Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Очікувана вартість
3 399 890,00 UAH
UA-2024-10-17-011608-a ● 5b26e9d87f9f4c868fd5059437989bdc
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 43968090 |
Місцезнаходження: | 79003, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Стрийська, 35 |
Контактна особа: |
Печарський Ігор Іванович +380322973536 dpslvivP@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2024 12:55 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2024 12:55 |
Очікувана вартість: | 3 399 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 999,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції на рахунок Головного управління ДПС у Львівській області. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, не менше 60 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути видана банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого не менший uaAAA, а розмір статутного капіталу якого внесено не менше 200000000 грн., що повинно бути підтверджено відповідними документами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку або лист про відсутність ліцензії, та витяг з Державного реєстру банків, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами цієї тендерної документації відхиляються Замовником. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Забезпечення тендерної пропозиції Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, дату видачі такої довідки, номер поточного рахунку, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням; Карта підписів, уповноважених осіб банку; Статут банку; Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений уповноваженою особою банку); довідка підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту. - Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. У разі внесення замовником змін до тендерної документації, учасники можуть не вносити зміни до вже отриманих раніше забезпечень тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, в частині посилання на номер, дату рішення про затвердження останньої редакції тендерної документації, та строку дії такого забезпечення, якщо строк дії, та сума попередньо отриманого забезпечення тендерної пропозиції відповідає вимогам даного розділу. Примітка: Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей; Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2024 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2024 15:14 |
Перелік змін_від 07.11.2024р..docx | |
07 листопада 2024 15:14 |
Тендерна_документація_нова_редакція.pdf | |
06 листопада 2024 17:15 |
Перелік змін_від 06.11.2024р..docx | |
06 листопада 2024 17:15 |
Тендерна документація (нова ред).pdf | |
06 листопада 2024 17:15 |
додатки_1_2_Перелік_документів_та_або_інформаціі__які_подаються.pdf | |
23 жовтня 2024 10:29 |
Тендерна документація (нова ред.).pdf | |
23 жовтня 2024 10:29 |
додатки_1_2_Перелік_документів_та_або_інформації_які_подаються_учасником.pdf | |
23 жовтня 2024 10:29 |
Перелік змін_від 23.20.2024р..docx | |
17 жовтня 2024 15:15 |
додаток_3 Проєкт договору.pdf | |
17 жовтня 2024 15:15 |
додаток_4_Перелік_документів_та_або_інформації_які_подаються_переможцем.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо невідповідності вимог які містяться в тендерній документації чинному законодавству
Дата подання: 21 жовтня 2024 11:12
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:47
Шановний Замовник!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлена вимога, що не відповідає чинному законодавству, зокрема містить положення, які на цей час скасовано Законом України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я". Так, в п.8 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) встановлена наступна вимога:
«…Учасник повинен документально підтвердити якість і безпечність витратних матеріалів, що будуть застосовуватися шляхом надання необхідних документів у складі пропозиції.
Синтетичні мийні засоби для чищення за кодом дкпп 20.41.32, що будуть застосовуватись повинні відповідати вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства, та відповідати встановленим медичним критеріям i показникам безпеки, а саме при застосуванні засобів при максимальних концентрації робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях після обробки не повинні перевищувати 0.15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних ганеіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; CПAP 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей. індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з MB 4548-87, СанПін 6026 б-91, мати позитивний висновок виданий санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням таких засобів.
Вироби побутової хімії, що будуть застосовуватись повинні відповідати вимогам встановленим медичним критеріям i показникам безпеки, а саме при застосуванні засобів при максимальних концентрації робочого розчину згідно інструкції з використання залишкові ПАР на поверхнях nicля обробки не повинні перевищувати 0.15 мкг/см2, залишкові кількості катіонних, аніонних га неіоногенних ПАР (мкг/см2) на тканинах 5; в змивах на тканинах 0,15; CПAP 20; в робочих концентраціях миючі засоби не повинні мати подразнюючої дії на шкіру та слизові оболонки очей. індекс на стан шкіри людини 0 бал; контроль змиваємості за величиною у відповідності з MB 4548-87, СанПін 6026 б-91, мати позитивний висновок виданий санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням таких засобів…»
Визначення офіційного документа під назвою «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» та його обов’язкову наявність містив Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", який втратив чинність у зв’язку з прийняттям вищезгаданого Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я", а тому вимога тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечить чинному законодавству і повинна бути вилученою.
До того ж, на нашу думку, якщо Замовник вимагає документального підтвердження додержання Учасниками на етапі подання тендерних пропозицій усіх вищевказаних Замовником цифрових показників відповідності синтетичних мийних засобів для чищення та виробів побутової хімії, то він (Замовник) повинен чітко зазначити, які саме документи потрібно надати Учаснику у складі пропозиції для такого підтвердження (окремо по кожному показнику або по групі показників). Це відповідає вимогам ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо Замовнику усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога щодо договору страхування
Дата подання: 21 жовтня 2024 12:10
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:48
Додаток 2 до тендерної документації містить розділ «Вимоги до якості надання послуг», який передбачає перелік і умови надання послуг Виконавцем договору. Однак, до цього розділу, всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником включено абзац сьомий щодо надання саме Учасником торгів у складі тендерної документації «договору страхування відповідальності за якість послуг заподіяну життю, здоров»ю та майну третіх осіб в результаті недоліків, що надаються Учасником».
Ця вимога Замовника є явно дискримінаційною відносно потенційного Учасника, адже Учасник торгів жодним чином не може завдати шкоди третім особам. Тоді навіщо страхувати його відповідальність? До того ж, слід зауважити, що страхового договору з такою назвою і з таким предметом страхування не існує в природі.
На нашу думку, Замовник, можливо хотів поставити приблизно таку вимогу перед Виконавцем договору. Якщо це так, то пропонуємо вилучити вимогу щодо надання договору страхування Учасником торгів як незаконну і явно дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Формат тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2024 12:14
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:48
Шановний Замовнику. Просимо з урахуванням значної кількості друкованої інформації, у тому числі і таблиць, завантажити тендерну документацію у форматі Ворд. Дякуємо за розуміння потреб потенційного учасника торгів.
Відповідь: Шановний учаснику! Чинним законодавством не передбачено обов’язку Замовників публікувати тендерну документацію у певних форматах, всі учасники в рівних умовах мають доступ до тендерної документації та додатків до неї.
Уточнення щодо строків надання послуг
Дата подання: 24 жовтня 2024 16:43
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:48
Просимо надати роз'яснення чи не помилково опублікована дана процедура закупівлі, де термін надання послуг за такою - до 31.12.2024 року включно. Оскільки виходячи з інформації, що міститься в електронній системі Prozorro станом на сьогодні у вас є діючий договір на термін до 31.12.2024 року
Відповідь: Шановний учаснику! Інформація щодо строків, та термінів надання послуг вказана вірно.
Щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 жовтня 2024 16:56
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:49
Вами встановлено вимоги, які суперечать одна одній, а саме: в оголошенні про проведення процедури закупівлі вами встановлено «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок).», проте в тендерній документації (сторінка 8) та Додатку 1 (сторінка 9) «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень)». Просимо внести зміни до тендерної документації або Оголошення з метою приведення зазначеної вимоги у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого пункту 67 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У відповідь на ваше запитання повідомляємо, Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо формату тендерної документації
Дата подання: 25 жовтня 2024 17:02
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:50
Наполегливо просимо завантажити тендерну документацію у форматі Word, бо формат пдф значно ускладнює підготовку тендерної пропозиції. Також звертаємо вашу увагу на якість завантажених вами документів, адже вони мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)
Відповідь: Шановний учаснику! Чинним законодавством не передбачено обов’язку Замовників публікувати тендерну документацію у певних форматах, всі учасники в рівних умовах мають доступ до тендерної документації та додатків до неї.
Щодо свідоцтв про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб
Дата подання: 25 жовтня 2024 17:02
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:51
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Проте встановлені вами вимоги до навчання персоналу, а саме: надати свідоцтво про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб є такою, що суперечить чинному законодавству з двох підстав:
1. Правовою підставою проведення навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання є наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань ОП, передбаченої п. 8 Групи Б додатка 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107., ТОМУ УЧАСНИКИ З ОБ’ЄКТИВНИХ ПРИЧИН НЕ МОЖУТЬ НАДАТИ СВІДОЦТВА.
2. інформація про Перелік суб’єктів господарювання, які проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання є відкритою і міститься в реєстрі за посиланням: https://smu.dsp.gov.ua/about/reestri/perelik-sub-iektiv-hospodariuvannia-iaki-provodiat-navchannia-z-pytan-okhorony-pratsi-pratsivnykiv-inshykh-sub-iektiv-hospodariuvannia/
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу про надання свідоцтва про внесення до Переліку суб'єктів господарювання, які здійснюють навчання з питань охорони праці посадових осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.8. Додатку №2 до тендерної документації передбачені Вимоги до персоналу учасника, зокрема вимагається надання учасниками документів про проходження навчань з охорони праці. Та документи на підтвердження органу, що проводив такі навчання на наявність відповідних повноважень. Документи видані підприємствами, установами, організаціями без відповідних повноважень Замовником розглядатись не будуть.
Щодо протоколів про перевірку знань
Дата подання: 25 жовтня 2024 17:03
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:51
Вами встановлено, що на інженера з охорони праці, інженера з газоводопостачання, електрика та спеціаліста/менеджера з технічного обслуговування учасник має надати протоколи про перевірку знань. Зазначаємо, що вимога є надмірною, адже навчальні заклади не надають загальний протокол перевірки знань, бо він містить інформацію про всіх осіб, які проходили навчання, в тому числі, осіб інших суб’єктів господарювання, тому Учасники мають ВИТЯГИ З ПРОТОКОЛІВ. З об’єктивних причин Учасники не можуть надати саме протоколи, тому просимо викласти вимогу в такій редакції, як ви вимагаєте щодо керівника учасника, а саме: «протокол/витяг з протоколу про перевірку знань».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч.8. Додатку №2 до тендерної документації передбачені Вимоги до персоналу учасника, зокрема вимагається надання учасниками підтверджуючих документів про проходження навчань з охорони праці. Якщо учасник відповідно до вимог законодавства не повинен складати той чи інший документ, у складі пропозиції надається відповідний лист-пояснення підстав не надання документів. В даній частині зміни вноситись не будуть.
Щодо таблиці «В» Додатку 1 до Тендерної документації
Дата подання: 25 жовтня 2024 17:06
Дата відповіді: 07 листопада 2024 11:51
Просимо надати роз’яснення щодо заповнення таблиці «В» Додатку 1 до Тендерної документації, а саме:
Які посади (професії) для виконання даної закупівлі Замовник вважає «працівниками»?
Які посади (професії) для виконання даної закупівлі Замовник вважає «робітниками»?
Також Замовником в цій таблиці за формою наявна графа «Необхідно додатково прийняти роб.» Просимо уточнити що саме ви маєте на увазі, можливість надати інформацію про залучення працівників яких не має в наявності ні учасник ні субпідрядник, але планує прийняти у разі підписання договору? Тоді яким чином надаються документи про навчання, якщо робітники тільки плануються до взаємовідносин у майбутньому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерна документація містить вичерпний перелік вимог, які доступні всім учасникам на рівних умовах, всі терміни визначення відповідають діючим нормативно-правовим документам, та чинному законодавству України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-10-17-011608-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 27 листопада 2024 10:58
Просимо надати роз'яснення
Просимо надати роз'яснення, що саме мається на увазі під відхиленням в частині ненадання копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням -http://czo.gov.ua/verify
Нами було виконано цю вимогу, що саме потрібно було надати чи що саме не надали ми.
Розгорнути
Згорнути
Нами було виконано цю вимогу, що саме потрібно було надати чи що саме не надали ми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2024 09:37
Шановний учаснику! Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч. 3.3. Забезпечення тендерної пропозиції Тендерної документації, зокрема передбачено надання «копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.». У складі вашої тендерної пропозиції відсутній вищезазначений документ, а отже відсутнє підтвердження повноважень особи, котра підписує банківську гарантію. Детально в Протоколі щодо прийняття рішення №26/11/І від 26.11.2024р. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2024-10-17-011608-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 27 листопада 2024 11:34
Просимо надати роз'яснення
Просимо надати роз'яснення чому ви не взяли до уваги надані нами протокол та посвідчення №811-22 від 28.11.2022 року видані Семенюку Богдану Івановичу, який є менеджером з технічного обслуговування та зазначили, що нами не було надано документи на менеджера з технічного обслуговування
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2024 11:31
Шановний учаснику! При розгляді тендерної пропозиції, було розглянуто всі документи подані у складі тендерної пропозиції, та документи надані на виконання вимоги про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей. Надані у складі тендерної пропозиції документи не відповідають вимогам Додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) до Тендерної документації, частини 8. Послуги щодо очищення і утримання приміщень та прибудинкових територій в адміністративних будинках майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області Послуги на виконання комплексного прибирання внутрішніх приміщень, Вимоги до персоналу учасника, зокрема в частині відповідності Нормативно-правовим актам з охорони праці (НПАОП).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-17-011608-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 21 жовтня 2024 17:12
Дата подання: 21 жовтня 2024 17:12
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2024 16:34
рішення від 23.10.2024 №17260.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2024 16:34
інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2024 №17701.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2024 16:32
рішення від 31.10.2024 №17701.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2024 17:21
Номер скарги: UA-2024-10-17-011608-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 29 листопада 2024 16:50
Дата подання: 29 листопада 2024 16:50
Скарга на неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2024 17:36
рішення від 03.12.2024 № 19145.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2024 17:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2024 № 19734.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2024 11:48
рішення від 11.12.2024 № 19734.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19734-р/пк-пз від 11.12.2024 року, шляхом Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю "ГРІФФІН СЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38748221),
та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС-ПММ" (код
ЄДРПОУ: 45284770) переможцем процедури закупівлі «Комплексне обслуговування майнового комплексу Головного управління ДПС у Львівській області», (ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах), UA-2024-10-17-011608-a
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2024 14:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 листопада 2024 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" |
2 951 208,00
UAH з ПДВ
|
2 951 208,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
2 976 954,80
UAH з ПДВ
|
2 976 954,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" |
3 329 000,00
UAH з ПДВ
|
3 329 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
2 951 208,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2024 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 листопада 2024 19:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" #45284770 |
Рішення скасоване |
3 329 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 19:27
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
2 976 954,80
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2024 19:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-ПММ" #45284770 |
Рішення скасоване |
3 329 000,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:23
|
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
2 976 954,80
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 14:23
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2024 14:42 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі встановлено: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024р., що унеможливлює надання послуг у строки визначені Оголошенням про проведення відкритих торгів, та тендерної документації, та відповідно до встановленої очікуваної вартості закупівлі станом на 30.12.2024р., таким чином у Замовника відсутня потреба у закупівлі послуг відповідно до даної Закупівлі. Відповідно підпункту підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
30 грудня 2024 14:42
|
Електронний підпис |
30 грудня 2024 14:37
|
Рішення про відміну |