброго дня. У вимогах до автоматики котлів зокрема зазначено наступне: Котлові контролери при виході з ладу електронних схем управління процесами регулювання, повинні в аварійному порядку мати можливість управління роботою котла та пальника в термостатичному режимі роботи. Питання: чи можливо запропонувати, у разі аварії електронних схем котлових контролерів, керування роботою котла не в термостатичному, а у модуляційному режимі, оскільки автоматика газових пальників, щодо яких наведені вимоги ,може передбачати наявність у своїй комплектації модулятора ( пристрою, що керує зміною потужності пальника ) та датчика температури. Даний комплект обладнання може працювати як із котловим контролером, так і незалежно від котлового контролера, керуючи процесом роботи котла і пальника. Якщо так, то прохання внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна змінити керування пальником у разі аварії електронних схем котлових контролерів, на роботу у модуляційному режимі. Передбачати наявність у своїй комплектації модулятора ( пристрою, що керує зміною потужності пальника ) та датчика температури
Вимоги до пальника
Дата подання: 21 жовтня 2024 15:11
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:06
Доброго дня. У вимогах щодо пальників зокрема вказано наступне: 7. Конструкція пальника – моноблочне виконання із можливістю відкривання пальника без його демонтажу. Питання: може тут мається на увазі можливість відкривання передніх дверей котла без необхідності демонтажу пальника? Якщо так, то прохання внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога стосується виключно пальника. Щодо відкривання фронтальної плити допускається демонтаж пальника.
Додаток 1. Локалізація.
Дата подання: 21 жовтня 2024 16:16
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:12
Доброго дня. Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що предметом даної закупівлі є модульні газові котельні ( ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки ), що відсутні у переліку товарів, які повинні підлягати локалізації у відповідності до підпункту 2 пункту 6-1 Розділу Х Закону України “Про публічні закупівлі”. Просимо прибрати дану вимогу ( пункт 4.7 Додатку 1 ) з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогу щодо локалізації забиратися не буде з тендерної документації. Вимога щодо виконання пункту 4.7.1. Додатку 1 до тендерної не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення. Також, пунктом п.5.11 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що: "5.11. У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього."
Додаток 1. Сертифікати ISO Учасника
Дата подання: 21 жовтня 2024 16:39
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:16
Доброго дня. Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що Учасник закупівлі не обов'язково може бути виробником пропонованого обладнання і, відповідно, наявність сертифікатів ISO для нього не є обов'язковою, оскільки Учасником може бути торгівельна організація, що здійснює свою діяльність як представник компаній-виробників, які в свою чергу сертифікують продукцію власного виробництва та виробничі процеси в цілому. Відповідно, просимо вас прибрати дану вимогу із пункту 5.8 Розділу 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогу щодо наявності сертифікатів ISO не вилучатименться з тенедрної документації, але до п.5.8. Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
контроль О2
Дата подання: 22 жовтня 2024 10:57
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 08:54
Чи передбачає комплектація пальника контроль О2 у продуктах згоряння?
Відповідь: Не потрібно при комплектації пальника контроль О2 у продуктах згоряння.
схема підключення
Дата подання: 22 жовтня 2024 10:58
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 08:56
Яка схема підключення котельні до теплової мережі, залежна чи незалежна?
Відповідь: Схема підключення котельні до теплової мережі – залежна.
параметри якості сирої води
Дата подання: 22 жовтня 2024 10:59
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 08:57
Прохання надати параметри якості сирої води
Відповідь: Твердість сирої води становить 6 мг-екв./кг.
бак запасу сирої води
Дата подання: 22 жовтня 2024 10:59
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 09:00
Чи потрібно передбачати бак запасу сирої води, якщо так то який його об’єм?
Відповідь: На котельні не потрібно баку запасу сирої води.
баку запасу хім.очищеної води
Дата подання: 22 жовтня 2024 11:00
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 09:00
Який об’єм баку запасу хім.очищеної води?
Відповідь: Передбачити бак запасу хімочищеної води згідно розрахунку ДБН В.2.5-77:2014 «Котельні».
сертифікат
Дата подання: 22 жовтня 2024 16:17
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 09:19
Шановний замовнику! Ми бажаємо взяти участь у закупівлі і володіємо спроможністю поставити Модульну газову котельню потужністю не менше 10000 кВт на вигідних для вас умовах. Водночас, окремі вимоги Вашої тендерної документації не дають нам такої можливості. А саме, вимогами вашої тендерної документації (п. 5.8. Додатку 1) передбачено необхідність подання учасниками в складі пропозиції чинного Сертифіката на систему управління безпекою ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007), що виданий на ім’я Учасника. У нас відсутній такий сертифікат. Водночас, наявність такого сертифіката жодним чином не співвідноситься з предметом закупівлі і не дає замовнику додаткової гарантії щодо гарантії постачання. Ми щиро сподіваємось, що вами встановлено таку вимогу з необережності, а не з метою штучного обмеження кола учасників. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації і вилучити вимогу щодо надання зазначеного сертифікату. Дуже не хочеться тратити ваш і наш час а також затягувати процедуру закупівлі через необхідність оскарження вимог тендерної документації в цій частині. Практика ж органу оскарження, до речі, з цього питання досить однозначна. До прикладу, в закупівлі UA-2024-03-26-003205-a Комісія АМКУ стосовно даного питання зазначає: «Щодо сертифікатів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT "Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги". Відповідно до пункту 1.4 розділу 1 Документації інформація про предмет закупівлі, зокрема, назва предмета закупівлі – "Матеріали для благоустрою населених пунктів: сіль кам'яна з антизлежувачем для посипання доріг, сорт вищий, крупність 3, без пакування", код ДК 021:2015:14410000-8 Сіль кам'яна. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, наведені вище вимоги Документації (в частині сертифікатів ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2008, IDT "Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги" не узгоджуються з предметом закупівлі.» Аналогічні рішення можна побачити і в закупівлях UA-2024-05-27-001168-a, UA-2023-06-28-012098-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогу щодо наявності сертифікатів ISO не вилучатименться з тенедрної документації, але до п.5.8. Додатку 1 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги до пальників ( викиди )
Дата подання: 29 жовтня 2024 11:19
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 11:48
Чи правильно ми розуміємо, що пальник має відповідати 2 Класу емісії?
Відповідь: Шановний учаснику, пальник має бути відповідно до технічного завдання.
терміни
Дата подання: 05 листопада 2024 10:30
Дата відповіді: 05 листопада 2024 12:23
У вас розбіжність між тендерною документацією та електронною системою у термінах поставки товару, внесіть зміни
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за зауваження. До ТД будуть зроблені відповідні зміни.
Пульт керування котлом та пальником
Дата подання: 05 листопада 2024 17:02
Дата відповіді: 07 листопада 2024 13:06
Доброго дня. У вимогах до пальника зазначено необхідність наявності модулятора, тобто пальник має працювати в модуляційному режимі. Водночас, у вимогах до пульта керування котлом зазначена вимога щодо наявності термостатів першого та другого ступенів пальника, тобто, пальника двоступеневого типу керування потужністю котлом. Прохання привести вимоги до пальника і пульта у технічну відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Термостат котлової автоматики залишається як захист температури в котлі, а не керування пальником.
Технічні характеристики котлів
Дата подання: 05 листопада 2024 17:12
Дата відповіді: 07 листопада 2024 13:06
Доброго дня. Предметом даної закупівлі являється модульна газова котельня. При цьому у технічному завданні наведені вимоги до котлів : габаритні розміри ( довжина, ширина, висота ) , тобто характеристики,які не впливають на загальні технічні параметри котельні, а зазначення таких параметрів значно звужує коло потенційних учасників даної закупівлі. У технічному завданні відсутні вимоги щодо загальних габаритних розмірів котельні, тому не зрозумілими є вимоги щодо обмеження габаритних розмірів саме котлів. Відповідно, просимо вас прибрати дані вимоги і зазначити якими є обмеження по загальним розмірам котельні, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до загальних розмірів котельні немає, проте залишається умова транспортабельності.
Технічні характеристики пальників
Дата подання: 05 листопада 2024 17:41
Дата відповіді: 07 листопада 2024 13:07
Шановний Замовнику! У вимогах до пальників зазначено, зокрема, наступне: Електрична потужність двигуна пальника - не більше 12 кВт. Дана вимога є незрозумілою, оскільки у технічному завданні на котельню відсутні вимоги щодо загальної електричної потужності котельні і не зрозуміло, чому потужність двигуна пальника має бути не більше саме 12 кВт, а не, наприклад, 15 або 18 кВт. Прохання або надати вимоги щодо загальної електричної потужності котельні , або прибрати вимогу щодо потужності двигуна, як дискримінаційну. Ще одна вимога до пальника: забезпечувати номінальну теплопродуктивність котла 4000 кВт, з урахуванням ККД котла при опорі топки котла, не менше 10 мбар. При цьому у характеристиках котлів зазначені вимоги щодо аеродинамічного опору не більше 8 мбар. І взагалі дана вимога є дискримінаційною, оскільки значення аеродинамічного опору котлів не впливає на характеристики котельні, що є предметом закупівлі, тому прохання до Вас її прибрати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана пропозиція прийнята до уваги. Вимога прибрана з технічного завдання, про що будуть зроблені відповідні зміни до ТД.
Діаметр голови пальника 340 мм
Дата подання: 05 листопада 2024 17:44
Дата відповіді: 07 листопада 2024 13:08
Шановний Замовнику! Дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний параметр жодним чином не впливає на характеристики котельні, що є предметом закупівлі. Прохання її прибрати.
Відповідь: Вказана пропозиція прийнята до уваги. Вимога прибрана з технічного завдання, про що будуть зроблені відповідні зміни до ТД.
проект договору
Дата подання: 11 листопада 2024 21:36
Дата відповіді: 12 листопада 2024 10:18
Шановний замовнику, просимо переглянути умови договору, оскільки штраф в розмірі 1 % від ціни Договору за кожний день прострочення, про що вказано в п. 8.1 проекту Договору поставки, може привести до фінансових збитків Постачальника, які не будуть співрозмірними з розміром порушення. На ринку прийнятним рівнем штрафних санкцій є 0,01%-0,05% від суми договору за кожен день прострочення. Це обумовлено тим, що більші штрафи часто призводять до відмови від укладання договору через високі ризики. У випадку військового стану можуть виникнути різні порушення, зокрема в процесах логістики, які не залежать від Постачальника, і тому високі штрафи є несправедливими. Вважаємо, що в сьогоднішній час оптимальним розміром штрафу є 0,01% від суми недопоставлених товарів за кожний день прострочення поставки, а враховуючи стислі терміни поставки учасники несуть великі ризики приймаючи участь у вашій закупівлі, внесіть , будь ласка, зміни до умов проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник прийме до уваги Ваші зауваження щодо штрафів і відкоригує відсотки штрафів в п.8.1 проєкту договору Додатку 3 до тендерної документації. Встановлюючи в проєкті договору такі умови щодо відповідальності Постачальника, Замовник таким чином стахує себе від недобросовісних Постачальників.
Розгорнути всі запитання: 29 Згорнути запитання