Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Амінокіслоти)
Очікувана вартість
439 101,91 UAH
UA-2024-10-15-014004-a fd77416ed17a4d8fa62f4b736768d170
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спурза Наталія

380507486067 zakupsvli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Спурза Наталія
380507486067
zakupsvli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Кількість лікарських засобів розрахована в найменшій одиниці виміру(наприклад таблетка, ампула, флакон)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1010 штука
Амінокислоти (L-ізолейцину, L-лейцину, L-лізин, L-метіонін, L-фенілаланін, L-треоніну, L-триптофан, L-валін, L-аргінін, L-гістидин, L-аланін, L-цистеїн, Гліцин, L-пролін, L-серин, L-тирозин, Гліцил-L-тирозин), по 250 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Amino acids

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 60 Банківські 100
Дата подання заявки Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Доставка та розвантаження товару здійснюються за адресою: Замовника 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 26 та/або відокремленого Ізмаїльського структурного підрозділу КНП «ООКЛ»ООР»- 68600,м. Ізмаїл,вул. Телеграфна ,буд.182/1 Повторювана поставка 3 Календарні 100

Тендерна документація

15 жовтня 2024 16:37
проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Класифікація згідно МНН Можливі значення:
  • Amino acids
  • Форма випуску Можливі значення:
  • Розчин для інфузій
  • Класифікація згідно АТХ Можливі значення:
  • B05BA01
  • Тип пакування Можливі значення:
  • Флакон
  • Пляшка скляна
  • Флакон скляний
  • Пляшка
  • L-пролін, г 3
    L-фенілаланін, г 3.5
    L-лейцин, г 12.8
    Об'єм 250
    Гліцин, г 5.305
    Гліцил-L-тирозин, г 3.155
    L-цистеїн, г 0.4
    L-триптофан, г 3
    L-аргінін, г 8.2
    L-ізолейцин, г 5.8
    L-метіонін, г 2
    L-серин, г 7.6
    L-треонін, г 8.2
    L-валін, г 8.7
    L-аланін, г 6.2
    L-тирозин, г 0.6
    L-гістидин, г 9.8
    L-лізин, г 12

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм" 408 084,44
    UAH з ПДВ
    408 084,44
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    17 жовтня 2024 15:13
    Електронний підпис
    17 жовтня 2024 15:13
    Електронний підпис
    17 жовтня 2024 14:59
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-лізин, г 12
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-гістидин, г 9.8
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-тирозин, г 0.6
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-аланін, г 6.2
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-валін, г 8.7
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-треонін, г 8.2
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-серин, г 7.6
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-метіонін, г 2
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-ізолейцин, г 5.8
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-аргінін, г 8.2
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-триптофан, г 3
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-цистеїн, г 0.4
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Гліцил-L-тирозин, г 3.155
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Гліцин, г 5.305
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Об'єм 250
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-лейцин, г 12.8
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-фенілаланін, г 3.5
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    L-пролін, г 3
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип пакування Флакон
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Класифікація згідно АТХ B05BA01
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Форма випуску Розчин для інфузій
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Класифікація згідно МНН Amino acids

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    Переможець 408 084,44
    UAH з ПДВ
    18 жовтня 2024 10:26

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 18 жовтня 2024 10:26

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    #43808856
    408 084,44
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    04 лютого 2025 13:53
    дод. угода 3.pdf зміни до договору
    04 лютого 2025 13:53
    Електронний підпис зміни до договору
    02 січня 2025 13:42
    дод. угода 2.pdf зміни до договору
    02 січня 2025 13:42
    Електронний підпис зміни до договору
    02 січня 2025 13:40
    дод. угода 1.pdf зміни до договору
    02 січня 2025 13:38
    Електронний підпис укладений
    22 жовтня 2024 12:49
    Договір 176.10.pdf укладений
    22 жовтня 2024 12:45

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    31 грудня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    02 січня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до П.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, при додержанні умов Договору, Сторони дійшли згоди щодо укладання Додаткової угоди до Договору, стосовно зменшення загальної суми Договору на 44 444,84 грн. (сорок чотири тисячі чотириста сорок чотири гривні 84 копійки) в тому числі ПДВ 2 907,61 грн. за рахунок зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Загальна ціна цього Договору становить 363 639,60 грн. (триста шістдесят три тисячі шістсот тридцять дев'ять гривень 60 копійок), в т.ч. ПДВ 23 789,51 грн. ( двадцять три тисячі сімсот вісімдесят дев'ять гривень 51 копійка)».
    Номер договору про закупівлю: 176/10
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    31 грудня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    02 січня 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ця Додаткова угода вступає в дію з моменту її підписання та діє на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2024 році, та не пізніше 30.06.2025 року, але у всякому випадку, до виконання сторонами своїх зобов’язань.
    Номер договору про закупівлю: 176/10
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 2
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
    Дата внесення змін до договору:
    04 лютого 2025
    Дата публікації змін до договору:
    04 лютого 2025
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 8 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) та пунктом 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), Сторони дійшли взаємної згоди визначити ціну Договору збільшивши її в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Ціна Договору становить -396491,78 грн, крім того ПДВ 7% -27 754,42 грн., Загальна ціна договору з ПДВ 7% - 424246,20 грн.
    Номер договору про закупівлю: 176/10
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 3
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML