Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
Контактна особа: |
Руслана Ковальчук +380487175467 kpometzakupivli1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 2 533 494,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 334,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12667 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється протягом 15-ти робочих днів з дня підписання Акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2024 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2024 14:52 |
6 - ЗТД-2_Додаток 3 - Перелік документів для учасника АСУ.docx | |
23 жовтня 2024 14:52 |
Перелік змін 23.10.2024.docx | |
18 жовтня 2024 15:32 |
Перелік змін 18.10.2024.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
2 - Оголошення_АСУ.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
3 - Тендерна документація АСУ.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
6 - Додаток 3 - Перелік документів для учасника АСУ.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
7 - Додаток 4 - Перелік документів для переможця.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
5 - Додаток 2 - проект договору.docx | |
11 жовтня 2024 15:15 |
4 - Додаток 1 - завдання на проектування АСУ.docx |
23 жовтня 2024 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 жовтня 2024 14:52 |
6 - ЗТД-2_Додаток 3 - Перелік документів для учасника АСУ.docx
|
||||||
23 жовтня 2024 14:52 |
Перелік змін 23.10.2024.docx
|
||||||
18 жовтня 2024 15:32 |
Перелік змін 18.10.2024.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
2 - Оголошення_АСУ.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
3 - Тендерна документація АСУ.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
6 - Додаток 3 - Перелік документів для учасника АСУ.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
7 - Додаток 4 - Перелік документів для переможця.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
5 - Додаток 2 - проект договору.docx
|
||||||
11 жовтня 2024 15:15 |
4 - Додаток 1 - завдання на проектування АСУ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000019 ● 1f0c93b087cd4faea05ba5123f1ac919
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2024 Одеса № 247
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2024 № 247
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-10-11-010797-a 11.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-12 11:51:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТК ПРОЕКТ») вимогам підпункту 4 пункту 2 Додатка № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантію від 28.10.2024 № 7.24-GT.113 та зміни до гарантії № 7.24-GT.113, у пункті 1 якої стосовно принципала зазначено ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 420741329, що не відповідає фактичному ідентифікаційному коду юридичної особи згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-17 17:05:00
Відповідь на запит від 12.12
На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 12.12.2024 року о 11:51 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка проєкту по об’єкту «Реконструкція автоматизованої системи управління тяговими підстанціями міського електротранспорту в м. Одесі» згідно ДК 021:2015 код 71320000-7 - Послуги з інженерного проєктування» з очікуваною вартістю 2 533 494 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-010797-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі та надання обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТК ПРОЕКТ») вимогам підпункту 4 пункту 2 Додатка № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантію від 28.10.2024 № 7.24-GT.113 та зміни до гарантії № 7.24-GT.113, у пункті 1 якої стосовно принципала зазначено ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 420741329, що не відповідає фактичному ідентифікаційному коду юридичної особи згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, повідомляємо таке:
Щодо надання інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Розробка проєкту по об’єкту «Реконструкція автоматизованої системи управління тяговими підстанціями міського електротранспорту в м. Одесі» згідно ДК 021:2015 код 71320000-7 - Послуги з інженерного проєктування» з очікуваною вартістю 2 533 494 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-010797-a) сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної вартості як найменшого значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ», ТОВ «ТК ПРОЕКТ», ТОВ «ГРАНД ЕНЕРГО БУД» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до основних даних і вимог, необхідних для здійснення роботи (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТК ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТК ПРОЕКТ») вимогам підпункту 4 пункту 2 Додатка № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантію від 28.10.2024 № 7.24-GT.113 та зміни до гарантії № 7.24-GT.113, у пункті 1 якої стосовно принципала зазначено ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 420741329, що не відповідає фактичному ідентифікаційному коду юридичної особи згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, повідомляємо таке:
У складі тендерної пропозиції Учасником було надано банківську гарантію № 7.24-GT.113 від 28.10.2024 та зміни до неї, видані банком-гарантом. У пункті 1 гарантії зазначено ідентифікаційний код ЄДРПОУ принципала: 420741329, який відрізняється від фактичного ідентифікаційного коду Учасника (42074132), що зазначений у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Замовником 12.11.2024 р. було отримано лист від Банк-гаранта (АТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК»), в якому було пояснення, що зазначена розбіжність у коді ЄДРПОУ (наявність додаткової цифри «9» на 9-й позиції) є технічною помилкою та на дійсність гарантії не впливає. Банк також підтвердив, що:
• Гарантія дійсно видана на користь ТОВ «ТК ПРОЕКТ» із коректним кодом ЄДРПОУ (42074132).
• Помилка у номері коду ЄДРПОУ не впливає на зобов’язання банку щодо виконання умов гарантії.
Зазначена технічна помилка у банківській гарантії була розглянута Замовником з урахуванням принципів, визначених статтею 5 цього Закону «Про публічні закупівлі». Враховуючи офіційні пояснення банку, Замовник дійшов висновку, що:
1. Банківська гарантія відповідає вимогам тендерної документації, оскільки надана вчасно, оформлена належним чином, відповідає умовам забезпечення тендерної пропозиції.
2. Помилка в коді ЄДРПОУ є несуттєвою та не впливає на правовий статус документів, які гарантують виконання зобов’язань учасника.
3. Відхилення пропозиції Учасника на підставі технічної помилки, яка підтверджена офіційними документами, суперечило б принципу об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Таким чином, Замовником було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТК ПРОЕКТ» вимогам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що всі документи, зокрема лист банку, яким підтверджено технічний характер помилки додаються.
Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 17.12.2024 року включно.
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі
2. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «ТК ПРОЕКТ»
3. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ»
4. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «ГРАНД ЕНЕРГО БУД»
5. Комерційна пропозиція ТОВ «ТК ПРОЕКТ»
6. Комерційна пропозиція ТОВ «ГРАНД ЕНЕРГО БУД»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА ШАГ»
8. Лист від АТ «МІЖНАРОДНИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-11-010797-a від 23 грудня 2024 року (надалі – Висновок) за результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Відповідно до законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на те, що виявлені порушення стосуються розгляду тендерних пропозицій та потребують проведення роз’яснювальної роботи, а також Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому Замовник прийняв рішення здійснити попередження в рамках заходу притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та направити уповноважену особу на додаткове навчання у сфері публічних закупівель (копія витягу з наказу додається). Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
2024-12-30 10:33:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" |
2 432 900,00
UAH з ПДВ
|
2 432 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТК ПРОЕКТ" |
2 533 270,39
UAH з ПДВ
|
2 533 270,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТРОЙГАЗСЕРВІС" #42815476 |
Відхилено |
2 432 900,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 12:19
|
|
ТОВ "ТК ПРОЕКТ" #42074132 |
Переможець |
2 533 270,39
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 11:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2024 09:55
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2024 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 15:41
|
214 ТОВ ТК ПРОЕКТ.pdf | укладений |
25 листопада 2024 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування. Через відсутність технічної можливості обрати відповідну причину внесення змін, було обрано причину "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-ВТС/2024/214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |