Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проєктної документації по об'єкту "Капітальний ремонт вул. Рудика, м. Харків" з урахуванням проходження експертизи (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015-71300000-1 - Інженерні послуги)
Очікувана вартість
873 369,82 UAH
UA-2024-10-16-000331-a 0ed8b075c6354795a9657e59f2c93b23
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Дьомочкіна

+380577252080 dyomochkina@city.kharkiv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Валерія Дьомочкіна
+380577252080
dyomochkina@city.kharkiv.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проєктної документації по об'єкту "Капітальний ремонт вул. Рудика, м. Харків" з урахуванням проходження експертизи (за відповідним кодом ЄЗС ДК 021:2015-71300000-1 - Інженерні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Подільський, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Тендерна документація

16 жовтня 2024 08:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОРДА-ЮА"
#44941063
Переможець 873 369,82
UAH
16 жовтня 2024 08:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2025 11:41
ДУ № 1 до договору 116.PDF зміни до договору
04 березня 2025 11:37
Договір 116.PDF укладений
16 жовтня 2024 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Детально викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML