Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44104446 |
Вебсайт: | https://man.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 44601, Україна , Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Освітянська, будинок 4 |
Контактна особа: |
Олександр Неделюк +380989443141 tendermanosvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2024 01:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 871 613,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 358,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2024 01:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2024 01:02 |
ТД Капітальний ремонт Ліцей 1.docx | |
10 жовтня 2024 01:02 |
Додаток 4.1 Кошториси на капітальний ремонт.rar |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-10-000029 ● bf0c7c66dc6b456cbfc18f1a4cd39966
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 55-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 09.12.2024 № 55-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-10-000041-a від 10.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 17:11:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка по вул. Соборності, 6, с-ще Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-10-000041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-16 17:39:47
Відповідь
Вітаю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та об’єми будівельних робіт визначені відповідно до проєктно-кошторисної документації зареєстрованої в Єдиному державному електронному реєстрі у сфері будівництва за реєстраційним номером PD01:7506-0063-9578-2856 від 07.10.2024 року, (додаток 1) та позитивного експертного висновку з реєстраційним номером EX01:4356-5612-6084-0241, (додаток 2) та «Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Очікувана вартість закупівлі встановлена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт харчоблоку Маневицького ліцею №1 імені Героя України Андрія Снітка по вул. Соборності, 6, с-ще Маневичі, Камінь-Каширського району, Волинської області (коригування)» (Додаток 3)
Оприлюднення закупівель на власному веб-сайті відбувається за наступним посиланням https://osv.org.ua/rada/44104446/1-10-27-46-16-03-2023/
Оприлюднення інформації про затвердження технічних, якісних характеристик та ціни щодо Закупівлі знаходиться за наступним посиланням: https://osv.org.ua/rada/44104446/news/1734360887/ з активними посиланнями на протоколи уповноваженої особи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
6 871 612,00
UAH з ПДВ
|
6 871 612,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Переможець |
6 871 612,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 22:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2024 21:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:00
|
ДУ продовження.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 18:02
|
Договір.pdf | укладений |
18 листопада 2024 18:02
|
3066_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
18 листопада 2024 18:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 856 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |