Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна 380501005404 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2024 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 617 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки за цим договором здійснюються Платником шляхом попередньої оплати у розмірі 10% загальної ціни за цим Договором протягом 15 календарних днів, що зазначена у п. 2.1. Договору, на підставі: – листа від Замовника з проханням про оплату витрат на купівлю критично необхідних робіт (оригінал); – рахунку на оплату від Замовника, підписаного та скріпленого печаткою (оригінал або копія засвідчена). | Аванс | 15 | Календарні | 10 |
Виконання робіт | *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Платник здійснює остаточний розрахунок за виконані роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Замовником та Виконавцем акту виконаних робіт на підставі отриманого Платником листа від Замовника з проханням про оплату витрат на купівлю критично необхідних робіт (оригінал), рахунку на оплату від Виконавця (оригінал або копія засвідчена) та акту виконаних робіт (вільна форма) для підтвердження отримання виконаних робіт (засвідчена копія); реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Платник здійснює остаточний розрахунок за виконані роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після підписання Замовником та Виконавцем акту виконаних робіт на підставі отриманого Платником листа від Замовника з проханням про оплату витрат на купівлю критично необхідних робіт (оригінал), рахунку на оплату від Виконавця (оригінал або копія засвідчена) та акту виконаних робіт (вільна форма) для підтвердження отримання виконаних робіт (засвідчена копія). | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 16:12 |
ЗМІНИ від 21.10.2024.docx | |
21 жовтня 2024 16:12 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 жовтня 2024 16:12 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 жовтня 2024 16:12 |
ЗМІНИ від 21.10.2024.docx | |
21 жовтня 2024 16:12 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 жовтня 2024 16:12 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
16 жовтня 2024 18:08 |
ДОДАТОК №2_Відомість відведення земельних ділянок.pdf | |
16 жовтня 2024 18:08 |
ДОДАТОК №1_План траси.pdf | |
16 жовтня 2024 18:08 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки.docx | |
16 жовтня 2024 18:08 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_.docx |
21 жовтня 2024 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
ЗМІНИ від 21.10.2024.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
ЗМІНИ від 21.10.2024.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
21 жовтня 2024 16:12 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки_НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
||||||
16 жовтня 2024 18:08 |
ДОДАТОК №2_Відомість відведення земельних ділянок.pdf
|
||||||
16 жовтня 2024 18:08 |
ДОДАТОК №1_План траси.pdf
|
||||||
16 жовтня 2024 18:08 |
ТД_Виконання кадастрової зйомки.docx
|
||||||
16 жовтня 2024 18:08 |
Оголошення Виконання кадастрової зйомки_.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-10-000005 ● 6e5399f996f6466ab77284216bdea819
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 12:28 |
Н А К А З
10.02.2025 № 12-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 10.02.2025 № 12-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проведено моніторинг
UA-2024-10-16-014867-a, яка проведена ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-10 16:42:07
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Виконання кадастрової зйомки земельних ділянок для розташування 179 опор ПЛ-35 кВ по об’єкту «Будівництво ПЛ 35 кВ від ПC «Вишневе» AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» до ПC «Успенівка» ПАТ «Запоріжжяобленерго» (код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-014867-a), яка проведена Публічним акціонерним товариством «Запоріжжяобленерго» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.1 Договору від 03.12.2024 № 421224, який укладено між Замовником та ФОП Коцило В.П. за результатом проведення даної процедури закупівлі, строк виконання робіт: відповідно до календарного плану виконаних робіт, але не пізніше 31.12.2024.
З метою належного проведення моніторингу процедури закупівлі прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договору від 03.12.2024 № 421224 станом на 10.02.2025, разом з підтверджуючими документами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-13 16:20:08
Код ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Виконання кадастрової зйомки земельних ділянок для розташування 179 опор ПЛ-35 кВ по об’єкту «Будівництво ПЛ 35 кВ від ПC «Вишневе» AT«ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» до ПC «Успенівка» ПАТ «Запоріжжяобленерго»), номер оголошення в електронній системі закупівель: ID: UA-2024-10-16-014867-a
На запит Держаудитслужби України «Про надання інформації», який надійшов в рамках проведення моніторингу процедури відкритих торгів із особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Виконання кадастрової зйомки земельних ділянок для розташування 179 опор ПЛ-35 кВ по об’єкту «Будівництво ПЛ 35 кВ від ПC «Вишневе» AT«ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» до ПC «Успенівка» ПАТ «Запоріжжяобленерго»), номер оголошення в електронній системі закупівель: ID: UA-2024-10-16-014867-a наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Виконання кадастрової зйомки земельних ділянок для розташування 179 опор ПЛ-35 кВ по об’єкту «Будівництво ПЛ 35 кВ від ПC «Вишневе» AT «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» до ПC «Успенівка» ПАТ «Запоріжжяобленерго» (код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-014867-a), яка проведена Публічним акціонерним товариством «Запоріжжяобленерго» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 4.1 Договору від 03.12.2024 № 421224, який укладено між Замовником та ФОП Коцило В.П. за результатом проведення даної процедури закупівлі, строк виконання робіт: відповідно до календарного плану виконаних робіт, але не пізніше 31.12.2024.
З метою належного проведення моніторингу процедури закупівлі прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договору від 03.12.2024 № 421224 станом на 10.02.2025, разом з підтверджуючими документами.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України»,
надаємо наступні пояснення:
1. Згідно п.4.1 договору від 03.12.2024 року №421224, строк виконання робіт: відповідно до календарного плану виконаних робіт (Додаток №2), але не пізніше 31.12.2024 року;
2. Згідно п.3.1 та 3.2. договору від 03.12.2024 року №421224, приймання виконаних робіт за цим Договором оформляється актом виконаних робіт. Виконавець разом з актом виконаних робіт надає Замовнику матеріали кадастрової зйомки в паперовому вигляді у 2-х примірниках та на електронному носії. Замовник протягом 20 календарних днів з дня одержання від Виконавця акту виконаних робіт зобов’язаний підписати акт виконаних робіт або направити мотивовану відмову від приймання робіт;
3. Роботи по договору від 03.12.2024 року №421224 виконані в строк та в повному обсязі. Приймання виконаних робіт оформлено актом прийому-передачі робіт від 27.12.2024 року (додається);
4. Окремо варто зазначити, що фінансування за цим Договором здійснюється в рамках надання послуг гуманітарної допомоги на користь Замовника. Джерело фінансування – кошти Місії МІЖНАРОДНОГО КОМІТЕТУ ЧЕРВОНОГО ХРЕСТА в Україні (далі МКЧХ в Україні). Платником за Договором є: МКЧХ в Україні. (п.2.3 договору від 03.12.2024 року №421224).
Оплата за виконані роботи за договором від 03.12.2024 року №421224 проведена в повному обсязі 10.02.2025. Відтак у Замовника наявні підстави для оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору. Звіт про виконання договору буде оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку та строки, визначені ч.1 ст. 10 У “Про публічні закупівлі”.
Додатки:
1. Копія акту прийому-передачі робіт від 27.12.2024 року;
2. Технічний звіт із виконання кадастрової зйомки земельних ділянок ПЛ 35кВ ПС «Вишневе» - ПС «Успенівка» (титульний аркуш).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2025 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2024 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЦИЛО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" |
1 234 999,00
UAH з ПДВ
|
1 119 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПРИХОДЬКО ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕО-АС" |
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
1 273 830,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КОЦИЛО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" #2747605894 |
Переможець |
1 119 999,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 15:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2024 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2025 09:49
|
ЗВІТ про виконання договору (421224).pdf.p7s | укладений |
18 лютого 2025 09:49
|
ЗВІТ про виконання договору (421224).pdf | укладений |
18 лютого 2025 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 08:31
|
Повідомлення про внесення змін №1 до Договору №421224.pdf.p7s | зміни до договору |
17 грудня 2024 08:31
|
Повідомлення про внесення змін №1 до Договору №421224.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 08:31
|
Додаткова угода №1 від 13.12.2024.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 14:42
|
Договір №421224 від 03.12.2024.pdf | укладений |
03 грудня 2024 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно пп. 3 пункту 19 ОСОБЛИВОСТЕЙ: виправлення невідповідностей/описок у вартості. |
Номер договору про закупівлю: | 421224 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |