Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Одеська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 43861328 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Сузанна Май +380487058329 s.l.mai@op.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 15:01 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 15:01 |
Очікувана вартість: | 3 354 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 11:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 11:18 |
ТД нова редакція.docx | |
18 жовтня 2024 11:18 |
Скан_Протокол №230 нова редакція тд.pdf | |
18 жовтня 2024 11:18 |
Порівняльна таблиця до протоколу №230.docx |
18 жовтня 2024 11:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2024 11:18 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
18 жовтня 2024 11:18 |
Скан_Протокол №230 нова редакція тд.pdf
|
|||
18 жовтня 2024 11:18 |
Порівняльна таблиця до протоколу №230.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також хочемо звернути Вашу увагу, що в проєкті нашого Договору відсутній п.7.3, до якого у Вас є зауваження.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000047 ● a94fbe462e6446e2b42ca9a9a4337031
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2024 Одеса № 238
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 25.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2024 № 238
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
1 UA-2024-10-16-012641-a 16.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-05 15:29:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» (протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 05.11.2024 № 258) з підстав визначених у підпункті 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), тоді як зазначені підстави передбачені для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а не переможця процедури закупівлі. Водночас підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі визначені у підпункті 3 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-10 16:04:01
Відповідь на запит
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість.
Під час формування очікуваної вартості закупівлі електричної енергії університетом використаний метод порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами), з урахуванням особливостей, визначених Методичними рекомендаціями щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Наказом Мінекономіки від 07 травня 2024 року № 11712, а саме:
- проаналізовані відповідні ціни у завершених закупівлях на сайті bi.prozorro.org;
- враховані ціна за кВт.год за чинним договором про закупівлю та власних попередніх закупівель з урахуванням індексу інфляції і високої волатильності ціни та дефіциту електричної енергії в енергосистемі України;
- врахована інформація про середньозважену ціну на ринку «на добу наперед» за останній повний календарний місяць (грн) на сайті Оператора ринку за посиланням: https://www.oree.com.ua/.
З урахуванням вище зазначеного очікувана вартість закупівлі 430 000 кВт. визначена у розмірі 7,8 грн. за 1 кВт.
Посилання на сторінку власного вебсайту: https://op.edu.ua/
2. Щодо обгрунтування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції переможця.
Учасник ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" в додатку №2 «Комерційна пропозиція» до Договору про закупівлю електричної енергії, який є невід’ємною частиною Договору, запропоновано порядок зміни ціни з урахуванням зміни середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед» протягом календарного місяця така ціна застосовується із застосуванням статті 631 Цивільного кодексу України при внесенні змін до даного договору із підстав, які описані у даному пункті.Натомість проект Договору не містить такої норми, а запропонований порядок зміни ціни з посиланням на статтю 631 Цивільного кодексу України, не може бути застосований Сторонами, оскільки цією нормою встановлено, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, а не під час його дії.
Окрім цього, запропонований порядок зміни ціни ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" суперечить п.5.13 Проєкту Договору (додаток №4 до Тендерної документації) згідно з яким Постачальник має повідомити про зміну будь-яких умов Договору Споживача, в тому числі умов Комерційної пропозиції, не пізніше, ніж за 20 днів до дати їх застосування з урахуванням інформації про право Споживача розірвати цей Договір.
Натомість, Комерційна пропозиція надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" позбавляє права Замовника на отримання повідомлення про зміну ціни електроенергії за 20 днів до дати їх застосування та відповідно - права не погодитися з такими змінами та на розірвання Договору з цієї причини, а навпаки передбачає зміну ціни за минулий період з безпідставним посиланням на норми статті 631 Цивільного кодексу України.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" код ЕДРПОУ 41447959 підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятому другого підпункту статті 41 Особливостей, а саме: Комерційна пропозиція учасника не відповідає вимогам , установленим в тендерній документації.
Тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" код ЕДРПОУ 41447959 була відхилена з підстав визначених у підпункті 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а не відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей , що є технічною помилкою.Але не зважаючі на цю помилку, Договір на поставку єлектроенергії було укладено на законних підставах по ціні 7,37грн. за 1 кВт. Тоді, як Одеській державний аграрний університет закупав електроенергію по 7,91грн. за 1 кВт, Одеська державна академія будівництва та архітектури по 7,69 грн. за 1кВт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку по моніторінгу розторгнуто Договір №144 з ТОВ "Енержі - 365" на поставку електричної енергії на суму 3169100грн. з ПДВ.
2024-12-24 13:57:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 44 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
2 950 611,84
UAH з ПДВ
|
2 950 611,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
3 312 487,80
UAH з ПДВ
|
3 161 557,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
3 169 100,00
UAH з ПДВ
|
3 169 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" |
3 298 648,68
UAH з ПДВ
|
3 298 648,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
3 322 302,12
UAH з ПДВ
|
3 322 302,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ" |
3 328 200,00
UAH з ПДВ
|
3 328 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Рішення скасоване |
2 950 611,84
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 15:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Відхилено |
2 950 611,84
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 15:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" #41447959 |
Рішення скасоване |
3 161 557,80
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" #41447959 |
Відхилено |
3 161 557,80
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" #43801489 |
Переможець |
3 169 100,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2024 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2024 12:10
|
Скан ДУ №2.pdf | укладений |
24 грудня 2024 12:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:58
|
Скан ДУ №2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:58
|
Скан_ДУ №1 19.11.2024.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2024 14:36
|
Скан_Договор №144 11.11.2024 !!!.pdf | укладений |
13 листопада 2024 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |