Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки) для здобувачів загальної середньої освіти (соціально вразливих категорій учнів) згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2024-10-14-014652-a ● 172aba1ca4004212b717f8cd5382d535
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Криворізької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44072425 |
Місцезнаходження: | 85030, Україна , Донецька обл., Покровський район, село Криворіжжя, вул. Центральна, будинок 103 |
Контактна особа: |
Лариса Грибаускас +380509016592 dobrosport1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 20:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:03 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 11:03 |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
У відповідності до облікової політики Замовника гранична норма вартості одиниці товару (ноутбуку) не повинна перевищувати 19999,00 грн з урахуванням всіх платежів, оскільки дана закупівля здійснюється за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки) для здобувачів загальної середньої освіти (соціально вразливих категорій учнів) згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2024 12:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2024 12:11 |
перелік змін (від 19.10.2024р.).doc | |
19 жовтня 2024 12:11 |
ТД (зі змінами від 19.10.2024 року).docx | |
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору) зі змінами від 19.10.2024р..docx | |
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 1 (кваліфікаційні вимоги) зі змінами від 19.10.2024р..docx | |
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 2 до ТД (технічна характеристика) зі змінами від 19.10.2024р..docx | |
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 4 (док-ти переможця).docx | |
14 жовтня 2024 20:44 |
ТД.docx | |
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx | |
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 1 (кваліфікаційні вимоги).docx | |
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 2 (технічна характеристика).docx |
19 жовтня 2024 12:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2024 12:11 |
перелік змін (від 19.10.2024р.).doc
|
|||
19 жовтня 2024 12:11 |
ТД (зі змінами від 19.10.2024 року).docx
|
|||
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 3 до ТД (проєкт договору) зі змінами від 19.10.2024р..docx
|
|||
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 1 (кваліфікаційні вимоги) зі змінами від 19.10.2024р..docx
|
|||
19 жовтня 2024 12:11 |
Додаток 2 до ТД (технічна характеристика) зі змінами від 19.10.2024р..docx
|
|||
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 4 (док-ти переможця).docx
|
|||
14 жовтня 2024 20:44 |
ТД.docx
|
|||
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx
|
|||
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 1 (кваліфікаційні вимоги).docx
|
|||
14 жовтня 2024 20:44 |
Додаток 2 (технічна характеристика).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація для замовника!
Дата подання: 18 жовтня 2024 20:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 12:08
Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання листа авторизації виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа:
"оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення та роз'яснення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки ні в якому разі ми не мали намір обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
Обмеження права прийняти участь у даній закупівлі
Дата подання: 18 жовтня 2024 20:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 12:08
Шановна упвноважена особа, вами прописано вимогу до листа авторизації від виробника або його представництва, проте на даний момент не виробник, не його представництво із дозволу виробника не видають лист авторизації жодному учаснику по даній закупівлі, оскільки певний учасник отримав такий лист першим і не дає можливості прийняти участь іншим учасникам із чіткою відповідю від виробника - "тендер захищено певним учасником". Тобто конкуренція по цим торгам усунута. Ви можете зв язатися з виробником або його представництвом і почути ту саму відповідь! Це відома схема із усунення конкуренції у системі Прозоро. Отримати лист авторизації або попросити виробника та його представництво не видавати лист іншим учасникам за певні обіцянки або винагороди, що зовсім не є сприянням конкуренції із вашого боку завдяки даній вимозі у вашій документації. Також нагадаємо, що відповідно до п. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Чи не має у вас бажання прибрати вимогу із документації до листа авторизації і таким чином дати можливість участі іншим учасникам окрім того єдиного, що такий лист авторизації вже отримав? Наперед вдячні за детальне вивчення даної проблеми пов язаної із такою вимогою до листа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення та роз'яснення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки ні в якому разі ми не мали намір обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Дата подання: 18 жовтня 2024 20:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 12:08
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення та роз'яснення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки ні в якому разі ми не мали намір обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Дата подання: 18 жовтня 2024 20:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 12:09
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення та роз'яснення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки ні в якому разі ми не мали намір обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Дата подання: 18 жовтня 2024 20:18
Дата відповіді: 19 жовтня 2024 12:09
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за звернення та роз'яснення. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки ні в якому разі ми не мали намір обмежувати конкуренцію та дискримінувати учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" |
354 978,00
UAH з ПДВ
|
329 999,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
395 304,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Черненко Микола Олександрович" |
381 199,00
UAH з ПДВ
|
381 199,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Кучерява Надія Михайлівна |
433 082,00
UAH з ПДВ
|
433 082,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
478 452,00
UAH з ПДВ
|
475 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗАВАДСЬКА ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА" |
479 648,00
UAH з ПДВ
|
477 048,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" #45596933 |
Відхилено |
329 999,94
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 09:54
|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Відхилено |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2024 15:26
|
ФОП "Черненко Микола Олександрович" #3337008999 |
Переможець |
381 199,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 12:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:06
|
дод.угода 2 від 11.11.2024р..pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 12:00
|
дод.угода 1 від 07.11.2024р..pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 11:57
|
договір 30 від 07.11.2024р..pdf | укладений |
07 листопада 2024 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки товару у зв'язку із затримкою проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки) для здобувачів загальної середньої освіти (соціально вразливих категорій учнів) згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) | 26 | штука |
14 661,50
UAH
|