Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛЕБЕДИНСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА" |
Код ЄДРПОУ: | 02547346 |
Місцезнаходження: | 42200, Україна , Сумська обл., Лебедин, ВУЛИЦЯ 19 СЕРПНЯ, 61 |
Контактна особа: |
Чхайло-Тоцька Юлія Анатоліївна 380957742224 julchkhailo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2024 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 152 717,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 763,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30763.58 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Державному навчальному закладі Лебединське вище професійне училище лісового господарства за адресою: м. Лебедин, вул. 19 Серпня, 61
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 5 | Робочі | 20 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2024 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_5 проект договору.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_1 цінова пропозиція.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_6 перелік документів переможця.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_4 перелік документів учасника.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_2 технічні завдання.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
ТД Реконструкція підвалу корпуса теоретичних знань з тіром.docx | |
15 жовтня 2024 13:20 |
Протокольне рішення 18.pdf | |
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_3 кваліфікаційні вимоги.docx |
15 жовтня 2024 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_5 проект договору.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_1 цінова пропозиція.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_6 перелік документів переможця.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_4 перелік документів учасника.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_2 технічні завдання.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
ТД Реконструкція підвалу корпуса теоретичних знань з тіром.docx
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
Протокольне рішення 18.pdf
|
|||
15 жовтня 2024 13:20 |
dod_3 кваліфікаційні вимоги.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000002 ● 9c854fbc4da54e8db5aeb566722c6cb1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 №47-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.12.2024 №47-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-10-15-007514-a 15.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 14:22:50
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Реконструкція підвалу корпуса теоретичних знань з тіром (під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-007514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-13 17:23:53
«Реконструкція підвалу корпуса теоретичних знань з тіром (під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття) в Державному навчальному закладі Лебединське вище професійне училище лісового господарства за адресою: м. Лебедин, вул. 19 Серпня, 61» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит Держаудитслужби України такого змісту:
Щодо першого питання запиту:
Розмір бюджетного призначення на Закупівлю передбачено кошторисом Департаменту освіти і науки Сумської ОДА за кодом економчної класифікації видатків 3142 та затведжено Директором Департаменту освіти і науки Сумської ОДА від 26.09.2024 року. Розмір бюджетного призначення 6 500 000.00 грн., що фінансується з місцевого бюджету (Постанова КМУ №954 від 20.08.2024 "Про деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетом на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік") , Розпорядження Сумської обласної державної адміністрації "Про внесення змін до обласного бюджету Сумської області на 2024 рік № 486-ОД від 09.09.2024". Відповідно ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи п. 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2022 року №560, відповідно експертного звіту (позитивний) №3960 від 09.11.2024 року, ТОВ "Центр експертизи" у Сумській області, реєстраційний номер ЕХ01: 4927-7972-6314-0829, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція підвалу корпуса теоретичних знань з тіром (під споруду подвійного призначення з властивостями протирадіаційного укриття) в Державному навчальному закладі Лебединське вище професійне училище лісового господарства за адресою: м. Лебедин, вул. 19 Серпня, 61» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням положення кошторисних норм України "Настанови з визначення вартості будівництва" затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281.
Щодо другого питання запиту:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів") розміщено на власному сайті ДПТНЗ "Лебединське ВПУ лісового господарства". Посилання https://lvpu.sumy.ua/zakupivlia-robit-z-rekonstruktsii-pidvalu-korpusa-teoretychnykh-znan-z-tirom/. Технічні та якісні характеристики об'єкту визначені проектно-кошторисною документацією з урахуванням цільового призначення об'єкта та відповідають вимогам чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи зауваження та попередження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області відповідно до статті 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені порушення були усунені. Зобов’язуємось у подальшому вчасно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті (https://lvpu.sumy.ua/) відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2024-12-20 13:27:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" |
5 995 886,14
UAH з ПДВ
|
5 995 886,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" #32602607 |
Переможець |
5 995 886,14
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 12:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2024 08:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2024 14:50
|
план фінансуванн 40.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 14:49
|
ду1.40.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 11:08
|
дог40 підвал.pdf | укладений |
18 листопада 2024 11:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, керуючись Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами). Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», уклали цю додаткову угоду до договору №40 від 12.11.2024 про наступне: внести зміни до п. 18 та 19 та викласти їх в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |