Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КУРИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КУП'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44080059 |
Вебсайт: | http://kurilivka-otg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63730, Україна , Харківська обл., село Курилівка, вул. Лозова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Стецюра +380574279211 alena_stetsyura@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2024 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2024 12:26 |
Очікувана вартість: | 2 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2024 12:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2024 12:28 |
Тендерна документація.docx | |
10 жовтня 2024 12:28 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
10 жовтня 2024 12:28 |
Додаток 1.doc | |
10 жовтня 2024 12:28 |
Додаток 3.docx | |
10 жовтня 2024 12:28 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-05-000014 ● d97e7c86b1b24ef38d9cfe5ccec0b2fa
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2024 18:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.11.2024 №209
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 04.11.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.11.2024 № 209
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-10-10-006200-a 10.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-11 17:21:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-10-006200-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-13 14:35:06
Надання пояснень, щодо закупівлі «Легковий автомобіль Mitsubishi Pajero Sport 2.4 TD AT Instyle або еквівалент» за номером UA-2024-10-10-006200-a
Виконавчий комітет Курилівської сільської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015:34110000-1 Легкові автомобілі (Легковий автомобіль Mitsubishi Pajero Sport 2.4 TD AT Instyle або еквівалент) за номером ID: UA-2024-10-10-006200-a та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Розглянувши лист-звернення від військової частини, яка виконує бойові завдання на території нашої громади від 04.10.2024 року № 18/8/2 8310 про забезпечення підрозділу технічними засобами, а саме автомобілем Mitsubishi Pajero Sport 2.4 TD AT Instyle. Було прийнято рішення про здійснення заходів щодо придбання даного товару, саме процедурою відкритих торгів, задля прозорої участі всіх замовників. Додатково були розглянуті та враховані всі комерційні пропозиції від постачальників щодо характеристики, ціни, комплектації та якості товару відповідно до запиту військової частини.
Звертаємо Вашу увагу, що наразі Курилівська сільська територіальна громада знаходиться в зоні активних бойових дій відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією”, рішення ради оборони Харківської області від 12.09.2024 року “Про примусову евакуацію цивільних” та наказу Харківської обласної військової адміністрації від 04.10.2024 року № 75 В “Про проведення обов’язкової евакуації в примусовий спосіб дітей з їх батьками, особами, які їх замінюють, або іншими законними представниками з окремих населених пунктів Куп’янського району Харківської області в умовах воєнного стану”, розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 30.08.2024 року № 199 “Про проведення евакуації працівників і матеріальних цінностей”, розпорядження начальника Курилівської сільської військової адміністрації від 30.09.2024 року № 217 “Про продовження терміну евакуації проведення матеріальних цінностей”.
У зв’язку з активними бойовими діями на території Курилівської сільської територіальної громади, наближенням близької лінії фронту та загрози повторної окупації громади, виникла нагальна потреба у придбанні автомобілю, який буде виконувати негайні та невідкладні питання для збереження території громади.
Зважаючи на вкрай критичну ситуацію та обов’язкову евакуацію всієї Курилівської СТГ даний автомобіль потрібен для виконання термінових та невідкладних завдань Збройними Силами України.
Першочерговим завданням у громади стоїть наразі термінова та постійна допомога ЗСУ у найкоротші терміни. Курилівська громада тільки за жовтень-листопад 2024 року спрямувала 3,9 млн гривень з бюджету. Кожен автомобіль, кожен безпілотник або тепловізор посилює боєздатність наших підрозділів і, найголовніше, допомагає зберегти життя військових, які захищають нашу громаду, посилання на передачу даного автомобілю:
https://kharkivoda.gov.ua/news/129009
https://gwaramedia.com/viyskovi-z-kup-ianskoho-napriamku-otrymaly-novu-tekhniku-ta-obladnannia/
https://kurilivka-otg.toolkit.in.ua/news/177773-viiskovim-iaki-protistoiat-vorogu-na-kupianshhini-peredali-texniku-ta-obladnannia-na-5-mln-grn
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kurilivka-otg.toolkit.in.ua/news/173330-informaciia-shhodo-opriliudnennia-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzetnix-pri .
Тендерна документація складена з врахування всіх змін та доповнень до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 782 від 05.07.2024 р. та Постановою КМУ від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Зокрема враховані зміни «У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 цього пункту замовник не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також отриманий від Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів запит- у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 21 цього пункту, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
У разі внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 17, 18, 20, 21 цього пункту, у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, разом з повідомленням про внесення змін до договору про закупівлю замовник розміщує в електронній системі закупівель зміни до договору про закупівлю, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, укладеного відповідно до підпунктів 13, 15 цього пункту, протягом трьох робочих днів з дня їх внесення до договору про закупівлю замовник розміщує в електронній системі закупівель такі зміни до договору про закупівлю, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.».
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 пункту 13 Особливостей (винятки для укладення прямих договорів) повинні не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору оприлюднювати в електронній системі закупівель:
- звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
- договір про закупівлю та додатки до нього;
- обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа;
- запит, отриманий від Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів.
Крім того, у разі внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цих підпунктів замовники також зобов’язані оприлюднювати такі зміни в електронній системі закупівель зміни.
“У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей”.
Тобто, тепер законодавцем чітко визначено, що замовник обов’язково оприлюднює крім повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, також самі зміни до договору про закупівлю.
Також виключено абзац четвертий пункту 10 Особливостей, яким було визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, укладеного відповідно до цього пункту, та зміни до договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 цих особливостей, оприлюднюються відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Зазнало змін положення, що вимагає від замовника у разі закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922, проводити закупівлю таких робіт чи послуг з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Тобто тепер маємо чітку вимогу під час закупівлі робіт та послуг застосовувати ступінь локалізації виробництва тоді, коли окремий товар з локалізаційного переліку, який набуває у власність замовник, має вартість 200 і вище тис. грн. Якщо потрібно закупити декілька різних товарів, до уваги беремо окремо вартість кожного товару.
Також пункт 3 Особливостей доповнили новим абзацом, що розширює винятки, за яких замовники локалізацію не застосовують.
Відтепер положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не потрібно застосовувати, якщо замовник здійснює закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15.04.1994 в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30.03.2012 в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі» від 16.03.2016 № 1029-VIII. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В даній тендерній документації Замовник розмістив вимоги до учасника, як окремі файли, а саме в тому числі додаток 1, де міститься перелік документів, які повинен надати (учасник/переможець) закупівлі.
Додатково звертаємо вашу увагу, відповідно до Особливостей, Замовник може укласти «прямий» договір про закупівлю, лише якщо перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. Строки в тендерній документації та закупівлі в цілому, які формувала система та майданчик https://zakupivli.pro , а саме строки від оприлюднення до завантаження договору витримані та Замовником не порушені. В подальшому враховуючи зауваження та беручи до уваги всі зміни до законодавства України, які стосуються публічних закупівель будемо більш детально перевіряти тендерну документацію перед її завантаженням. А також в обов’язковому порядку додатково аналізувати та прораховувати безпекову ситуацію місцезнаходження Замовника.
Частиною 7 статті 180 Господарського кодексу України передбачено - Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Закінчення строку дії укладеного договору є свідченням виконання сторонами своїх договірних зобов’язань за таким відповідно до Договору, постанови Восьмого апеляційного адміністративного суду від 13.12.2023 № 140/220/23 та абзацу 2 частини 1 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. На сьогоднішню дату зобов’язання за даною закупівлею виконані в повному обсязі. Наразі Договір за Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-10-006200-a знаходиться в статусі “Закритий”, що свідчить про його повне виконання та підтверджується - звітом про виконання договору про закупівлю за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-10-006200-a .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ" |
2 066 500,00
UAH з ПДВ
|
2 066 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС ХАРКІВ" #42409689 |
Переможець |
2 066 500,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2024 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2024 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2024 10:18
|
Договір 45.pdf | укладений |
24 жовтня 2024 10:11
|