Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993150 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Контактна особа: |
Михайлюк Наталія Павлівна 380342528082 okl_tender@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2024 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 832 622,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 163,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38355 - Фартух для захисту від випромінювання
38358 - Комір для захисту від випромінювання
38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №3 до ТД Проєкт договору.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №4 до ТД Лист-згода.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №2 до ТД Загальні вимоги до предмету закупівлі.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №1 до ТД Технічна специфікація.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №6 до ТД Перелік документів Переможця.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
Додаток №5 до ТД Перелік документів Учасника.docx | |
16 жовтня 2024 16:13 |
ТД одяг 16.10.24р.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Цим листом ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» звертається до Вас з проханням забезпечити анулювання результатів закупівлі та проведення нової процедури із дотриманням принципів Закону. Встановити відповідальних осіб, які допустили дискримінаційні умови у тендерній документації при проведенні відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-16-011966-a.
Наша компанія запропонувала продукцію, яка відповідає всім нормативним та технічним вимогам, має сертифікати відповідності України та ЄС(Чехія, сертифікати №1024/Е-002/2023 та інші), що дозволяють реалізацію нашої продукції в Україні та країнах ЄС. Проте наша пропозиція була відхилена. Низька ціна нашої продукції обумовлена ефективністю виробничих процесів, сучасними автоматизованими технологіями, які ми використовуємо, а також відсутністю будь-яких корупційних складових. Ми є виробником продукції понад 20 років, і маємо можливість виготовляти рентгенозахисний одяг будь-яких розмірів, кольорів, із різними параметрами відповідно до потреб Замовника. Однак технічні характеристики, зазначені в документації тендеру, вказують на очевидне налаштування під специфіку продукції конкретного учасника, що звужує конкуренцію на ринку.
Тендерною документацію вимагалось щоб захисний матеріал був зі зниженим вмістом свинцю, в свою чергу в нашій пропозиції був запропонований захисний матеріал - безсвинцевий матеріал NPL. На світовому ринку і в Україні на даний момент при виробництві рентгензахисного одягу використовують три основні захисні матеріали: просвинцьовану гуму, вініл та безсвинцевий матеріал. Головним завданням цих захисних матеріалів це здатність знижувати дозу опромінення, що вимірюється в міліметрах свинцевого еквівалента (наприклад, 0,25 мм, 0,35 мм або 0,50 мм Pb). Найкращий матеріал для рентгенозахисного одягу у сучасному виробництві рахується безсвинцевий матеріал на основі композитів як оптимальний вибір для багатьох застосувань. Переваги якого є очевидні: легші за свинцеві аналоги, що зменшує навантаження на медичний персонал, екологічно чистіші, оскільки не містять токсичного свинцю, забезпечують аналогічний рівень захисту, як і традиційні матеріали, при меншій вазі.
Постає питання чим керувався тендерний комітет при складанні тендерної документації, в тому числі прописуючи технічні характеристики які налаштовані на специфіку продукції конкретного учасника, а мали би керуватися загальновизнаними технічними характеристиками, яких дотримуються виробники рентгенозахисного одягу під час реєстрації своєї продукції в Україні чи країнах Європейського Союзу. Ці характеристики підтверджуються відповідними сертифікатами, випробуваннями та дозволами, що регламентуються чинним законодавством. Крім того, очікувана вартість закупівлі була встановлена на рівні, значно вищому за ринкову, що дозволяє окремим учасникам реалізовувати свою продукцію за ціною, яка перевищує середню до 100% і більше. І чому ми, пропонуючи товар відповідної якості та за значно дешевшими цінами повинні доводити тендерному комітету що наша ціна не є аномально низькою, а те що наші ціни є ринковими. А виробники які пропонують товар за завищеними цінами, чомусь не пояснюють їхню аномально високу ціну. Сумно усвідомлювати, що в такий складний для країни час робота тендерного комітету виглядає халатною або непрофесійною, особливо зважаючи на те, що його члени отримують заробітну плату з коштів українських платників податків. На нашу думку тут більше питань а ніж відповідей.
Просимо звернути увагу на те що при виробництві рентгензахисного одягу основна вартість виробу складає саме захисний матеріал. Ціна на просвинцьовану гуму в Китаї у 2020 році складала за 1м2 0,25 мм свинцевого еквівалента – 40 доларів США, 0,35 мм свинцевого еквівалента – 44 долари США, 0,5 мм свинцевого еквівалента – 60 доларів США. Ціна на безсвинцеву гуму в Китаї у 2023 році складала за 1м2 0,175 мм свинцевого еквівалента – 57 доларів США, 0,25 мм свинцевого еквівалента – 71 долар США. Ціна на просвинцеваний вініл в Німеччині у 2024 році складала за 1м2 0,25 мм свинцевого еквівалента – 42 євро, 0,35 мм свинцевого еквівалента – 55 євро. Вартість інших розхідних матеріалів складає приблизно 15% від вартості виробу. На виготовлення та логістику придає приблизно 20% від вартості виробу.
На теперішній час на сайті німецького виробника рентгензахисного одягу Rego є можливість придбати Жилетку та спідницю в схожих параметрів які були зазначені в тендерній документації за 968,66 євро плюс податок 154,66 євро. Посилання на німецький сайт: https://www.röntgenschutzzubehör24.de/shop/REGO-R%C3%B6ntgensch%C3%BCrze-Kost%C3%BCm-Weste-Rock-Silver-Line-p673084028. На сайті американського виробника рентгензахисного одягу Burlington Medical на теперішній час є можливість придбати Жилетку та спідницю в схожих параметрів які були зазначені в тендерній документації за 1031,00 доларів США. Посилання на американський сайт: https://burmed.com/store/wearables/leadapron/essential-aprons.html. Вартість даного жилету та спідниці на сайтах Китайських виробників є ще меншою. Ціни, вказані на офіційних сайтах виробників, є ознайомчими або застосовуються для роздрібної торгівлі, тоді як офіційні представники та дилери отримують додаткову знижку, яка зазвичай становить близько 20%.
Замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників та уникати дискримінаційних дій. Умови тендерної документації та процедура оцінювання не повинні створювати переваг для окремих учасників. Наша дискваліфікація на підставі нібито невідповідності технічним характеристикам без об’єктивного аналізу є порушенням цього принципу. Наша пропозиція забезпечує значну економію бюджетних коштів та надає якісну продукцію за конкурентною ціною. Особливо це є важливим у нинішній час, коли країна перебуває у стані війни, і кожна гривня бюджету має бути використана з максимальною ефективністю та раціональністю. Закупівля товару за ціною, яка значно перевищує нашу пропозицію, викликає обґрунтовані питання щодо доцільності та ефективності використання державних ресурсів.
Можливі порушення законодавства:
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»:
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – порушені принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії бюджетних коштів, недопущення дискримінації учасників.
Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відхилення тендерних пропозицій – наша пропозиція була необґрунтовано відхилена, без належного аналізу її відповідності вимогам.
Порушення кримінального законодавства:
Стаття 191 Кримінального кодексу України: Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем.
Стаття 364 Кримінального кодексу України: Зловживання владою або службовим становищем
У разі відсутності відповідного реагування залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів України з метою захисту наших прав та відновлення справедливості.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 листопада 2024 17:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-17-000060 ● 274d76cd1fe541fab1a961b6c28cb1e1
- Статус: вирішено ● Дата: 04 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2024 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2024 №83-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.12.2024 №83-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-10-16-011966-a 16.10.20254 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 10:11:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У пункті 6 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вимагає від учасника торгів надати інформацію (та/або документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Технічна специфікація) – згідно із Додатком № 1 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-20 10:22:24
Пояснення на моніторинг
Пояснення на моніторинг
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 10:21:15
Запит замовнику на пояснення
Щодо Запиту замовнику про надання пояснення від 18.12.2024 о 10:11:45
У зв'язку з допущенням технічної помилки Запит замовнику про надання пояснення від 18.12.2024 о 10:11:45 вважати недійсним.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-18 10:25:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-20 10:29:05
Пояснення на моніторинг
Пояснення на моніторинг
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-26 09:53:16
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання». 35113400-3 Захисний одяг. (НК 024:2023: 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38355 - Фартух для захисту від випромінювання; 38358 - Комір для захисту від випромінювання; 38361 - Пристосування для захисту очей від випромінювання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-16-011966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації, викладеній у даному додатку до тендерної документації. Відповідність технічним характеристикам запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації, викладеним у даному додатку до тендерної документації, повинна бути обов'язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій.
В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "ОНКОМЕДIКА" надано, зокрема:
1. У файлі «02. Інформація про характеристики предмета закупівлі (Додаток 1).pdf» Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 р.,
2. У файлі «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.1 – 35),
3. У файлі «19-2. Каталог - 2024 - частина 2.pdf» Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (стор.36 – 72),
4. У файлі «19-3. Каталог - засоби захисту очей (Окуляри та Маски).pdf» Каталог BR 2022 / 2023 Засоби захисту очей Окуляри та маски.
Інформація щодо ступеню захистy та ваги на одиницю площi внутрiшнього матерiалу для захисту вiд радiацiйного випромiнювання (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2), зазначена учасником у пунктах 3, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 14 Таблиці 2 Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики №2310/02 від 23.10.2024 (Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю. Вага/площа щодо Pb 0.50 мм – 6.00 кг/м2) не відповідає інформації, зазначеній на сторінці 9 Каталог 2024 Рентген захисний одяг та аксесуари (файл тендерної пропозиції учасника «19-1. Каталог - 2024 - частина 1.pdf») - Захисний матеріал зі зниженим вмістом свинцю NovaLite Pb 0.50 мм – 6.10 кг/м2 .
1. Яким чином Учасником ТОВ "ОНКОМЕДIКА" у свої тендерній пропозиції підтверджено медико-технічні вимоги предмету закупівлі, зазначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-26 15:14:28
Пояснення на моніторинг
Пояснення на моніторинг
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Порушення усунено згідно висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 01.01.2025.
2025-01-02 12:52:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (.) • усунуто
Торги відмінено
2025-02-04 09:34:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" |
1 099 800,00
UAH з ПДВ
|
1 099 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНКОМЕДIКА" |
1 677 841,00
UAH з ПДВ
|
1 677 841,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" #22334457 |
Рішення скасоване |
1 099 800,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2024 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 12:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 жовтня 2024 00:00
|
ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" #22334457 |
Відхилено |
1 099 800,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2024 09:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 грудня 2024 00:00
|
ТОВ "ОНКОМЕДIКА" #39014885 |
Рішення скасоване |
1 677 841,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2025 11:53
|
|
ТОВ "ОНКОМЕДIКА" #39014885 |
Відхилено |
1 677 841,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2025 11:57
|