Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа кукурудзяна
Очікувана вартість
742 500,00 UAH
UA-2024-10-16-014823-a d8a107d0d5574a878c88a3eb3389617a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тетяна Анатоліївна

0444624862 smarttender3078@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Коваленко Тетяна Анатоліївна
0444624862
smarttender3078@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2024 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2024 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 742 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 22275 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45000 кілограм
Крупа кукурудзяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Учасника та Замовника на відповідній видатковій накладній. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 22275 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія
Вимоги до документу: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Оригінал платіжної інструкції
Вимоги до документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" 729 000,00
UAH з ПДВ
729 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 листопада 2024 18:06
Електронний підпис
08 листопада 2024 16:56
витяг з ЄДР
08 листопада 2024 16:56
Витяг платника ПДВ
08 листопада 2024 16:56
Витяг про несудимість
08 листопада 2024 16:56
Витяг з ЄДР станом на 08.11
08 листопада 2024 16:56
дов. коруп. ф.о
08 листопада 2024 16:56
дов. коруп. ю.о.
08 листопада 2024 16:56
опис до статуту
08 листопада 2024 16:56
Потужності
08 листопада 2024 16:56
Статут
08 листопада 2024 16:56
довідка про баанкрутство
08 листопада 2024 16:56
довідка щодо заборгованості
08 листопада 2024 16:56
лист розяснення
08 листопада 2024 16:56
наказ директора
08 листопада 2024 16:56
опис зі змінами
08 листопада 2024 16:56
рішення
08 листопада 2024 16:56
рішення учасника
08 листопада 2024 16:56
посвідчення якості
08 листопада 2024 16:56
Забезпечення договору
31 жовтня 2024 15:18
Електронний підпис
31 жовтня 2024 15:16
Довідка працівники
25 жовтня 2024 18:30
Електронний підпис
25 жовтня 2024 18:28
12 захист довкілля_ (7).PDF
25 жовтня 2024 18:28
25 довідка досвід (9).PDF
25 жовтня 2024 18:28
33 Опис товару (6).PDF
25 жовтня 2024 18:28
7 ГЛ щодо санкцій (12).PDF
25 жовтня 2024 18:28
BG 411-24.7z
25 жовтня 2024 18:28
Банківська Ліцензія.7z
25 жовтня 2024 18:28
Виписка з ЄДР (7).PDF
25 жовтня 2024 18:28
Витяг Статуту.7z
25 жовтня 2024 18:28
Витяг з ПДВ (3).PDF
25 жовтня 2024 18:28
Витяг про несудимість.pdf
25 жовтня 2024 18:28
Витяг із протоколу _30.7z
25 жовтня 2024 18:28
Рішення _27 Банк Альянс.7z
25 жовтня 2024 18:28
Рішення засновника 8 (2).PDF
25 жовтня 2024 18:28
Рішення учасника (4).PDF
25 жовтня 2024 18:28
квитанція (3).PDF
25 жовтня 2024 18:28
наказ Нікітченко (5).PDF
25 жовтня 2024 18:28
наказ Портна (5).PDF
25 жовтня 2024 18:28
наказ директора (8).PDF
25 жовтня 2024 18:28
сертиф кукур. (2).PDF
25 жовтня 2024 18:28
сертифікати 14001.pdf
25 жовтня 2024 18:28
сертифікати 22000.pdf
25 жовтня 2024 18:28
сертифікати 9001.pdf
25 жовтня 2024 18:28
фінзвітність 2023р.PDF
25 жовтня 2024 18:28
штатний розпис (6).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 411-24.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
#44667023
Переможець 729 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2024 18:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2024 18:25

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі пропозиції надав сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід П. І. Б Посада загальний стаж роботи освіта – До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 штатного розпису / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудового договору / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 договору про надання послуг / належним чином завірену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, або пояснення про їх відсутність). 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 17 Додаток №1 до Оголошення. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою, в якій зазначено інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1 конкретизовано, відповідно до наказів на працівників відповідної кваліфікації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2024 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
#44667023
729 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2025 14:17
Електронний підпис укладений
12 листопада 2024 10:22
Договір №323 ВОЗ-2024 (прих.).pdf укладений
12 листопада 2024 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 729 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 000,00 UAH)