Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Семиполківський ліцей Калитянської селищної ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 23570556 |
Місцезнаходження: | 07423, Україна , Київська обл., село Семиполки, село Семиполки вул.К Маркса (Шкільна) 77 |
Контактна особа: |
Зика Тетяна Дмитрівна +380988532802 semipolky_nvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 00:05 |
Очікувана вартість: | 3 008 347,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 041,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2024 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2024 16:44 |
Додаток 3 Перелік документів інформації які подаються Переможцем.docx | |
11 жовтня 2024 16:44 |
Тендерна документація.docx | |
11 жовтня 2024 16:44 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
11 жовтня 2024 16:44 |
Додаток 2. Технічні вимоги.docx | |
11 жовтня 2024 16:44 |
Додаток 1 Перелік документів інформації які подаються Учасником.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-10-000038 ● a64cf92069a2438285236f11348cf676
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 № 42-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 10.12.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.12.2024 №42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-10-11-012918-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 16:03:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт з гідроізоляції фундамента ПРУ (№126531) Семиполківського ліцею, по вул. Шкільна,77 ,с. Семиполки Калитянської селищної ради Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 "Капітальний ремонт та реставрація") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-11-012918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати посилання на нормативно-правові документи, на підставі яких вами встановлені гарантійні строки робіт з капітального ремонту у пункті 7.1 Договору про виконання робіт від 04.11.2024 №1.
4. Пунктом 83 Постанови КМУ від 01.08.2005 №668 передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Яким чином виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668, чому договір про виконання робіт від 04.11.2024 № 1 не містить план фінансування будівництва?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 16:14:59
по суті заданих питань
по суті заданих питань в рамках проведення моніторингу
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-17 16:20:24
Пояснення з власної ініціативи
http://www.semypolky-nvk.edukit.kiev.ua/derzhavni_zakupivli/
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-12-17 16:32:04
Пояснення з власної ініціативи
інформація та документи в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт з гідроізоляції фундамента ПРУ (№126531) Семиполківського ліцею, по вул. Шкільна,77, с Семиполки Калитянської селищної ради Броварського району Київської області
- проектно-кошторисна документація
- експертний звіт
- витяг
- рішення про виділення коштів.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
надаємо відповідь щодо порушень , виявлених під час моніторингу процедури закупівлі по проведенню Капітального ремонту з гідроізоляції фундамента ПРУ (№126531) Семиполківського ліцею, по вул. Шкільна 77, с. Семиполки, Калитянської селищної ради, Б роварського району , Київської області.
2024-12-23 15:58:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2024 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БСК |
2 960 623,76
UAH з ПДВ
|
2 960 623,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БСК #41479357 |
Переможець |
2 960 623,76
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 13:30
|
ду _4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2024 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 12:19
|
ду _2 до договору _1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2024 13:35
|
ду_3 до договору _1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2024 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2024 13:33
|
ду_1.245 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 15:05
|
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf | укладений |
04 листопада 2024 15:04
|
КОШТОРИС.pdf | укладений |
04 листопада 2024 15:04
|
ДОГОВІР 1 ПРУ.pdf | укладений |
04 листопада 2024 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору від 30.11.2024 №245 та виконання зобов'язань щодо виконання робіт: "пункт 5.2 Термін виконання робіт: з дня підписання договору протягом 45 робочих днів. |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/245 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін виконання робіт із сезонністю виконання робіт, викласти додаток №5 "План фінансування робіт" в новій редакції. План фінансування робіт є невід'ємною частиною цього договору. |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | до пункту 7.1. договору про виконання робіт №1 від 04 листопада 2024 року викладається у новій редакції: "7.1. підрядник гарантує можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації становить 10 (десять )років відповідно до норм чинного законодавства України. План фінансування робіт є невід'ємною частиною цього договору. План фінансування визначає графік виконання робіт, обсяги та джерела фінансування і додається до Договору як Додаток №5 |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору від 04.11.2024 року до 31.05.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |