Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517736 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206 |
Контактна особа: |
Ільчук Олена 380332724594 ukb@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
09 жовтня 2024 10:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000025 ● feb8809723014602af347b59d873ec92
- Статус: завершено ● Дата: 16 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2024 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2024-10-09-002871-a 09.10.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-27 10:09:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реставрація з
пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення
багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П"ятницька
гірка, 2 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2024-10-09-002871-a) та відповідно до пунктів 6
та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного
фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації
та документів), а саме: надати інформацію та документи, на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу
національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати
відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим
доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу
України невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 09:39:41
Реставрація з пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П"ятницька гірка, 2 (коригування) 45453100-8 Реставраційні роботи Номер у ProzorroUA-2024-10-09-002871-a
Про надання пояснень у межах моніторингу процедури публічної закупівлі
“Реставрація з пристосуванням будівлі кінотеатру (літера А-4) під приміщення багатофункціонального простору для бізнесу в м. Луцьку на вул. П’ятницька гірка, 2 (коригування)“
(ДК 021:2015 - 45453100-8 — Реставраційні роботи)
( в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-09-002871-а )
На запит від Держаудитслужби України, отриманого 27.11.2024, Уповноважена особа Управління капітального будівництва Луцької міської ради надає інформацію щодо підстав здійснення обгрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
На виконання постанови Уряду від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів" Управлінням капітального будівництва Луцької міської ради при здійсненні закупівлі за пунктом 13 Особливостей підготовлено таке обгрунтування.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додається — файл “Обгрунтування предмета закупівлі-Реставрація будівлі кінотеатру (коригування).pdf”.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Житлобуд-2" #01274350 |
Переможець |
7 071 279,17
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2025 09:48
|
Дод уг №2-22.01.2025-додаток, реквіз.pdf | зміни до договору |
23 січня 2025 09:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2024 15:56
|
Додаткова угода 1 до договору 15 реставрація коригування.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2024 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 10:37
|
Експертний звіт.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 10:36
|
Обгрунтування підстави.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 10:36
|
Протокол УО від 07.10.2024 №17.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 10:36
|
Договір 08.10.2024 №15-коригув.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення бюджетних призначень на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Додатка до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |