Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362489 |
Місцезнаходження: | 08130, Україна , Київська обл., КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ Р-Н, С. ПЕТРОПАВЛІВСЬКА БОРЩАГІВКА, ВУЛ. ЯРОСЛАВА МУДРОГО, БУД. 1-А |
Контактна особа: |
Вікторія Леонідівна Вакуленко +380978871509 tendersbrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 16:56 |
Очікувана вартість: | 8 837 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 186,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконання робіт здійснюється Замовником на підставі актів виконаних робіт протягом 90 (дев’яноста) банківських днів від дати його надання та, у випадку оплати за рахунок бюджетних коштів та наявності фінансування Державною Казначейською Службою України. Черговість платежів, які проводять органи Казначейства, визначає Порядок № 590 КМУ | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 17:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 17:57 |
Ескіз.jpg | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Ескіз 2.jpg | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Тендерна документація РПКД Борщагівець.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 8 Док для Переможця.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 5.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 6 Субпідрядники.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 4.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 7 Док для Учасника.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додаток 3 Договір.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
Додатко 1 РПКД БОРЩАГІВЕЦЬ.pdf | |
11 жовтня 2024 17:57 |
ДОДАТОК 2 Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Можливо допущена механічна помилка, яка не є істотною умовою договору!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-26-000001 ● 6a8d3ec892d042a1b2558ba9c73b884b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2024 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2024 № 360
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-10-11-013458-a 11.10.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-27 11:35:29
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво спортивно-культурного комплексу «Борщагівський» в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Зелений Гай, 31 Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття» за ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-11-013458-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтуванні пояснення об’єктивних обставин щодо причин порушення Замовником пункту 41 Особливостей № 1178 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-01 12:15:46
Пояснення
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 27.12.2024 року о 11:35 год.
Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво спортивно-культурного комплексу «Борщагівський» в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Зелений Гай, 31 Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття» за ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-11-013458-a) та повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства та наведена у Технічній специфікації до предмета закупівлі.
Відповідно до Наказу Міністрерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Керуючись зазначеним Замовником було направлено запити щодо визначення ціни до різних виконавців робіт.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до отриманих комерційні пропозиції від юридичних осіб, а саме ТОВ «МОДЕРН ПРОДЖЕКТ» - сума пропозиції «8 232 954 грн. 09 коп.», ТОВ «КДК Інжиніринг» - сума пропозиції «8 842 166 грн. 43 коп.», ТОВ «Астон Люкс» - сума пропозиції – «9 436 569 грн. 11 коп.».
Тендерна пропозиція ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» не розглядалась з причин встановлення порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та у зв’язку з пріоритетністю використання бюджетних коштів для інших потреб громади перенеслась потреба закупівлі в 2024 році на 2025 рік.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту - https://brada.gov.ua/publichni-zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2024 16:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
8 300 929,00
UAH з ПДВ
|
8 300 929,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" #41780588 |
Очікує рішення |
8 300 929,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2024 16:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2024 16:12 |
Кінець періоду оскарження: | 06 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 06 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі пропущенні терміни щодо прийняття рішення |
26 грудня 2024 16:12
|
Електронний підпис |
26 грудня 2024 16:11
|
Протокол відміни відкритих торгів 26.12.24.pdf |