Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на км 21+847 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
443 929 020,00 UAH
UA-2024-10-04-011974-a ● 2bd1f43ac5a84db7a815b7726c635b36
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 443 929 020,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 219 645,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме: 2 219 645,10 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2219645.1 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво транспортної розв’язки в різних рівнях на км 21+847 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” (зі змінами), відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата Робіт Підрядника за виконані будівельні Роботи проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах Робіт відповідно до «Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг робіт» (форми № КБ-2в (УПВ)) (додаток 30 Методики) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) (додаток 31 Методики) шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2024 20:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2024 20:48 |
Перелік змін Будівництво трансп. розв'язки М-05 км 21+847 (1).docx | |
15 жовтня 2024 20:48 |
Перелік змін Будівництво трансп. розв'язки М-05 км 21+847 (1).docx | |
15 жовтня 2024 20:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД Будівництво транспортної розв'язки М-05 км 21+847.docx | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Відомість BoQ М-05 км 21 +847.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Експертний звіт М-05 км 21+ 847.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Підсумкова відомість русурсів М-05 км 21+ 847.rtf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Специфікація км 21+ 847 М-05.xls | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Додаток № 4 Проект договору.docx | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 1 ЗПЗ.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 2.1 ОВНС.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 3 АД.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 4.2_68_23_–ТР_С_1_СДС.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 5.1 ШС №2.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 6 ОДР.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 8 ПОБ.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 10 ЕЗ.pdf | |
04 жовтня 2024 18:29 |
Том 4.1 ШС №1_.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк подачі пропозиції
Дата подання: 07 жовтня 2024 14:25
Дата відповіді: 07 жовтня 2024 16:49
Строк для подання тендерних пропозицій не може бути меншим ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни
Аналогічний досвід
Дата подання: 07 жовтня 2024 16:25
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 16:02
Шановний замовнику! Умовами ТД вимагається надання в складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
3.1. Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) згідно наведеної форми.
Для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надається:
1) аналогічний* (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами, додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно).
2) Сканована(і) довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма(и) №КБ-3), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору
3) Сканована(і) акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форма(и) №КБ-2в), або інший документ(и), що підтверджує виконання робіт за аналогічним договором, інформація по якому відображена учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору та що свідчать про виконання видів та обсягів робіт, які має підтвердити учасник.
4) Акт(и) (сертифікат)(и) готовності об’єкта до експлуатації;
5) Сканована(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів), датований(і) не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який(і) повинні містити інформацію про номер дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності), відповідність виконаних робіт нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи.
Якщо тендерна пропозиція подається учасником-об’єднанням учасників та досвід виконання аналогічного договору підтверджується учасником(ами) такого об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 та 22 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається:
- лист -підтвердження адресований Замовнику, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання учасником-об’єднанням учасників його досвіду виконання аналогічного договору, під час участі у процедурі закупівлі за даним предметом закупівлі (із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі).
Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) основних видів робіт
Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти:
- виконаний(-і) договір(-ори) за предметом будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення з індексом М, Н, Р, укладений(-і) не раніше 2020 року, сума виконання за яким(и) є не меншою очікуваної вартості цієї закупівлі.
Згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» розділом IV. Рекомендації щодо кваліфікаційних критеріїв, визначено, що згідно пункту 1. Під час встановлення кваліфікаційних критеріїв замовник може застосовувати такі критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Щодо рекомендацій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачено:
Пункт 14. У разі якщо замовником встановлюється такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може передбачити перелік інформації, що зазначається в довідці. До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, можуть відносяться: аналогічний договір з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг разом з довідкою про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрат або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Отже, даний пункт не містить жодної вимоги щодо Акту (сертифікату) готовності об’єкта до експлуатації.
Акт (сертифікату) готовності об’єкта до експлуатації на підставі подання необхідних документів отримується замовником будівництва, а не підрядною організацією.
Тому, дана вимога є дискримінаційною, що потенційно звужує коло учасників.
Пункт 15. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг аналогічним за предметом закупівлі договором, крім договору на нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкцію, може вважатися також договір на поточний середній ремонт, який містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі.
Пункт 17. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Пункт 18. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг регіональних чи територіальних автомобільних доріг I, II чи III категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, або місцевого значення I, II чи III категорії, або магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Пункт 19. При закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення IV чи V категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Встановлюючи вимогу, що під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти: виконаний(-і) договір(-ори) за предметом будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення з індексом М, Н, Р, укладений(-і) не раніше 2020 року, сума виконання за яким(и) є не меншою очікуваної вартості цієї закупівлі, ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, оскільки така вимога є дискримінаційною, суперечить Методиці і порушує права та законні інтереси потенційних учасників.
Відповідно до умов ТД аналогічний договір має бути за предметом будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції транспортних розв’язок… Варто відмітити, що транспортна розв’язка – це інженерна споруда або комплекс інженерних споруд і обладнання, які перебувають у функціонально-конструктивній єдності та забезпечують у встановленому порядку рух транспортних засобів на наскрізних напрямках і перехід транспортного засобу з одного напрямку на інший, в тому числі протилежний. Тобто, транспортна розв’язка – це інжене́рна спору́да, а інжене́рна спору́да — це об'ємні, площинні або лінійні наземні, надземні або підземні будівельні системи, що складаються з опорних та в окремих випадках огороджувальних конструкцій і призначені для виконання виробничих процесів різних видів, розміщення устаткування, матеріалів та виробів, для тимчасового перебування і пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів тощо. До інженерних споруд належать транспортні споруди (залізниці, шосейні дороги, злітно-посадкові смуги, мости, естакади, греблі, канали та інші гідротехнічні споруди тощо).
Таким чином, предмет закупівлі будівництво чи реконструкція транспортної розв’язки дозволяє розширити перелік робіт виду робіт, який виконувався чи виконується за аналогічним договором. Так як, роботи, що виконуються під час будівництва/ремонту транспортної розв’язки ніяким чином не відрізняються від робіт, що виконуються під час будівництва чи ремонту естакади чи мосту тощо, та передбачають влаштування інженерних споруд.
Отже, виходячи із вищезазначеного, керуючись даним Наказом та принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням та з дотриманням законодавства в цілому просимо внести зміни до ТД, а саме: додатково передбачити підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням договору з капітального та/або поточного ремонту мостових споруд, шляхопроводів, естакад. Також передбачити те, що договір має бути виконаний не менше ніж на 50% та надання Акту (сертифікату) готовності об’єкта до експлуатації за наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Уважно розглянувши, та детально вивчивши підстави прохання щодо внесення змін, що викладені у зверненні, Замовник вимушений відмовити з наступних підстав.
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційні вимоги - це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Проте, ТД не містить такових, оскільки, оголошуючи закупівлю Замовник попередньо проаналізував за допомогою відкритих даних електронної системи закупівель можливість виконання як вітчизняними так і іноземними підрядниками визначених в Технічному завданні робіт з урахуванням стислих термінів, визначених центральним органом влади.
Просимо врахувати, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572, розроблені з метою створення єдиного підходу до організації закупівель, підготовки тендерної документації та проекту договору, стимулюючи добросовісну конкуренцію та розширення кола потенційних учасників та, згідно пункту 4 Загальних положень, мають на меті «допомогти замовникам під час здійснення закупівель робіт із будівництва (нове будівництво , капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг загального користування організовувати та проводити процедури закупівлі із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Ще раз наголошуємо про рекомендаційний характер нормативного документу, на який Ви посилаєтесь, та направленість його на автомобільні дороги загального користування.
Метою проекту, що став в основу даної закупівлі, є будівництво дворівневої розв’язки та покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки автомобільної дороги і споруд та підвищення рівня безпеки шляхом приведення їх геометричних параметрів, міцнісних та інших технічних характеристик до вимог діючих правил, норм і стандартів з урахуванням категорії дороги, дорожніх умов і інтенсивності руху.
Вкрай важливим чинником, який впливає на встановлення відповідної вимоги щодо спроможності підтвердження достатньої кваліфікації учасників по–перше є те, що зазначений об’єкт, який знаходиться на стратегічній міжнародній автомобільній дорозі довгий час знаходиться в законсервованому стані і його якнайшвидше введення в експлуатацію покращить безпеку дорожнього руху та підвищить пропускну здатність, а по-друге, терміновість обумовлена своєчасністю влаштування з’їздів та виїздів у напрямку Національного військового меморіального кладовища.
Шановний Учасник, додатково нагадуємо що з 19.04.2020 змінами до діючого законодавства значно розширена можливість для участі у закупівлях об’єднань учасників і, відповідно, створені сприятливі умови зацікавленим суб’єктам господарювання, які через брак відповідного досвіду мають змогу створити відповідне об’єднання учасників і залучити досвід, якого не вистачає у іншого учасника об’єднання.
Для створення найбільш сприятливих умов для конкуренції Замовник, переглянувши вимоги до досвіду, проаналізував види основних робіт і прийняв рішення спростити інформацію щодо підтвердження інформації, що передбачена пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації, розширивши можливість доведення власної кваліфікації (будуть внесені зміни до ТД) .
Уважно розглянувши, та детально вивчивши підстави прохання щодо внесення змін, що викладені у зверненні, Замовник вимушений відмовити з наступних підстав.
Звертаємо Вашу увагу, що дискримінаційні вимоги - це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Проте, ТД не містить такових, оскільки, оголошуючи закупівлю Замовник попередньо проаналізував за допомогою відкритих даних електронної системи закупівель можливість виконання як вітчизняними так і іноземними підрядниками визначених в Технічному завданні робіт з урахуванням стислих термінів, визначених центральним органом влади.
Просимо врахувати, що Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 № 1572, розроблені з метою створення єдиного підходу до організації закупівель, підготовки тендерної документації та проекту договору, стимулюючи добросовісну конкуренцію та розширення кола потенційних учасників та, згідно пункту 4 Загальних положень, мають на меті «допомогти замовникам під час здійснення закупівель робіт із будівництва (нове будівництво , капітальний ремонт та реконструкція) автомобільних доріг загального користування організовувати та проводити процедури закупівлі із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Ще раз наголошуємо про рекомендаційний характер нормативного документу, на який Ви посилаєтесь, та направленість його на автомобільні дороги загального користування.
Метою проекту, що став в основу даної закупівлі, є будівництво дворівневої розв’язки та покращення транспортно-експлуатаційних показників ділянки автомобільної дороги і споруд та підвищення рівня безпеки шляхом приведення їх геометричних параметрів, міцнісних та інших технічних характеристик до вимог діючих правил, норм і стандартів з урахуванням категорії дороги, дорожніх умов і інтенсивності руху.
Вкрай важливим чинником, який впливає на встановлення відповідної вимоги щодо спроможності підтвердження достатньої кваліфікації учасників по–перше є те, що зазначений об’єкт, який знаходиться на стратегічній міжнародній автомобільній дорозі довгий час знаходиться в законсервованому стані і його якнайшвидше введення в експлуатацію покращить безпеку дорожнього руху та підвищить пропускну здатність, а по-друге, терміновість обумовлена своєчасністю влаштування з’їздів та виїздів у напрямку Національного військового меморіального кладовища.
Шановний Учасник, додатково нагадуємо що з 19.04.2020 змінами до діючого законодавства значно розширена можливість для участі у закупівлях об’єднань учасників і, відповідно, створені сприятливі умови зацікавленим суб’єктам господарювання, які через брак відповідного досвіду мають змогу створити відповідне об’єднання учасників і залучити досвід, якого не вистачає у іншого учасника об’єднання.
Для створення найбільш сприятливих умов для конкуренції Замовник, переглянувши вимоги до досвіду, проаналізував види основних робіт і прийняв рішення спростити інформацію щодо підтвердження інформації, що передбачена пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації, розширивши можливість доведення власної кваліфікації (будуть внесені зміни до ТД) .
Досвід
Дата подання: 10 жовтня 2024 11:40
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:21
Тендерною документацією передбачено, що учасник для документального підтвердження інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надає аналогічний* (аналогічні) договір (договори) (з усіма додатками та додатковими угодами, додатками до додаткових угод до аналогічного договору, такі додатки до договору, як технічні специфікації та креслення надавати не потрібно). Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти: виконаний(-і) договір(-ори) за предметом будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення з індексом М, Н, Р, укладений(-і) не раніше 2020 року, сума виконання за яким(и) є не меншою очікуваної вартості цієї закупівлі. Вимога наявності аналогічного договору на реконструкцію та/або будівництво саме транспортних розв'язок безпосередньо обмежує коло потенційних учасників тендеру, що суперечить принципу забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку. Така вимога порушує ці принципи та створює умови, за яких певні учасники опиняються в нерівному становищі. Компанії, що мають значний досвід в інших видах будівництва, таких як автомобільні дороги та/або мостові споруди, не мають можливості брати участь через необґрунтоване звуження критеріїв. Будівництво та/або ремонт інфраструктурних об'єктів, таких як дороги, мости, тунелі або інші транспортні споруди, обов’язково здійснюються при спорудженні транспортної розв'язки. Виконання робіт на інших подібних об'єктах також гарантує відповідний рівень кваліфікації та професіоналізму учасника. Вимога щодо наявності виключно договорів з транспортних розв'язок є необґрунтованою і не відображає реальних потреб проекту. Оскільки, в оприлюдненому Вами ЕКСПЕРТНОМУ ЗВІТІ (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво транспортної розв'язки в різних рівнях на км 21+847 автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса, Київська область. Коригування, передбачено роботи на автомобільній дорозі та на штучних спорудах, а саме шляхопроводі, шляхопроводі тунельного типу, а також робочий проєкт передбачає ремонт естакади.
Керуючись чинним законодавством України, тендерні процедури мають відповідати принципам недискримінації, прозорості та рівних можливостей для всіх учасників. На підставі вищезазначеного ми вимагаємо переглянути та внести зміни до тендерної документації, зокрема скоригувати пункт, який вимагає наявності аналогічного договору на будівництво та/або реконструкцію транспортних розв'язок, тобто розшири перелік робіт добавивши мостові споруди, автомобільні дороги в складі яких є штучні споруди. Та відновити рівні умови для всіх учасників тендерного процесу та забезпечити прозорість і недискримінаційність. У разі відмови розглянути наші вимоги залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту наших інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення. Для створення умов більшої конкуренції між потенційними учасниками процедури закупівлі - Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації..
Дякуємо за ваше звернення. Для створення умов більшої конкуренції між потенційними учасниками процедури закупівлі - Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації..
Щодо підтвердження характеристик техніки
Дата подання: 10 жовтня 2024 12:08
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:26
Тендерною документацією передбачено, що учасник має підтвердити вантажопідйомність/масу/інші параметри транспортного засобу/ машини/механізму шляхом подання в складі тендерної документації документів, що підтверджують відповідні величини (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/машини та/або технічний паспорт тощо). Не будуть вважатись належним підтвердженням відомості з мережі Інтернет.
По-перше, які це інші технічні характеристики? Кількість сидінь, розмір багажника, наявність кондиціонера також є технічними характеристиками. Їх вимагає підтвердити Замовник?
По-друге, маса техніки, наприклад котка, бульдозера тощо, зазначається у свідоцтвах про державну реєстрацію, а всі технічні характеристики містять у технічних паспортах, які мають у собі в середньому 200 сторінок.
Виникає питання, навіщо дана інформація Замовнику? Які саме технічні характеристики цікавлять Замовника? І чи є доцільним вимагати технічні паспорти на більш ніж 80 одиниць техніки? 80*200=16 000 сторінок.
Вимагаємо або прибрати дану вимогу або внести зміни і дозволити надавати витяги з технічних паспортів та/або перші 5 сторінок, і чітко визначити в ТД які саме технічні характеристик має підтвердити учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Учасники процедури закупівлі для відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки оформлюють відповідно до чинного законодавства відповідну Декларацію, яка, зокрема, містить потрібну інформацію.
Свідоцтва про реєстрацію містять інформацію про масу механізму, також в примітках до свідоцтв органи реєстрації зазначають важливі дані, що є також підтвердженням.
Технічні паспорти надаються, якщо в вищеперелічених документах немає жодної інформації, що вимагається замовником щодо вантажопідйомності самоскидів, кранів, маси котків, об’ємів ковшів екскаваторів, продуктивності компресорів тощо
Дякуємо Вам за ваше звернення.
Свідоцтва про реєстрацію містять інформацію про масу механізму, також в примітках до свідоцтв органи реєстрації зазначають важливі дані, що є також підтвердженням.
Технічні паспорти надаються, якщо в вищеперелічених документах немає жодної інформації, що вимагається замовником щодо вантажопідйомності самоскидів, кранів, маси котків, об’ємів ковшів екскаваторів, продуктивності компресорів тощо
Дякуємо Вам за ваше звернення.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 жовтня 2024 12:09
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:27
Тендерною документацією встановлено, що під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти виконаний(-і) договір(-ори) за предметом будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції транспортних розв’язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення з індексом М, Н, Р, укладений(-і) не раніше 2020 року, сума виконання за яким(и) є не меншою очікуваної вартості цієї закупівлі.
Із наведеного вбачається, що Замовником штучно звужено вимоги до досвіду потенційних учасників закупівлі з огляду на наступне.
Так, вимога щодо підтвердження досвіду договорами, предметом яких є будівництво (нове будівництво) та/або реконструкція транспортних розв’язок є дискримінаційною, оскільки види робіт, які Ви вимагаєте, здійснюються і в рамках капітального ремонту.
Також, будівництво (нове будівництво) та/або реконструкція саме транспортних розв'язок на автомобільних дорогах загального користування державного значення з індексом М, Н, Р в Україні виконувало лише декілька підрядників, що може свідчити про свідоме встановлення дискримінаційних вимог для інших учасників.
Крім того, відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина II. Будівництво» транспортна розв'язка це — інженерна споруда (або комплекс споруд), яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху транспортних потоків у місцях їх примикань або пересічень.
Тобто, це споруда, яка забезпечує можливість змінювати напрямки руху, що також можна сказати і про автомобільні дороги.
Тому, вимагаємо розширити вимоги до аналогічного договору, передбачивши в ТД можливість підтвердження досвіду виконання договорами з капітального ремонту, а також дати можливість надавати договори з будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції мостів та/або шляхопроводів, а також договорів з будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції автомобільних доріг загального користування державного значення, в рамках яких виконувались роботи з будівництва (нового будівництва) та/або реконструкції та/або капітального ремонту транспортної розв'язки, мостів, шляхопроводів.
Також просимо переглянути вимогу щодо підтвердження суми виконання договорів з 100% на хоча б на 50%, так як виконання договорів залежить не тільки від Учасника, а й від наявності фінансування об'єкту.
В сукупності всі вимоги визначені тендерною документацією до аналогічних договорів є дискримінаційними та ставлять під сумнів бажання Замовника провести закупівлю максимально ефективно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за ваше звернення. Для створення умов більшої конкуренції між потенційними учасниками процедури закупівлі - Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації..
Працівники
Дата подання: 10 жовтня 2024 14:57
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:29
В учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі працівники, перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в довідці:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості не менше19 осіб, але достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники/будівельники (не менше 59 осіб), а саме : арматурники, бетоняри, монтажники, електрогазозварники, столяри, дорожні робітники.
Просимо пояснити, яка ж все таки кількість операторів машин та механізмів повинна бути зазначена в довідці: 19 осіб чи має бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази? Кількість одиниць машин та механізмів перевищує 60 одиниць!!!
А також просимо надати пояснення, дорожні робітники/будівельники (не менше 59 осіб) – вони відносяться до працівників, які будуть задіяні на роботі інструментів/обладнання, яке зазначене в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наприклад, апарат піскоструменевий? Чи потрібно надати в складі тендерної пропозиції 59 дорожніх робітників/будівельників і окремо робітників на кожен інструмент/обладнання, яке зазначене в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Працівники
Дата подання: 10 жовтня 2024 16:28
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:30
Доводимо до відома Замовника, шо правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких нікого не можна примусити робити те, чого не передбачає законодавство. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачають Конституція та закони України (ст. 19 Конституції України). Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Основна суть змін – переведення обліку трудової діяльності працівника з паперової форми (у трудовій книжці) в електронну – у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Підстава – частина перша статті 48 КЗпП. Повноцінний старт переходу на електронний облік трудової діяльності дав Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX, що діє з 10.06.2021. А практичні вказівки щодо подання скан-копій трудових книжок через кабінет страхувальника порталу електронних послуг ПФУ, закріпив Порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи-підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, що затвердив ПФУ постановою Правління від 12.03.2021 № 11-1, який діє з 23.07.2021. З 10.06.2021: 1. записи до трудових книжок вносять за вимогою працівника; 2. трудові книжки зберігаються у власника трудової книжки – кадровик підприємства НЕ МАЄ ПРАВА ПРИЙМАТИ НА ЗБЕРІГАННЯ ТРУДОВІ КНИЖКИ; 3. трудові книжки після відсканування і передачі сканів на портал ПФУ будуть видані працівникам під підпис, але на це законодавці відвели п’ять років; 4. працівники самі зберігатимуть трудові книжки, але, якщо забажають, зможуть приносити їх, щоб кадровик вніс записи про роботу. Зважаючи на вищенаведене просимо Вас доповнити пункт щодо надання на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці та викласти в наступній редакції: «На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок), або накази про призначення на посаду або накази на суміщення посад (у разі суміщення посад) або накази на сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу!
Вимогами Тендерної документації, а саме: у Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.». Дякуємо за Ваше звернення.
Вимогами Тендерної документації, а саме: у Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено наступне «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі відсутності документів, що не передбачені законодавством для учасників, учасник повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.». Дякуємо за Ваше звернення.
Працівники
Дата подання: 10 жовтня 2024 16:50
Дата відповіді: 12 жовтня 2024 16:31
Умовами тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі. Згідно абз.5 п.1.1 р.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, У пункті 1.1 Інструкції № 58 ідеться про те, що на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуть лише за місцем основної роботи. Крім того, абз.7 п.2.14 р.2 Інструкції передбачено, що запис відомостей про роботу за сумісництвом провадиться за бажанням працівника, власником або уповноваженим ним органом. Зважаючи на вище вказане, не доречно вимагати трудові книжки на всіх працівників, які зазначені у Довідці. Дана вимога є дискримінпційною та відповідає лише обмеженому колу учасників. Оскільки, виконати таку умову можуть тільки ті Учасники, які мають в своєму штаті працівників за основним місцем роботи. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність працівників, які мають трудові відносини на підприємстві у разі суміщення посад.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації. Дякуємо за Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
441 596 200,00
UAH з ПДВ
|
441 596 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
441 596 200,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2024 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2024 17:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2024 15:25
|
ДУ № 1 від 14.11.2024.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2024 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 12:02
|
Договір № 01-24 від 08.11.2024.pdf | укладений |
12 листопада 2024 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.6 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 10 000,00 грн (Десять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 1 666,67 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2024 № 199 та відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 01-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |