Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи (буряк кормовий; буряк столовий; морква столова; цибуля ріпчаста; часник; капуста; селера)
Очікувана вартість
2 371 130,83 UAH
UA-2024-10-14-013977-a ● aab58423da484e1088b3a54014aadd67
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Миколаївський зоопарк |
Код ЄДРПОУ: | 02219760 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Шикова Вікторія Володимирівна +380687859556 vikashikova75@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 371 130,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 711,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88254.554 кілограм
буряк кормовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1384.296 кілограм
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
96591.593 кілограм
морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
3549.253 кілограм
цібуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
273.929 кілограм
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221100-7 — Коренеплідні та бульбоплідні овочі
25895.627 кілограм
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
730 кілограм
селера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54003, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, площа Миколи Леонтовича, б. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03221100-7 — Коренеплідні та бульбоплідні овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за отриманий товар шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з моменту поставки відповідної партії Товару в межах відповідних бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 08:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 08:34 |
7. Перелік документів для учасників (1).docx | |
18 жовтня 2024 08:34 |
Перелік змін.docx | |
18 жовтня 2024 08:34 |
TD 18_10_24.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
1. Тендерна пропозиція.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
2. Кваліфікаційні критерії.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
3. Ст.47.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
4 Характеристики.docx | |
14 жовтня 2024 17:39 |
6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
7. Перелік документів для учасників.docx | |
14 жовтня 2024 17:39 |
8. Перелік документів від переможця.docx | |
14 жовтня 2024 17:39 |
TD 14_10_24.doc | |
14 жовтня 2024 17:39 |
5. Проект договору.doc |
18 жовтня 2024 08:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2024 08:34 |
7. Перелік документів для учасників (1).docx
|
|||
18 жовтня 2024 08:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 жовтня 2024 08:34 |
TD 18_10_24.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
1. Тендерна пропозиція.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
2. Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
3. Ст.47.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
4 Характеристики.docx
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
7. Перелік документів для учасників.docx
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
8. Перелік документів від переможця.docx
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
TD 14_10_24.doc
|
|||
14 жовтня 2024 17:39 |
5. Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невірно обрано процедуру закупівлі
Дата подання: 15 жовтня 2024 11:01
Дата відповіді: 15 жовтня 2024 13:32
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Замовники в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» мають закуповувати деякі продукти харчування, зокрема овочі та фрукти, через електронний каталог Prozorro Market, відповідно до внесених змін до постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, що набули чинності 14.03.2024. Тобто обов’язковими до закупівлі через е-каталог є цибуля, морква, буряк, капуста, що є предметом закупівлі по оголошеній вами процедурі закупівлі. Таким чином, обрана форма проведення закупівлі – відкриті торги з особливостями, не відповідає діючому законодавству. Просимо вас надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону та пункту 54 Особливостей, стосовно наступного: відповідно до якої норми діючого законодавства уповноважена особа приймає рішення проводити процедуру закупівлі - “відкриті торги з особливостями” замість процедури закупівлі -“запит ціни пропозиції”? і чому при проведенні даної закупівлі вами ігнорується законодавство України в сфері публічних закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комунальна установа Миколаївський зоопарк на звернення повідомляє:
- По-перше
Замовник визначає предмет закупівлі:
• у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі Мінекономіки затвердило наказом від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708);
• із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону).
- По-друге
Для товарів і послуг замовник визначає предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Це головна умова розділу I Порядку № 708. Він дозволяє також окремі частини предмета закупівлі (лоти) визначати за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем постачання товарів, виконання робіт або надання послуг.
Що саме вважати поділом предмета закупівлі товарів і послуг, зрозуміємо з аналізу норми, що забороняє поділ предмета закупівлі.
За умови того що, Доаток 2 до особливойтей затверджений згідно з Постановою КМ № 1178(зі змінами), ПЕРЕЛІК продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, не є виключеним, тобто у переліку вдсутен такий продукт харчування, як буряк кормовий. Замовником було прийнято рішення проводити відкриті торги з урахуванням Особливостей щоб уникнути поділу предмету закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк кормовий; буряк столовий; морква столова; цибуля ріпчаста; часник; капуста; селера).
Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому.
- По-перше
Замовник визначає предмет закупівлі:
• у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі Мінекономіки затвердило наказом від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708);
• із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону).
- По-друге
Для товарів і послуг замовник визначає предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Це головна умова розділу I Порядку № 708. Він дозволяє також окремі частини предмета закупівлі (лоти) визначати за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем постачання товарів, виконання робіт або надання послуг.
Що саме вважати поділом предмета закупівлі товарів і послуг, зрозуміємо з аналізу норми, що забороняє поділ предмета закупівлі.
За умови того що, Доаток 2 до особливойтей затверджений згідно з Постановою КМ № 1178(зі змінами), ПЕРЕЛІК продуктів харчування, закупівля яких здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу, не є виключеним, тобто у переліку вдсутен такий продукт харчування, як буряк кормовий. Замовником було прийнято рішення проводити відкриті торги з урахуванням Особливостей щоб уникнути поділу предмету закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк кормовий; буряк столовий; морква столова; цибуля ріпчаста; часник; капуста; селера).
Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому.
Уточнення щодо предмету закупівлі
Дата подання: 17 жовтня 2024 12:21
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 15:09
Доброго дня. Ми, як учасник який має намір прийняти участь у даній закупівлі звертаємось до вас за роз’ясненням. Відповідно до змін до Особливостей, які набули чинності 09.07.2024, закупівлі, оголошені з 09.07.2024, повинні мати окремі додатки до тендерної документації для учасників і переможців, де міститься перелік документів та/або інформації, які мають бути подані на такий тендер. Відповідно до оприлюдненої вами тендерної документації, а саме п. 4 Додатку 7 «Переліку документів та інформації, які повинен надати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» предметом цієї закупівлі є - 03310000-5 Риба, ракоподібни та продукція водного господарства (риба морожена атерина; риба морожена мінтай; риба морожена оселедець; риба морожена путасу; риба морожена салака; риба морожена хек) на 1 півріччя 2025 року. У зв’язку з тим що, «неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції» просимо уточнити, що саме є предметом даної закупівлі риба чи овочі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до а.2 п.54 Пстанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 "Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.", Замовником будуть внесени зміни до умов тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" |
2 336 788,79
UAH
|
2 336 788,79
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" #3372605694 |
Рішення скасоване |
2 336 788,79
UAH
|
05 грудня 2024 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2024 18:20
|
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" #3372605694 |
Відхилено |
2 336 788,79
UAH
|
05 грудня 2024 18:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій