Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 329 600,00 UAH
UA-2024-10-14-005499-a ● 34c0824a5c28445d8e925c76e08edb28
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03341351 |
Місцезнаходження: | 53303, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район місто Покров, вулиця Заводська, 2 |
Контактна особа: |
Мотрончук Андрій Петрович +380566761998 pvk.motronchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2024 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2024 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 329 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 648,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Охоронні послуги (2 пости охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53303, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, місто Покров, вулиця Заводська,2, вулиця Виборзька, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг за попередній (розрахунковий) місяць на підставі рахунку «Виконавця» | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Підписання договору | Послуги надаються цілодобово протягом 2025 року (з 01.01.2025р. до 31.12.2025р., включно) з оплатою частинами - за кожний окремий місяць (розрахунковий період) надання послуг | Повторювана поставка | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обмеження кола учасників з використанням дискримінаційної вимоги
Дата подання: 14 жовтня 2024 14:22
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 10:50
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 3 Тендерної документації 3.9. "Учасник повинен організувати взаємодію з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором, негайно оповістити правоохоронні органи та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Учасник забезпечує недоторканість місця події (надати копію меморандуму про співпрацю)"
Учасник може мати групи швидкого реагування (власні чи залученні ) та штат працівнків. 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації. Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Зазначаємо, що згідно з Наказом МВС України від 14.12.2022 № 816 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20 січня 2023 р. за № 126/39182) «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах», а саме: Вид охорони визначається органами поліції охорони спільно з органом, підприємством, установою, організацією, у віданні яких перебувають об’єкти (далі - замовник), стосовно кожного окремого об’єкта з урахуванням його індивідуальних характеристик (розташування, територія, інженерна й технічна захищеність, наявність іншої охорони, протяжність поста / маршруту тощо). 5. Охорона об’єктів здійснюється на підставі договору про надання послуг з охорони, укладеного між органом поліції охорони та замовником у письмовій формі відповідно до законодавства України. 6. Передумовою підготовки проекту договору є письмове звернення замовника до органу поліції охорони. 7. У разі проведення процедури публічної закупівлі надання послуг з охорони, забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах здійснюється згідно із законодавством України. 8. До письмового звернення замовником додаються завірені в установленому порядку копії: 1) належним чином зареєстрованого (затвердженого) установчого документа (юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, установчі документи в паперовій формі не подають); положення про юридичних осіб публічного права, які затверджуються розпорядчими актами Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, засвідчення не потребують. Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів, установчі документи не подають; 2) документів, які підтверджують право власності чи користування об’єктом на законних підставах, охорона якого є предметом договору. Виходячи з вищевикладеного та керуючись вимогами Наказу МВС України від 14.12.2022 № 816 «Про затвердження Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах» укладання договору щодо забезпечення виїзду озброєних нарядів поліції охорони на об’єкт Замовника, здійснюється виключно власником об’єкта, а саме: - Замовником.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про охоронну діяльність» та Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність в учасника власного транспорту реагування порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вимоги, вказані у розділі 3 “Інформація про відповідність Учасника технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі” Додатку №3 “ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ” до тендерної документації, в тому числі ті, про які йдеться у зверненні, поданому через електронну систему закупівель (взаємодія з правоохоронними органами), повторюють вимоги до суб’єкта охоронної діяльності та його обов’язки, які зазначені у постанові Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960, тому ці вимоги не можуть сприйматись як дискримінаційні.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що він має можливість забезпечити виконання вимог вказаної постанови КМУ №960 та, як наслідок, вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір із Замовником без відповідного документального підтвердження, чим бере на себе відповідальність за можливі негативні наслідки, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вимоги, вказані у розділі 3 “Інформація про відповідність Учасника технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі” Додатку №3 “ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ” до тендерної документації, в тому числі ті, про які йдеться у зверненні, поданому через електронну систему закупівель (взаємодія з правоохоронними органами), повторюють вимоги до суб’єкта охоронної діяльності та його обов’язки, які зазначені у постанові Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960, тому ці вимоги не можуть сприйматись як дискримінаційні.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що він має можливість забезпечити виконання вимог вказаної постанови КМУ №960 та, як наслідок, вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір із Замовником без відповідного документального підтвердження, чим бере на себе відповідальність за можливі негативні наслідки, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Офіс в м. Покров
Дата подання: 14 жовтня 2024 14:40
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 10:50
Шановний замовнику, згідно з вимогою Додатку 3 до Тендерної документації пункт 3.3 «Наявність діючого територіального підрозділу охорони Учасника за місцем розташування об’єкта охорони (м. Покров) з можливістю відвідування Замовником (з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців тощо). Для підтвердження Учасник має надати Замовнику копію договору оренди приміщення, підтвердження права власності тощо.»
Дана вимога «Наявність діючого територіального підрозділу охорони Учасника за місцем розташування об’єкта охорони (м. Покров)...» є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Ми як потенційний учасник маємо багаторічний досвід роботи в охоронній сфері відповідну матеріально-технічну базу та штат персоналу для якісного виконання умов даної закупівлі, у разі перемоги готові до моменту підписання договору надати договір оренди приміщення де буде розміщено нашу цілодобову чергову частину. Однак, Учасник не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність усім іншим кваліфікаційним критеріям, у зв’язку зі встановленням даної вимоги в ТД.
Дана обставина ставить учасників, зокрема нас, у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають в даний момент офісного приміщення.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що вимога наявність власного або орендованого приміщення порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника.
Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог та додати гарантійний лист «про те, що у разі перемоги учасник-переможець процедури закупівлі зобов’язаний до моменту підписання договору підтвердити наявність приміщення для діючого підрозділу та цілодобової чергової частини учасника.»
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вимога про наявність у Учасника процедури закупівлі територіального підрозділу охорони Учасника за місцем розташування об’єкта охорони (м. Покров) з можливістю відвідування Замовником (з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців тощо) покликана необхідністю забезпечення виконання потенційним учасником договору із Замовником, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що наявність приміщення для розміщення його підрозділів та працівників у місті Покров не є обов’язковою при виконанні договору із Замовником і він готовий забезпечити виконання цього договору не маючи такого приміщення, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вимога про наявність у Учасника процедури закупівлі територіального підрозділу охорони Учасника за місцем розташування об’єкта охорони (м. Покров) з можливістю відвідування Замовником (з урахуванням необхідності зберігання спеціальних засобів, документальних матеріалів, проведення відповідних інструктажів особового складу охоронців тощо) покликана необхідністю забезпечення виконання потенційним учасником договору із Замовником, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що наявність приміщення для розміщення його підрозділів та працівників у місті Покров не є обов’язковою при виконанні договору із Замовником і він готовий забезпечити виконання цього договору не маючи такого приміщення, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Кількість рацій
Дата подання: 14 жовтня 2024 15:39
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 10:53
3.6. Наявність діючого договору з ДП «Укрдержрадіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (надати копію договору, скан-копії діючих дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області (або України), максимальною потужністю не менше 2Вт (не менше 6 од.).
Шановний Замовнику, дана вимога є завищеною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Також незрозуміла кількість рацій - не менше 6, якщо Ви закуповуєте послуги охорони на 2 постах - хто із ким іще має перговорюватися по раціях? Просимо прибрати ці обмеження з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вимога про наявність у Учасника процедури закупівлі дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області (або України), максимальною потужністю не менше 2Вт (не менше 6 од.), покликана необхідністю забезпечення виконання потенційним учасником договору із Замовником, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Твердження суб’єкта звернення про завищення кількості радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку відповідними доводами або розрахунками не підтверджено, тобто є голослівним.
Повідомляємо, що названа в тендерній документація кількість радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку (6 од.) зазначена виходячи з мінімального розрахунку, оскільки такими засобами мають бути забезпечені 2 пости охорони, мобільні групи реагування, керівництво підрозділу тощо.
Запитання суб’єкта звернення “хто із ким іще має перговорюватися по раціях?” не є зрозумілим. Складається враження, що на думку суб’єкта звернення “переговорюватися” за допомогою радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку можуть тільки охоронці на двох постах охорони між собою, а їх зв’язок з мобільними групами реагування і керівництвом підрозділу під час несення служби не є обов’язковим.
Такий підхід суб’єкта звернення до організації охорони об’єктів Замовника викликає занепокоєння.
Звертаємо увагу суб’єкта звернення, як можливого потенційного учасника процедури закупівлі, що Замовник є підприємством, що здійснює діяльність із централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, яке забезпечує життєдіяльність багатотисячного міста Покров.
Виходячи з цього, охорона території, об’єктів і приміщень Замовника мають забезпечуватись надійно і належним чином, з оперативним реагуванням на виклики та події, до чого покликана, в тому числі, вимога Замовника про забезпечення охоронців, мобільних груп реагування та керівництва підрозділу виконавця охоронних послуг відповідною (мінімально необхідною) кількістю радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку.
Нагадуємо, що відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність у суб’єкта охоронної діяльності засобів радіозв’язку, які сертифіковані в установленому порядку, передбачена постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960.
Таким чином, вимоги Замовника, висловлені у пункті 3.6. Додатку №1 до тендерної документації не можуть сприйматись як дискримінаційні, а подане через електронну систему закупівель звернення, відповідно, не підлягає задоволенню.
Якщо суб’єкт звернення має намір прийняти участь в цій закупівлі, пропонуємо йому ще раз уважно ознайомитись з тендерною документацією Замовника. У разі наявності обґрунтованих доказами і розрахунками заперечень щодо пункту 3.6. Додатку №1 до тендерної документації готові розглянути ці заперечення у встановленому порядку.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вимога про наявність у Учасника процедури закупівлі дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області (або України), максимальною потужністю не менше 2Вт (не менше 6 од.), покликана необхідністю забезпечення виконання потенційним учасником договору із Замовником, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Твердження суб’єкта звернення про завищення кількості радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку відповідними доводами або розрахунками не підтверджено, тобто є голослівним.
Повідомляємо, що названа в тендерній документація кількість радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку (6 од.) зазначена виходячи з мінімального розрахунку, оскільки такими засобами мають бути забезпечені 2 пости охорони, мобільні групи реагування, керівництво підрозділу тощо.
Запитання суб’єкта звернення “хто із ким іще має перговорюватися по раціях?” не є зрозумілим. Складається враження, що на думку суб’єкта звернення “переговорюватися” за допомогою радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку можуть тільки охоронці на двох постах охорони між собою, а їх зв’язок з мобільними групами реагування і керівництвом підрозділу під час несення служби не є обов’язковим.
Такий підхід суб’єкта звернення до організації охорони об’єктів Замовника викликає занепокоєння.
Звертаємо увагу суб’єкта звернення, як можливого потенційного учасника процедури закупівлі, що Замовник є підприємством, що здійснює діяльність із централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, яке забезпечує життєдіяльність багатотисячного міста Покров.
Виходячи з цього, охорона території, об’єктів і приміщень Замовника мають забезпечуватись надійно і належним чином, з оперативним реагуванням на виклики та події, до чого покликана, в тому числі, вимога Замовника про забезпечення охоронців, мобільних груп реагування та керівництва підрозділу виконавця охоронних послуг відповідною (мінімально необхідною) кількістю радіоелектронних засобів УКХ радіозв’язку.
Нагадуємо, що відповідно до статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність у суб’єкта охоронної діяльності засобів радіозв’язку, які сертифіковані в установленому порядку, передбачена постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960.
Таким чином, вимоги Замовника, висловлені у пункті 3.6. Додатку №1 до тендерної документації не можуть сприйматись як дискримінаційні, а подане через електронну систему закупівель звернення, відповідно, не підлягає задоволенню.
Якщо суб’єкт звернення має намір прийняти участь в цій закупівлі, пропонуємо йому ще раз уважно ознайомитись з тендерною документацією Замовника. У разі наявності обґрунтованих доказами і розрахунками заперечень щодо пункту 3.6. Додатку №1 до тендерної документації готові розглянути ці заперечення у встановленому порядку.
Запрошуємо до участі в торгах!
Сканована копія акта/листа візуального огляду додається Учасником до тендерної пропозиції
Дата подання: 14 жовтня 2024 15:42
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 10:54
Доброго дня! Дана вимога є дискримінаційною та неодноразово оскарженою в АМКУ, вона порушує Закон України "Про публічні закупівлі" в частині дотримання анонімності учасників до моменту розкриття пропозицій. Якщо ж потенційний учасник приїде для огляду на об'єкт та укладе акт оглядуіз Замовником, це автоматично розкриває усіх потенційних учасників та порушує закон. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації, інакше ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вимога про огляд Учасником процедури закупівлі об’єктів Замовника перед поданням тендерної пропозиції покликана надати всім без виключення потенційним учасникам цієї закупівлі максимально повної інформації про об’єкти, які підлягають охороні, з метою визначення такими потенційними учасниками спроможності виконувати договір із Замовником та складання розрахунку ціни пропозиції виходячи з фактичних умов надання послуг, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що такий огляд для нього не є корисним, а його основною метою є збереження своєї анонімності, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вимога про огляд Учасником процедури закупівлі об’єктів Замовника перед поданням тендерної пропозиції покликана надати всім без виключення потенційним учасникам цієї закупівлі максимально повної інформації про об’єкти, які підлягають охороні, з метою визначення такими потенційними учасниками спроможності виконувати договір із Замовником та складання розрахунку ціни пропозиції виходячи з фактичних умов надання послуг, тому ця вимога не може сприйматись як дискримінаційна.
Якщо суб’єкт звернення є потенційним учасником цієї закупівлі і вважає, що такий огляд для нього не є корисним, а його основною метою є збереження своєї анонімності, Замовник не збирається суперечити цьому, у зв’язку з чим вносить відповідні зміни до тендерної документації у цій закупівлі.
Запрошуємо до участі в торгах!
Порушення законодавства.
Дата подання: 15 жовтня 2024 16:10
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 10:55
У відповідності до Реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Міське комунальне підприємство «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» відноситься до категорії об’єктів централізованого питного водопостачання.
Таким чином, об’єкти Міського комунального підприємства «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства», що знаходяться за адресом м. Покров, вул. Заводська, 2 віднесено до об’єктів і споруд централізованого питного водопостачання та сфери державного регулювання.
Згідно ст. 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Пунктом 8 Постанови КМУ від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 22.12.2023 № 1364) передбачено: об’єкти і споруди централізованого питного водопостачання підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах.
Частиною 3 ст. 179 Господарського кодексу України передбачено: укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Таким чином, Міське комунальне підприємство «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Заводська, 2, підлягає охороні на договірних засадах органами поліції охорони.
На підставі наведеного просимо пояснити чому Вами не укладається прямий договір на фізичну та технічну охорону з поліцією охорони зазначених об’єктів та всупереч вимогам чинного законодавства проводиться відкритий тендер на закупівлю охоронних послуг об’єктів Міського комунального підприємства «Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
З приводу зауважень, які надані у поданому через електронну систему закупівель зверненні, повідомляємо наступне.
Керуючись рекомендаціями, які надані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, Замовником був проведений аналіз ринку послуг охорони і встановлено, що очікувана вартість цієї закупівлі на 1 календарний рік перевищує 100 тис. гривень.
Згідно пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) замовники здійснюють закупівлі послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих Особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих Особливостей.
Суб’єкт звернення посилається на необхідність укладення Замовником “прямого договору”, але саме такий спосіб укладання договорів законодавством України не передбачений.
В той же час, замовники можуть укладати договори про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до норм пункту 13 Особливостей, який містить виключний перелік підстав для укладення таких договорів (пункт 9 Особливостей у даному випадку застосовуватись не може в силу перевищення межі очікуваної вартості предмета закупівлі понад 50 тис. гривень).
Виходячи із суті порушеного питання, суб’єкт звернення, вочевидь, має на увазі необхідність застосування Замовником положень підпункту 5 пункту 13 Особливостей, який передбачає можливість укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку з тим, що послуги охорони можуть бути надані Замовнику виключно певним суб’єктом господарювання (поліцією охорони).
Але суб’єкт звернення не враховує, що застосування положень підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснюється виключно в одному з таких випадків:
-предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
-укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
-відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
-необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
-укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу;
З контексту звернення вбачається, що мова йде про відсутність конкуренції (абз. 4 п.п.5 п.13 Особливостей), пов’язаної з тим, що, як зазначає суб’єкт звернення, відповідно до Господарського кодексу України та Постанови КМУ від 21.11.2018 №975 Замовник зобов’язаний укладати договори про надання послуг охорони виключно з органами Національної поліції України (поліцією охорони).
Однак, з відкритих джерел відомо, що поліція охорони не є єдиним суб’єктом господарювання, що має право і надає охоронні послуги взагалі і, зокрема, об’єктів питного водопостачання.
До звернення не додано документів (або посилань на документи), які надавали б Замовнику право посилатись на документально підтверджену відсутність конкуренції з технічних причин, і Замовнику про наявність таких документів також не відомо.
За таких умов є неможливим дотримання Замовником вимог підпункту 5 пункту 13 Особливостей щодо документального підтвердження відсутності конкуренції на ринку охоронних послуг з технічних причин.
Господарський кодекс України та Постанова КМУ від 21.11.2018 № 975, на які посилається суб’єкт звернення, не містять положень, які б дозволяли Замовнику ігнорувати вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей №1178.
Нагадуємо, що відповідно до пункту 5 Особливостей Замовнику забороняється придбавати послуги до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими Особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих Особливостей).
Враховуючи вищенаведене можна зробити висновок, що метою звернення є спонукання Замовника до порушення вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, що неприпустимо. Такі дії мають наслідком притягнення керівника та уповноваженої особи Замовника до визначеної законом відповідальності (ст.164-14 КУпАП, ст.ст.191, 364 ККУ).
Замовник не має наміру порушувати вимоги законодавства України і у задоволенні звернення відмовляє.
З приводу зауважень, які надані у поданому через електронну систему закупівель зверненні, повідомляємо наступне.
Керуючись рекомендаціями, які надані в наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, Замовником був проведений аналіз ринку послуг охорони і встановлено, що очікувана вартість цієї закупівлі на 1 календарний рік перевищує 100 тис. гривень.
Згідно пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) замовники здійснюють закупівлі послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих Особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих Особливостей.
Суб’єкт звернення посилається на необхідність укладення Замовником “прямого договору”, але саме такий спосіб укладання договорів законодавством України не передбачений.
В той же час, замовники можуть укладати договори про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до норм пункту 13 Особливостей, який містить виключний перелік підстав для укладення таких договорів (пункт 9 Особливостей у даному випадку застосовуватись не може в силу перевищення межі очікуваної вартості предмета закупівлі понад 50 тис. гривень).
Виходячи із суті порушеного питання, суб’єкт звернення, вочевидь, має на увазі необхідність застосування Замовником положень підпункту 5 пункту 13 Особливостей, який передбачає можливість укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку з тим, що послуги охорони можуть бути надані Замовнику виключно певним суб’єктом господарювання (поліцією охорони).
Але суб’єкт звернення не враховує, що застосування положень підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснюється виключно в одному з таких випадків:
-предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;
-укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
-відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;
-необхідність захисту прав інтелектуальної власності;
-укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу;
З контексту звернення вбачається, що мова йде про відсутність конкуренції (абз. 4 п.п.5 п.13 Особливостей), пов’язаної з тим, що, як зазначає суб’єкт звернення, відповідно до Господарського кодексу України та Постанови КМУ від 21.11.2018 №975 Замовник зобов’язаний укладати договори про надання послуг охорони виключно з органами Національної поліції України (поліцією охорони).
Однак, з відкритих джерел відомо, що поліція охорони не є єдиним суб’єктом господарювання, що має право і надає охоронні послуги взагалі і, зокрема, об’єктів питного водопостачання.
До звернення не додано документів (або посилань на документи), які надавали б Замовнику право посилатись на документально підтверджену відсутність конкуренції з технічних причин, і Замовнику про наявність таких документів також не відомо.
За таких умов є неможливим дотримання Замовником вимог підпункту 5 пункту 13 Особливостей щодо документального підтвердження відсутності конкуренції на ринку охоронних послуг з технічних причин.
Господарський кодекс України та Постанова КМУ від 21.11.2018 № 975, на які посилається суб’єкт звернення, не містять положень, які б дозволяли Замовнику ігнорувати вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей №1178.
Нагадуємо, що відповідно до пункту 5 Особливостей Замовнику забороняється придбавати послуги до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими Особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими Особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих Особливостей).
Враховуючи вищенаведене можна зробити висновок, що метою звернення є спонукання Замовника до порушення вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, що неприпустимо. Такі дії мають наслідком притягнення керівника та уповноваженої особи Замовника до визначеної законом відповідальності (ст.164-14 КУпАП, ст.ст.191, 364 ККУ).
Замовник не має наміру порушувати вимоги законодавства України і у задоволенні звернення відмовляє.
наявність актуальних результатів флюорографії
Дата подання: 17 жовтня 2024 11:57
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 15:22
Доброго дня! Просимо роз'яснити яким має бути документ, що вимагається Додатком 1, пп. 2.4 Копію(ї) документа(ів) на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 2.1. цього розділу, що підтверджує(ють) відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (обов’язкова наявність актуальних результатів флюорографії)? Який запис має містити така довідка щодо результатів флюорографії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вимоги Замовника, вказані у підпункті 2.4. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації у цій закупівлі, ґрунтуються на положеннях Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про охорону праці» та «Про протидію захворюванню на туберкульоз», постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559, наказів Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, від 23.07.2002 №280 та від 16.02.2022 №302.
Замовник не є закладом охорони здоров’я і не наділений повноваженням здійснювати флюорографічні процедури, тому не має доводити до відома Учасника процедури закупівлі певну (конкретну) форму документа, який засвідчує результати флюорографії працівників Учасника.
Форми таких документів і перелік записів, які заносяться до таких документів, встановлюються відповідними органами або закладами охорони здоров’я.
Замовник прийматиме у складі тендерних пропозицій будь-який документ, виданий уповноваженою на це особою (закладом охорони здоров’я або суб’єктом господарювання, який надає медичні послуги, в тому числі послуги флюорографії), який засвідчує результати флюорографії працівників Учасника і який підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків з урахуванням названих вище законодавчих та нормативно-правових актів.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вимоги Замовника, вказані у підпункті 2.4. пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації у цій закупівлі, ґрунтуються на положеннях Законів України «Про питну воду та питне водопостачання», «Про охорону праці» та «Про протидію захворюванню на туберкульоз», постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559, наказів Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246, від 23.07.2002 №280 та від 16.02.2022 №302.
Замовник не є закладом охорони здоров’я і не наділений повноваженням здійснювати флюорографічні процедури, тому не має доводити до відома Учасника процедури закупівлі певну (конкретну) форму документа, який засвідчує результати флюорографії працівників Учасника.
Форми таких документів і перелік записів, які заносяться до таких документів, встановлюються відповідними органами або закладами охорони здоров’я.
Замовник прийматиме у складі тендерних пропозицій будь-який документ, виданий уповноваженою на це особою (закладом охорони здоров’я або суб’єктом господарювання, який надає медичні послуги, в тому числі послуги флюорографії), який засвідчує результати флюорографії працівників Учасника і який підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків з урахуванням названих вище законодавчих та нормативно-правових актів.
Запрошуємо до участі в торгах!
Скан-копії діючих дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів
Дата подання: 17 жовтня 2024 12:06
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 15:25
Шановний Замовнику, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» починаючи з 01.01.2022 року суб'єкти охоронної діяльності отримують Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для своїх рацій. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Вказана у пункті 3.6. Додатку №1 до тендерної документації вимога Замовника про необхідність надання Учасником закупівлі надати відомості про наявність у нього дозволів для використання засобів радіозв’язку, які сертифіковані в установленому порядку, передбачена постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960 (п.12 “засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів”).
Отже, вимога згідно пункту 3.6. Додатку №1 до тендерної документації є законною і підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Названа суб’єктом звернення стаття 42 Закону України “Про електронні комунікації” не містить зазначеного у зверненні положення “суб’єкти охоронної діяльності отримують Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для своїх рацій”. Суб’єкту звернення слід уточнити свою вимогу посиланням на конкретні абзаци/пункти/статті Закону, які містять відповідні положення, які він бажає застосувати.
Крім цього, звертаємо увагу на положення пункту 1.7. пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, зокрема на те, що “відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником”. Враховуючи це у разі, якщо Учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції пояснення (у довільній формі) буде доведено відсутність законодавчо встановленого для нього обов’язку наявності відповідних дозволів для експлуатації засобів радіотехнічного зв’язку, тендерна пропозиція такого Учасника відхиленою бути не може.
Запрошуємо до участі в торгах!
Вказана у пункті 3.6. Додатку №1 до тендерної документації вимога Замовника про необхідність надання Учасником закупівлі надати відомості про наявність у нього дозволів для використання засобів радіозв’язку, які сертифіковані в установленому порядку, передбачена постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності” від 18.11.2015 №960 (п.12 “засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів”).
Отже, вимога згідно пункту 3.6. Додатку №1 до тендерної документації є законною і підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Названа суб’єктом звернення стаття 42 Закону України “Про електронні комунікації” не містить зазначеного у зверненні положення “суб’єкти охоронної діяльності отримують Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для своїх рацій”. Суб’єкту звернення слід уточнити свою вимогу посиланням на конкретні абзаци/пункти/статті Закону, які містять відповідні положення, які він бажає застосувати.
Крім цього, звертаємо увагу на положення пункту 1.7. пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, зокрема на те, що “відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником”. Враховуючи це у разі, якщо Учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції пояснення (у довільній формі) буде доведено відсутність законодавчо встановленого для нього обов’язку наявності відповідних дозволів для експлуатації засобів радіотехнічного зв’язку, тендерна пропозиція такого Учасника відхиленою бути не може.
Запрошуємо до участі в торгах!
сертифікат ISO 18788:2017
Дата подання: 17 жовтня 2024 14:02
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 15:27
Шановний Замовнику, відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається “3.10. З метою підтвердження того, що пропоновані Учасником послуги відповідають за своїми
характеристиками вимогам, установленим у тендерній документації, та міжнародним стандартам, відповідно до
положень ч. 5 cm. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції
чинні сертифікати ISO 18788:2017 «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони.
Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 18788:2015, IDT)» та Д С ТУ ISO 9001:2015 «Система управління
якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, ЮТ)», що видані Учаснику органами з сертифікації, надати звіти про проходження
всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації."
У разі якщо потенційний учасник отримав даний сертифікат відносно недавно та не проходив повторних аудитів, чи буде вважатись порушенням якщо учасник надасть на підтвердження даної вимоги лише сертифікат ISO 18788:2017 та документи про орган сертифікації що вимагаються даним пунктом без звіту про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційні угоди з органами по сертифікації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Замовник не має відношення до видачі документів про сертифікацію згідно ISO 18788:2017, проходження отримувачем сертифікату всіх необхідних аудитів, укладання сертифікаційних угод з органами по сертифікації, тому при оцінці тендерної пропозиції Учасника буде звертати увагу на наявність відповідних сертифікатів, їх чинність та відповідність загальним вимогам. Якщо звіти про проходження всіх необхідних аудитів є обов’язковими для отримувача сертифікатів, Замовник також буде звертати увагу на цю обставину.
В той же час, якщо Учасник закупівлі вважає за необхідне повідомити Замовнику додаткову інформацію щодо процесу отримання ним сертифікатів і проведення необхідних аудитів, акредитації органів сертифікації відповідно до законодавства, чи надати роз’яснення з приводу відсутності того чи іншого документа, Учасник має право додати до тендерної пропозиції пояснення довільної форми, яке підлягає розгляду Замовником разом з іншими документами тендерної пропозиції.
Запрошуємо до участі в торгах!
Замовник не має відношення до видачі документів про сертифікацію згідно ISO 18788:2017, проходження отримувачем сертифікату всіх необхідних аудитів, укладання сертифікаційних угод з органами по сертифікації, тому при оцінці тендерної пропозиції Учасника буде звертати увагу на наявність відповідних сертифікатів, їх чинність та відповідність загальним вимогам. Якщо звіти про проходження всіх необхідних аудитів є обов’язковими для отримувача сертифікатів, Замовник також буде звертати увагу на цю обставину.
В той же час, якщо Учасник закупівлі вважає за необхідне повідомити Замовнику додаткову інформацію щодо процесу отримання ним сертифікатів і проведення необхідних аудитів, акредитації органів сертифікації відповідно до законодавства, чи надати роз’яснення з приводу відсутності того чи іншого документа, Учасник має право додати до тендерної пропозиції пояснення довільної форми, яке підлягає розгляду Замовником разом з іншими документами тендерної пропозиції.
Запрошуємо до участі в торгах!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" |
1 138 800,00
UAH з ПДВ
|
1 138 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-БЕЗПЕКА" #42829922 |
Переможець |
1 138 800,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2024 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2024 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 09:22
|
Дод.угода 1 - зміна реквізитів | зміни до договору |
21 січня 2025 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 10:30
|
Договір | укладений |
04 листопада 2024 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 201 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |