Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
84 497 143,00 UAH
UA-2024-10-04-011944-a ● 20ec5763eb964770acba35c29f339aba
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Яна КОТЛЯР +380312614190 vz2.dmi.umr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 14:08 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2024 14:08 |
Очікувана вартість: | 84 497 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 844 971,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 2 (два) відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321, а також вимогам, визначеним цій тендерній документації. Разом з банківською гарантією обов’язково надаються завірені копії ліцензії Національного банку України та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2025 року включно. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Оформлена відповідно до вимог цієї тендерної документації банківська гарантія має бути надана Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. У тексті банківської гарантії обов’язково зазначається: Банківська гарантія є безумовною та безвідкличною, Гарант зобов’язується виплатити Бенефіціару суму, що складає _______грн. ___коп., протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги Бенефіціара. Зміни до умов гарантії можуть бути внесені лише за письмовою згодою з Бенефіціаром до часу закінчення строку дії Гарантії. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії, у зв’язку з продовженням строку дії договору. У разі продовження строку виконання робіт згідно з умовами Договору Підрядник зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем, строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі; 4) під час виконання договору переможець виступить ініціатором розірвання договору. 5) договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення переможцем умов Договору. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету/на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику (Переможцю) у випадках визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити для виплати Замовнику (бенефіціару) забезпечення виконання договору при виникненні обставин, вказаних у даній тендерній документації: Найменування замовника: Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради код ЄДРПОУ 36541721 Рахунок: UA 128201720344291044400056013 в Державна Казначейська Служба України |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт вул. Карпатської України у м.Ужгород» (Коригування) КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2024 17:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2024 17:36 |
ТД Карпатської України.pdf | |
17 жовтня 2024 17:36 |
Додаток 1 Перелік докуметів для учасника.pdf | |
17 жовтня 2024 17:36 |
Перелік змін до тендерної документації про проведення відкритих торгів з власної ініціативи.pdf | |
04 жовтня 2024 18:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
04 жовтня 2024 18:21 |
Додаток 2 Перелік докуметів для переможця.pdf | |
04 жовтня 2024 18:21 |
Проект договору - Додаток 4.pdf |
17 жовтня 2024 17:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2024 17:36 |
ТД Карпатської України.pdf
|
|||
17 жовтня 2024 17:36 |
Додаток 1 Перелік докуметів для учасника.pdf
|
|||
17 жовтня 2024 17:36 |
Перелік змін до тендерної документації про проведення відкритих торгів з власної ініціативи.pdf
|
|||
04 жовтня 2024 18:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||
04 жовтня 2024 18:21 |
Додаток 2 Перелік докуметів для переможця.pdf
|
|||
04 жовтня 2024 18:21 |
Проект договору - Додаток 4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 15 жовтня 2024 18:02
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 17:40
Шановний Замовнику, прохання внести зміни в Додаток 1 до Тендерної документації, а саме – у відповідності до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації вказано, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» відправлення транспортних засобів під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця. У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть), використаний(і) часником та інформація про який(і) міститься у довідці Форма 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію повідомлення з відміткою територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів»
При цьому при внесенні в тендерну документацію такого пункту не було повністю враховано ч.7. ст. 6 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», на яку, вочевидь, ви і посилаєтеся, а саме, норма статті вказує:
«З моменту оголошення загальної мобілізації транспортні засоби, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, забороняється відправляти за межі території України та до інших областей, передавати права власності на них юридичним особам або громадянам, в оренду (лізинг), надавати їх як предмет застави для виконання зобов’язань за договорами про надання кредиту та гарантії перед банківською установою, а також вчиняти інші дії, що унеможливлюють передачу таких транспортних засобів Збройним Силам України та іншим військовим формуванням. Відправлення таких транспортних засобів під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця.»
Як вбачається з диспозиції даної статті, її дія поширюється на спеціальні транспортні засоби, а саме на «транспортні засоби, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки», тобто у випадку, якщо транспортний засіб, який учасник планує використовувати при реалізації договору про закупівлю, не підпадає під визначення статті, то учасник попадає в ситуацію, коли, якщо він не використовує в своїй діяльності транспортні засоби, коло яких окреслено у цитованій вище нормі, він не має можливості взяти участь у закупівлі.
Такі дії можуть бути розцінені як дискримінація учасників, які використовуються в своїй діяльності транспортні засоби, які НЕ призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та НЕ перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки.
У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни в до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації, привівши його у відповідність до норм ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» та вказати, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» відправлення транспортних засобів, ЯКІ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ДОУКОМПЛЕКТУВАННЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ТА ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ під час загальної мобілізації до суміжних областей дозволяється після повідомлення територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів на строк не більше одного місяця. У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), ЯКИЙ(І) ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ДОУКОМПЛЕКТУВАННЯ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ТА ІНШИХ ВІЙСЬКОВИХ ФОРМУВАНЬ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД ТА ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ВІЙСЬКОВОМУ ОБЛІКУ У ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ЦЕНТРАХ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ і який(і) буде(уть), використаний(і) часником та інформація про який(і) міститься у довідці Форма 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію повідомлення з відміткою територіального центру комплектування та соціальної підтримки про місце перебування транспортних засобів»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію внесено зміни.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 18 жовтня 2024 17:32
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 17:15
Шановний Замовнику, прохання вами внесено зміни в Додаток 1 до Тендерної документації, а саме до абзацу 6 п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації і викладено його в настпній редакції «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.»
При цьому при внесенні в тендерну документацію змін, вами знову ж таки з незрозумілих причин було залишено фразу «У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП».
У відповідності до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 року, яким ви керуєтеся у даному пункті додатку до Тендерної документації, не передбачено подання інформації щодо переміщення техніки «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.» подано територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки.
З огляду на це вами встановлено вимогу, яка не відповідає нормам нормативно правових актів, якими ви керуєтеся, а залишення такого пункту спонукає вважати, що така вимога встановлена з метою дискримінації учасників, які знаходяться за межами області, де проводиться закупівля. При цьому учасник, техніка якого зареєстрована в, скажімо, в Херсоні, зобов’язується вами на подачу додаткових документів, які не стосуються закупівлі. При цьому учасник, техніка якого зареєстрована в Закарпатській області, не зобов’язаний подавати такий документ. Наголошуємо, що це документ, подача якого нічим не передбачена.
Цим самим вбачається пряме порушення п. 4. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – недотримання одного з основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
У зв’язку з цим, зважаючи, що після внесення вами змін до Тендерної документації, дана вимога документації не має прив’язки до ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», і те, що вами вимога, яка стосується виключно «транспортних засобів, які призначені для доукомплектування Збройних Сил України та інших військових формувань в особливий період та перебувають на військовому обліку у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки» поширена на всі транспортні засоби учасника,
Вимагаємо видалити з Додатку 1 до Тендерної документації, а саме з п. 1.3 Додатку 1 до Тендерної документації наступне: «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок. (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.», як таке, яке не стосується закупівлі і є дискримінаційним до всіх учасників, транспортні засоби яких зареєстровані поза межами Закарпатської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На ваше звернення повідомляємо наступне.
Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.». Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація стосується транспортних засобів, які зазначені в Довідці форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників, та відповідно не є дискримінаційною.
Дякуємо за звернення!
Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація сформована відповідно до вимог статті 22 Закону з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель Замовником в Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що «Учасники мають врахувати, що відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Положення про військово-транспортний обов'язок (далі-Положення) № 1921 від 28 грудня 2000 р. керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до Положення - «Відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, станом на ____________ 20___р.». У випадку, якщо місце реєстрації транспортного засобу(ів), який(і) буде(уть) використаний(і) учасником та інформація про який(і) міститься у довідці Форми 1 знаходиться за межами області в якій будуть виконуватися роботи на об’єкті, який є предметом даної закупівлі, учасники додатково мають надати у складі тендерної пропозиції копію Відомості про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці за останній звітній період, з відміткою ТЦК та СП.». Звертаємо Вашу увагу, що зазначена інформація стосується транспортних засобів, які зазначені в Довідці форми 1 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином дана вимога не може звужувати конкуренцію серед учасників, та відповідно не є дискримінаційною.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-10-04-011944-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:31435931
Скарга на неправомірне відхилення
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-10-04-011944-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:31435931
Дата подання: 03 грудня 2024 11:39
Дата подання: 03 грудня 2024 11:39
Скарга на неправомірне відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 грудня 2024 15:00
Рішення від 05.12.2024 № 19327.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2024 15:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2024 № 19846.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2024 11:21
Рішення від 12.12.2024 № 19846.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2024 18:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано Протокольне рішення від 28.11.2024 №б/н про відхилення тендерної пропозиції ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД»
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2024 11:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2024 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
74 799 785,64
UAH з ПДВ
|
74 799 785,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
81 297 237,89
UAH з ПДВ
|
81 297 237,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" |
84 066 368,27
UAH з ПДВ
|
84 066 368,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Відхилено |
74 799 785,64
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2024 18:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2024 08:30
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Рішення скасоване |
81 297 237,89
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2024 17:43
|
ВОЛОВЕЦЬКЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОШЛЯХБУД" #03580251 |
Рішення скасоване |
84 066 368,27
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:04
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Очікує рішення |
81 297 237,89
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2024 11:04
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 31 грудня 2024 13:49 |
Кінець періоду оскарження: | 11 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
31 грудня 2024 13:49
|
Електронний підпис |
31 грудня 2024 13:48
|
Протокол скасування Закупвілі.pdf |