Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи (зокрема поточний ремонт) з усунення аварії , що сталася внаслідок ракетної атаки російської федерації 4.09.2024 року (поточний ремонт по заміні вікон і дверей з улаштуванням укосів) в Криворізькій гімназії №56 Криворізької міської ради по вул. Соборності, 20Г
Очікувана вартість
4 260 106,00 UAH
UA-2024-10-15-012413-a 47c9a06eaf344ab0ac467af867b691ff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлева Ірина Василівна

+380988201540 irinaakovleva829@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Яковлева Ірина Василівна
+380988201540
irinaakovleva829@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи (зокрема поточний ремонт) з усунення аварії , що сталася внаслідок ракетної атаки російської федерації 4.09.2024 року (поточний ремонт по заміні вікон і дверей з улаштуванням укосів) в Криворізькій гімназії №56 Криворізької міської ради по вул. Соборності, 20Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Соборності,20Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2024
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

16 жовтня 2024 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2024 15:49
обгрунтування КГ 56 протокол 164 .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 4 160 106,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2024 15:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2025 11:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2024 14:57
локальний кошторис.PDF зміни до договору
26 грудня 2024 14:55
Електронний підпис укладений
25 грудня 2024 13:26
ду 2 дог. 179.pdf зміни до договору
25 грудня 2024 13:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2024 13:09
ду 1 дог 179.PDF зміни до договору
10 грудня 2024 13:07
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2024 16:14
договір 179 укладений
16 жовтня 2024 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну надання послуг
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаток до договору
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: локальний кошторис
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 4 094 225,22
UAH (в тому числі ПДВ 682 370,87 UAH)