Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 45276927 |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., вул.Зоологічна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Кузуб Наталія Григорівна 380444833606 reabilicentre10@shev.kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 13:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 12:44 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 12:44 |
Очікувана вартість: | 36 906 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 531,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження Замовника:03680,м.Київ,вул.Зоологічна,3,код ЄДРПОУ 45276927,Категорія Замовника:1 категорія,орган державної влади,визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону Украни "про публічні закупівлі".Мова(мови),якою (якими)повинні готуватися тендерні пропозиції :українська мова.Обсяг виконання робіт зазначено в техїнічному завданні Додаток 2 до ТД
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Оплата робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2.Скасувати протокол щодо прийняття рішень №18 від 20.11.2024 р. про визначення переможцем ТОВ «Європерспектива».
3.Вжити заходів для усунення порушень та запобігання подібним випадкам у майбутньому.
про надання відповіді на Вимогу Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-18-000049 ● 10f3c2193e354b2c97f1525011e883ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-10-14-006903-a 14.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 10:58:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічної, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-006903-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-25 12:21:14
відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічної, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
(UA-2024-10-14-006903-a).
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі здійснено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, стадія «РП» на замовлення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району міста Києва (договір №1 від 21.02.2024 з Товариство з обмеженою відповідальністю «Проєктія» (ЄДРПОУ 45247566 ), UA-Р-2024-02-12-002559-а)) на підставі розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації», (оприлюднені на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://shev.kyivcity.gov.ua
Види ремонтів та переліки робіт за кодом ДК 021:201545453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
2. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення на 2024 рік затверджений розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.08.2024 № 738 "Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрація від 12 лютого 2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації», (оприлюднені на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://shev.kyivcity.gov.ua/content/
Фінансування робіт становить по вищевказаним розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації: 39118400 тис.грн.
3 Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
розмір очікуваної вартості предмета визначені відповідно до пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) , з урахуванням кошторисних норм України в будівництві“ Настанови з визначення вартості будівництва” затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а саме - на підставі кошторисної частини зазначеної вище проектно-кошторисної документації, стадії «РП» (експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, складений ФІЛІЯ "КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ» (ЄДРПОУ:40691267) від 08.10.2024 №01-0263-24/ЦБ , по зведеному кошторису розрахунок вартості об’єкта будівництва складає: 213372.558 тис.грн. Розрахунок очікуваної вартості робіт з капітального ремонту визначається відповідно до прорахунку по дефектному акту цієї закупівлі складає 36906374,00 тис.грн.
В Центрі комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва відсутній власний веб-сайт. Обґрунтування було розміщено на порталі «КИЇВАУДИТ» 14.10.2024 року в обґрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни, код документа № AUPL-DA2ENZ
за посиленням :
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/117A078F3320E684C2258BB6003B5287?EditDocument
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 17:54:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічної, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району
м. Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-006903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, позаяк за посиланням, які надані в поясненні від 25.12.2024, відсутня запитувана інформація.
2. Документального підтвердження наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» (запит від 14.11.2024 № 92/1-04 до ПрАТ «Будівельно-монтажне управління № 33» та лист відповідь від 14.11.2024 № 75).
3. Пояснення щодо невідповідностей, зокрема:
- вимог пункту 4 додатку 2 до тендерної документації та пункту 6.3.11. договору про закупівлю від 27.11.2024 № 10 (далі – Договір) вимогам
пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), в частині установлення гарантійного строку якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта
будівництва) – 5 років;
- умов Договору вимогам 83, 84 Загальних умов в частині не зазначення у додатку № 2 «План фінансування» строків фінансування робіт (не зазначено джерела та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-02 16:25:58
відповідь на запит
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі по вул. Зоологічної, 3 з метою розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району м. Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
(UA-2024-10-14-006903-a).
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі здійснено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, стадія «РП» на замовлення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю Шевченківського району міста Києва (договір №1 від 21.02.2024 з Товариство з обмеженою відповідальністю «Проєктія» (ЄДРПОУ 45247566), UA-Р-2024-02-12-002559-а)) на підставі розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації», оприлюднені на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://shev.kyivcity.gov.ua
«КИЇВАУДИТ» 14.10.2024 року в обґрунтуванні доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни, код документа № AUPL-DA2ENZ
за посиленням :
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4666876F9ABE9CC3C2258BB6003AD8CA
2 На підставі частини 15 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник звернувся з офіційним запитом від 14.11.2024 року № 93/1-04 (лист додається) до ПрАТ «Будівельно-монтажне управління № 33» для підтвердження укладеного договору про надання послуг спеціалізованої техніки №0910-15/24 від 09.10.2024 року з ТОВ «Будівельно-торгівельна компанія «Лідер» та отримав відповідь ПрАТ «Будівельно-монтажне управління № 33» від 14.11.2024 року № 75 «Про не укладання даного Договору № 0910-15/24 від 09.10.2024р. про надання послуг спеціалізованою технікою з даною організацією» (лист додається )
3 Вимоги пункту 4 додатку 2 до тендерної документації та пункту 6.3.11. договору про закупівлю від 27.11.2024 № 10 (далі – Договір). обумовлені проведенням неповного обсягу робіт за проектом, а лише їх частини (підготовчі роботи / чорнові роботи), проведення яких не дає ЗАМОВНИКУ повноцінної експлуатації об'єкта , яке визначене відповідним фінансуванням .
Тому даний гарантійний термін в цілому відповідає вимогам пункту 103 (Загальних умов) постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), в частині установлення якості закінчених робіт протягом гарантійного строку.
4 Умов Договору вимогам 83, 84 Загальних умов в частині не зазначення у додатку № 2 «План фінансування» строків фінансування робіт (не зазначено джерел та напрямів фінансування (видами витрат) з помісячним розподілом).
Відсутній погоджений зразок, а наявні лише рекомендовані варіанти у НАКАЗІ 13.01.2009 №2 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
Наявний документ та можливе некоректне його складання, що в цілому відповідають вимогам 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 .
Згідно Загальних умов: «83. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з головним розпорядником бюджетних коштів та підрядником і є невід'ємною частиною договору. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. 84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором строки. Відповідно до договору замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.» Оскільки договір укладено на 2 роки, то план фінансування складено по роках.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-01-17 14:21:24
інформація про усунення порушень
помилково було завантажено файли, а саме два однакових документа (наказ)
відправляємо виправлені
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2025-01-17 13:37:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" |
35 111 915,68
UAH з ПДВ
|
35 111 915,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Європерспектива" |
36 738 029,59
UAH з ПДВ
|
36 738 029,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" #37414959 |
Відхилено |
35 111 915,68
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2024 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 17:39
|
ТОВ "Європерспектива" #41523945 |
Переможець |
36 738 029,59
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 17:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 11:57
|
договір.PDF | укладений |
27 листопада 2024 11:56
|