Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації з урахуванням проведення експертизи проекту по об'єкту "Капітальний ремонт діючої зливної каналізації розташованої за адресою: м. Суми, вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70"
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2024-10-14-013410-a 85e09bc0f17e4c69a465a11c95f6bd70
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кононенко

+380542665532 ksea@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 38602403
Місцезнаходження: 40016, Україна , Сумська обл., м. Суми, Вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70
Контактна особа: Олена Кононенко
+380542665532
ksea@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2024 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2024 00:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації з урахуванням проведення експертизи проекту по об'єкту "Капітальний ремонт діючої зливної каналізації розташованої за адресою: м. Суми, вул. Сергія Табали (Сєвєра), 70"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, м.Суми, вул Сергія Табали (Сєвєра), 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРТЕМОН 89 093,68
UAH з ПДВ
89 093,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2024 10:35
Електронний підпис
24 жовтня 2024 10:32
Електронний підпис
24 жовтня 2024 10:29
Відповідь на вимогу (2).pdf
21 жовтня 2024 16:17
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРТЕМОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АРТЕМОН
#42844144
Переможець 89 093,68
UAH з ПДВ
24 жовтня 2024 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2024 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

Невідповідності в інформації та/або документах: 1. Відповідно до підпункту 2 Розділу Інші документи від Учасника Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати копію статуту (для юридичних осіб). В документах наданих Учасником відсутній даний документ. 2. Відповідно до пункту 2 таблиці ІНШІ ВИМОГИ Форма 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання у стовпчику “Найменування субпідрядника/співвиконавця та реквізити договору з субпідрядником/ співвиконавцем** та абзацу другому примітки ** Заповнюється для персоналу, якщо залучатиметься від субпідрядника/співвиконавця (за наявності) передбачено, що у разі залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця, Учасник надає довідку, з переліком субпідрядників/ співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт. Відповідно до Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку, яка містить інформацію про залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт. Учасник також повинен надати договір із зазначеним в таблиці додатку 4 субпідрядником/співвиконавцем. Учасником надано документ від 21.10.2024 №01/08 Лист, але інформація про субпідрядника/ співвиконавця відсутня, натомість у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання у стовпчику “Найменування субпідрядника/співвиконавця та реквізити договору з субпідрядником/ співвиконавцем** вказані реквізити договорів, що не дає Замовнику можливість визначити чи буде залучати Учасник субпідрядників/співвиконавців, які будуть залучені до виконання робіт. 3. Відповідно до пункту 2 таблиці ІНШІ ВИМОГИ Форма 2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід і знання у стовпчику “Серія, номер кваліфікаційного сертифіката/атестата*, вимог абзацу першого примітки: * Зазначається для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката/атестата, Учасник надав довідку № 01/02 від 21.10.2024року, де у відповідному стовбчику для працівників Новак Єгор Богданович та Могильнікова Ольга Павлівна стоять прочерки. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь документ із вказаних в оголошенні, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.” Підтверджуючи документи для працівників Новак Єгор Богданович та Могильнікова Ольга Павлівна, або лист-роз’яснення, у якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів надані не були. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копія статуту; - інформацію про залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт; - інформацію щодо кваліфікаційних сертифікатів/ атестатів для працівників Новак Єгор Богданович та Могильнікова Ольга Павлівна, в разі відсутності відповідних кваліфікаційних сертифікатів/атестатів надати лист-роз’яснення, у якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідних документів.

Документи

24 жовтня 2024 15:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2024 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРТЕМОН
#42844144
89 093,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2024 15:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2025 10:20
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2024 12:55
ДУ 1 від 04.11.2024 до договору 113 від 01.11.2024.pdf зміни до договору
04 листопада 2024 12:54
Електронний підпис укладений
01 листопада 2024 08:21
Договір 113 від 01.11.2024.pdf укладений
01 листопада 2024 08:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до місцезнаходження підрядника (перейменування вулиці)
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 89 093,68
UAH