Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
8 785 001,53 UAH
UA-2024-10-15-001035-a ace7952c1ea8461d949e5153e2fb08c8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ващук Дмитро Олександрович

+380979512957 d.vashchuk.work@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02739212
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вулиця Поштова,2
Контактна особа: Ващук Дмитро Олександрович
+380979512957
d.vashchuk.work@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2024  —  29 листопада 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

15 жовтня 2024 10:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2024 09:19
договір 14.06.1.PDF
15 жовтня 2024 09:19
додаткова угода 3 до договору 14.06.1.PDF
15 жовтня 2024 09:19
наказ_ обгрунтування.PDF
15 жовтня 2024 09:19
технічний звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-25-000016 ● 72a338e994a842c68ee8e35cb0ba69ff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2024 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.11.2024 № 317

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2024-10-15-001035-a 15.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-27 15:59:40

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Враховуючи підставу укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів надати локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a.
2. Надати локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-02 09:47:06

Відповідь

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 27.11.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів запиту надсилаю запитувану інформацію.
Додаток 1: локальні кошториси до основного договору (договір про закупівлю робіт від 14.06.2024 № 14/06/1 з урахуванням додаткових угод), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі за номером UA-2024-05-14-011108-a на 89 арк в 1 прим;
Додаток 2: локальні кошториси до договору про закупівлю робіт від 10.10.2024 № 10/10/4 на 90 арк в 1 прим.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-12-02 10:09:43

Пояснення з власної ініціативи

У зв'язку з технічними причинами, Додатки до відповіді надаємо окремо.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-05 17:15:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до наданих локальних кошторисів загальна сума додаткових робіт становить 6 912 629, 99 грн без ПДВ. Просимо надати пояснення щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-12-16 09:48:51

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 (далі – запит) про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул.Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-15-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо невідповідності сум локальних кошторисів договірній ціні та сумі договору повідомляю наступне.
У зв’язку з тим, що на електронному майданчику Держзакупівлі.онлайн, де зареєстрований Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – замовник), у кабінеті здійснення державного моніторингу закупівлі через технічний збій чи обставини, що виникли поза волею замовника, вищевказаний запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2024 не відображається тому не був розглянутий замовником згідно вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України. Тому прошу дозволити надати відповідне пояснення щодо даного запиту протягом одного робочого дня з дня виявлення такого запиту замовником до 17.12.2024 включно. На підтвердження факту не відображення запиту на електронному майданчику надсилаю фотофіксацію (прінт скрін) особистого кабінету замовника на майданчику у додатку.
Додаток: на 5 арк. в 1 прим.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши оприлюднений 16.12.2024 року в електронній системі закупівель висновок Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщення будинку під адміністративну будівлю за адресою: вул. Поштова, 2, в м. Рівне (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція)» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-001035-a), Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради (далі – Департамент, Замовник) повідомляє наступне. Викладені у висновку Держаудитслужби зауваження в подальшому будуть враховані уповноваженою особою Замовника Дмитром Ващуком. Йому вказано на недопустимість у майбутньому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, повідомляємо у зв'язку з тим, що Замовнику у його особистий кабінет електронного майданчика, не надійшло повідомлення про запит Держаудитслужби до моніторингу в строк, достатній для розгляду запиту Замовником та відповідно надання на нього відповіді, що порушило відповідне право Замовника згідно частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на розгляд та надання пояснення та відповіді Департамент, відповідно до листа від 23.12.2024 № 08-01-653/24 (додається), повторно звернувся до веб-порталу Уповноваженого органу dzo.com.ua - Держзакупівлі.онлайн за роз’ясненням щодо роботи електронного майданчика та з вимогою надати підтвердження та повідомлення про технічний збій системи електронного майданчика у дні здійснення моніторингу. Вчасне ненадання відповіді Держаудитслужбі Замовником, а саме протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення відповідного запиту, відбулось поза волею Замовника та не з його вини. На цей час ми очікуємо офіційну відповідь електронного майданчика. Водночас звертаємо Вашу увагу, що ситуація яка сталася, не спричинила значних негативних наслідків для процесу закупівлі, а уповноважена особа виконувала свої обов’язки добросовісно та в межах наявних повноважень. З огляду на це, з метою недопущення в майбутньому подібних ситуацій уповноважену особу буде направлено на додаткове навчання у 2025 році, що дозволить удосконалити його навички та знання в галузі публічних закупівель. Додаток: на 2 арк в 1 прим.

2024-12-23 16:02:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 8 785 001,53
UAH з ПДВ
15 жовтня 2024 09:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2024 15:53
53c60f10-6266-4c9a-8f85-0edbec7e7e44.pdf зміни до договору
29 листопада 2024 15:51
File0001_1732875296.PDF зміни до договору
29 листопада 2024 15:51
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2024 10:16
Звіт укладений
15 жовтня 2024 09:47
Договір укладений
15 жовтня 2024 09:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Беручи до уваги обставини, що виникли поза волею Сторін, а саме враховуючи необхідність внесення змін у проектно-кошторисну документацію, включивши до неї необхідні перелічені у листі Підрядника (додається) додаткові роботи, а також зважаючи на воєнний стан в Україні, регулярні відключення електроенергії, затримку постачання будівельних матеріалів на обʼєкт, а також планування забезпечення якісного виконання робіт відповідно до всіх будівельних норм і стандартів Сторони вирішили: Підпункт 5.2. розділу 5 «Строки виконання Робіт» Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Строком закінчення виконання Робіт є «25» грудня 2024 року згідно з календарним графіком виконання Робіт (Додаток 2). Роботи розпочинаються не пізніше ніж через 10 днів після отримання дозвільних документів на виконання Робіт. В разі затримки отримання дозвільних документів або фінансування Робіт строк закінчення виконання Робіт переноситься на відповідний термін.». 2. Календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва (Додаток 2 до Договору підряду № 10/10/4 від 10 жовтня 2024 року) викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 10/10/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML