Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
25Т-004_42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна)
Очікувана вартість
209 798 937,00 UAH
UA-2024-10-15-002450-a ● c9a5e76228354fc19d9c2ef991db966b
Відкриті торги з особливостями
Екологічні вимоги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Євгеній Головей +380973958779 yevhen.golovei@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2024 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2024 11:59 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2024 11:59 |
Очікувана вартість: | 209 798 937,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 097 989,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6293968 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Газоперекачувальний агрегат (ГПА) на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64330, Україна, Харківська область, с. Бригадирівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2026
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
2 комплект
Запчастини на два роки експлуатації ГПА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64330, Україна, Харківська область, с. Бригадирівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2026
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | ГПА: 30% - попередня оплата протягом 30 календарних днів з дати отримання рахунку на оплату на підставі укладеного договору; | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | ГПА: 20% - за готовністю основних компонентів (компресор та двигун) до відвантаження від виробників протягом 30 календарних днів з дати отримання рахунку на оплату; | Аванс | 30 | Календарні | 20 |
Iнша подія | ГПА: 20% - після завершення заводських випробувань та випуску експортної декларації (передача перевізнику) протягом 30 календарних днів з дати отримання рахунку на оплату; | Аванс | 30 | Календарні | 20 |
Поставка товару | ГПА: 30% - оплата по факту постачання ГПА з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі Товару та отримання рахунку; Запасні частини: - протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання- передачі запасних частин; Навчання обслуговуючого персоналу, шефмонтажні та пусконалагоджувальні роботи: - протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання- передачі шефмонтажних та пусконалагоджувальних робіт; За обслуговування ГПА: - протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання – передачі послуг з кожного ТО, які надаються протягом двох років після закінчення пусконалагоджувальних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2024 11:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2024 10:59 |
ТД_25Т-004_Газоперекачувальний агрегат.docx | |
05 грудня 2024 10:59 |
Перелік змін_24Т-004.docx | |
04 грудня 2024 09:57 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
29 листопада 2024 13:02 |
4. Проект договору_Вишнівка_ зі змінами.docx | |
29 листопада 2024 13:02 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
20 листопада 2024 10:04 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
19 листопада 2024 12:36 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
28 жовтня 2024 10:15 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
24 жовтня 2024 10:46 |
перелік змін, що вносяться.docx | |
15 жовтня 2024 10:15 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
15 жовтня 2024 10:15 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23.xlsx | |
15 жовтня 2024 10:15 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3
Дата подання: 17 жовтня 2024 15:28
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 08:08
Доброго дня!
Просимо Вас додати до складу тендерної документації Додаток №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" англійською мовою.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Ваше питання потребує певного часу на опрацювання. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Extension of the proposal submission deadline
Дата подання: 24 жовтня 2024 14:46
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:21
Good day, esteemed Client,
Our company is a systemic supplier of high-quality equipment to JSC "Ukrgasvydobuvannya", PJSC "Ukrnafta", and other enterprises in the oil and gas sector of Ukraine, and we intend to participate in tenders 24T-369 and 25T-004 for the supply of Gas Compression Sets for BCS construction.
We have conducted numerous negotiations with leading equipment manufacturers to offer you a quality product within the budgets you have specified.
The coordination of all technical matters took somewhat longer than we expected, but we have managed to find manufacturers of key components whose technical solutions allow the implementation of this project.
The final round of the technical session for the final coordination of technical issues between them is scheduled for October 29, 2024.
Since the tender proposals must be submitted by October 30 and 31, 2024, there is a high likelihood that we will not have enough time to prepare translations of all the necessary documentation and may make formal errors that could lead to our proposal being rejected.
Due to the above, we are forced to request an extension of the tender submission deadline to November 15-20, 2024, which will allow us to thoroughly prepare the documentation and offer you a quality product from the world's industry leaders.
We hope for a positive decision.
Thank you.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Повідомляємо, що Замовником розглянуто можливість продовження терміну подання тендерних пропозицій та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
подовження терміну
Дата подання: 24 жовтня 2024 15:33
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:22
25Т-004_42120000-6 - Насоси та компресори (Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна) ідентифікатор закупівлі:UA-2024-10-15-002450-a ,але для подачі корректної документації згідно вимог тендеру та отримання банківської гарантії потрібно більше часу. Просимо вас продовжити термін подачі документів по цьому тендеру ще на 14 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Повідомляємо, що Замовником розглянуто можливість продовження терміну подання тендерних пропозицій та будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 24 жовтня 2024 18:21
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 11:14
Наша компанія має намір прийняти участь в закупівлі і планує запропонувати до постачання продукцію одного з провідних світових виробників даного обладнання. На поточний час очікується кінцева техніко-комерційна пропозиція від заводу з урахуванням усіх вимог Замовника. Однак на етапі опрацювання вимог тендерної документації спільно з заводом-виробником було встановлено ряд моментів, що потребують обговорення на предмет можливості внесення змін, а саме:
1. Пунктом 4.4 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» передбачено термін постачання основного обладнання протягом 365 календарних днів з моменту укладання договору. Однак, змушені звернути Вашу увагу, що на сьогоднішній день всі світові заводи-виробники для відкриття замовлення вимагають здійснення авансового платежу і відповідно терміни виробництва прив’язують до моменту його здійснення. Враховуючи цей факт, а також реалії сьогоднішньої транскордонної логістики, що передбачає нестабільні терміни при здійсненні перевезення негабаритних вантажів різними видами транспорту, звертаємось до Вас із проханням викласти дану вимогу у наступній редакції: «Протягом 365 календарних днів з дати отримання першого авансового платежу у розмірі 20%». Внесення даних змін буде відповідати реальним умовам сьогодення і дозволить мінімізувати потенційним учасникам процедури ризик затримок постачання та відповідну можливість втрати банківської гарантії забезпечення виконання умов договору і цим самим збільшить коло потенційних учасників процедури.
2. Додатком №3 до тендерної документації, а саме пунктом «Інші вимоги» передбачено під час виконання договору термін надання переможцем технічної документації і креслень у строк 4-6 тижнів з моменту укладання угоди. Однак, змушені звернути Вашу увагу на те, що стандартні терміни надання технічної документації в більшості заводів-виробників прив’язані до моменту відкриття замовлення, тобто до моменту отримання авансового платежу, а також більшість документації надається після погодження Замовником основної технологічної та конструктивної схеми P&ID. Таким чином, задля отримання можливості вчасного виконання даної вимоги Замовника, просимо розглянути можливість збільшення терміну виконання вимоги з 4-6 до 12-16 тижнів з моменту укладання договору. Дана зміна ніяким чином не вплине на загальний термін виготовлення та постачання обладнання і своєчасної підготовки Замовника до монтажу та установки його на об’єкті. Однак, убезпечить учасників від необгрунтованих можливих ризиків порушення умов договору та відповідної можливості втрати банківської гарантії забезпечення виконання умов договору і цим самим збільшить коло потенційних учасників процедури.
3. У зв’язку із великим обсягом технічної та кваліфікаційної інформації, що очікується нами від заводу-виробника, і яка буде потребувати кваліфікованого перекладу на українську мову та приведення змісту до форми, встановленої тендерною документацією, просимо Вас розглянути можливість продовження терміну подання пропозицій на 10 робочих днів. Таке рішення гарантовано забезпечить своєчасну та якісну підготовку пропозиції з врахуванням усіх вимог Замовника і значним чином розширить коло потенційних учасників даної тендерної процедури.
4. Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є дороговартісне обладнання, а саме газоперекачувальний агрегат, яке підлягає постачанню однією неділимою цілісною одиницею і термін постачання якого складає 365 календарних днів. Таким чином, при реалізації даної тендерної процедури розрахунок за обладнання буде проводитись протягом всього 2025 року. Однак, враховуючи фактор впливу тривалої військової агресії з боку рф, спостерігаються негативні тенденції у фінансово-економічній системі України, які підтверджуються офіційними прогнозами Міністерства економіки України щодо прогнозованого зростання в 2025 році курсу національної валюти по відношенню до долару США в розмірі 45 гривень за один долар США (https://minfin.com.ua/ua/2024/09/13/135430368/ ) . За таких обставин, ми вважаємо, що відсутність в умовах тендерної документації прив'язки вартості обладнання до іноземної валюти, є дискримінаційною по відношенню до учасників-резидентів в даній процедурі. Замовник, оплачуючи закупівлю валюти в майбутньому для постачальників-нерезидентів, буде витрачати ті самі кошти, що і при оплаті в гривні постачальнику-резиденту, коли буде передбачена прив'язка до валюти. У противному випадку, без зазначеної прив'язки, втрати потенційного постачальника-резидента можуть складати від 5 до 15% вартості обладнання в гривні в порівнянні з незмінною виручкою постачальника-нерезидента у валюті, що унеможливлює формування конкурентної ціни будь-яким учасником-резидентом. На підставі вищевикладеного просимо вас усунути дискримінаційну складову у відповідності до Пункту 9 «Недискримінація учасників» Розділу І. Загальні положення Тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації в частині прив'язки вартості обладнання до іноземної валюти для компаній-резидентів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Щодо поставлених вами питань інформуємо про наступне:
1.Питання щодо внесення змін в тендерну документацію в частині зміни терміну постачання основного обладнання потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
2. Питання щодо внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації в частині збільшення граничного терміну надання технічної документації потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено до Додатку №3 до тендерної документації.
3. Термін подання пропозицій буде продовжено.
4. Питання щодо внесення змін в тендерну документацію, а саме в проєкт договору, в частині порядку зміни ціни договору у зв’язку із курсовими коливаннями, потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
1.Питання щодо внесення змін в тендерну документацію в частині зміни терміну постачання основного обладнання потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
2. Питання щодо внесення змін до Додатку №3 до тендерної документації в частині збільшення граничного терміну надання технічної документації потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено до Додатку №3 до тендерної документації.
3. Термін подання пропозицій буде продовжено.
4. Питання щодо внесення змін в тендерну документацію, а саме в проєкт договору, в частині порядку зміни ціни договору у зв’язку із курсовими коливаннями, потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Operation parameters of compressor.
Дата подання: 29 жовтня 2024 13:06
Дата відповіді: 31 жовтня 2024 12:23
Щодо режимiв роботи компресора, нижче наведено детальний опис у кожному відповідному випадку:
Випадок 1: споживана потужність, необхідна для підвищення тиску від 0,45 МПа до 5,5 МПа до 57 400 см3/д, становить 251 кВт.
Випадок 2: споживана потужність, необхідна для підвищення тиску від 0,45 МПа до 4,5 МПа з продуктивністю 107 500 см3/д, без проблем. Споживана потужність програми в цьому випадку становить 375 кВт.
Випадок 3 і 4: Є кілька аномалій, спричинених великим підвищенням тиску. Під час визначення розміру поршневого компресора для забезпечення необхідних потоків при нижчому тиску всмоктування, наприклад, 0,45 МПа, як проектна точка, але коли тиск всмоктування підскочить до 2,7 МПа, здатність компресора зменшувати надлишковий потік, викликаний вищим тиском всмоктування, буде обмежена (технологія позитивного витіснення). Наслідком цього буде значне збільшення потреби в електроенергії, при цьому доведеться перенаправляти значну кількість газу на всмоктування, що в кінцевому підсумку означає значну втрату енергії та значно вищу вартість обладнання.
Щоб краще зрозуміти наслідки високого тиску на всмоктуваннi, зауважте, що для випадку 4 необхідна потужність при всмоктуванні 2,7 МПа із тиском нагнітання 5,5 МПа надл становить 468 кВт. Це змушує учасників торгів використовувати двигун з вищою номінальною потужністю, що матиме значний вплив на вартість як CAPEX, так і OPEX.
Наша пропозиція полягає в тому, щоб використовувати контролер тиску всмоктування, який вимагається специфікаціями, щоб зменшити тиск всмоктування в 3-му та 4-му випадках до 0,9 МПа надл. Це матиме перевагу, оскільки дозволить компресору краще контролювати пропускну здатність і знизити споживання електроенергії до максимум 375 кВт для випадку 4. Зверніть увагу, що завдяки обмеженню тиску всмоктування продуктивність компресора також зменшується, зменьшення з 297 000 См3/Д до 154 000 См3/Д у випадку 3, та з 297 000 См3/Д до 140 000 См3/Д у випадку 4.
Regarding the operating cases of the compressor, below is a detailed description of the behavior in each respective cases:
Case 1: The power consumption required for boosting the pressure from 0.45 MPaG to 5.5 MPaG, and a capacity of 57 400 Sm3/D is 251 kW.
Case 2: The power consumption required for boosting the pressure from 0.45 MPaG all the way to 4.5 MPaG, and a capacity of 107 500 Sm3/D, with no issue. The power consumption of the application in this case is 375 kW.
Case 3&4: There are a few anomalies generated by the big pressure step increase. While sizing the reciprocating compressor to deliver the required flows at a lower suction pressure for example 0.45 MPaG as a design point, but when the suction pressure spikes to 2.7 MPaG the compressor ability to reduce the excess flow caused by the higher suction pressure will be limited (positive displacement technology). The impact of this will be a significant increase in power needs, while having to recycle an important amount of gas which ultimately means a big waste of energy and significantly higher cost of the equipment.
To give you a better understating of the high-pressure implications, please note that for case 4, the power required at 2.7 MPaG suction with a discharge pressure of 5.5 MPaG is 468 kW. This is forcing the bidders to use a higher power rated engine which will have a major cost impact both in CAPEX and OPEX.
Our proposal is to use the Suction Pressure controller which is requested by the specs to be provided and choke the suction pressure on the 3rd and 4th cases to 0.9 MPaG. This will have the advantage of allowing the compressor to have a better control on flow throughput and lower the power consumption to maximum 375 kW for case 4. Please note that by limiting the suction pressure, the flow that can be handled by the compressor is also reduced from 297.000 Sm3/D to 154 000Sm3/D on case 3 and from 297 000 Sm3/D to 140 000 Sm3/D.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Слід зауважити, що запропонований Товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника. Зокрема, обов’язковою умовою є здатність запропонованого обладнання виконувати технологічні режими експлуатації. Дані режими не підлягають перегляду або зміні, оскільки підібрані згідно планів Замовника щодо розробки покладів конкретного газоконденсатного родовища.
Слід зауважити, що запропонований Товар повинен відповідати технічним вимогам Замовника. Зокрема, обов’язковою умовою є здатність запропонованого обладнання виконувати технологічні режими експлуатації. Дані режими не підлягають перегляду або зміні, оскільки підібрані згідно планів Замовника щодо розробки покладів конкретного газоконденсатного родовища.
Urgent Inquiry Regarding Delivery and Support for Tender in Izium District, Kharkiv Region, Ukraine
Дата подання: 31 жовтня 2024 16:33
Дата відповіді: 01 листопада 2024 14:38
Dear Naftagas Team, We are reaching out with a critical inquiry regarding the tender. Upon reviewing the delivery requirements, we have noted that the specified site in the Izium District, Kharkiv Region, is situated less than 20 kilometers from active conflict zones. Recent reports indicate ongoing bombings within the broader Kharkiv region, raising serious concerns about the safety and security of the delivery and installation process. In addition, we are concerned about the practicality and safety of providing ongoing service and maintenance in such a high-risk area. Given the potential dangers involved, could you provide assurances and an outline of how you foresee managing the logistics and safety protocols for these essential services? Finally, we would like to confirm that financial transactions related to this tender will be safeguarded and completed as agreed upon, ensuring security for all parties involved. As safety and operational viability are paramount, we would appreciate a prompt response detailing the measures or guarantees you can provide to address these risks. Thank you for your attention to these critical concerns. Kind regards.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Згідно вимог тендерної документації місцем поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є Україна, Харківська область, Ізюмський р-н, Савинська ТГ, с. Бригадирівка. Враховуючи тривалий термін виготовлення Товару (близько 365 к.д.), в разі загострення ситуації у регіоні на момент поставки Товару, Постачальнику буде запропоновано доставити Товар у альтернативний пункт призначення, що розташований поблизу західного кордону України. У випадку стабілізації та покращення безпекової ситуації у Харківському регіоні, зникненні критичної загрози життю і здоров’ю обслуговуючому персоналу об’єкту, Замовник самостійно здійснить перевезення обладнання на об’єкт встановлення для забезпечення облаштування ГПА та його підготовки до проведення шефмонтажних/пусконалагоджувальних робіт. Про що Постачальника буде повідомлено офіційним листом для прибуття до виконання робіт/надання послуг. На об’єкті експлуатації облаштовано укриття для забезпечення безпеки персоналу та відвідувачів із необхідними запасами продуктів харчування, наявністю засобів зв’язку та інтернет, пункту обігріву. Замовник не здійснюватиме встановлення та експлуатацію ГПА за наявності прямої загрози життю та безпеці обслуговуючого персоналу об’єкту. Оплата за Товар та послуги здійснюватиметься згідно умов проекту договору у вигляді авансових платежів та сплати залишкового платежу після доставки Товару в основний або альтернативний пункт призначення (у випадку несприятливої безпекової ситуації в регіоні для експлуатації та обслуговування обладнання).
Питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме включення альтернативного пункту доставки обладнання, в разі активних бойових дій у регіоні потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Згідно вимог тендерної документації місцем поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) є Україна, Харківська область, Ізюмський р-н, Савинська ТГ, с. Бригадирівка. Враховуючи тривалий термін виготовлення Товару (близько 365 к.д.), в разі загострення ситуації у регіоні на момент поставки Товару, Постачальнику буде запропоновано доставити Товар у альтернативний пункт призначення, що розташований поблизу західного кордону України. У випадку стабілізації та покращення безпекової ситуації у Харківському регіоні, зникненні критичної загрози життю і здоров’ю обслуговуючому персоналу об’єкту, Замовник самостійно здійснить перевезення обладнання на об’єкт встановлення для забезпечення облаштування ГПА та його підготовки до проведення шефмонтажних/пусконалагоджувальних робіт. Про що Постачальника буде повідомлено офіційним листом для прибуття до виконання робіт/надання послуг. На об’єкті експлуатації облаштовано укриття для забезпечення безпеки персоналу та відвідувачів із необхідними запасами продуктів харчування, наявністю засобів зв’язку та інтернет, пункту обігріву. Замовник не здійснюватиме встановлення та експлуатацію ГПА за наявності прямої загрози життю та безпеці обслуговуючого персоналу об’єкту. Оплата за Товар та послуги здійснюватиметься згідно умов проекту договору у вигляді авансових платежів та сплати залишкового платежу після доставки Товару в основний або альтернативний пункт призначення (у випадку несприятливої безпекової ситуації в регіоні для експлуатації та обслуговування обладнання).
Питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме включення альтернативного пункту доставки обладнання, в разі активних бойових дій у регіоні потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Extension of Proposal Submission Deadline
Дата подання: 16 листопада 2024 15:35
Дата відповіді: 18 листопада 2024 10:38
Good day, dear customer!
Today (16.11), we have received the final version of the technical proposal from the main equipment manufacturers.
The translation agency has informed us that translating the document into Ukrainian, as required by the tender documentation, will take no less than 10 business days due to the large volume of information.
In this regard, we kindly ask you to extend the proposal submission deadline to 02.12.2024.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення, термін подачі пропозицій буде продовжено до 02.12.2024 р., відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Внесення змін до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 28 листопада 2024 18:34
Дата відповіді: 29 листопада 2024 14:56
Шановний Замовнику, наша компанія має намір взяти участь в даній закупівлі та запропонувати обладнання, оснащене компресором і газопоршневим двигуном, виготовленими провідними світовими виробниками, відомими своєю інноваційністю, високою якістю продукції та багаторічним досвідом у галузі.
Пунктом 2.2. Додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога про надання кваліфікаційних сертифікатів або інших підтверджуючих документів на працівників, які пройшли навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання (компрессор і двигун), що запропоноване Учасником. Документ має бути виданий Виробником двигуна та компресора.
Зважаючи на те, що провідні світові лідери з виробництва компресорів та газопоршневих двигунів проводять навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання виключно для авторизованих пекеджерів, вимога про надання підтверджуючих документів на працівників, що пройшли навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання (компрессор і двигун), що запропоноване Учасником, видані безпосередньо Виробником двигуна та компресора на етапі подачі тендерних пропозицій є такою, що звужує коло потенційних учасників закупівлі, які готові запропонувати якісне обладнання за конкурентними цінами.
Для забезпечення рівного доступу всіх потенційних учасників до процедури закупівлі, що сприятиме створенню конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 2.2. Додатку 1 до тендерної документації у наступній редакції: «Надається скан-копія кваліфікаційного (-их) сертифікату(-ів) або інших підтверджуючих документів на працівників, що пройшли навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання (компрессор і двигун), що запропоноване Учасником. Документ має бути виданий або Виробником двигуна та компресора, або Виробником (пекеджером) газоперекачувального агрегату на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до даної закупівлі.
Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог або таких вимог, які звужують коло потенційних учасників або створюють антиконкурентне середовище. Замовник зацікавлений у отриманні оригінального якісного обладнання і запасних частин, а також послуг, що будуть надані кваліфікованим персоналом. Для отримання, перш за все, оригінального Товару за мінімальними цінами, Постачальник має бути Виробником або авторизованим дилером продукції, яка планується до постачання. Встановлення даних вимог дозволить Замовнику уникнути поставки неякісного/контрафактного Товару, мінімізувати ризики виходу обладнання з ладу під час експлуатації. Наявність сертифікованих спеціалістів забезпечить якісне виконання умов договору та зменшує ризик пошкодження дороговартісного обладнання в процесі експлуатації.
Замовником не встановлено жодних дискримінаційних вимог або таких вимог, які звужують коло потенційних учасників або створюють антиконкурентне середовище. Замовник зацікавлений у отриманні оригінального якісного обладнання і запасних частин, а також послуг, що будуть надані кваліфікованим персоналом. Для отримання, перш за все, оригінального Товару за мінімальними цінами, Постачальник має бути Виробником або авторизованим дилером продукції, яка планується до постачання. Встановлення даних вимог дозволить Замовнику уникнути поставки неякісного/контрафактного Товару, мінімізувати ризики виходу обладнання з ладу під час експлуатації. Наявність сертифікованих спеціалістів забезпечить якісне виконання умов договору та зменшує ризик пошкодження дороговартісного обладнання в процесі експлуатації.
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 30 листопада 2024 17:11
Дата відповіді: 03 грудня 2024 14:59
Шановний Замовнику, у відповіді на попереднє звернення Вами зазначено, що «Для отримання, перш за все, оригінального Товару за мінімальними цінами, Постачальник має бути Виробником або авторизованим дилером продукції, яка планується до постачання». Просимо звернути увагу, що відповідно до предмету закупівлі до постачання планується не окремо компресор і газопоршневий двигун, а Газоперекачувальний агрегат на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна (як єдина система, до складу якої входить, зокрема, компресор та газопоршневий двигун). Саме тому у попередньому зверненні і було запропоновано внести зміни до тендерної документації щодо можливості надання підтверджуючого документу від виробника (пекеджера) газоперекачувального агрегату на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна (тобто продукції, яка планується до постачання). Запропоновані зміни до тендерної документації жодним чином не погіршують якість запропонованого обладнання та шеф-монтажних послуг, і тим більше жодним чином не надають можливості поставки неякісного/контрафактного Товару. Наявність сертифікованих спеціалістів, які пройшли навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання безпосередньо у виробника газоперекачувального агрегату на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна навпаки буде слугувати для Замовника додатковим підтвердженням забезпечення виробником предмету закупівлі передумов для якісного виконання умов договору з боку учасника. Просимо повторно розглянути можливість внесення змін до тендерної документації та викласти пункт 2.2. Додатку 1 до тендерної документації у наступній редакції: «Надається скан-копія кваліфікаційного (-их) сертифікату(-ів) або інших підтверджуючих документів на працівників, що пройшли навчання з ремонту та/або обслуговування обладнання (компрессор і двигун), що запропоноване Учасником. Документ має бути виданий або Виробником двигуна та компресора, або Виробником (пекеджером) газоперекачувального агрегату на базі поршневого компресора з приводом від газопоршневого двигуна.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі.
Ваше звернення потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Ваше звернення потребує певного часу на опрацювання та узгодження з відповідними структурними підрозділами Замовника. У разі прийняття відповідного позитивного рішення, необхідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2024 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ" |
197 970 000,00
UAH з ПДВ
|
195 872 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Euro Gas Systems S.r.l. |
209 717 617,69
UAH з ПДВ
|
197 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ" #38509297 |
Переможець |
195 872 000,00
UAH з ПДВ
|
01 січня 2025 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2025 16:15
|
Договір №09-2025 від 27.02.2025 ГПА Вишнівка.pdf | укладений |
27 лютого 2025 16:14
|