Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2024-10-15-008183-a ● 4b0cf55bf768484090aca0c28dbedc11
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2196 |
Код ЄДРПОУ: | 14321825 |
Вебсайт: | http://dpsu.gov.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | ......, Україна , Одеська обл., Подільськ, ...... |
Контактна особа: |
Бузян Ольга Миколаївна 380486233867 tender2196@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2024 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:09 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:09 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38630000-0: Астрономічні та оптичні прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
......, Україна, Одеська область, Подільськ, ......
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 листопада 2024
ДК 021:2015: 38630000-0 — Астрономічні та оптичні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2024 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток 4 (цінова пропозиця) (1).docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток 5 (Перелік документів для учасника) (1).docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток_2_технічна специфікація.docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток 6 (Перелік для переможця) (1).docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Тендерна документація з урахуванням змін до Особливостей (1).docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії) (1).docx | |
15 жовтня 2024 13:47 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Терміни постачання продукції
Дата подання: 16 жовтня 2024 21:12
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 09:49
Шановний замовнику, просимо Вас збільшити терміни постачання продукції, до 16.12.2024 року включно. Cаме такий термін постачання дає можливість запропонувати шукану Вами продукцію більшій кількості потенційних учасників. Зважаючи на реальний термін укладення договору не раніше ніж наприкінці цього місяця, вбачається дискримінаційна вимога у бажанні отримати Вами доволі специфічний товар через один тиждень після підписання договору. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вибачте але використання коштів в нашій установі є найважливіше питання, тому поставку нам потрібна в найкоротший термін.
Щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 17 жовтня 2024 15:28
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 16:49
Добрий день, Замовнику! Відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Незважаючи на це, у даній закупівлі, на відміну від попередніх, з'явилися дискримінаційні вимоги, а саме у п 4.4. Додатоку 2 До Документації щодо проведення відкритих торгів вказано: Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару та наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру (надати оригінал такого гарантійного листа).
Вважаємо, що заявлена вимога не відноситься до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а в розумінні статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є кваліфікаційним критерієм для учасників незалежно від назви документа, у якому такий критерій викладено. Такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника статусу офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) компанії — виробника обладнання, статтею 16 Закону не передбачений, а перелік кваліфікаційних критеріїв, визначений у статті 16 Закону, є вичерпним і не може бути доповнений або розширений. Право замовника включити до тендерної документації «іншу інформацію», яку він вважає за необхідне включити до неї, надане частиною третьою статті 22 Закону, обмежується, з огляду на те, що ця норма стосується інформації, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Вимога про наявність в учасника статусу офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) компанії — виробника обладнання є такою, що безпідставно розширює кваліфікаційні критерії, передбачені частиною другою статті 16 Закону, тим самим порушує частину четверту статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника статусу офіційного представника (дилера, дистриб’ютора) компанії — виробника обладнання, статтею 16 Закону не передбачений, перелік кваліфікаційних критеріїв, визначений у статті 16 Закону, є вичерпним і не може бути доповнений замовником або розширений. На підставі вищезазначеного, вимагаємо вилучити з тендерної документації дискримінаційні вимоги, а саме оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник ( Військова частина 2196) проводить процедуру відкритих торгів з Особливостями на підставі постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а не З У "про публічні закупівлі", це що стосується норм законодавства щодо здійснення закупівлі.
Щодо кваліфікаційних критеріїв - Замовник визначив їх в Додатку 1, таблиця 1. ( довідка про аналогічний договір, а також сканкопію аналогічного договоу, та скан - копію листа - відгука)
Щодо визначення Додатку 2 це технічні характеристики товару, які Замовник вимагає від учасників ( учасника (переможця) в можливості своїх ресурсів бюджету, а також професійної діяльності нашої частини.
Щодо кваліфікаційних критеріїв - Замовник визначив їх в Додатку 1, таблиця 1. ( довідка про аналогічний договір, а також сканкопію аналогічного договоу, та скан - копію листа - відгука)
Щодо визначення Додатку 2 це технічні характеристики товару, які Замовник вимагає від учасників ( учасника (переможця) в можливості своїх ресурсів бюджету, а також професійної діяльності нашої частини.
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 18 жовтня 2024 17:38
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 09:27
Шановний Замовнику!
Перечитайте ще раз звернення від 17.10.24, 15:28.
В ньому йдеться про надання Гарантійного листа ВИРОБНИКА, а Ви даєте відповідь стосовно листа - відгуку від контрагента
Відповідь: Шановний учаснику вибачте це вимоги які визначені в ТД
Аналогічний договір
Дата подання: 18 жовтня 2024 17:41
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 09:31
Вітаємо!
Вимога: "Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015 - 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» є дискримінаційною, оскільки було встановлено вимогу щодо надання підтвердження досвіду не аналогічних договорів, а індентичних предмету закупівлі, що може призвести до зменшення коло Учасників.
Так, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Тож, з урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Аналіз закупівлі у системі «ProZoro» дає змогу дійти висновку, що кожен замовник самостійно визначає за яким кодом ДК йому проводити закупівлю, саме через відсутність законодавчого врегулювання цього питання.
Практика розгляду органами оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Радник у сфері державних закупівель тлумаче : "Зазвичайаналогічний договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015"
Таким чином, ми просимо надати аналогічний договір в межах чинного законодавства
Таким чином, ми просимо надати аналогічний договір в межах чинного законодавства
Лист авторизаційний
Дата подання: 18 жовтня 2024 19:37
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 09:33
Доброго вечора, Замовнику, чому саме у цьому тендері Ви вказали у Додатку 2 нові дискримінаційнй вимоги:
4.7. Для підтвердження відповідності пропонованого Учасником Товару (комплекта та/або складових комплекта) технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції будь-який з наступних документів: документи від виробника /паспорт товару/ даташит /сертифікат або інший документ, який повинен містити опис технічних характеристик Товару. Якщо ці документи складені іноземною мовою, обов’язково додається їх переклад українською мовою.
У двох попередніх закупівлях Вас все влаштовувало, аж до поки не з'явився новий учасник з меньшою ціною!? Тож якщо Ви насправді цінуєте кошти, як Ви виразились у першому повідомленні, то ПРИБЕРІТЬ ці вимоги, які НЕ ДАЮТЬ можливості жодному іншому учаснику запропонувати свій товар, окрім єдиного постійного "обраного" учасника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику всі питання які стосуються технічних вимог звертайтесь за номером якій визначений в ТД
Пункт 4.4
Дата подання: 18 жовтня 2024 19:41
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 09:34
Раніше пункт 4.4 у Додатку 2 мав такий вигляд: 4.4. Гарантійний лист, щодо наявності на території України сервісного центру з обслуговування обладнання, із зазначенням його адреси та телефону.
Тепер він виглядає зовсім інакше: 4.4. Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару та наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру (надати оригінал такого гарантійного листа).
З чим пов'язана дана вимога? Просимо позбутися нових дискримінаційних вимог у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шоновной учаснику всі питання які стосуються технічних характеристик звертайтесь за номер який визначений в ТД
Оригінал гарантійного листа від виробника
Дата подання: 19 жовтня 2024 21:00
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 08:19
Шановний замовнику. На період дії воєнного стану замовники проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. А ви в своїй відповіді 17.10.2024 в 16:49 пишете, що не керуєтесь ЗУ «Про публічні закупівлі», а в тендерній документації даєте посилання на статті саме ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому прошу дати чітку відповідь на раніше поставлене запитання, щодо надання оригіналу гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику всі технічні питання звертайтесь за телефоном який визначений в ТД
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-10-15-008183-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3092509837
Дата подання: 28 листопада 2024 18:52
ВИМОГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2196 (надалі - Замовник) щодо обрання переможцем у Закупівлі UA-2024-10-15-008183-a фо-п пермякова олександра володимировича (надалі – учасник) та наміру заключити з ним договір згідно Протоколу № 500 від 23 листопада 2024 року.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали фо-п Капустін Денис Геннадійович та
фо-п пермяков володимир олександрович.
23.11.2024 р. о 09:38 год. Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з фо-п пермяков володимир олександрович, код ЄДРПОУ 3355502170, юр. адреса: 61072, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 39, квартира 144.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі фо-п пермякова володимира олександровича та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав.
I
Фізична особа – підприємець пермяков в.о. не виконав вимогу п.1 Додатку 2 під назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Документації Замовника, а саме: «1. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду на відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно до цього Додатку.» Завантажений ним у складі тендерної пропозиції файл з назвою Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf містить текст: «Лист-згода
Фізична особа-підприємець Пермяков Володимир Олександрович даним листом надає згоду щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо предмету закупівлі та гарантує його виконання.». Уважно дослідивши Тендерну документацію Замовника, зокрема Додаток 2, не знайдено будь якої вимоги Замовником про «Технічне завдання» підтвердження виконання якого вимагається. Наданий учасником лист-згода у складі документу Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf не відповідає вимогам Замовника, наведеним у п.1 Додатку 2, по перше через те, що фо-п пермяковим в. о. чітко та конкретно не гарантується (він надає «згоду щодо виконання технічного завдання») вищезазначена вимогу Замовника: «відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно до цього Додатку», а по друге він надає: «згоду щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації», адже терміном ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ називають документ, що встановлює основне призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації. Такого документу у складі Тендерної документації Замовника не існує.
II
Наведений у складі документу учасника Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf текст: «ФОП Пермяков В.О. підтверджує та гарантує відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), яка викладена Замовником в Додатку№2 до тендерної документації.» не конкретизує, та не дає змогу чітко зрозуміти відповідність ЧОГО САМЕ гарантує учасник, адже у цьому реченні відсутній ключовий вираз, який вимагається Замовником у листі-згоді згідно п.1 Додатку 2 до Документації Замовника: «відповідність пропозиції учасника». Виходячи з викладеного вище учасником фо-п пермяковим в.о. не виконані вимоги технічної специфікації Замовника.
III
На вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Документації Замовника, а саме: «4.4. Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару та наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру (надати оригінал такого гарантійного листа).» учасник не надав жодного підтвердження, що він є виробником запропонованого ним Товару, виходячи з чого порушив вищевказану вимогу Замовника стосовно гарантійних листів. Так, згідно документу Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf, учасник пропонує до постачання у складі комплекту наступне обладнання:
1. Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження SE-IPTPS640P1004-W ТМ SafetyEye. Виробник: MUQUANAN (HANGZHOU) TECHNOLOGY CO LTD, Китай
2. Відеореєстратор DS-7608NXI-I2/S. Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd
3. 100-220AC-24S-190.0x52.0x37.0-LED DRIVER-IP67, Імпульсне джерело живлення AC/DC, LED-драйвер, 100.8 Вт, 24 В, 4.2 А, IP67. Виробник: MEAN WELL Enterprises Co., Ltd, Китай
4. Панель централізованого управління системою відеоспоостереження DS-1200KI(B). Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd,Китай
5. Портативна зарядна станція SuperBase Pro 1500. Виробник: Zendure USA Inc. Китай
6. Жорсткий диск 6Тб ST6000VX008. Виробник: Seagate Technology LLC,Китай
7. Монітор 16" IPS BLACK VA1655 VIEWSONIC. Виробник: ViewSonic Europe Ltd, Китай
8. Кейс для обладнання. Виробник: ТОВ ЛОЖЕМЕНТ Україна», Україна
9. POE комутатор DS-3E0105D-O. Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd.,Китай.
Таким чином учасник не виконав вказану вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Документації у повному обсязі, адже у складі своєї тендерної пропозиції ним було надано авторизаційні листи (документи 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf та 4.2. Світ_Камер_SafetyEye_3355502170_815.pdf) про підтвердження можливості поставки Товару та наявність сервісного центру на території України лише від двох з семи виробників запропонованого ним обладнання.
IV
Наданий фо-п пермяковим в. о. у складі його тендерної пропозиції документ Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf містить Гарантійний лист №430114 від 21 жовтня 2024 року, де зазначено: «Я, Фізична особа-підприємець Пермяков Володимир Олександрович, підтверджую та гарантую наявність на території України сервісного центру з обслуговування обладнання:
- адреса сервісного центру: 01042, Україна, м. Київ, вул. Філатова, 10а, ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740);
- адреса для відправлень службою доставки ""НОВА ПОШТА"" : Київ, відділення №9, пров. В'ячеслава Чорновола, 54а (р-н Жулянського мосту) +380(50)780-05-50, на представника;
- графік роботи: Пн-Пт: 09:00 - 18:00, Сб, Нд: вихідний;
- контактні телефони: +380443647724, +380991012270 внутр.1151, 0800213939». Таким чином наданий учасником вищевказаний Гарантійний лист №430114 від 21 жовтня 2024 року не відповідає вимогам п. 4.4 Додатку 2 до Документації Замовника, а саме: «наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру», адже містить інформацію про сервісний центр ЛИШЕ одного виробника запропонованого учасником у складі тендерної пропозиції обладнання - ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740). Так, згідно документу учасника 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf з вих № 1333 dsl 17.10.2024 р, вищезгадане ТОВ «Віатек» є: «офiцiйним дистриб'ютором HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD., та має право на постачання та укладення договорів на поставку на території України в 2024 році.», прошу звернути увагу, що жодного свідчення чи підтвердження про партнерство, дилерство чи дистриб’юторство інших виробників запропонованого учасником Товару з ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяковим в.о. у складі тендерної пропозиції не надано! Згідно п. 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовника зокрема зазначено: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», тож для підтвердження відсутності будь-яких партнерских, дилерских чи дистриб’юторских відносин між ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. з виробниками:
1. MEAN WELL Enterprises Co., Ltd, Китай,
2. Zendure USA Inc. Китай,
3. Seagate Technology LLC,Китай,
4. ViewSonic Europe Ltd, Китай,
5. ТОВ «ЛОЖЕМЕНТ Україна», Україна
Замовник може звернутися до офіційних сторінок вищезазначених виробників де знайти інформацію:
1) https://www.meanwell.com/distributors.aspx?s=&c1=13&c2=38 – вказано два дистриб’ютори (SEA Electronics Ukraine LLC та VD MAIS)
2) https://zendure.com/pages/store-locator - не знайдено партнерства, дилерства чи дистриб’юторства з між ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о.
3) https://www.seagate.com/gb/en/where-to-buy/ - вказано дванадцять реселлерів/дистриб’юторів, ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. серед них не має!
4) https://www.viewsonic.com/ua/shop/ - вказано шістнадцять продавців/дистриб’юторів, ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. серед них не має!
5) ТОВ ЛОЖЕМЕНТ Україна – сайту не знайдено.
V
Окремо слід зазначити виявлену невідповідність інформації у наданому пермяковим в.о. документі 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf де вказано зокрема: « ТОВ «Віатек», яка є офiцiйним дистриб'ютором HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD. » з інформацією у документі Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf., де вказано, що виробником товару Відеореєстратор DS-7608NXI-I2/S, Панель централізованого управління системою відеоспоостереження DS-1200KI(B) та POE комутатор DS-3E0105D-O є Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. Таким чином фо-п пермяковим в.о. на вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Тендерної документації було надано недостовірну інформацію про виробника вказаного вище обладнання, через що Замовник вочевидь не мав змоги напевно встановити чи відповідає пропонований учасником товар встановленим технічним вимогам і хто його виробник - HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD чи Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd.
VI
Фо-п пермяков в.о. є недобросовісним учасником та надав завірені власним підписом сумнівні з точки зору оригінальності та автентичності документи (2.1Аналогічний Договір AGM.pdf та Лист Hikvision.pdf), так у файлах його тендерної пропозиції містяться ознаки комп’ютерного монтажу, деякі його документи були складені шляхом електронної компіляції текстової частини документів та комп’ютерного (цифрового) зображення підпису й печатки. Для проведення експертного дослідження його документів по закупівлі UA-2024-10-15-008183-a в Національному науковому центрі «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України нами було направлено Заяву та сплачено послуги на експертне дослідження з переліком матеріалів та електронні файли з назвами:
1. Архівний файл 2.1Аналогічний Договір AGM.pdf.asice.zip з документом всередині 2.1Аналогічний Договір AGM.pdf, а саме сторінку 6 зазначеного документу під назвою: Лист-відгук під номером (вих.07/04-10 від 10.04.2024).
2. Лист Hikvision.pdf наданий учасником у складі Скарги.
Загалом ми нарахували як мінімум СІМНАДЦЯТЬ закупівель інших Замовників, де пермяковим в.о. був наданий вищевказаний Лист-відгук під номером (вих.07/04-10 від 10.04.2024) у складі своєї тендерної документації переможця!
З усією повагою до Замовника, інформуємо, що в разі підтвердження вищенаведеної інформації судовим експертом науково-дослідної установи судової експертизи Міністерства юстиції України передбачена відповідальність:
1) Для фо-п пермякова в.о. згідно Кримінального кодексу України, а саме Статті 190 – Шахрайство та Статті 358 – Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, які передбачають зокрема максимальне покарання «штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк» та «позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна» відповідно.
2) Щодо уповноваженої особи згідно Кримінального кодексу України, а саме Статті 367 – Службова недбалість.
В разі встановлення вищезазначених у пункті VI Вимоги фактів, неодмінно буде проінформовано відповідні державні органи, зокрема Прокуратуру, ДБР, СБУ, ДАСУ та Поліцію щодо знайдених порушень, в результаті чого можливе визначення Судом договорів з фо-п пермяковим не дійсними, які повинні бути розторгнуті!
Таким чином, згідно наведених у пунктах I – V невідповідностях, пропозиція фо-п пермякова в.о. не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та викликає сумніви щодо оригінальності та автентичності завантажених документів, що є підставою для відхилення за п. 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО переглянути тендерну пропозицію учасника фо-п пермякова в.о., та відхилити її у зв'язку з невідповідністю технічних та якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації, відповідно до вимог абзацу другого та п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Наголошуємо, що як невідхилення пропозиції, яка не відповідає технічним вимогам Документації Замовника, так і укладення договору не у відповідності до Документації Замовника або Тендерної пропозиції учасника/переможця є порушенням чинного законодавства, відповідальність за яке передбачена ст. 164-14 КУпАП. Відсутність належного реагування на дану вимогу розцінюватиметься як свідоме проведення закупівлі та укладення договору з порушенням вимог Закону про публічні закупівлі, що свідчитиме про прямий умисел як Уповноваженої особи, так і керівника Замовника. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем фо-п пермякова в.о. з підстав невідповідності його пропозиції вимогам Документації Замовника та запобігти подальшому укладенню договору з учасником фо-п пермяковим в.о., яким допущено невідповідності у Тендерній пропозиції з порушенням законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали фо-п Капустін Денис Геннадійович та
фо-п пермяков володимир олександрович.
23.11.2024 р. о 09:38 год. Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з фо-п пермяков володимир олександрович, код ЄДРПОУ 3355502170, юр. адреса: 61072, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 39, квартира 144.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі фо-п пермякова володимира олександровича та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав.
I
Фізична особа – підприємець пермяков в.о. не виконав вимогу п.1 Додатку 2 під назвою «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до Документації Замовника, а саме: «1. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-згоду на відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно до цього Додатку.» Завантажений ним у складі тендерної пропозиції файл з назвою Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf містить текст: «Лист-згода
Фізична особа-підприємець Пермяков Володимир Олександрович даним листом надає згоду щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації щодо предмету закупівлі та гарантує його виконання.». Уважно дослідивши Тендерну документацію Замовника, зокрема Додаток 2, не знайдено будь якої вимоги Замовником про «Технічне завдання» підтвердження виконання якого вимагається. Наданий учасником лист-згода у складі документу Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf не відповідає вимогам Замовника, наведеним у п.1 Додатку 2, по перше через те, що фо-п пермяковим в. о. чітко та конкретно не гарантується (він надає «згоду щодо виконання технічного завдання») вищезазначена вимогу Замовника: «відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі згідно до цього Додатку», а по друге він надає: «згоду щодо виконання технічного завдання згідно Додатку 2 до тендерної документації», адже терміном ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ називають документ, що встановлює основне призначення, показники якості, техніко-економічні та спеціальні вимоги до виробу, обсягу, стадії розроблення та складу конструкторської документації. Такого документу у складі Тендерної документації Замовника не існує.
II
Наведений у складі документу учасника Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf текст: «ФОП Пермяков В.О. підтверджує та гарантує відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі (технічній специфікації), яка викладена Замовником в Додатку№2 до тендерної документації.» не конкретизує, та не дає змогу чітко зрозуміти відповідність ЧОГО САМЕ гарантує учасник, адже у цьому реченні відсутній ключовий вираз, який вимагається Замовником у листі-згоді згідно п.1 Додатку 2 до Документації Замовника: «відповідність пропозиції учасника». Виходячи з викладеного вище учасником фо-п пермяковим в.о. не виконані вимоги технічної специфікації Замовника.
III
На вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Документації Замовника, а саме: «4.4. Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або представника / дилера / дистриб'ютора, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару та наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру (надати оригінал такого гарантійного листа).» учасник не надав жодного підтвердження, що він є виробником запропонованого ним Товару, виходячи з чого порушив вищевказану вимогу Замовника стосовно гарантійних листів. Так, згідно документу Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf, учасник пропонує до постачання у складі комплекту наступне обладнання:
1. Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження SE-IPTPS640P1004-W ТМ SafetyEye. Виробник: MUQUANAN (HANGZHOU) TECHNOLOGY CO LTD, Китай
2. Відеореєстратор DS-7608NXI-I2/S. Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd
3. 100-220AC-24S-190.0x52.0x37.0-LED DRIVER-IP67, Імпульсне джерело живлення AC/DC, LED-драйвер, 100.8 Вт, 24 В, 4.2 А, IP67. Виробник: MEAN WELL Enterprises Co., Ltd, Китай
4. Панель централізованого управління системою відеоспоостереження DS-1200KI(B). Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd,Китай
5. Портативна зарядна станція SuperBase Pro 1500. Виробник: Zendure USA Inc. Китай
6. Жорсткий диск 6Тб ST6000VX008. Виробник: Seagate Technology LLC,Китай
7. Монітор 16" IPS BLACK VA1655 VIEWSONIC. Виробник: ViewSonic Europe Ltd, Китай
8. Кейс для обладнання. Виробник: ТОВ ЛОЖЕМЕНТ Україна», Україна
9. POE комутатор DS-3E0105D-O. Виробник: Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd.,Китай.
Таким чином учасник не виконав вказану вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Документації у повному обсязі, адже у складі своєї тендерної пропозиції ним було надано авторизаційні листи (документи 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf та 4.2. Світ_Камер_SafetyEye_3355502170_815.pdf) про підтвердження можливості поставки Товару та наявність сервісного центру на території України лише від двох з семи виробників запропонованого ним обладнання.
IV
Наданий фо-п пермяковим в. о. у складі його тендерної пропозиції документ Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf містить Гарантійний лист №430114 від 21 жовтня 2024 року, де зазначено: «Я, Фізична особа-підприємець Пермяков Володимир Олександрович, підтверджую та гарантую наявність на території України сервісного центру з обслуговування обладнання:
- адреса сервісного центру: 01042, Україна, м. Київ, вул. Філатова, 10а, ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740);
- адреса для відправлень службою доставки ""НОВА ПОШТА"" : Київ, відділення №9, пров. В'ячеслава Чорновола, 54а (р-н Жулянського мосту) +380(50)780-05-50, на представника;
- графік роботи: Пн-Пт: 09:00 - 18:00, Сб, Нд: вихідний;
- контактні телефони: +380443647724, +380991012270 внутр.1151, 0800213939». Таким чином наданий учасником вищевказаний Гарантійний лист №430114 від 21 жовтня 2024 року не відповідає вимогам п. 4.4 Додатку 2 до Документації Замовника, а саме: «наявність сервісного центру на території України, що буде виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування предмету закупівлі із зазначенням відомостей про фактичну адресу та телефон сервісного центру», адже містить інформацію про сервісний центр ЛИШЕ одного виробника запропонованого учасником у складі тендерної пропозиції обладнання - ТОВ «Віатек» (ЄДРПОУ 36413740). Так, згідно документу учасника 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf з вих № 1333 dsl 17.10.2024 р, вищезгадане ТОВ «Віатек» є: «офiцiйним дистриб'ютором HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD., та має право на постачання та укладення договорів на поставку на території України в 2024 році.», прошу звернути увагу, що жодного свідчення чи підтвердження про партнерство, дилерство чи дистриб’юторство інших виробників запропонованого учасником Товару з ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяковим в.о. у складі тендерної пропозиції не надано! Згідно п. 1 Розділу 5 Тендерної документації Замовника зокрема зазначено: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», тож для підтвердження відсутності будь-яких партнерских, дилерских чи дистриб’юторских відносин між ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. з виробниками:
1. MEAN WELL Enterprises Co., Ltd, Китай,
2. Zendure USA Inc. Китай,
3. Seagate Technology LLC,Китай,
4. ViewSonic Europe Ltd, Китай,
5. ТОВ «ЛОЖЕМЕНТ Україна», Україна
Замовник може звернутися до офіційних сторінок вищезазначених виробників де знайти інформацію:
1) https://www.meanwell.com/distributors.aspx?s=&c1=13&c2=38 – вказано два дистриб’ютори (SEA Electronics Ukraine LLC та VD MAIS)
2) https://zendure.com/pages/store-locator - не знайдено партнерства, дилерства чи дистриб’юторства з між ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о.
3) https://www.seagate.com/gb/en/where-to-buy/ - вказано дванадцять реселлерів/дистриб’юторів, ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. серед них не має!
4) https://www.viewsonic.com/ua/shop/ - вказано шістнадцять продавців/дистриб’юторів, ТОВ «Віатек» чи фо-п пермяков в.о. серед них не має!
5) ТОВ ЛОЖЕМЕНТ Україна – сайту не знайдено.
V
Окремо слід зазначити виявлену невідповідність інформації у наданому пермяковим в.о. документі 4.1 Віатек_HIKVISION_3355502170_816.pdf де вказано зокрема: « ТОВ «Віатек», яка є офiцiйним дистриб'ютором HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD. » з інформацією у документі Технічні_характеристики_21_10_2024_2196.pdf., де вказано, що виробником товару Відеореєстратор DS-7608NXI-I2/S, Панель централізованого управління системою відеоспоостереження DS-1200KI(B) та POE комутатор DS-3E0105D-O є Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd. Таким чином фо-п пермяковим в.о. на вимогу п. 4.4 Додатку 2 до Тендерної документації було надано недостовірну інформацію про виробника вказаного вище обладнання, через що Замовник вочевидь не мав змоги напевно встановити чи відповідає пропонований учасником товар встановленим технічним вимогам і хто його виробник - HANGZHOU HIKVISION TECHNOLOGY CO., LTD чи Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd.
VI
Фо-п пермяков в.о. є недобросовісним учасником та надав завірені власним підписом сумнівні з точки зору оригінальності та автентичності документи (2.1Аналогічний Договір AGM.pdf та Лист Hikvision.pdf), так у файлах його тендерної пропозиції містяться ознаки комп’ютерного монтажу, деякі його документи були складені шляхом електронної компіляції текстової частини документів та комп’ютерного (цифрового) зображення підпису й печатки. Для проведення експертного дослідження його документів по закупівлі UA-2024-10-15-008183-a в Національному науковому центрі «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України нами було направлено Заяву та сплачено послуги на експертне дослідження з переліком матеріалів та електронні файли з назвами:
1. Архівний файл 2.1Аналогічний Договір AGM.pdf.asice.zip з документом всередині 2.1Аналогічний Договір AGM.pdf, а саме сторінку 6 зазначеного документу під назвою: Лист-відгук під номером (вих.07/04-10 від 10.04.2024).
2. Лист Hikvision.pdf наданий учасником у складі Скарги.
Загалом ми нарахували як мінімум СІМНАДЦЯТЬ закупівель інших Замовників, де пермяковим в.о. був наданий вищевказаний Лист-відгук під номером (вих.07/04-10 від 10.04.2024) у складі своєї тендерної документації переможця!
З усією повагою до Замовника, інформуємо, що в разі підтвердження вищенаведеної інформації судовим експертом науково-дослідної установи судової експертизи Міністерства юстиції України передбачена відповідальність:
1) Для фо-п пермякова в.о. згідно Кримінального кодексу України, а саме Статті 190 – Шахрайство та Статті 358 – Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, які передбачають зокрема максимальне покарання «штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк» та «позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією майна» відповідно.
2) Щодо уповноваженої особи згідно Кримінального кодексу України, а саме Статті 367 – Службова недбалість.
В разі встановлення вищезазначених у пункті VI Вимоги фактів, неодмінно буде проінформовано відповідні державні органи, зокрема Прокуратуру, ДБР, СБУ, ДАСУ та Поліцію щодо знайдених порушень, в результаті чого можливе визначення Судом договорів з фо-п пермяковим не дійсними, які повинні бути розторгнуті!
Таким чином, згідно наведених у пунктах I – V невідповідностях, пропозиція фо-п пермякова в.о. не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та викликає сумніви щодо оригінальності та автентичності завантажених документів, що є підставою для відхилення за п. 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО переглянути тендерну пропозицію учасника фо-п пермякова в.о., та відхилити її у зв'язку з невідповідністю технічних та якісних характеристик запропонованого товару умовам тендерної документації, відповідно до вимог абзацу другого та п'ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Наголошуємо, що як невідхилення пропозиції, яка не відповідає технічним вимогам Документації Замовника, так і укладення договору не у відповідності до Документації Замовника або Тендерної пропозиції учасника/переможця є порушенням чинного законодавства, відповідальність за яке передбачена ст. 164-14 КУпАП. Відсутність належного реагування на дану вимогу розцінюватиметься як свідоме проведення закупівлі та укладення договору з порушенням вимог Закону про публічні закупівлі, що свідчитиме про прямий умисел як Уповноваженої особи, так і керівника Замовника. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем фо-п пермякова в.о. з підстав невідповідності його пропозиції вимогам Документації Замовника та запобігти подальшому укладенню договору з учасником фо-п пермяковим в.о., яким допущено невідповідності у Тендерній пропозиції з порушенням законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2024 12:09
Вимога є необґрунтованою та відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможцем ФОП Пермякова В.О.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-15-008183-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
", Код ЄДРПОУ:3355502170
Дата подання: 01 листопада 2024 16:35
Дата подання: 01 листопада 2024 16:35
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2024 18:04
рішення від 05.11.2024 № 17863.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2024 18:03
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 12.11.2024 № 1863.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 18:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 № 18650.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2024 13:46
рішення від 20.11.2024 № 18650.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2024 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення уповноваженої особи, щодо протоколу 452 від 29.10.2024 про визначення фізичної особи-підприємця Капустіна Дениса Геннадійовича (РНОКПП 3092509837) переможцем процедури закупівлі — "Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)", на підставі рішення № 18650-р/пк-пз від 20.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2024 08:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " |
3 999 990,00
UAH з ПДВ
|
3 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ #3092509837 |
Рішення скасоване |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2024 08:03
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАПУСТІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ #3092509837 |
Відхилено |
3 890 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2024 08:33
|
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
" #3355502170 |
Переможець |
3 999 990,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2024 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2025 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2024 14:35
|
ДУ 1-24(333-24).pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 14:32
|
333-24.pdf | укладений |
29 листопада 2024 14:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку постачання та строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 333-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) | 5 | комплект |
799 998,00
UAH з ПДВ
|