Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЗАКУПІВЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА: «Капітальний ремонт будівлі спального корпусу літ. «А-3» за адресою: Львівська область»
Очікувана вартість
55 105 030,00 UAH
UA-2024-10-04-011975-a ● 2b913caf57e94b26b7103ce3c439b3ff
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 23311317 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Волощенко Сергій Володимирович 380445276625 1ovkb@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 18:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 13:04 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2024 13:04 |
Очікувана вартість: | 55 105 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275 525,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
ЗАКУПІВЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ПО ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА: «Капітальний ремонт будівлі спального корпусу літ. «А-3» за адресою: Львівська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2026
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс за Договором у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, на строк не більше трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду на не бюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації деклараціавансї про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Навчання інженерно-технічних працівників з питань охорони праці.
Дата подання: 09 жовтня 2024 19:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 12:29
Шановний Замовнику!
Пунктом 2.4. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують навчання всіх зазначених у пропозиції інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з охорони праці керівного складу Учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. Документи завіряються підписом уповноваженої посадової особи Учасника.
Пунктом 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, яке затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 року № 15 передбачено, що перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник.
Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб.
Таким чином для можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника достатньо трьох працівників.
Просимо Вас надати роз’яснення чи достатньо в складі пропозиції надати документи, що підтверджують навчання не менше трьох працівників, в тому числі керівника, які будуть включені до комісії з перевірки знань з питань охорони праці та не надавати відповідні документи на тих інженерно-технічних працівників, інформація про яких зазначена в довідці про наявність працівників та які не будуть входити до складу комісії з перевірки знань з охорони праці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 2.4. Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують навчання всіх зазначених у пропозиції інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з охорони праці керівного складу Учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників Учасника. Документи завіряються підписом уповноваженої посадової особи Учасника.
Враховуючи, що Пунктом 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, яке затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 року № 15 передбачено, що комісія вважається правочинною, якщо до її складу входить не менше трьох осіб.
З огляду на зазначене Учаснику у складі пропозиції достатньо надати відповідні документи на трьох працівників, включно із керівником підприємства.
Враховуючи, що Пунктом 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, яке затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 року № 15 передбачено, що комісія вважається правочинною, якщо до її складу входить не менше трьох осіб.
З огляду на зазначене Учаснику у складі пропозиції достатньо надати відповідні документи на трьох працівників, включно із керівником підприємства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД - 11" |
51 200 000,00
UAH з ПДВ
|
51 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЄВРОБУД |
55 104 813,89
UAH з ПДВ
|
55 104 813,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕСТБУД - 11" #34634981 |
Відхилено |
51 200 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2024 15:51
|
ПП ЄВРОБУД #31342727 |
Переможець |
55 104 813,89
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2024 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 16:36
|
Додаток №4 до Договору №340-24 від 15.11.2024.xls | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №1 до Договору №340-242 від 15.11.2024 (Підсумкова відомість ресурсяв).xls | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №4 до Договору №340-24 від 15.11.2024.PDF | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №3 до Договору №340-24 від 15.11.2024.PDF | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №2 до Договору №340-24 від 15.11.2024.PDF | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №1 до Договору №340-242 від 15.11.2024 (Частина 2).pdf | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Додаток №1 до Договору №340-242 від 15.11.2024 (Частина 1).pdf | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|
Договір №340-24 від 15.11.2024.PDF | укладений |
18 листопада 2024 16:34
|