Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Коваль Лариса Василівна +380472635830 tender.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2024 16:13 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 13:12 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2024 13:12 |
Очікувана вартість: | 38 270 465,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 382 704,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (із змінами) та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання учасником, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей; - ненадання учасником, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено, обов’язок банку-гаранта сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 148 110,00 грн. (один мільйон сто сорок вісім тис. сто десять грн. 00 коп.). Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1148110 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата рахунку Постачальника Споживачем за спожиту електричну енергію за розрахунковий період здійснюється на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів після закінчення розрахункового місяця | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2024 17:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2024 17:23 |
Перелік змін до тендерної документації від 21.10 (Електрична енергія).docx | |
21 жовтня 2024 17:23 |
ТД - електрична енергія (з особливостями) 2024 грудень 24 - травень 25 ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
14 жовтня 2024 16:08 |
ТД - електрична енергія (з особливостями) 2024 грудень 24 - травень 25.docx |
21 жовтня 2024 17:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2024 17:23 |
Перелік змін до тендерної документації від 21.10 (Електрична енергія).docx
|
|||
21 жовтня 2024 17:23 |
ТД - електрична енергія (з особливостями) 2024 грудень 24 - травень 25 ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
14 жовтня 2024 16:08 |
ТД - електрична енергія (з особливостями) 2024 грудень 24 - травень 25.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дійсно, відповідно до пункту 2.3 додатку 5 до тендерної документації передбачено документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації, зокрема, діючий договір про врегулювання небалансів електричної енергії, з накладеним кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом операторами системи передачі або сторони, відповідальної за баланс (балансуючої групи).
Зазначена вимога встановлена з метою відбору постачальника, який має у наявності всі необхідні договори для забезпечення безперебійного постачання електричної енергії, зокрема, договір про врегулювання небалансів електричної енергії. Перед оголошенням процедури закупівлі нами було детально досліджено чинне законодавство, що регулює відносини учасників ринку електричної енергії та проведено аналіз в електронній системі закупівель та встановлено, що учасники процедур закупівель, які уклали відповідний договір мають змогу надати його копію у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог, що визначені у додатку 5 до тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що зазначена вимога не суперечить ні законодавству у сфері публічних закупівель ні законодавству у сфері постачання електричної енергії. У зв’язку з наведеним, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
1. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації передбачено, що при провадженні господарської діяльності з постачання електричної енергії, постачальник повинен дотримуватись вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії; відсутні порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії; не застосовувалися, з боку Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, застереження щодо недопущення надалі недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та порушень Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу та/або штрафи та/або призупинення ліцензії.
Наголошуємо, що дана процедура закупівлі оголошена у повній відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи, що вимога додатку 1 до тендерної документації встановлена не до предмету закупівлі, а до учасника, така вимога не порушує пункт 29 Особливостей.
Звертаємо вашу увагу на те, що дана вимога тендерної документації не порушує вимог чинного законодавства, що регулює відносини учасників ринку електричної енергії.
У зв’язку з наведеним, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
2. Відповідно до пункту 9.3 додатку 5 до тендерної документації передбачено інші документи, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема, лист від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку виданий у поточному році.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи, що вимога пункту 9.3 додатку 5 до тендерної документації встановлена не до предмету закупівлі, а до учасника, така вимога не порушує пункт 29 Особливостей.
Провівши аналіз в електронній системі нами встановлено, що учасники процедур закупівель, мають змогу надати такий документ у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що такий документ можна легко отримати за допомогою сервісів обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України.
Підсумовуючи викладене, хочемо зазначити, що вимога про надання зазначеного документу є цілком законною та не є дискримінаційною. У зв’язку з наведеним, відсутні підстави для внесення змін до документації тендерної документації у цій частині.
3. Відповідно до пункту 9.6 додатку 5 до тендерної документації передбачено інші документи, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформація від Державної податкової служби України, в якій містяться дані про відкриті рахунки у банківських та інших фінансових установах.
Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Враховуючи, що вимога пункту 9.6 додатку 5 до тендерної документації встановлена не до предмету закупівлі, а до учасника, така вимога не порушує пункт 29 Особливостей.
Провівши аналіз в електронній системі нами встановлено, що учасники процедур закупівель, мають змогу надати такий документ у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що такий документ можна легко отримати за допомогою сервісів обслуговування клієнтів від Державної податкової служби України.
У зв’язку з наведеним, відсутні підстави для внесення змін до документації тендерної документації у цій частині.
Скарги до процедури
Дата подання: 18 жовтня 2024 15:20
Дата подання: 04 грудня 2024 16:11
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000046 ● dcaea0096ea04ebf89f2446b68ca5790
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 13:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 6-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-14-012011-a, 14.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-16 16:21:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-14-012011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» відсутність інформації щодо арештів по рахунках: UA713226690000026006300779889; UA413226690000026039300779889, відкритих в АТ Ощадбанку (код банку 322669)?
Зокрема, згідно з п. 4.3 Додатку 5 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році.
Учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» надано у складі тендерної пропозиції довідку від 01.08.2024 №100.40/0159-14/87796/2024 файл «Довідки з банку.rar», яка не містить інформації щодо арештів по рахунках.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-21 15:15:06
Пояснення
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-14-012011-a) за предметом Електрична енергія за кодом CPV за ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), КП «Черкасиводоканал» надаєм наступні пояснення:
1) По суті першого питання:
Закупівля електричної енергії здійснюється на підставі наявної потреби замовника та відповідно до очікуваних обсягів споживання електричної енергії об’єктами підприємства.
Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 та з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки від 07.05.2024 року №11712, а саме: шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну електричної енергії на Ринку "на добу наперед", що розміщена на сайті акціонерного товариства "Оператор ринку" та використання модулю аналітики "Bi Prozorro".
2) По суті другого питання:
Замовником, відповідно до вимог п. 4.3. Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – Додаток №5), вимагалось надання в складі тендерної пропозиції: «Довідка(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році.»
На виконання зазначеної вимоги Учасник повинен був надати одну або декілька довідок видану(-і) у поточному році з обслуговуючого банку в якій (их) сукупно мала міститись інформація: Про відкриті рахунки; Про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), інформація щодо арештів (наявні/відсутні) по рахунках.
Так, на виконання вищевказаної вимоги учасником ТОВ «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» були наданні наступні документи «Довідки» обслуговуючих банків (ОЩАДБАНК та АТ «ЄПБ»), які містяться в «Файлі (архів): Довідки з банку.rar» (в електронній системі закупівель), а саме:
1) Довідка (файл (архів): Довідки з банку.rar; photo_2024-09-13_14-44-01.jpg) видану обслуговуючим банком «ОЩАДБАНК», з наступною інформацію:
«Станом на 31.07.2024р. з Клієнтом Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» укладено договір про надання овердрафту №2765/2024 від 23.07.2024 р.
Ліміт овердрафту становить 8 895 000,00 грн.
Станом на 31.07.2024 року:
- Дебітовий залишок по поточному рахунку 8 769 767,31 грн.
- Сума нарахованих відсотків становить 27 846,39 грн.
Прострочена заборгованість по сплаті відсотків за кредитом відсутня.
Арешти відсутні.»
Вищевказана Довідка (файл (архів): Довідки з банку.rar; photo_2024-09-13_14-44-01.jpg) містить інформацію, як і вимагалось Замовником - Про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), відсутність арештів по рахунках.
2) Довідка (файл (архів): Довідки з банку.rar; довідка ощад. pdf) видану тим же обслуговуючим банком «ОЩАДБАНК», з наступною інформацією:
«Надана Товариству з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ» (код ЄДРПОУ 42819343) про те, ТВБВ №10026/0159 Філії – Головного управління по місту Києву та Київської області АТ «Ощадбанк» (код банку 322669) станом на 31.07.2024 року наявні наступні рахунки:
- UA 713226690000026006300779889 UAH;
- UA 413226690000026039300779889UAH»
Вищевказана, надана учасником Довідка (файл (архів): Довідки з банку.rar; довідка ощад. pdf), містить інформацію, як і вимагалось Замовником - Про відкриті рахунки.
Тобто, надані довідки від обслуговуючого банку ОЩАДБАНК, містять в повному обсязі інформацію що вимагалась Замовником в п. 4.3. Додатку №5 тендерної документації.
3) Довідка (файл (архів): Довідки з банку.rar; Довідка ЄПБ.pdf) видану обслуговуючим банком АТ «ЄПБ» від 01.08.2024 №3-0-2-05/2079, яка містить наступну інформацію:
«Акціонерне товариство «Європейський промисловий банк» повідомляє, що Товариству з обмеженою відповідальністю «ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ», ідентифікаційний код юридичної особи 42819343, відкрито рахунки :
UA033770909000026009001303046 ;
UA903770900000026007003303046;
UA253770900000026043001303046;
UA033770900000026009001303046
Арешти по зазначеним рахунках відсутні.
Також повідомляємо, що станом на 31.07.2024 прострочена заборгованість по сплаті відсотків за наданим Баком кредитом відсутня.»
Тобто, вищевказана Довідка від банку АТ «ЄПБ» (файл (архів): Довідки з банку.rar; Довідка ЄПБ.pdf) містить в повному об’ємі інформацію, як вимагалось Замовником: 1) Про відкриті рахунки; 2) Про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках
Довідка (файл: Ощад рах спец режим.pdf) №100.40/0159-50/2-1080 датована 10.05.2023 року (що надана учасником) Замовником не вимагалась.
Зазначене в сукупності свідчить про те, що учасником закупівлі були дотриманні вимоги п. 4.3. Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інформації з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану (-і) у поточному році, а надана учасником інформація за вищевказаними довідками повністю корелюється із змістом інформації, подання якої вимагалася п. 4.3. Додатку № 5 тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язань, щодо усунення порушення зазначеного у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-10-14-012011-a (далі – висновок) повідомляємо, що Замовником з метою не допущення порушень в майбутньому, було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженими особами з публічних закупівель підприємства та вказано на необхідність своєчасно ознайомлюватись зі змінами в законодавстві і враховувати їх в подальшій роботі. Враховуючі вищевказане повідомляємо, що Замовником вжито всі заходи щодо виконання висновку.
2025-01-31 09:54:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-9
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2024 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП" |
35 659 065,69
UAH з ПДВ
|
35 659 065,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" |
38 270 465,00
UAH з ПДВ
|
36 165 235,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" |
36 547 939,26
UAH з ПДВ
|
36 165 235,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
37 646 229,60
UAH з ПДВ
|
36 541 812,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП" #44238503 |
Відхилено |
35 659 065,69
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 16:54
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА СИЛА ЕНЕРГІЇ" #45297596 |
Відхилено |
36 165 235,20
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2024 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 17:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" #44809688 |
Відхилено |
36 165 235,25
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2024 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Рішення скасоване |
36 541 812,15
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 10:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2024 15:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Переможець |
36 541 812,15
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2024 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2025 10:58
|
Додаткова угода 2 ТОВ Євро трейд енерджі до договору 588 від 27.12.24.pdf | зміни до договору |
30 січня 2025 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 12:25
|
Додаткова угода 1 ТОВ Євро трейд енерджі до договору 588 від 27.12.24.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 11:55
|
Договір _588 від 27.12.2024р. ТОВ Євро Трейд Енерджі._pdf.pdf | укладений |
30 грудня 2024 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 3 до Договору та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 588 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування та реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 588 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |