Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 760 378,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 228 801,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 15:09 |
Додаток 2 ТЗ нове.xls | |
22 жовтня 2024 15:09 |
ТД Нагірнянська ЗС кор. нова.docx | |
22 жовтня 2024 15:09 |
зміни ТД.docx | |
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 1 для учасника.docx | |
17 жовтня 2024 14:53 |
оголошення Нагірнянська ЗС.doc | |
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 3 для переможця.docx | |
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx |
22 жовтня 2024 15:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2024 15:09 |
Додаток 2 ТЗ нове.xls
|
|||
22 жовтня 2024 15:09 |
ТД Нагірнянська ЗС кор. нова.docx
|
|||
22 жовтня 2024 15:09 |
зміни ТД.docx
|
|||
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 1 для учасника.docx
|
|||
17 жовтня 2024 14:53 |
оголошення Нагірнянська ЗС.doc
|
|||
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 3 для переможця.docx
|
|||
17 жовтня 2024 14:53 |
Додаток 4 Проєкт Договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-02-000029 ● a827d0ba9bdc4395b1cb7b39e01c7a84
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2024 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.12.2024 № 41-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 02.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.12.2024 №41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-17-010859-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 11:34:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за об'єктом будівництва «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-17-010859-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації з урахуванням змін від 22.10.2024 Замовником встановлені вимоги до учасників щодо визначення ціни пропозиції, а саме :
-Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами).
-При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
- Вартість матеріалів не повинна перевищувати середньо ринкові ціни, які склалися у регіоні.
При цьому також встановлено, що згідно з п.5.10 Настанови з визначення вартості будівництва також визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Виходячи з вищевикладеного учасник при складанні своєї цінової пропозиції повинен враховувати вищезазначені вимоги.
Крім того у п.6 Розділ 2 ТД Замовником імперативно визначено, що якщо інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника не відповідає вимогам Настановам визначення вартості будівництва, будівельним нормам то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, і в подальшому не може приводитися у відповідність до неї.
Моніторингом встановлено, що учасником ПП "ВЕСТІНВЕСТБУД", який став переможцем процедури закупівлі, у складі своєї тендерної пропозиції надані підтверджуючи розрахунки, в тому числі щодо цін на матеріальні ресурси (файл "2_ДЦ_ПВР.pdf").
Так, ціни на будівельні матеріали станом на дату подання пропозиції 31.10.2024 учасником визначено такі:
Щебінь, фракція 10-20 мм - 950 грн (без ПДВ) та 1140 грн (з ПДВ)
Суміші бетонні, клас бетону В15 [М-200] - 7500 грн (без ПДВ) та 9000 грн (з ПДВ).
В той же час, за даними ТОВ «НВФ «Інпроект», який є Уповноваженим органом зі збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в розрізі регіонів України, усереднена вартість щебеню ф.5-20 в Одеські області на той час становила 880 грн (з ПДВ) за м3, тобто в 1,3 раза дешевше, ніж зазначено в пропозиції учасника.
Ціна на Товарний бетон В15 М-200 становила 2400 грн (з ПДВ) з м3, тобто в 3,75 раза дешевше, ніж зазначено учасником.
У зв'язку з чим просимо обгрунтувати рішення Замовника щодо визначення пропозиції ПП "ВЕСТІНВЕСТБУД" як такої, що відповідала вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-06 11:42:50
відповідь на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 02.10.2024 № 946/А-2024 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
04 жовтня 2024 року Департамент надіслав листа за №2014/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
08 жовтня 2024 року Департамент отримав лист №3495/02/05.2-13/2-24/13262 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 16-0197/01-24 від 31.07.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 01.10.2024 № 946/А-2024
- Відомість обсягів робіт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №2014/14/03/02-12/2-24
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3495/02/05.2-13/2-24/13262 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 08 жовтня 2024 року.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
2. Щодо питання кошторисної вартості цін на матеріальні ресурси у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД» надаємо пояснення наступного змісту.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (зазначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації);».
Відповідно п.3 Додатку 1 до Тендерної документації, в частині інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено, що:
«Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами).
Ціна тендерної пропозиції динамічна.
Розрахунок договірної ціни має бути здійснено у програмному комплексі АВК-5, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічного завдання щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Вартість матеріалів не повинна перевищувати середньо ринкові ціни, які склалися у регіоні.
Кошторисна документація є невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника.».
Замовник здійснює закупівлю на підставі робочого проєкту: «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування», що пройшов експертизу та отримав експертний звіт (позитивний) № 16-0197/01-24 від 31 липня 2024 року.
Договірна ціна визначена, як динамічна, тобто така, що може підлягати уточненню у порядку встановленому чинним законодавством. Під час розрахунку договірної ціни, учасники процедури закупівлі, на підставі аналізу ринку цін, у кошторисних розрахунках зазначають вартість товару за цінами, за якими потенційний учасник планує закупити конкретний товар, оскільки не можливо спрогнозувати точну вартість, яка буде на ринку на момент виконання договірних зобов’язань. Фактична вартість товару визначається згідно актів виконаних робіт, на стадії виконання договірних зобов’язань, на підставі товаро-транспортних накладних.
У складі тендерної пропозиції учасника Приватного підприємства «ВЕСТІНВЕСТБУД» міститься:
- договірна ціна, складена станом на 25 жовтня 2024 року, вид договірної ціни – динамічна;
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- об’єктні кошториси;
- загальновиробничі витрати на будову;
- розрахунок прибутку, адміністративних витрат;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- графік виконання робіт.
Відповідно до запиту замовнику на пояснення Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, оприлюдненого в електронні системі закупівель Прозорро 2024-12-03 об. 11:34:01 год. зазначено:
«Так, ціни на будівельні матеріали станом на дату подання пропозиції 31.10.2024 учасником визначено такі:
Щебінь, фракція 10-20 мм - 950 грн (без ПДВ) та 1140 грн (з ПДВ)
Суміші бетонні, клас бетону В15 [М-200] - 7500 грн (без ПДВ) та 9000 грн (з ПДВ).
В той же час, за даними ТОВ «НВФ «Інпроект», який є Уповноваженим органом зі збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в розрізі регіонів України, усереднена вартість щебеню ф.5-20 в Одеські області на той час становила 880 грн (з ПДВ) за м3, тобто в 1,3 раза дешевше, ніж зазначено в пропозиції учасника.
Ціна на Товарний бетон В15 М-200 становила 2400 грн (з ПДВ) з м3, тобто в 3,75 раза дешевше, ніж зазначено учасником.».
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів учасника ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» (файл 2_ДЦ_ПВР.pdf) інформація про запитувані матеріали міститься у позиціях 66 та 71, згідно наведеної нижче інформації:
А відтак у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація щодо ціни на суміші бетонні, клас бетону В15 [М-200] - 7500 грн (без ПДВ) та 9000 грн (з ПДВ), натомість ціна у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД» на суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа становить 4500,00 грн. без ПДВ та відповідно – 5 400,00 грн. з ПДВ за 1 м3.
Крім того, відповідно до колонки 10/11 підсумкової відомості ресурсів вбачається, що ціна за одиницю товару зазначена з урахуванням вартості заготівельно складських витрат та транспортних витрат. Тоді, як дані ТОВ «НВФ «Інпроект», на які зроблено посилання у запиті замовнику на пояснення, міститься інформація про ціни за одиницю товару, без урахування супутніх витрат, в тому числі таких, як вартість заготівельно складських та транспортних витрат.
З даного приводу слід відмітити, що формування ціни на будь-який матеріальний ресурс потребує врахування ряду чинників, що в тому числі вбачаються із розрахунку договірної ціни учасника, при комплексному її аналізі.
В свою чергу Замовником, на стадії визначення переможця процедури закупівлі, проводиться дослідження ринку, в тому числі за наявною інформацією в мережі Інтернет, електронній системі закупівель Прозорро, порівняння цін інших підрядних організацій Замовника та аналіз інших доступних джерел інформації.
Під час визначення переможцем Приватного підприємства «ВЕСТІНВЕСТБУД» процедури закупівлі UA-2024-10-17-010859-a Замовник керувався вимогами Тендерної документації, чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 та іншими підзаконними нормативно-правовими актами.
Зокрема: відповідно до робочого проєкту: «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування», що пройшов експертизу та отримав експертний звіт (позитивний) № 16-0197/01-24 від 31 липня 2024 року, вартість цін на обумовлені товари в запиті замовнику на пояснення складає:
- Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше – 2185,00 без ПДВ з транспортними витратами;
- Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа – 5925,00 без ПДВ з транспортними витратами.
Інформація із програмного комплексу АВК-5 електронної версії робочого проєкту в розрізі товарів подано нижче:
Примітка: Вартість товару в пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» = 950 грн без ПДВ
Примітка: Вартість товару в пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» = 4500 грн без ПДВ.
Отже, закладені учасником ціни у складі кошторисних розрахунків на щебінь, фракція 10-20 мм та суміші бетонні, клас бетону В15 [М-200] не перевищують розміру цін закладених проєктною організацією у робочому проєкті. Навпаки: вартість запропонована учасником на щебінь у 1,9 разів дешевше, ніж закладено в проєкті та вартість товарного бетону у 1,3 рази дешевше, ніж закладено в проєкті.
А відтак, у тендерній пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» в підсумковій відомості ресурсів на товарний бетон зазначена ціна 4500 грн без ПДВ при цьому, повна назва матеріалу звучить: «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа», тобто ще вказано, що бетон має бути відповідної марки водонепроникності. Слід наголосити, що у відпускну ціну бетонної суміші 4500 грн. без ПДВ входять заготівельно складські витрати та транспортні витрати, що видно виходячи з відомості ресурсів наданої з кошторисним розрахунком (транспортні витрати = 0, складські витрати = 0) тобто окремо не враховуються.
В запиті замовнику на пояснення зазначено - Щебінь, фракція 10-20 мм - 950 грн (без ПДВ) та 1140 грн (з ПДВ). Так дійсно в підсумковій відомості ресурсів до розрахунку договірної ціни ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» зазначена вартість на даний матеріал 950 грн/м3 без ПДВ, однак у зазначену ціну також входить вартість перевезення та заготівельно складські витрати, оскільки в відомості ресурсів до цього матеріалу міститься інформація: транспортні витрати = 0, складські витрати = 0). Тобто вартість 950 грн/м3 без ПДВ складається з відпускної ціни + транспортні витрати + заготівельно складські витрати.
З викладеного слідує, що в запиті замовнику на пояснення вказано граничні відпускні ціни (без доставки матеріалів на об’єкт та складських витрат), тоді як у тендерній пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД вказано вартість матеріалів з доставкою на об’єкт будівництва та складськими витратами.
Крім того, транспортне сполучення до місця розташування об’єкту будівництва пролягає через прикордонну слугу на межі із Молдовою, що також слід враховувати при визначенні вартості доставки товару на об’єкт, зокрема: вартість простою, адже пропуск через кордон значною мірою ускладнює доставку відповідного товару.
Що стосується вартості перевезення та відпускної ціни слід відмітити, що у відповідності до Тендерної документації розрахунок пропозиції учасника процедури закупівлі (Договірної ціни) проведено згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) (далі – Настанова).
Відповідно до п.4.12 Настанови зазначається – Витрати на доставку матеріальних ресурсів обчислюються або калькуляційним методом або за усередненими показниками вартості транспортних витрат на 1 т. відповідного будівельного вантажу за середньою відстанню перевезень в конкретному населеному пункті (місто, селище міського типу, сільська місцевість), в якому передбачається будівництво, обчислених базовою організацією з науково-технічної діяльності з питань ціноутворення в будівництві. За відсутності таких даних середні відстані перевезень залежно від місця розташування об’єкта будівництва можливо приймати за даними, наведеними в додатку 17 цієї Настанови.
Додаток 17
до Настанови (пункт 4.12)
СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
будівельних матеріалів, виробів і комплектів
Місце розташування будови Середня відстань, км
Міста 30
Сільська місцевість, селища міського типу 80
Відповідно до п.4 Розділу І «Загальні положення» місце виконання робіт: Одеська обл., Ізмаїльський район, Ренійська територіальна громада, сільгосп поля біля села Нагірне. Зазначене свідчить, що об’єкт будівництва знаходиться в сільській місцевості. Отже, відповідно додатку 17 до Настанови (пункт 4.12) при розрахунку вартості матеріальних ресурсів середню відстань перевезення матеріалів правомірно приймати 80 км.
Також в тендерній документації зазначається, що розрахунок цінової пропозиції має проводитися в програмному комплексі АВК-5 або інших сертифікованих комплексах в актуальній редакції на момент подання цінових пропозицій. ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» проведено розрахунок в програмному комплексі АВК-5 редакції 3.9.2, що була актуальна на момент проведення розрахунку (станом на 25.10.2024).
В програмному комплексі АВК-5 редакції 3.9.2 зазначається – Значення відпускних цін для матеріалів та устаткування виведені станом на 01.09.2024р. з урахуванням індексів цін виробників промислової продукції (оприлюднені в розділі «Економічна діяльність» на сайті Державної служби статистики) а також враховані Усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин і механізмів та Усереднені показники транспортних витрат станом на 01.04.2024р.
За усередненими показниками в ПК АВК-5 (3.9.2), вартість перевезення 1 м3 бетонної суміші міксером на відстань 80 км =2288,76 грн без ПДВ.
Відпускна ціна даного матеріалу = 3233,49 грн без ПДВ
Заготівельно складські витрати = 110,45 грн без ПДВ
Отже загальна вартість = 2288,76+3233,49 +110,45 =5632,70 грн без ПДВ.
Інформацію із програмного комплексу АВК-5 подано нижче:
Примітка: Вартість товару в пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» = 4500 грн без ПДВ.
За усередненими показниками в ПК АВК-5 (3.9.2), вартість перевезення 1 м3 Щебню фракції 10-20 на 80 км = 1283,86 грн без ПДВ.
Відпускна ціна даного матеріалу = 1057,83 грн без ПДВ
Заготівельно складські витрати = 46,83 грн без ПДВ
Отже загальна вартість = 1283,86 +1057,83 +46,83 = 2388,52 грн без ПДВ.
Інформацію із програмного комплексу АВК-5 подано нижче:
Примітка: Вартість товару в пропозиції ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» = 950 грн без ПДВ
Відповідно до п.5.10 Настанови зазначено – Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася в регіоні на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
На цій підставі Замовник звертався до учасника ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД», з метою перевірки дотримання ним вимог п.5.10 «Настанови визначення вартості будівництва визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), в тому числі щодо вартості цін на матеріальні ресурси, що обумовлені у запиті замовнику на пояснення. На підтвердження зазначеного надаємо скан-копію листа від 01.11.2024 щодо отримання інформації та підтверджуючих документів вартості матеріалів, включених до кошторисного розрахунку з урахуванням середньо ринкових цін, які склалися у регіоні, а саме: на суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа та щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше.
ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД», листом щодо підтвердження кошторисних розрахунків (скан-копія додається) надали інформацію і підтверджуючі документи щодо проведеного аналізу цін. Зокрема учасник зазначає, що під час підготовки тендерної пропозиції нам проведено аналіз ринку цін на щебінь фракції 10-20 та на суміші бетонні.
Із наданої відповіді учасника ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» вбачається, що зазначена ним відпускна ціна на щебінь фракції 10-20 – 950,00 грн. без ПДВ включає заготівельно складські витрати та транспортні витрати (транспортні витрати = 0, складські витрати = 0).
Зазначена ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» відпускна ціна бетонної суміші 4500,00 грн. без ПДВ включає заготівельно складські витрати та транспортні витрати (транспортні витрати = 0, складські витрати = 0). Також, аналізуючи технологічну специфіку виконання робіт, зроблено висновок про неможливість одномоментного вивантаження міксеру об'ємом від 7 до 12 м.куб, оскільки укладати бетон потрібно дозовано по всій довжині каналу. Для виконання даних робіт планується залучати авто міксери, вартість послуг та простою яких також було враховано в ціні 1 м.куб. Згідно технічного завдання, використання бетону В15 М-200 передбачено для зароблення швів між залізобетонними плитами на дні та схилах каналу, а також відновлення дна каналу, заплечиків та добетонування укосів по всій протяжності каналу. Окрім того, планується використання бетону М-200 з рівнем захисту від вологи класу W4 (водопоглинання 4,7-5,7%).
За результатами аналізу цін в регіоні за місцезнаходженням об’єкту будівництва (Ізмаїльський район Одеської області), що проводився ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» шляхом дослідження ринку за допомогою мережі Інтернет та шляхом збору комерційних пропозицій від потенційних постачальників ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» отримали від МБПП «ЕФЕС» (Одеська обл., м.Ізмаїл, вул.Шкільна, буд. 60) найнижчі пропозиції щодо вартості на щебінь фракції 10-20 із послугами доставки на об’єкт будівництва в с.Нагірне за ціною 1 140,00 грн. з ПДВ за 1 м3 та щодо вартості бетону Б-15 (М-200) С12/15 W4 із послугами доставки на об’єкт будівництва в с.Нагірне за ціною 5 400,00 грн. з ПДВ за 1 м3.
Провівши аналіз цін у даному регіоні ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» прийшло до висновку що вартість «Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа» з перевезенням на об’єкт та заготівельно-складськими витратами становить 4500 грн без ПДВ, вартість «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000» з перевезенням на об’єкт та заготівельно-складськими витратами становить 950 грн без ПДВ.
На підставі викладеного, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД» (код ЄДРПОУ 36771058) подана у відповідності до вимог Тендерної документації, протокольним рішенням № 40-2/24 від 01.11.2024 уповноваженої особи Учасника визначено переможцем процедури закупівлі. У порядку встановленому, п.3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник визначив ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами). Ціну тендерної пропозиції визначена відповідно до технічного завдання щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість матеріалів не перевищує середньо ринкові ціни, які склалися у регіоні.
На підтвердження надаємо:
- Лист Департаменту щодо отримання інформації від 01.11.2024
- Лист ПП «ВЕСТІНВЕСТБУД» № 122 від 01.11.2024
Уповноважена особа Олександр ВЕРЕТЕЛЬНИК
- ЕЗ Нагірнянська.pdf
- ЗК Нагірнянська кор. копія.pdf
- 0946-_24.pdf
- ВО Нагірнянська коригування.PDF
- Погодження Нагірнянська коригування.pdf
- Бланк Департамент економіки 2022_62777.pdf
- Наказ про затвердження Нагірнянська ЗС.pdf
- Відповідь ДАСУ Наг.ЗС кориг. 06.12.docx
- Запит ВІБ Наг.ЗС.pdf
- Лист_ПП_«ВЕСТІНВЕСТБУД»_№_122_від_01_11_2024.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-17-010859-a Відповідно до абзацу другого ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Ознайомившись зі змістом Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-17-010859-a головного державного аудитора Скідан А.О., затвердженого начальником управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 13 грудня 2024 року (далі – Висновок) департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації надає інформацію наступного змісту: 1. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій найменування учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД», ЄДРПОУ 36771058. Інформація наведена у Висновку щодо юридичної особи, яка не була учасником закупівлі UA-2024-10-17-010859-a, а саме: ТОВ «ВЕСТІНВЕСТБУД». Відповідно до ч.ч.1-2 ст.83 ЦК України юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом. Товариством є організація, створена шляхом об’єднання осіб (учасників), які мають право участі у цьому товаристві. Товариство може бути створено однією особою, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до ч.1 ст.113 ГК України приватним підприємством визнається підприємство, що діє на основі приватної власності одного або кількох громадян, іноземців, осіб без громадянства та його (їх) праці чи з використанням найманої праці. Приватним є також підприємство, що діє на основі приватної власності суб'єкта господарювання - юридичної особи. 2. Відповідно до Висновку зазначено, що «За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТІНВЕСТБУД» установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.». Пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) регулює питання усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція –пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. На стадії кваліфікації замовником встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД», ЄДРПОУ 36771058 подана відповідно до вимог Тендерної документації за предметом закупівлі та будь-які невідповідності, в тому числі в цінах на будівельні матеріали – відсутні. У Висновку теж відсутня інформація з переліком невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей зазначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей зазначено: Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВЕСТІНВЕСТБУД» (код ЄДРПОУ 36771058) подана у відповідності до вимог Тендерної документації, Замовник позбавлений можливості застосовувати абзац перший пункту 43 Особливостей, так як відсутня у тому потреба. У порядку встановленому, п.3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник визначив ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортування, навантаження та розвантаження, витрат за статтями у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами). Ціну тендерної пропозиції визначено відповідно до технічного завдання щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість матеріалів не перевищує середньо ринкові ціни, які склалися у регіоні. 3. Питання листування поза межами веб-порталу електронної системи врегульовано нормами Настанови визначення вартості будівництва визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами). Відповідно п.3 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації з даного предмету закупівлі: «Разом з тендерною документацією замовником подається Проєкт договору про закупівлю відповідно до Додатку 4 до цієї Тендерної документації з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей.». Згідно проєкту Договору (Додаток 4 до Тендерної документації) розрахунок договірної ціни є невід’ємною частиною договору. Відповідно до п.18 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до п.5.10 Настанови визначення вартості будівництва визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), зазначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. На підставі викладеного, замовник звернувся листом до учасника з метою перевірки дотримання ним вимог п.5.10 Настанови визначення вартості будівництва визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), в частині визначення вартості матеріалів, включених до кошторисного розрахунку з урахуванням середньо ринкових цін, які склалися у регіоні, а саме: на суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М-200], крупність заповнювача 40-70 мм, марка за водонепроникнистю 0,4 МПа та щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше. У зв’язку з тим, що учасник у достатньому обсязі підтвердив дотримання ним вимог п.5.10 Настанови визначення вартості будівництва визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), та Замовником було встановлено, що вартість матеріалів застосованих ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВЕСТІНВЕСТБУД» у кошторисному розрахунку не перевищує середньо ринкові ціни, які склалися у регіоні договір про закупівлю, укладений за її результатами – не відрізняється від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 4. Відповідно до ч.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Зміст Висновку та надані Замовником пояснення/інформація в рамках проведення моніторингу, свідчить про його незаконність, необґрунтованість та невідповідність фактичним обставинам проведеної процедури закупівлі. В Україні діє принцип верховенства права та законності, зокрема ч.2 ст.19 Конституції України регламентовано, що Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З метою виконання Висновку, в частині зобов’язання здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, – надаємо документальне підтвердження наказ департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації «Про покращення роботи з питань закупівель». Додаток: Наказ Уповноважена особа Веретельник О.М.
2024-12-20 13:29:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» |
45 700 000,00
UAH з ПДВ
|
45 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» #36771058 |
Переможець |
45 700 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 13:35
|
ДУ 2 до 201 07.11.24 Нагірнянська ЗС.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:22
|
ДУ 1 до 201 07.11.24 Нагірнянська ЗС Кор. з маш форм..pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:02
|
ДУ 1 до 201 07.11.24 Нагірнянська ЗС Кор..pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 08:59
|
Договір 201 07.11.24 Нагірнянська ЗС кор..pdf | укладений |
07 листопада 2024 08:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до п.19.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ 1 з додатком цін у машинозсч. форматі |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до преамбули договору, п.2.1, 16.1 договору, графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |