Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender.pl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 802 411 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 024 119,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції» з урахуванням вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 18024119.86 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів. Як вид забезпечення виконання договору застосовувати безумовну, безвідкличну банківську гарантію. При цьому гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія оформлюється: банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, який буде укладено за результатами закупівлі; безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; положення про те, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; положення про те, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); умови про зменшення відповідальності банку в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2024 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2024 11:19 |
Перелік змін № 2.pdf | |
12 листопада 2024 11:18 |
Додатки до ТД 1, 2 (зміни № 2), 5, 6, 7.pdf | |
12 листопада 2024 11:17 |
Додаток до ТД 4 (проект договору) (зміни № 2).pdf | |
12 листопада 2024 11:16 |
Тендерна документація (зміни № 2).pdf | |
21 жовтня 2024 10:12 |
Перелік змін № 1.pdf | |
21 жовтня 2024 10:12 |
Специфікація до відомості обсягів робіт (зміни № 1).pdf | |
11 жовтня 2024 10:05 |
Дефектний акт.pdf | |
11 жовтня 2024 10:05 |
Додаток до ТД 3 (технічна специфікація).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 жовтня 2024 19:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-28-000021 ● c52fa414cfbd41dd8a5b0bda2e505f8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2025 14:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-10-11-001633-a 11.10.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-31 11:41:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-001633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, з яких підстав договір та додатки до нього оприлюднені без інформації про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Закону та положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835?
4. Надати посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-05 09:14:25
Відповідь на запит
По першому питанню запиту щодо надання інформації та відповідних документів (проектно-кошторисної документації, технічного завдання, дефектного акту, експертного звіту, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, пояснюємо.
Проведення публічних закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, в тому числі послуг на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-10-11-001633-a), здійснено у відповідності до вимог окремого доручення Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024 № 13-ОД, згідно якого службам відновлення та розвитку інфраструктури в областях під час організації та проведення публічних закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення доручено враховувати Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення (далі – Рекомендації).
Згідно п.16 Рекомендацій Замовник відповідно до статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю: оголошення про закупівлю, тендерну документацію, відомість обсягів робіт (BOQ), технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів та дефектний акт; проєкт договору з усіма додатками (календарним графіком, переліком основних матеріальних ресурсів тощо) окремим файлом.
Розрахунки очікуваної вартості послуги проведені з врахуванням вимог наказів Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273 «Про затвердження Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» із змінами (далі – Правила), а також від 07.10.2022 № 753 «Про затвердження Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» (далі – Методика). В розділі ІІ пункт 1 Правил зазначено, що вартість дорожніх робіт та послуг визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни на нове будівництво, реконструкцію, ремонти – в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ), а на утримання – в динамічній або в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ). Вказана нормативна вимога також зазначена в пункті 2.2 Методики, а саме: вартість дорожніх робіт та послуг визначається на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель та узгодження договірної ціни – в твердій договірній ціні за укрупненими показниками вартості (УПВ).
При проведенні процедури закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зазначені інструктивні вимоги дотримані в повній мірі.
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг на запит Замовнику на пояснення від 31.01.2025 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області надає запитувану інформацію та відповідні документи:
1. Наказ Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області від 07.10.2024 № 56 «Про затвердження кошторисної документації «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області».
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта дорожніх робіт та послуг.
3. Пояснювальна записка.
4. Об’єктний кошторис № 05-01 автодорога Н-12 Суми-Полтава.
4.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-01. Земляне полотно та водовідвід.
4.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-02. Дорожній одяг.
4.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-03. Організація дорожнього руху.
4.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-04. Штучні споруди.
4.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-05. Зимове утримання.
4.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
4.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-07. Інші спеціалізовані та ремонтні роботи.
4.8. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-01-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
5. Обʼєктний кошторис № 05-02 автодорога Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/.
5.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-01. Земляне полотно та водовідвід.
5.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-02. Дорожній одяг.
5.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-03. Організація дорожнього руху.
5.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-04. Штучні споруди.
5.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-05. Зимове утримання.
5.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
5.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-02-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
6. Обʼєктний кошторис № 05-03 автодорога Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин.
6.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-01. Земляне полотно та водовідвід.
6.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-02. Дорожній одяг.
6.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-03. Організація дорожнього руху.
6.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-04. Штучні споруди.
6.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-05. Зимове утримання.
6.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
6.7. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-03-08. Утримання світлофорних обʼєктів.
7. Обʼєктний кошторис № 05-04 автодорога Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка».
7.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-01. Земляне полотно та водовідвід.
7.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-02. Дорожній одяг.
7.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-03. Організація дорожнього руху.
7.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-04. Штучні споруди.
7.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-05. Зимове утримання.
7.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-04-08. Утримання мереж зовнішнього освітлення.
8. Обʼєктний кошторис№ 05-05 автодорога Т-17-06 Гадяч-Опішня.
8.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-01. Земляне полотно та водовідвід.
8.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-02. Дорожній одяг.
8.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-03. Організація дорожнього руху.
8.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-04. Штучні споруди.
8.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-05-05. Зимове утримання.
9. Обʼєктний кошторис № 05-06 автодорога Т-17-18 Диканька-Решетилівка.
9.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-01. Земляне полотно та водовідвід.
9.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-02. Дорожній одяг.
9.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-03. Організація дорожнього руху.
9.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-04. Штучні споруди.
9.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-05. Зимове утримання.
9.6. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-06-06. Обʼєкти дорожнього сервісу та інженерне облаштування.
10. Обʼєктний кошторис№ 05-07 автодорога Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня.
10.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-01. Земляне полотно та водовідвід.
10.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-02. Дорожній одяг.
10.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-03. Організація дорожнього руху.
10.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-04. Штучні споруди.
10.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-07-05. Зимове утримання.
11. Обʼєктний кошторис№ 05-08 автодорога Т-17-25 Гадяч-Миргород.
11.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-01. Земляне полотно та водовідвід.
11.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-02. Дорожній одяг.
11.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-03. Організація дорожнього руху.
11.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-04. Штучні споруди.
11.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-08-05. Зимове утримання.
12. Обʼєктний кошторис№ 05-09 автодорога Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/-межа області.
12.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-01. Земляне полотно та водовідвід.
12.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-02. Дорожній одяг.
12.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-03. Організація дорожнього руху.
12.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-04. Штучні споруди.
12.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-09-05. Зимове утримання.
13. Обʼєктний кошторис№ 05-10 автодорога Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва.
13.1. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-01. Земляне полотно та водовідвід.
13.2. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-02. Дорожній одяг.
13.3. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-03. Організація дорожнього руху.
13.4. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-04. Штучні споруди.
13.5. Локальний кошторис розрахунок на дорожні роботи та послуги № 05-10-05. Зимове утримання.
Всі інші запитувані документи оприлюднені при закупівлі послуги на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (ДК 021:2015:63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)», в тому числі Відомість обсягів робіт (BOQ); Дефектний акт на виконання робіт/надання послуг від 24.09.2024; Специфікації до відомості обсягів робіт (із змінами).
По другому питанню запиту щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області, як суб’єкт господарювання державного сектору економіки та одержувач бюджетних коштів, що спрямовується головним розпорядником для виконання Службою завдань та заходів, визначених відповідними бюджетними програмами, оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України (https://restoration.gov.ua), де має власну сторінку (https://pl.restoration.gov.ua/diialnist/6994/71338.html).
Інформація протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель була розміщена в розділі «Державні закупівлі» на зазначеній вище власній сторінці.
По третьому питанню запиту щодо надання пояснень, з яких підстав договір та додатки до нього оприлюднені без інформації про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог Закону та положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835, пояснюємо.
23.10.2024 Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) набув чинності, крім абзаців шостого та сьомого підпункту 1 пункту 4 розділу І цього Закону, які набирають чинності через 60 днів з дня набрання чинності цим Законом. Даний Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі.
Якщо оголошено закупівлю до набуття чинності Законом, тобто до 22.10.2024 включно, така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури. Дана процедура закупівлі оголошена 11.10.2024, а отже на неї не поширюються норми Закону про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво).
Відповідно договір про закупівлю від 12.12.2024 № 35-01-24 та всі додатки до нього, які згідно з пунктом 15.1 договору є його невід’ємною частиною, не оприлюднюються у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель та в електронній системі закупівель разом з договором про закупівлю від 12.12.2024 № 35-01-24 та всіма додатками до нього не оприлюднюються документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Крім того, слід зазначити, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області здійснювала закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг відповідно до ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання».
Внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язують оприлюднювати інформацію про ціни на матеріальні ресурси при закупівлі: послуг з поточного ремонту (послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації); робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва (будівництва об’єктів з розробленням проектної документації).
Однак ці зміни не поширюються на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.
По четвертому питанню запиту щодо надання посилання на документ/файл у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» в якому мається копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); aбo цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору про закупівлю; aбo інший документ, передбачений чинним законодавством України, та який підтверджує наявність правовідносин учасника з працівником Макаровський Олександр Іванович, який обіймає посаду водія у відповідності до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.11.2024 р. № 006, пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області отримала відповідь (копія листа додається) від товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО-ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» де були надані копії накази на працівників підприємства Макаровського Олексія Вікторовича та Макаровського Руслана Олександровича, які обіймають посади водіїв. Однак, у пункті 28 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, допущено технічну помилку – неправильно вказано ім’я працівника.
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Учасник в складі тендерної пропозиції забезпечив потрібну кількості машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин i механізмів достатньої для керування машинами i механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
- Лист-відповідь_ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» із додатками.pdf
- Наказ на затвердження кошторисної документації.pdf
- Пояснювальна записка.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- 05-10 Кошторис Т-17-29.pdf
- 05-09 Кошторис Т-17-28.pdf
- 05-07 Кошторис Т-17-24.pdf
- 05-08 Кошторис Т-17-25.pdf
- 05-01 Кошторис Н-12.pdf
- 05-02 Кошторис Р-42.pdf
- 05-05 Кошторис Т-17-06.pdf
- 05-06 Кошторис Т-17-18.pdf
- 05-03 Кошторис Р-60.pdf
- 05-04 Кошторис Т-17-05.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-05 15:03:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава, Р-42 Лубни-Миргород-Опішня-/Н-12/, Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин, Т-17-05 Лохвиця-Гадяч-Охтирка-КПП «Велика Писарівка», Т-17-06 Гадяч-Опішня, Т-17-18 Диканька-Решетилівка, Т-17-24 Вирішальне-Залізняки-Комишня, Т-17-25 Гадяч-Миргород, Т-17-28 Зіньків-/Т-17-05/ межа області, Т-17-29 Об’їзна дорога смт Котельва в межах Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-11-001633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію/документи щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації (надання забезпечення виконання договору про закупівлю).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-09 13:57:16
Відповідь на запит
По запиту щодо надання документів на виконання товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» вимог пункту 6 розділу 6 тендерної документації (надання забезпечення виконання договору про закупівлю), пояснюємо.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області надає скан-копію забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії виданої акціонерним товариством «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» № 37210/13 від 10.12.2024 товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у розмірі 50 905 655,64 грн. (П'ятдесят мільйонів дев'ятсот п'ять тисяч шістсот п'ятдесят п'ять гривень 64 копійки).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області (надалі – Служба) розглянуто та опрацьовано Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, складений головним державним аудитором ПЕТРОВСЬКОЮ Валентиною Михайлівною та затверджений 13.02.2025 заступником Голови Державної аудиторської служби України ШКУРОПАТОМ Олександром Григоровичем. На виконання зобов’язання з усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-10-11-001633-a, повідомляємо про вжиття організаційно-розпорядчих заходів, спрямованих на недопущення подібних порушень у майбутньому. Вжиті заходи полягають в усуненні причин та умов, які призвели до порушення, запровадженні додаткового контролю та проведенні роз’яснювальної роботи серед відповідальних осіб щодо вимог законодавства та недопущення таких порушень у майбутньому. Відповідальним працівникам надано вказівку щодо більш ретельного ставлення до вивчення документації учасників та переможців, посилення уваги та вжиття всіх необхідних заходів у подальшій роботі для неухильного дотримання Службою норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
2025-02-20 16:10:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
1 696 855 188,00
UAH з ПДВ
|
1 696 855 188,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " #33757711 |
Переможець |
1 696 855 188,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2024 09:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2024 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 09:07
|
Додатки до договору № 35-01-24.pdf | укладений |
13 грудня 2024 09:05
|
Договір № 35-01-24.pdf | укладений |
13 грудня 2024 09:05
|
Протокол № 11-07-24 від 10.12.2024.pdf | укладений |
10 грудня 2024 15:01
|