Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківскої області |
Код ЄДРПОУ: | 02146222 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., місто Лозова, мікрорайон № 1 |
Контактна особа: |
Пуга Марина Володимирівна +380574522227 osvita02146@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 78 717 436,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 787 174,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 393 587,18 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3.Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 9. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти, мололі та спорту Лозівської міської ради Харківської області; Місцезнаходження Замовника: 64604, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 1; Код ЄДРПОУ: 02146222; IBAN: UA 038201720355109001000030579 10.Учасник надає разом з банківською гарантією документальне підтвердження повноважень посадової особи банку на підписання гарантії, а також чинні дозвільні документи банку, що видав гарантію, на провадження його діяльності. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 393587.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт | Повторювана поставка | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2024 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2024 14:47 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf | |
10 жовтня 2024 14:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx | |
10 жовтня 2024 14:47 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-13-000094 ● f74f095b2b2b4d95929e908bd56b318e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2025 21:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.01.2025 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 13.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2024-10-10-009470-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-15 15:05:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником у тендерній документації не зазначено, що для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей.
4. На виконання вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасником КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 06.11.2024 №06-11-2024/14.
Підпунктом 3.2. Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що для підтвердження інформації, наданої в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник повинен надати копію(ї) договору(ів) та додатків до нього(них), відгук(и) на нього(них) від контрагентів, що зазначені у вказаній довідці та сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт по аналогічному(ним) договору(ам), зазначеному(ним) у довідці.
Проте, учасником КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» в тендерній пропозиції надано підтверджуючі документи лише по одному договору, укладеному з ДП України «Міжнародний дитячій центр «Артек», тоді як в вищевказаній довідці зазначено два договори.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-17 16:12:49
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30) проводилося відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з позитивним експертним звітом від 27.12.2023 № 231220-04/А (додається) та затвердженого Наказом Управляння освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області від 28.12.2023 № 255 з урахуванням «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: https://www.lozovaosvita.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%82%D0%B0-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
3. Звертаємо вашу увагу, що у пп. 1.7. п. 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 Тендерної документації зазначено наступне:
«1.7. Для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації».
4. На виконання вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації учасником КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» в тендерній пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) від 06.11.2024 №06-11-2024/14. Підпунктом 3.2. Додатку 1 до тендерної документації обумовлено, що для підтвердження інформації, наданої в довідці про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник повинен надати копію(ї) договору(ів) та додатків до нього(них), відгук(и) на нього(них) від контрагентів, що зазначені у вказаній довідці та сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт по аналогічному(ним) договору(ам), зазначеному(ним) у довідці.
Замовник зазначає, що учасником надано всі перелічені вами документи у тендерній пропозиції (додаються).
- Наказ 255
- Довідка про виконання аналогічних договорів
- Експертний звіт
- Аналогічний договір 45/23
- ДУ 1 до Договору 45/23
- ДУ 2 до Договору 45/23
- ДУ 3 до Договору 45/23
- ДУ 4 до Договору 45/23
- ДУ 5 до Договору 45/23
- ДУ 6 до Договору 45/23
- Акт 1 до Договору 45/23
- ДУ 7 до Договору 45/23
- Акт 2 до Договору 45/23
- Акт 3 до Договору 45/23
- Акт 4 до Договору 45/23
- Акт 5 до Договору 45/23
- Акт 6 до Договору 45/23
- Акт 7 до Договору 45/23
- Акт 10 до Договору 45/23
- Акт 8 до Договору 45/23
- Акт 9 до Договору 45/23
- Відгук до Договору 45/23
- Аналогічний договір 314/2019 +відгук+ДУ +акти
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-20 14:59:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Додатком 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30) обумовлено «Придбання устаткування. Електротехнічні рішення ВРП» ( пункт 2-1-7) Дизель-генераторна установка BD 40 GX-800L, 40 кВА, в кожусі з баком на 800л, 380В, 3 фази в комплекті із шафою АВР.
При цьому, учасником КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» в тендерній пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-06 «Придбання устаткування. Електричні рішення Захисна споруда цивільного захисту», до якого включено Генератор дизельний DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109).
Яким чином Замовником встановлено відповідність Генератора дизельного DAREX-ENERGY DE-55RS вимогам ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ: Дизель-генераторна установка BD 40 GX-800L, 40 кВА, в кожусі з баком на 800л, 380В, 3 фази в комплекті із шафою АВР?
А також до пояснення необхідно надати підтверджуючі документи щодо відповідності Генератора дизельного DAREX-ENERGY DE-55RS вимогам ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ (Додаток 3 до тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-23 15:16:03
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Додатком 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30) обумовлено придбання Дизель-генераторної установки BD 40 GX-800L, 40 кВА, в кожусі з баком на 800л, 380В, 3 фази в комплекті із шафою АВР. Учасником КОНСОРЦІУМ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» в тендерній пропозиції надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-06 «Придбання устаткування. Електричні рішення Захисна споруда цивільного захисту», до якого включено Генератор дизельний DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109).
У Додатку 3 тендерної документації зазначено про те, що «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…«або еквівалент»».
Замовником 31.10.2024 року було направлено лист № 01-18/2430 від 31.10.2024 до ТОВ «АК «СХІД-ПРОЕКТ», що є розробником проєктної документації, з метою надання пояснення щодо того, чи являється Генератор дизельний DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109) еквівалентом Дизель-генераторної установки BD 40 GX-800L, 40 кВА, в кожусі з баком на 800л, 380В, 3 фази в комплекті із шафою АВР.
ТОВ «АК «СХІД-ПРОЕКТ» на вищевказаний запит надано лист № б/н від 31.10.2024 року (додається).
З огляду на вищезазначене, Учасником у тендерній пропозиції надано еквівалент, що у повному обсязі відповідає умовам тендерної документації.
2. Пунктом 17.4. Додатку 1 тендерної документації зазначено наступне:
«17.4. Пунктом 3 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону».
Враховуючи викладене вище, у разі якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.», а також відповідно до п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений Постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 2 серпня 2022 р. № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію сертифіката на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2015, зареєстрований у Реєстрі органу з сертифікації 23 травня 2023 рогу за № 80108.СУЯ.149-23 (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-23 16:24:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025 Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області надано листа ТОВ «Архітектурна компанія «СХІД-ПРОЕКТ» від 31.10.2024 щодо заміни дизельного генератора у складі проектної документації: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м.Лозова, мікрорайон 1, будинок 30» Дизель-генераторна установка BD 40 GX-800L, 40 кВА, в кожусі з баком на 800л, 380В, 3 фази в комплекті із шафою АВР на DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109).
Необхідно надати технічні документи виробника (технічні паспорти), що підтверджують технічні характеристики DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109).
Також надати пояснення, які зобов`язання між ТОВ «Архітектурна компанія «СХІД-ПРОЕКТ» та Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області щодо закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-28 13:41:49
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-009470-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Управління освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області повідомляє наступне:
1. Пунктом 17.4. Додатку 1 тендерної документації зазначено:
«17.4. Пунктом 3 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону».
Враховуючи викладене вище, у разі якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.», а також відповідно до п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений Постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 2 серпня 2022 р. № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ ENISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.»
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію сертифіката на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2015, зареєстрований у Реєстрі органу з сертифікації 23 травня 2023 рогу за № 80108.СУЯ.149-23 (додається).
Отже, умовами тендерної документації не передбачено надання технічних документів виробника (технічні паспорти), що підтверджують технічні характеристики DAREX-ENERGY DE-55RS; (маса=109).
2. Між ТОВ «Архітектурна компанія «СХІД-ПРОЕКТ» та Управлінням освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області укладено договірні відносини ( Договір № 602 від 18.12.2023 року) на розробку проєктно-кошторисної документації по об'єкту : "Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу "Лозівський ліцей № 12" Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30".
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-01-13-000094 закупівлі за кодом ДК 021:2015-45210000-2 – Будівництво будівель (Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту Комунального закладу «Лозівський ліцей № 12» Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 1, будинок 30), а саме надання документального підтвердження відповідності технічних характеристик генератора дизельного DAREX-ENERGY DE-55RS (маса=109), запропоновано до постачання переможцем торгів, вимогам технічного завдання тендерної документації (зокрема в частині об’єму паливного баку) (додається).
2025-02-11 14:51:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" |
78 644 342,50
UAH з ПДВ
|
78 644 342,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" #45429624 |
Переможець |
78 644 342,50
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2024 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2024 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 17:19
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2024 16:17
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2024 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 14:50
|
Договір | укладений |
22 листопада 2024 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 544 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |