Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 408 746,21 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 043,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 60 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№ 639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником (принципалом) після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником (принципалом), який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_2 Тех завдання.rtf | |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_3 Інші документи та матеріали.docx | |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_4 ТД Проєкт договору.docx | |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_5 Згода договір.docx | |
11 жовтня 2024 17:00 |
Додат_6 Перелік документів переможця.docx | |
11 жовтня 2024 17:00 |
ТД_32 школа_.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-20-000026 ● 6e7c99b525eb43329148e2b96dfd7e58
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2024 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 20.11.2024 № 78-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.11.2024 № 78-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-10-11-013090-a 11.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 14:37:44
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-013090-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 4.4 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12.2025 тоді як в оголошенні – 31.12.2024 року.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію (пояснення) чому строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) в тендерній документації не відповідає терміну визначеному в оголошенні?
4. На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності з Додатком 1 та пунктом 2 розділу 3 цієї тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» на підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт, відповідно до підсумкової відомості ресурсів, учасник повинен підтвердити в нього наявність власного майна (надати документи, що підтверджують власність (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, договору купівлі – продажу, балансову відомість, тощо)) або залученого (надати договір оренди (суборенди), надання послуг, додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів).
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 2 Водопровід В1, ТЗ передбачено прокладання трубопроводів з труб поліетиленових (поліпропіленових).
У відповідності до даних підсумкової відомості ресурсів, яку завантажено учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" (файл 125.imd) у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» ним включено використання, зокрема: позиція 28 Підсумкової відомості ресурсів - Пилососа промислового в кількості 11,189216 машино-годин, позиція 30 Підсумкової відомості ресурсів - Апарата для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт в кількості 7,37994 машино-годин.
Учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" на виконання вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.10.2024 №321.
Однак, у вказаній довідці відсутні відомості про фактичну наявність у власності (оренді) пилососа промислового, апарата для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт.
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію): яким чином учасник підтвердив фактичну наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій роботи яких визначена в підсумковій відомості ресурсів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 16:19:13
Відповідь
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі (харчоблок) Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів №32 Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Героїв Майдану, 10 в м. Черкаси» (ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (UA-2024-10-11-013090-a) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-013090-a), повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а також даними експертного звіту (позитивного) №____________ від __________ 2024 року, та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Відповідно до підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 4-1 вказаної Постанови, головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Отже, вимоги визначені у підпункті 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 є саме рекомендаціями. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
3. Відповідно до пункту 4.4 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» - строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 31.12.2025 тоді як в оголошенні – 31.12.2024 року. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію (пояснення) чому строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) в тендерній документації не відповідає терміну визначеному в оголошенні?
Відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Порядку, визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Статтею 22 Закону України визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Під час розміщення інформації по цій закупівлі, Замовником в електронних полях було вказано кінцевий строк виконання робіт до 31.12.2024 року, отже вказана інформація є автентичною.
4. На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності з Додатком 1 та пунктом 2 розділу 3 цієї тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження» на підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт, відповідно до підсумкової відомості ресурсів, учасник повинен підтвердити в нього наявність власного майна (надати документи, що підтверджують власність (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, договору купівлі – продажу, балансову відомість, тощо)) або залученого (надати договір оренди (суборенди), надання послуг, додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів). Відповідно до додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 2 Водопровід В1, ТЗ передбачено прокладання трубопроводів з труб поліетиленових (поліпропіленових). У відповідності до даних підсумкової відомості ресурсів, яку завантажено учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" (файл 125.imd) у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат» ним включено використання, зокрема: позиція 28 Підсумкової відомості ресурсів - Пилососа промислового в кількості 11,189216 машино-годин, позиція 30 Підсумкової відомості ресурсів - Апарата для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт в кількості 7,37994 машино-годин. Учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" на виконання вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.10.2024 №321. Однак, у вказаній довідці відсутні відомості про фактичну наявність у власності (оренді) пилососа промислового, апарата для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт. Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення (інформацію): яким чином учасник підтвердив фактичну наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій роботи яких визначена в підсумковій відомості ресурсів?
Відповідно до частини 2 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що на підтвердження інформації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт, відповідно до підсумкової відомості ресурсів, учасник повинен підтвердити в нього наявність власного майна (надати документи, що підтверджують власність (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, договору купівлі – продажу, балансову відомість, тощо)) або залученого (надати договір оренди (суборенди), надання послуг, додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів). Учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" в якості підтвердження наявності у нього власного та залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було надано відповідну довідку та документальне підтвердження до неї. Наголошуємо на тому, що вищевказаною вимогою тендерної документації не було встановлено обов’язку для потенційних учасників надання ані довідки щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, ані підтвердження наявності переліку такого обладнання у виключній відповідності до підсумкової відомості ресурсів, яку завантажено учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" (файл 125.imd) у розділі «Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат». У відповідності до вимог тендерної документації, учасником ТОВ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" повністю підтверджено його відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-29 17:07:16
Пояснення з власної ініціативи
Додаток до пояснення: Експертний звіт №24-0327/01-24 від 07 листопада 2024 року
Відповіді ще немає
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" |
12 408 746,21
UAH з ПДВ
|
12 408 746,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" #33192357 |
Переможець |
12 408 746,21
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 17:11
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 29 жовтня 2024 17:11
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРО-САНТЕХНІЧНО-МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСТМ-БУД" #33192357 |
12 408 746,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 15:25
|
ЗОШ _ 32 харчоблок ДУ _ 1.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2024 16:03
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси | укладений |
14 листопада 2024 16:01
|
Договір | укладений |
14 листопада 2024 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 14 доповнити Доддатком №8 "Інформація про ціни на матеріальні ресурси" |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |