Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Вебсайт: | https://ukb.od.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65000, Україна , Одеська обл., м. Одеса, пр. Шевченка, буд. 4 |
Контактна особа: |
Олександр Веретельник +380487148535 overetelnyk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 15:33 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2024 15:33 |
Очікувана вартість: | 179 559 075,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 795 590,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000,00 (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Код за ЕДРПОУ: 41485381 Юридична адреса: Україна, 65032, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 4 Банк: рахунок № UA228201720355169001001005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок Назва: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації Код за ЕДРПОУ: 41485381 Юридична адреса: Україна, 65107, Одеська обл., місто Одеса, проспект Шевченка, будинок 4 Банк: рахунок № UA228201720355169001001005967 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після прийняття Замовником закінчених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт, протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, в межах бюджетних призначень та при умові наявності коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2024 12:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2024 12:55 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
01 листопада 2024 12:55 |
OD05A_03 роботи 31.05.24.docx | |
01 листопада 2024 12:55 |
зміни ТД.docx | |
11 жовтня 2024 12:39 |
Титульний лист, пояснювальна записка.pdf | |
11 жовтня 2024 12:39 |
Додаток 3 ТЗ.xls | |
11 жовтня 2024 12:39 |
оголошення.doc | |
11 жовтня 2024 12:39 |
Експ.Звіт Школа №3 2-3 черга.pdf | |
11 жовтня 2024 12:39 |
ДОДАТОК (Перелік документів для переможця).docx | |
11 жовтня 2024 12:39 |
ДОДАТОК (Перелік документів для учасників).docx |
01 листопада 2024 12:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2024 12:55 |
Додаток 2 Проект договору.docx
|
|||
01 листопада 2024 12:55 |
OD05A_03 роботи 31.05.24.docx
|
|||
01 листопада 2024 12:55 |
зміни ТД.docx
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
Титульний лист, пояснювальна записка.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
Додаток 3 ТЗ.xls
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
оголошення.doc
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
Експ.Звіт Школа №3 2-3 черга.pdf
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
ДОДАТОК (Перелік документів для переможця).docx
|
|||
11 жовтня 2024 12:39 |
ДОДАТОК (Перелік документів для учасників).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-29-000014 ● 913ab4819eb34fc58d999bbcebd2fa09
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2025 14:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2025 № 8-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-10-11-006604-a 11.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2-1, sas24-3-5)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 16:36:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкції будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», очікуваною вартістю 179 559 075,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-006604-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протоколи засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо коду КПКВ в рамках реалізації якого здійснювалась дана процедура закупівлі.
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю робіт (договір підряду) від 19.12.2024 № 205 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «СТІМАКС» (далі – ТОВ «СТІМАКС»), з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 12:49:11
відповід на запит
1. Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо Програми з відновлення України, що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, та Угоди про передачу коштів позики № 13110-05/2 від 03.01.2024р., між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Балтською міською радою Одеської області та Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації, Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 24.06.2024 № 591/А-2024 зі змінами та доповненнями, Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція магістрального каналу Нагірнянської зрошувальної системи Ізмаїльського району Одеської області. Коригування».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
11 липня 2024 року Департамент надіслав листа за №1288/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
19 липня 2024 року Департамент отримав лист №2530/02/05.3-10/2-24/11206 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № 0168-4299-22/УЕГ від 26.12.2022;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 24.06.2024 № 0591/А-2024
- Протокол №9 від 19.06.24.
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №1288/14/03/02-12/2-24
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №3495/02/05.2-13/2-24/13262 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
2. Щодо коду КПКВ.
Код 1517381 Реалізація проектів в рамках Програми з відновлення України.
Джерело фінансування робіт за Договором: Кошти спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) без ПДВ – 149 386 831 грн. 27 коп. (сто сорок дев'ять мільйонів триста вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять одна гривня 27 копійок); кошти місцевого бюджету (покриття ПДВ) – 29 877 366 грн. 25 коп. (двадцять дев'ять мільйонів вісімсот сімдесят сім тисяч триста шістдесят шість гривень 25 копійок).
3. На даний час очікується завершення процедури закупівлі робіт з технічного нагляду та отримання дозвілу на початок будівельних робіт.
Стосовно питання «Зважаючи на вищезазначене, просимо надати пояснення у зв’язку з чим та на якій підставі тендерна пропозиція ТОВ «СТІМАКС» розглядалася Замовником п'ятнадцять робочих днів?»
13 листопада електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТІМАКС" для розгляду.
Згідно п.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
18 листопада о 08.55 (3-й робочий день) Замовником було розміщено ПРОТОКОЛ/ПОВІДОМЛЕННЯ продовження строку розгляду тендерної пропозиції (додається) на майданчику PROZORRO згідно Протокольного рішення уповноваженої особи №25-7/24 від 18.11.24 (додається). Звертаємо Вашу увагу, що майданчиком ZakupivliPro яким користується Замовник не передбачено завантаження файлів при продовжені строку розгляду пропозиції, тільки короткий зміст та підпис.
04 грудня ( 15 робочий день) на майданчику було розміщено Протокольне рішення уповноваженої особи №25-8/24 від 04.12.24 про намір укласти договір з ТОВ «СТІМАКС».
- Відповідь ДАСУ Балта Уварова 96.docx
- Протокол 25-7 продовження.pdf
- Наказ ПКД Балта школа 3.pdf
- Витяг з Протоколу № 9 від 19.06.2024.pdf
- Бланк Департамент економіки 2022_45406.pdf
- Погодження Школа 3 Балта ЕІБ.pdf
- ЗК школа №3 2-3 черга — копия.pdf
- Експ.Звіт Школа №3 2-3 черга.pdf
- Протокольне рішення 25-7 продовження строку розгляду.pdf
- 0591-а24.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-04 17:12:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з «Реконструкції будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 – колегіум» за адресою: м. Балта Одеської області, вул. Уварова,96» (коригування 2): 2 черга - прибудова школи одноповерхова та трьохповерхова з підвалом до будівлі НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», 3 черга – реконструкція будівель (спортзал, котельна, допоміжні споруди), благоустрій території школи НВК «Балтська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум», очікуваною вартістю 179 559 075,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-006604-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до абзацу сьомого пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Зважаючи на вищезазначене, просимо надати пояснення у зв’язку з чим та на якій підставі тендерна пропозиція ТОВ «СТІМАКС» розглядалася Замовником п'ятнадцять робочих днів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-07 12:49:44
відповідь на запит
відповідь надана у попередньому запиті
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2024 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
163 528 964,40
UAH з ПДВ
|
161 028 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" |
163 528 961,40
UAH з ПДВ
|
163 528 961,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТІМАКС" |
179 264 197,52
UAH з ПДВ
|
179 264 197,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42850121 |
Відхилено |
161 028 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2024 11:20
|
|
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" #44582390 |
Відхилено |
163 528 961,40
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2024 16:21
|
|
ТОВ "СТІМАКС" #40088740 |
Переможець |
179 264 197,52
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2024 08:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2024 16:37
|
Договір 205 19.12.24 Балта школа 3 OD05A-03._.pdf | укладений |
19 грудня 2024 16:36
|