Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Очікувана вартість
748 235,83 UAH
UA-2024-10-09-003079-a e7d0a5415a5c4c64ace238f28850710a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Бакун

+380667197856 tyslic.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТИСМЕНИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ТИСМЕНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20562728
Вебсайт: https://tysmenytsya-litsey.if.ua
Місцезнаходження: 77400, Україна , Івано-Франківська обл., м.Тисмениця, вул. Липова, 9
Контактна особа: Наталія Бакун
+380667197856
tyslic.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45200 метр кубічний
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77401, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, вул.Липова 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

09 жовтня 2024 10:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2024 10:43
08-7581 Договір 2024(2)Газ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-21-000011 ● 85fd1546befb4e868a2be75c0a7a6fc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2024 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.10.2024 №69-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.10.2024 №69-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-10-09-003079-a 09.10.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-23 11:22:33

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-09-003079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи)?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Чому Замовником не дотримано вимоги пункту 13 Особливостей та разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, яке у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-28 17:01:25

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-10-09-003079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43

Тисменицький ліцей Тисменицької міської ради як Замовник з предмету закупівлі «ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо» за номером ID: UA-2024-10-09-003079-a
- У відповідь на п.1 запиту Державної аудиторської служби України ( Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість), повідомляємо наступне:
- Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреби, а саме: за аналізом використання (споживання)природнього газу за відповідний період минулого року за точками приєднання до газової мережі .
-Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, фактичної потреби.
-Очікувана вартість закупівлі визначено з урахуванням положень Примірної методики визначеної очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до фактичної потреби (кошторис додається)
Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану.

- У відповідь на п.2. запиту Державної аудиторської служби України (Надати інформацію та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель). Повідомляємо ,що Тисменицький ліцей Тисменицької міської ради умовою укладення Договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункт 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
”неподання жодної тендерної пропозиції для участі відмінено відкриті торги через у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

- У відповідь на п. 3 запиту Державної аудиторської служби України (Чому разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту, яке у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника?) Повідомляємо ,що Уповноваженою особою під час оприлюднення в електронній системі закупівель документів за результатами проведеної закупівлі ,а саме при завантажені сканкопії договору та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі допущено технічну помилку: не вдалося дозавантажити файл обгрунтування щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від №56 від 07.10.2024 року, хоча інший екземпляр обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від №56 від 07.10.2024 року та обгрунтування підготовлене 07.10.2024 року та оформлене з дотриманням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі Особливості), затверджене директором Тисменицького ліцею Тисменицької міської ради 07.10.2024 та знаходиться у паперових примірниках даної тендерної закупівлі.
Дякуємо за зауваження! Уповноважена особа Тисменицького ліцею Тисменицької міської ради в подальшому, при проведені закупівель відповідно до п.ІЗ Особливостей, оприлюднюватиме та контролюватиме відповідний процес щодо висвітлення в інформаційно-комунікаційній системі закупівель Prozzoro обґрунтування підстави для здійснення закупівель з дотриманням вимог Особливостей.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
#42399676
Переможець 748 235,83
UAH з ПДВ
09 жовтня 2024 10:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
08_Dog_7581-стиснуто.pdf зміни до договору
23 жовтня 2024 16:43