Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дитячо-юнацька спортивна школа №7 Шевченківського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 22881432 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Прорізна, буд. 19-А |
Контактна особа: |
Дігтяр Наталія Сергіївна 380685503533 dyussh7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 12:47 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2024 12:47 |
Очікувана вартість: | 2 888 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 441,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце знаодження замовника. 01001 м. Київ, вул. Прорізна,19-А. ЄДРПОУ 22881432, Категорія замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у п. 1 частини 1 ст. 2 Закону про публічні закупівлі. Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні (додатку 2 до тендерної документації).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата робіт протягом 10 банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 листопада 2024 12:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-14-000043 ● 5c7868a1bb6b4ab9bffd42bf3401b6e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2025 11:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 10
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-10-11-013174-a 11.10.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 13:00:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт спортивного комплексу дитячо-юнацької спортивної школи №7 Шевченківського району м. Києва який знаходиться м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14 за ДК 021:2015 - 45453000-7, капітальний ремонт і реставрація», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-11-013174-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 16:32:42
Щодо запиту органу державного фінансового контролю
Дитячо-юнацька спортивна школа № 7 Шевченківського району м. Києва (далі – Замовник) на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України надає інформацію та відповідні документи щодо проведення моніторингу №UA-M-2025-01-14-000043 закупівлі № UA-2024-10-11-013174-a КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО КОМПЛЕКСУ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ №7 ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ М. КИЇВ, ТРУХАНІВ ОСТРІВ, ВУЛ. ПАРКОВА ДОРОГА 14 ЗА ДК 021:2015 - 45453000-7, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ І РЕСТАВРАЦІЯ (далі – Закупівля).
Пояснення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та його очікуваної вартості
На підставі Розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.08.2024 № 738 "Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрація від 12 лютого 2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» (оприлюднено на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/18/04.09.2024/738.pdf) Замовником прийнято рішення про проведення Закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета Закупівлі, розмір витрат, визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, виготовленої на замовлення Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва, згідно договору №54/2024 від 02.09.2024 р з ФОП Забаштанським Сергієм Антоновичем (ІПН 3172421072), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-001301-а), а саме: Робочий проект «Капітальний ремонт Спортивного комплексу Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва який знаходиться м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14 (коригування)». Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 19.09.2024 № 01-0278-24/КД, складений ФІЛІЄЮ КИЇВОБЛБУДЕКСПЕРТИЗА ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА КИЇВОБЛБУДІНВЕСТ (ЄДРПОУ:40691267) (далі – Експертний звіт).
Перелік робіт і витрат та їх обсяг зазначені у Дефектному акті (додається).
Розмір бюджетного призначення для предмета Закупівлі відповідає розподілу асигнувань у 2024 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів, згідно розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 26.08.2024 № 738 "Про внесення змін до розпорядження Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрація від 12 лютого 2024 року № 105 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації» (оприлюднено на офіційному веб-сайті Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://media-stg.kyivcity.gov.ua/kyivcity/sites/18/04.09.2024/738.pdf), у розмірі 3 000,000 тис. грн.
Очікувана вартість предмета Закупівлі, визначена з урахуванням пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), кошторисних норм України в будівництві“ Настанови з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, кошторисної частини вищезазначеної проектно-кошторисної документації, Експертного звіту (по зведеному кошторису розрахунок вартості об’єкта будівництва складає: 14299,02 тис. грн.), відповідно до розміру бюджетного призначення на 2024 рік та прорахунку по дефектному акту, а саме 2888,350 тис. грн.
Пояснення щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
У Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва відсутній власний веб-сайт, у зв’язку з цим, та на підставі розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями) , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено на порталі «КИЇВАУДИТ» (посилання: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/D95A72868BC20889C2258BB3004F003E, код документа № AUPL-D9XJVC) (скріншот додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-29 17:09:36
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Прошу надати пояснення, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Європерспектива», вимогам зазначеним у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації, щодо дотримання кошторисних норм Наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема щодо використання показників для визначення розміру кошторисного прибутку Додаток 25 до Настанови (пункт 4.38) та адміністративних витрат Додаток 27 до Настанови (пункт 4.39), з огляду на визначений клас наслідків (відповідальності) об’єкту/сукупний показник СС1 наданого Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 19.09.2024 № 01-0278-24/КД, щодо робочого проекту «Капітальний ремонт Спортивного комплексу Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва який знаходиться м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14 (коригування)»?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Європерспектива», вимогам зазначеним у пункті 7.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання розрахуноку ціни тендерної пропозиції, в електронному виглядах (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-03 16:32:47
Щодо запиту про надання інформації
Запит замовнику на пояснення від 29.01.2025р.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Питання 1. Прошу надати пояснення, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Європерспектива», вимогам зазначеним у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації, щодо дотримання кошторисних норм Наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.
2021 № 281 «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема щодо використання показників для визначення розміру кошторисного прибутку Додаток 25 до Настанови (пункт 4.38) та адміністративних витрат Додаток 27 до Настанови (пункт 4.39), з огляду на визначений клас наслідків (відповідальності) об’єкту/сукупний показник СС1 наданого Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 19.09.2024 № 01-0278-24/КД, щодо робочого проекту «Капітальний ремонт Спортивного комплексу Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва який знаходиться м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14 (коригування)»
Відповідь на перше питання. Стосовно спроможності ЗАМОВНИКА по встановленню відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Європерспектива», вимогам зазначеним у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації, щодо дотримання кошторисних норм Наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема щодо використання показників для визначення розміру кошторисного прибутку Додаток 25 до Настанови (пункт 4.38) та адміністративних витрат Додаток 27 до Настанови (пункт 4.39), з огляду на визначений клас наслідків (відповідальності) об’єкту/сукупний показник СС1 наданого Експертного звіту (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 19.09.2024 № 01-0278-24/КД, щодо робочого проекту «Капітальний ремонт Спортивного комплексу Дитячо-юнацької спортивної школи № 7 Шевченківського району м. Києва який знаходиться м. Київ, Труханів острів, вул. Паркова дорога 14 (коригування)», пояснюємо що тендерна пропозиція ТОВ "Європерспектива" містила ширший перелік наданої кошторисної документації ніж вимагався замовником, а саме:
- Договірна ціна;
- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА;
- Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на ремонт приміщення роздягальнi;
- Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-03 на ремонт приміщень їдальні;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонт приміщення роздягальнi;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на ремонт приміщення роздягальнi;
- Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03 на ремонт приміщень їдальні;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-03 на ремонт приміщень їдальні;
- Загальновиробничі витрати до об'єкту 02-01;
- Підсумкова відомість ресурсів з Класифікатором заміни будівельних машин i механізмів;
- Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначеннi вартостi будiвництва на пiдставi даних opгaнiзaцiї;
- Календарний графiк виконання робiт;
- Об’єктний кошторис № 02-01;
- ВІДОМIСТЬ TPУДOMICTKOCTI I ЗАРОБIТНОЇ ПЛАТИ до об’єктного кошторису № 02-01;
- Розподiл трудовитрат за видами робiт для об'єкта будiвництва;
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК BAPTOCTI ОБ'ЄКТА БУДIВНИЦТВА;
- ДЕФЕКТНИЙ АКТ на капiтальний ремонт ремонт примiщення роздягальнi;
- ДЕФЕКТНИЙ АКТ на капiтальний ремонт примiщень їдальнi.
Що, в свою чергу ,дало змогу ЗАМОВНИКУ перевірити кошторисну документацію учасника та відповідні показники на дотримання кошторисних норм Наказу Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 «Настанова з визначення вартості будівництва» з огляду на визначений клас наслідків (відповідальності) об’єкту/сукупний показник СС1.
Питання 2. Яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Європерспектива», вимогам зазначеним у пункті 7.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, щодо надання розрахуноку ціни тендерної пропозиції, в електронному виглядах (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на друге питання.
Учасником, був наданий КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ (6.2.23) що дало змогу встановити відповідність пропозиції ТОВ «Європерспектива» вимогам зазначеним у пункті пункті 7.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668.
- 6.2.23. Календарний графік виконання робіт.pdf
- 6.2.22. Заробітна плата (розрахунок) для розряду 3,8.pdf
- КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СПОРТИВНОГО КОМПЛЕКСУ ДИТЯЧО.pdf
- 6.2.23.1 Об'єктний кошторис, дефектний акт.pdf
- 6.2.21 Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- 17.imd
- 6.2.20. Локальний кошторис, в тому числі і на устаткування.pdf
- 6.2.19. Договірна ціна (тверда).pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було прийнято до відома усі зауваження Держаудитслужби та прийнято усі можливі заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому.
2025-02-07 14:22:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII та порушення пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 .)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2024 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ" |
2 679 969,00
UAH з ПДВ
|
2 679 969,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Європерспектива" |
2 861 814,86
UAH з ПДВ
|
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОСОФТ ПРОЕКТ" #40217673 |
Відхилено |
2 679 969,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 15:01
|
|
ТОВ "Європерспектива" #41523945 |
Переможець |
2 760 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2024 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2025 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2024 14:48
|
Договірна ціна.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Відомість ресурсів до локального кошторису роздягальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Локальний кошторис їдальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Пояснювальна записка.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Локальний кошторис роздягальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Відомість ресурсів до локального кошторису їдальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Дефектний акт 2 їдальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Підсумкова відомість ресурсів.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Дефектний акт 1 роздягальня.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|
Договір,додаток 1,2,3.PDF | укладений |
27 листопада 2024 14:45
|