Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02739212 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Поштова,2 |
Контактна особа: |
Ващук Дмитро Олександрович +380979512957 d.vashchuk.work@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
15 жовтня 2024 10:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 09:19 |
договір 14.06.1.PDF | |
15 жовтня 2024 09:19 |
додаткова угода 3 до договору 14.06.1.PDF | |
15 жовтня 2024 09:19 |
наказ_ обгрунтування.PDF | |
15 жовтня 2024 09:19 |
технічний звіт.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000016 ● 72a338e994a842c68ee8e35cb0ba69ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-10-15-001035-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-27 15:59:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Враховуючи підставу укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надати локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a.
2. Надати локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-02 09:47:06
Відповідь
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 27.11.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів запиту надсилаю запитувану інформацію.
Додаток 1: локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a на 89 арк в 1 прим;
Додаток 2: локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4 на 90 арк в 1 прим.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-02 10:09:43
Пояснення з власної ініціативи
У зв'язку з технічними причинами, Додатки до відповіді надаємо окремо.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-05 17:15:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до наданих локальних кошторисів загальна сума додаткових робіт становить 6 912 629, 99 грн без ПДВ. Просимо надати пояснення щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-16 09:48:51
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору повідомляю наступне.
У зв’язку з тим, що на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн, де зареєстрований Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – замовник), у кабінеті здійснення державного моніторингу закупівлі через технічний збій чи обставини, що виникли поза волею замовника, вищевказаний запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 не відображається тому не був розглянутий замовником згідно вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України. Тому прошу дозволити надати відповідне пояснення щодо даного запиту протягом одного робочого дня з дня виявлення такого запиту замовником до 17.12.2024 включно. На підтвердження факту не відображення запиту на електронному майданчику надсилаю фотофіксацію (прінт скрін) особистого кабінету замовника на майданчику у додатку.
Додаток: на 5 арк. в 1 прим.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши оприлюднений 16.12.2024 року в електронній системі закупівель висновок Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул. Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-001035-a), Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне. Викладені у висновку Держаудитслужби зауваження в подальшому будуть враховані уповноваженою особою Замовника Дмитром Ващуком. Йому вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, повідомляємо у зв'язку з тим, що Замовнику у його особистий кабінет електронного майданчика, не надійшло повідомлення про запит Держаудитслужби до моніторингу в строк, достатній для розгляду запиту Замовником та відповідно надання на нього відповіді, що порушило відповідне право Замовника згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на розгляд та надання пояснення та відповіді Департамент, відповідно до листа від 23.12.2024 № 08-01-653/24 (додається), повторно звернувся до веб-порталу Уповноваженого органу dzo.com.ua - Держзакупівлі.онлайн за роз’ясненням щодо роботи електронного майданчика та з вимогою надати підтвердження та повідомлення про технічний збій системи електронного майданчика у дні здійснення моніторингу. Вчасне ненадання відповіді Держаудитслужбі Замовником, а саме протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідного запиту, відбулось поза волею Замовника та не з його вини. На цей час ми очікуємо офіційну відповідь електронного майданчика. Водночас звертаємо Вашу увагу, що ситуація яка сталася, не спричинила значних негативних наслідків для процесу закупівлі, а уповноважена особа виконувала свої обов’язки добросовісно та в межах наявних повноважень. З огляду на це, з метою недопущення в майбутньому подібних ситуацій уповноважену особу буде направлено на додаткове навчання у 2025 році, що дозволить удосконалити його навички та знання в галузі публічних закупівель. Додаток: на 2 арк в 1 прим.
2024-12-23 16:02:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" #13993936 |
Переможець |
8 785 001,53
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2024 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2024 15:53
|
53c60f10-6266-4c9a-8f85-0edbec7e7e44.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:51
|
File0001_1732875296.PDF | зміни до договору |
29 листопада 2024 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 10:16
|
Звіт | укладений |
15 жовтня 2024 09:47
|
Договір | укладений |
15 жовтня 2024 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги обставини, що виникли поза волею Сторін, а саме враховуючи необхідність внесення змін у проектно-кошторисну документацію, включивши до неї необхідні перелічені у листі Підрядника (додається) додаткові роботи, а також зважаючи на воєнний стан в Україні, регулярні відключення електроенергії, затримку постачання будівельних матеріалів на обʼєкт, а також планування забезпечення якісного виконання робіт відповідно до всіх будівельних норм і стандартів Сторони вирішили: Підпункт 5.2. розділу 5 «Строки виконання Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Строком закінчення виконання Робіт є «25» грудня 2024 року згідно з календарним графіком виконання Робіт (Додаток 2). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання Робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання Робіт переноситься на відповідний термін.». 2. Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва (Додаток 2 до Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 10/10/4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |