Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2024 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 25 704 691,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 523,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 14:31 |
ТД Безуглівка- Мала Олександрівка.pdf | |
25 жовтня 2024 14:31 |
Перелік змін 25.10.24.pdf | |
25 жовтня 2024 12:08 |
Додаток 3 до тендерної документації .pdf | |
25 жовтня 2024 12:08 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
25 жовтня 2024 12:08 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
25 жовтня 2024 12:08 |
Перелік змін 25.10.2024.pdf | |
21 жовтня 2024 14:03 |
Перелік змін 21.10.24.pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток №4 до договору .pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток № 1 до договору .pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток 6 до тендерної документації.pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток № 3 до договору .pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток_№ 2 до договору.pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
15 жовтня 2024 16:42 |
Додаток 7 до тендерної документації (проект договору).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо першого питання, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Щодо другого питання: Відповідно R711.2
Щодо третього питання, до тендерної докумет\нтації будуть внесені зміни.
Стосовно першого питання : Загальна кількість БР100.20.8-448 м , а БР 100.30.18-1778 м.
Стосовно другого питання : кількість отворів 81,354 шт – це розрахунковий обсяг і як він отримано зазначено в назві (короткому описі)
Стосовно третього питання : Відомість обсягів робіт ( BoQ) є частиною проектно-кошторисної документації яка має позитивний експертний висновок.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 листопада 2024 16:46
Дата подання: 15 листопада 2024 13:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000024 ● 1a5817f320c14ec19e89e451e5487132
- Статус: вирішено ● Дата: 23 січня 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-10-15-014126-a 15.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 12:13:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-15-014126-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 04.12.2024 №19296 -р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 14:00:15
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі позитивного експертного звіту від 25 серпня 2023 №0132-6214-23/УЕГ/А (додається) та ТОМ 4 робочий проєкт Зведений кошторисний розрахунок (додається)
Щодо другого питання. Посилання: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/10/obgruntuvannya-bezuglivka-mala-oleksandrivka-1.pdf
Щодо третього питання. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 04.12.2024 №19296 -р/пк-пз виконано замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.4.4 розділу 1 тендерної документації та п.2.1 Додатку 7 до тендерної документації (проект договору) строк виконання робіт зазначений до 31.12.2024 року. Оскільки укладення договору за результатом проведення закупівлі унеможливлює дотримання строків виконання робіт відповідно до умов тендерної документації, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
2025-01-08 11:52:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2025-01-21 09:42:43
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
22 295 514,90
UAH з ПДВ
|
19 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" |
22 559 382,52
UAH з ПДВ
|
19 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
22 480 201,12
UAH з ПДВ
|
19 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" |
22 857 496,93
UAH з ПДВ
|
21 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
19 299 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 18:58
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" #05408668 |
Рішення скасоване |
19 300 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 19:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" #42229523 |
Рішення скасоване |
19 990 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2024 10:43
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50" #05408668 |
Очікує рішення |
19 300 000,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2024 12:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 11:19 |
Кінець періоду оскарження: | 19 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.4.4 розділу 1 тендерної документації та п.2.1 Додатку 7 до тендерної документації (проект договору) строк виконання робіт зазначений до 31.12.2024 року. Оскільки укладення договору за результатом проведення закупівлі унеможливлює дотримання строків виконання робіт відповідно до умов тендерної документації, подальша потреба в Закупівлі відсутня. |
08 січня 2025 11:19
|
Електронний підпис |
08 січня 2025 11:18
|
Протокольне рішення №12 Безуглівка-Мала Олександрівка (Відміна закупівлі).pdf |