Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківський метрополітен" |
Код ЄДРПОУ: | 04805918 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Різдвяна, 29 |
Контактна особа: |
Дем'яненко Ігор 380577303404 vd.metro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2024 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2024 14:52 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2024 14:52 |
Очікувана вартість: | 2 168 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 844,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом.
Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за товар впродовж 100 (ста) робочих днів після фактичного отримання товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі товару, підписаної(их) уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 100 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2024 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2024 10:55 |
Додаток 5.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 8.1.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 8.docx | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 7.docx | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 6.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 4.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 3.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 2.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1.doc | |
09 жовтня 2024 10:34 |
ТД.doc |
09 жовтня 2024 10:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2024 10:55 |
Додаток 5.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 8.1.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 8.docx
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 7.docx
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 6.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 4.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 3.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 2.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
Додаток 1.doc
|
|||
09 жовтня 2024 10:34 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-23-000034 ● afdd3b3025e54d339ffd3b478518d670
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2024 № 236
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року.
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2024 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2024-10-09-002816-a 09.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-30 10:11:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виробничий одяг та робочі комбінезони)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-09-002816-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-31 11:41:22
Пояснення на запит
В.о.начальника Північно-східного офісу
Державної аудиторської служби
Артуру ЄГІОЗАР’ЯНУ
На запит від 30.12.2024 про надання пояснення у межах проведення моніторингу
№ UA-M-2024-12-23-000034 від 23 грудня 2024 року закупівлі «Виробничий одяг та робочі комбінезони» (оголошення № UA-2024-10-09-002816-a) КП «Харківський метрополітен» надає пояснення:
Питання 1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до потреб підприємства, з урахуванням професій та видів діяльності, на які згідно норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам метрополітену , затверджених наказом Держгірпромнагляду від 28.12.2009 № 214 передбачено обов’язок підприємства забезпечити працівників утепленим робочим одягом з відповідними захисними властивостями для визначених наказом професій та видів робіт.
Кожний вид утепленого одягу повинен мати властивості для захисту працівника у відповідності до виду його діяльності (використання у процесі виконання робіт, пов’язаних із забрудненням та несприятливими метеорологічними умовами) з якістю у відповідності до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого Постановою КМУ від 21.08.2019 № 771 , а також ДСТУ та інших державних норм та стандартів.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено у відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються).
До запитів цінових пропозицій Замовник додавав технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано комерційні пропозиції від ФОП та юридичних осіб (копії комерційних пропозицій надаються).
Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Розрахунок очікуваної вартості додається.
Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
Постановою Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій. Тому, закупівля за предметом: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Портландцемент) здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошти, ефективне використання яких регулюється Постановою № 710. Враховуючи зазначене, положення пункту 41 Постанови № 710 щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до КП «Харківський метрополітен» не застосовується.
Додатки:
1. Копії запитів цінової пропозиції.
2. Копії комерційних пропозицій.
3. Копія розрахунку очікуваної вартості.
Уповноважена особа відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель
на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2024 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІУМ" |
1 543 117,80
UAH з ПДВ
|
1 543 117,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ" |
1 912 800,00
UAH з ПДВ
|
1 696 659,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ |
1 818 396,00
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ " |
1 935 720,00
UAH з ПДВ
|
1 935 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Садовнича Діана Володимирівна |
2 001 150,00
UAH з ПДВ
|
2 001 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОСЕЙФ" |
2 160 530,00
UAH з ПДВ
|
2 160 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІУМ" #39335429 |
Відхилено |
1 543 117,80
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 15:13
|
|
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ" #44153163 |
Рішення скасоване |
1 696 659,90
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 11:31
|
|
ТОВ "ТЕКСТИЛЬ-ЗАХИСТ" #44153163 |
Відхилено |
1 696 659,90
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2024 11:39
|
|
ФОП ПАВЛЕНКО ВАЛЕРІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ #2580912214 |
Відхилено |
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2024 15:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 грудня 2024 14:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВКП ЛЕГМАШ " #33119366 |
Переможець |
1 935 720,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2024 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 09:25
|
Договір 353-12 НХ від 20.12.2024.pdf | укладений |
23 грудня 2024 09:25
|