Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44354422 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район, місто Южноукраїнськ, вулиця Європейська, будинок 23, кабінет 87 |
Контактна особа: |
Алла Крук +380963881059 mega._alla@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2024 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 13:54 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2024 13:54 |
Очікувана вартість: | 12 072 791,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 728,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2024 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2024 10:24 |
Схеми підвіконня, відливи.pdf | |
10 жовтня 2024 10:24 |
протокол 220 зміни1.pdf | |
10 жовтня 2024 10:24 |
Перелік змін до тендерної документації вікна ліцей 2.docx | |
10 жовтня 2024 10:24 |
ТД кап ремонт вікна ліцей №2 зі змінвми1.docx | |
10 жовтня 2024 10:24 |
Додаток №2 ТЗ зі змінами1.docx | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Протокол №216.pdf | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Конфігурація вікон.pdf | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Оголошення.pdf | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №4 до тендерної документації.docx | |
07 жовтня 2024 15:48 |
ТД капітальний ремонт вікна ліцей №2.docx | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №3 Договір ліцей 2 вікна.doc | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №1 кваліфікаційні вимоги.docx | |
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №2 Технічне завдання.docx |
10 жовтня 2024 10:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 жовтня 2024 10:24 |
Схеми підвіконня, відливи.pdf
|
|||
10 жовтня 2024 10:24 |
протокол 220 зміни1.pdf
|
|||
10 жовтня 2024 10:24 |
Перелік змін до тендерної документації вікна ліцей 2.docx
|
|||
10 жовтня 2024 10:24 |
ТД кап ремонт вікна ліцей №2 зі змінвми1.docx
|
|||
10 жовтня 2024 10:24 |
Додаток №2 ТЗ зі змінами1.docx
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Протокол №216.pdf
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Конфігурація вікон.pdf
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Оголошення.pdf
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №4 до тендерної документації.docx
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
ТД капітальний ремонт вікна ліцей №2.docx
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №3 Договір ліцей 2 вікна.doc
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №1 кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
07 жовтня 2024 15:48 |
Додаток №2 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-22-000008 ● 9bcd769306ec438b936809c7b4d9f328
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2024 11:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2024 № 80-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 19 листопада 2024 року № 003100-18/14401-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-10-07-010477-a, 07.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-26 15:59:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-010477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
2) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
3) чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», відсутність у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань на блоки дверні балконні, як це передбачено вимогою п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-29 14:55:43
Вілповідь на моніторинг за ідентифікатором: № UA-M-2024-11-18-000075
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо забезпечення відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель повідомляємо наступне:
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради – https://yu.mk.ua/uploads/files/2024/10/7/content/d92d619e4bb5355ff64440035fd20e48.pdf, Обгрунтування ID: UA-2024-10-07-010477-a
2. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації за робочим проектом №12/15-24: «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3 м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному, 3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування» здійснювалися відповідно до обсягів відомостей робіт проектно-кошторисної документації, а саме:
- Робочий проект – ТОМ 1 – пояснювальна записка №12/15-24-ПЗ;
- Робочий проект – ТОМ 1 –архітектурно-будівельні рішення №12/15-24-АБ.
Кошти на виконання робіт -12 072 791,00 грн.
Кошти на здійснення технічного нагляду -173844,00 грн.
Кошти на здійснення авторського нагляду -46992,00 грн.
Наказ №47-зг від 07.08.2024 р.
Експертний звіт (Позитивний) № 1484Е/07/24 від 19.07.2024р.).
Згідно плану закупівель, ID: UA-P-2024-10-01-005573-a вартість предмету закупівлі - 12 072 791 грн.
3. Щодо питання чи було виявлено під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ», відсутність у складі тендерної пропозиції протоколу випробувань на блоки дверні балконні, як це передбачено вимогою п. 5.3 Додатку 1 до тендерної документації?
Замовником сформовано вимогу до Учасників процедури закупівлі з урахуванням узагальнюючої назви ДСТУ EN 14351-1:2020 "Вікна та двері", оскільки вказані в національному стандарті ДСТУ N 14351-1:2020 вимоги поширюються в однаковій мірі на вікна та двері. Предметом процедури закупівлі є "Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному, 3, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація", та у технічному завданні згідно Додатку 2 вказується "Проектом передбачено заміну вікон в трьохповерховій будівлі (над підвалом) – три + підвал в кількості - 588 вікон та надано технічні характеристики віконних блоків," технічним завданням тендерної документації не передбачається заміну дверей.
ТОВ "БК ЗАТИШНИЙ ДІМ" в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року.
Вказаний сертифікат видано виробнику продукції ТОВ «Торгова група "Майстер» на продукцію: вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами. Також у даному сертифікаті вказується, додаткова інформація - вікна та двері з полівінілхлоридних профілів, що виготовляються серійно з 22.06.2023 до 21.06.2025.
Випробування проводило Державне підприємство «Черкаський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у випробувальній лабораторії будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та технологічного обладнання для промисловості.
Відповідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ):
п.7.2.3 Зразки 7.2.3.1 Відбір зразків Зразки, відібрані для випробувань, повинні бути репрезентативними з урахуванням 3.4 й* додатка Е, а також технічних показників. Відбираючи зразки для випробувань, виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Примітка. Виріб для різних показників може представляти різні партії виробів. Для проведення декількох випробувань необхідно вибрати достатню кількість зразків з урахуванням деструктивного характеру випробувань (див. додаток Е).
Додаток E цього стандарту визначає кількість досліджуваних зразків, необхідних для кожного випробування, та будь-яку зміну розміру, яка допускається для подібних конструкцій.
(*3.4 аналогічна конструкція модифікація шляхом заміни компонентів (наприклад, скління, обладнання, ущільнювачів), та/або зміна специфікації матеріалу та/або зміна розмірів перерізу профілю та/або методу і способу зборки, які не змінюють класифікацію та/або заявлене значення експлуатаційної характеристики Примітка 1 до запису. Деякі модифікації можуть покращувати значення для одного або декількох показників, але в той же час погіршувати значення для інших показників (див. додаток А)
Порівняння показників для вікон та дверей згідно додатка Е (Обов’язковий)
«Визначення показників»
Роздільне визначення показників вікон здійснюється згідно таблиці E.1. Роздільне визначення показників вхідних дверей здійснюється згідно таблиці E.2.
пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків пункт показник Класифікаційний стандарт Стандарт для випробування або розрахунків
4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026 4.14 повітропроникність EN 12207 EN 1026
Додаток І Додаток І
Примітка: п.4.2,п.4.5,п.4.6,п.4.7,п.4.11,п.4.12,п.4.13,п.4.14,п.4.18,п.4.19,п.4.21,п.4.23 додатку Е «Визначення показників в таблицях Е.1. та Е.2. є однаковими як для вікон так і для дверей.
ТОВ «Торгова група «Майстер», як виробник продукції вікон та дверей різних модифікацій надав зразок для випробувань: вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i).
В протоколі випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року зазначена мета випробувань: сертифікаційні випробування зразка продукції на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14;
Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників (див. додаток А, додаток Е та додаток F).
Згідно розділу 1: СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ цього стандарту:
Цей стандарт визначає експлуатаційні показники матеріалів, крім показників вогнестійкості та захисту від диму, які застосовують для вікон (охоплюючи мансардні вікна, мансардні вікна із зовнішньою вогнестійкістю та балконні двері), зовнішніх дверей та їхніх збірок, охоплюючи безрамні скляні двері, двері на шляхах евакуації, та зібраних із них конструкцій.
Показники вогнестійкості та/або захисту від диму для зовнішніх дверей та вікон зі стулками визначено в EN 16034.
Цей стандарт використовують для:
а) глухих вікон чи глухого скління, вікон та балконних дверей з ручним чи електричним приводом, а також збірних конструкцій для монтування у вертикальних прорізах стін та мансардних вікон для монтування на дахах разом з:
1) відповідною фурнітурою, якщо така є;
2) ущільненням, якщо таке є;
3) заскленими прорізами, якщо вони мають бути заскленими;
4) з/без убудованими(-их) віконницями(-ць) та/або ролетами в коробах та/або жалюзі; а також вікон, мансардних вікон, балконних дверей та складових елементів з ручним керуванням чи електричними приводами, які:
— повністю або частково засклено включно з будь-яким непрозорим заповненням;
— повністю чи частково глухі, або такі, що відчиняються з однією чи кількома стулками (наприклад, середньопідвісні, поворотні, розсувні);
b) зовнішніх дверей з ручним відчиненням, суцільних або заповнених листовими панелями, доповнених:
1) прозорою частиною, якщо така є;
2) суміжними частинами, які містяться в межах однієї рами для включення в один проріз, якщо такі є.
Вікна, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють з погляду пропускної можливості (відчинення).
Вироби, які підпадають під цей стандарт, не оцінюють як опорні конструктивні елементи.
В зв’язку з тим, що протокол випробувань – це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань на продукцію та на підставі протоколу випробувань продукції наданої від виробників видається сертифікат відповідності, тому вважаємо наступне:
так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-04 09:52:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-10-07-010477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
Чому не оприлюднено разом із договором від 20.11.2024 №151-11/24 документи, що місять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-09 10:50:54
Відповідь на запитання від 04.12.2024 року, моніторинг за ідентифікатором: № UA-M-2024-11-18-000075
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо оприлюднення разом із договором від 20.11.2024 №151-11/24 документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі повідомляємо наступне:
07.10.2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro замовником було оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями: «Капітальний ремонт у ліцеї №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільному,3 м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область. Коригування, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» за ID: UA-2024-10-07-010477-a.
З 23.10.2024 набули чинності зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення прозорості в будівництві. Закон України № 3988-IX від 19.09.2024 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» передбачає нові вимоги для замовників, які здійснюють закупівлі послуг з поточного ремонту та будівельних робіт.
Окрім цього, статтею 58 Конституції України встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99 надання зворотної дії в часі нормативно-правовим актам може бути передбачене шляхом прямої вказівки про це в законі або в іншому нормативно-правовому акті. В Законі, яким було внесено зміни, відсутня пряма вказівка щодо надання зворотної дії в часі, отже незавершені процедури закупівель завершуються в порядку, що діяв до змін. Тобто Закон про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво) не має зворотної дії в часі.
(Лист Міністерства економіки України від 28 жовтня 2024 року № 3323-04/76642-07
Щодо внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності 23 жовтня 2024 року.)
В зв’язку з тим, що закупівлю, оголошено 07.10.2024 (до набуття чинності Законом про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель та робіт з будівництва (прозоре будівництво)), така закупівля має завершуватись в порядку, що діяв на момент оголошення процедури, і при публікації договору про закупівлю публікувати ціни на матеріальні ресурси не потрібно.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Керуючись абзацом другим частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a. Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a від 10.12.2024 на підставі такого: Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» та ТОВ «ГОСПОДАР-2»; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено. У констатуючій частині вказаного висновку від 10.12.2024 року, зокрема, зазначено, що Замовник: На порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» документів, подання яких вимагалося тендерною документацією, чим не надав можливість ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» усунути такі невідповідності. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Управління Північного офісу держаудитслужби в Черкаській області, наполягає щоб Замовник (УБР) надав 24 години на виправлення невідповідностей щодо Протоколу випробувань на блоки дверні балконні до сертифікату-випробувань за № UA.C.034-23, який є підтвердженням якості блоків дверних балконних металопластикових та відноситься до якісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції документа про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні Особливостей, що також підтверджується рішеннями Антимонопольного комітету України № 8801 р/пк пз від 15.06.2023, оголошення №-05-11-011518-a та № 15621 р/пк пз від 02.10.2023; оголошення UA-2023-08-21-004241-a.», тому Замовник не мав обов’язку надавати 24 години на виправлення. Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради наполягає на тому, так як у вказаному сертифікаті-випробувань за № UA.C.034-23 зазначений тільки один протокол випробувань за №049/23-ВЦ/3 від 22.06.2023 року, то даним протоколом підтверджена сертифікація зразка, (яким було вікно з полівінілхлоридних профілів торгової марки «WDS» (Україна) системи WDS 6S з двокамерними склопакетами (4і-16Аr-4-12Ar-4i), на 2 види продукції (виробів): вікна та двері з полівінілхлоридних профілів торгових марок «ОPEN TESK» «VIKNALAND», «WDS» (Україна) з однокамерними та двокамерними склопакетами клеєними будівельного призначення та енергозберігаючими склопакетами. Згідно п.7.2.3 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ), виробник має можливість заявити один виріб з партії як типовий для всієї партії або її частини за умови, що цей виріб має найбільш несприятливе поєднання експлуатаційних показників. Таким чином, для підтвердження Сертифікату «Вікна та двері» може бути наданий протокол випробувань продукції «Вікна» або протокол випробувань продукції «Двері». Будь-який протокол випробувань підтверджує відповідність сертифікату згідно НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ ДСТУ ЕN 14351-1:2020 ВІКНА ТА ДВЕРІ. ВИМОГИ. ЧАСТИНА 1. ВІКНА ТА ВХІДНІ ДВЕРІ (ЕN 14351-1:2006+А2:2016, IDТ). Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради вважає, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ» на підтвердження вимоги пункту 5.3. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» надав необхідний сертифікат відповідності ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері» п.4.14, а саме Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації за № UA.C.034-23, термін дії з 22 червня 2023 року до 21 червня 2025 року та виконав вимогу пункту 5.3. Додатку 1 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради не погоджується із зобов'язанням щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, які надані Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, а саме: Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язало Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Однак, ні Господарський кодекс України, ні Цивільний кодекс України, ні Закон України “Про публічні закупівлі” не містять таку підставу для розірвання, як зобов'язання за висновком Держаудитслужби. Також слід наголосити, що ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншим нормативно-правовим актом не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Встановлення у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. А також нівелює саме визначення моніторингу, його мету — аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Керуючись частиною 10 статті 8 Закону, Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради буде оскаржувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-10-07-010477-a до суду у порядку та строки, передбачені Законом.
2024-12-13 14:10:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява до Миколаївського окружного адміністративного суду від 20.12.2024 №400/11876/24 |
Дата публікації: | 23 грудня 2024 |
Документи:
23 грудня 2024 10:46
|
Електронний підпис |
23 грудня 2024 10:44
|
Позовна заява.pdf |
23 грудня 2024 09:24
|
Ухвала №400-11876-24.pdf |
23 грудня 2024 10:46
|
Електронний підпис |
23 грудня 2024 09:27
|
Електронний підпис |
23 грудня 2024 10:44
|
Позовна заява.pdf |
23 грудня 2024 09:24
|
Ухвала №400-11876-24.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas24-3-7
sas24-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2024 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" |
11 300 162,58
UAH з ПДВ
|
9 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
10 270 504,80
UAH з ПДВ
|
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
10 690 274,51
UAH з ПДВ
|
10 399 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛМ ГРУПП " |
11 742 308,40
UAH з ПДВ
|
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
11 974 338,77
UAH з ПДВ
|
10 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" |
10 592 791,20
UAH з ПДВ
|
10 592 791,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко |
12 012 730,63
UAH з ПДВ
|
10 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮЖБУДСТРОЙ" #41091204 |
Відхилено |
9 820 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2024 15:45
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Відхилено |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2024 09:48
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Переможець |
10 399 999,90
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2024 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2024 10:40
|
Додаток №2 до д.у.№1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 10:38
|
Додаткова угода №1 до договору №151-11-24.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 16:15
|
Договір №151-11-24.pdf | укладений |
21 листопада 2024 16:13
|
Додаток №2.pdf | укладений |
21 листопада 2024 16:13
|
Додаток №1 ДЦ.pdf | укладений |
21 листопада 2024 16:13
|
Додаток №3.pdf | укладений |
21 листопада 2024 16:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно листа Генпідрядника № 495 від 11.12.2024 року,щодо продовження терміну виконання робіт у зв’язку з перебоями електроенергії, що робить неможливим для виробника виготовити в строк потрібну кількість вікон, сторони домовилися внести зміни в п.2.2. Розділу 2 договору "Строки виконання робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 151-11/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору № 151-11/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |