Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби)
Очікувана вартість
1 738 584,00 UAH
UA-2024-10-09-008810-a ● 0fb208696e384e6db6a9d468b01c01f8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій 0444811875 kalinavv@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2024 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 738 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 385,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог тендерної документації). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 52157 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11Г, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11А, м. Київ, вул. Саксаганського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом банківського переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2024 12:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2024 12:23 |
Перелік змін до оголошення та ТД.doc | |
15 листопада 2024 12:23 |
ТД експлуатаційні та інші послуги у новій редакції.doc | |
15 листопада 2024 12:23 |
Додаток 4 Технічні вимоги до тендерної документації.docx | |
15 листопада 2024 12:23 |
Додаток 5 Проєкт договору до тендерної документації.docx | |
28 жовтня 2024 16:38 |
Перелік змін до оголошення та ТД.doc | |
11 жовтня 2024 15:38 |
Перелік змін до ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невиконання рішень Антимонопольного комітету України
Дата подання: 29 жовтня 2024 11:33
Дата відповіді: 01 листопада 2024 10:44
Добрий день! Замовником не було виконано рішення АМКУ.
Рішенням №17236-р/пк-пз від 22.10.2024 року Антимонопольний комітет України за результатом розгляду скарги ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» встановив, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати інформацію про наявність досвіду виконання саме не менше 4-х аналогічних договорів саме за кодом ДК 021:2015 – 70330000-3 (Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах) протягом останніх саме трьох років саме з Державними структурами, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Антимонопольний комітет України зобов’язав Вас усунути наведені вище порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Однак, в змінах до тендерної документації внесених 28.10.2024, Ви залишили вимогу до аналогічного договору, що він має бути саме за кодом ДК 021:2015 – 70330000-3 (Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах), чим не виконали рішення Антимонопольного комітету України.
Рішенням №17244-р/пк-пз від 22.10.2024 року Антимонопольний комітет України за результатом розгляду скарги ТОВ «І Н В А Й Т» встановив, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати інформацію про наявність досвіду виконання саме не менше 4-х аналогічних договорів протягом останніх саме трьох років саме з Державними структурами, а також зможуть надати листи відгуки з інформацією саме про ідентифікатор закупівлі, строк виконання договору, контактну особу з боку замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Антимонопольний комітет України зобов’язав Вас усунути наведені вище порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині.
Однак, в змінах до тендерної документації внесених 28.10.2024, Ви залишили вимогу до листа-відгуку про наявність в ньому ідентифікатора закупівлі, строку виконання договору та контактної особи з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона, чим не виконали рішення Антимонопольного комітету України.
Замовник навмисно звужує коло учасників ігноруючи рішення АМКУ. Вимагаємо виконати рішення Антимонопольного комітету України №17244-р/пк-пз від 22.10.2024 року та №17236-р/пк-пз від 22.10.2024 року в повному обсязі та внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги до листа-відгуку про наявність в ньому ідентифікатора закупівлі, строку виконання договору та контактної особи з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона та виключити вимогу до аналогічного договору, що він має бути саме за кодом ДК 021:2015 – 70330000-3 (Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах).
У разі не виконання рішень Антимонопольного комітету України та не внесення змін до тендерної документації будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Повідомляємо що рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.10.2024 № 17244-р/пк-пз та № 17236-р/пк-пз, Замовником виконані у повному обсязі.
Також слід зазначити, що вимогами тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Також слід зазначити, що вимогами тендерної документації встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Просимо надати пояснення
Дата подання: 30 жовтня 2024 10:24
Дата відповіді: 01 листопада 2024 10:44
Прошу надати роз'яснення щодо того чи не помилково опубікована закупівлі? Оскільки станом на сьогодні у вас є діючий контракт на такий же самий період.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно – правовими актами та нормами чинного законодавства України, та приймає рішення про проведення процедур закупівель на підставі відповідних потреб.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-09-008810-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 11 жовтня 2024 16:10
Дата подання: 11 жовтня 2024 16:10
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2024 16:06
рішення від 15.10.2024 № 16817.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2024 16:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2024 № 17244.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2024 14:06
рішення від 22.10.2024 № 17244.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2024 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідне рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2024 16:43
Номер скарги: UA-2024-10-09-008810-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 11 жовтня 2024 16:16
Дата подання: 11 жовтня 2024 16:16
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2024 17:13
Рішення від 15.10.2024 № 16852.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2024 17:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2024 № 17236.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2024 14:37
Рішення від 22.10.2024 № 17236.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2024 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідне рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 28 жовтня 2024 16:43
Номер скарги: UA-2024-10-09-008810-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 31 жовтня 2024 14:41
Дата подання: 31 жовтня 2024 14:41
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2024 15:38
рішення від 04.11.2024 № 17792.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2024 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2024 № 18165.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2024 11:58
рішення від 11.11.2024 № 18165.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2024 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідне рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 15 листопада 2024 12:30
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2024 16:01 |
Кінець періоду оскарження: | 29 листопада 2024 00:00 |
Дата відміни: | 29 листопада 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
18 листопада 2024 16:01
|
Електронний підпис |
18 листопада 2024 16:01
|
Протокол щодо відміни торгів.pdf |