Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій
Очікувана вартість
5 301 036,00 UAH
UA-2024-10-04-011350-a a637068b9e6f4f7595b882076e88bf72
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лосенко Вікторія Сергіївна

380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бучанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А
Контактна особа: Лосенко Вікторія Сергіївна
380459740072
tender-osvita@bucha-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2024 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2024 00:00
Очікувана вартість: 5 301 036,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 010,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року.
Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації).
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації.
Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків.
Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами.
Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11656 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
1128 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
2820 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
29968 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за послуги з організації харчування дітей з числа пільгових категорій, яким за рахунок Замовника передбачено оплату в розмірі 100% вартості харчування, здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Учасника протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 жовтня 2024 16:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 жовтня 2024 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 13:45
Перелік змін 29.10.2024.docx
29 жовтня 2024 13:45
Тендерна документація-нова редакція від 29.10.2024.docx
29 жовтня 2024 13:45
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція_від_29.10.2024.doc
18 жовтня 2024 16:30
Перелік змін 18.10.2024.docx
18 жовтня 2024 16:28
Тендерна документація-нова редакція 18.10.2024.docx
18 жовтня 2024 16:27
Перелік змін 18.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Тендерна документація-нова редакція 14.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Перелік змін 14.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція_від_14.10.2024.doc
08 жовтня 2024 15:24
Оголошення про проведення торгів від 08.10.2024.docx
08 жовтня 2024 15:24
Перелік змін від 08.10.2024 р..docx
08 жовтня 2024 15:24
Тендерна документація-нова редакція 08.10..docx
08 жовтня 2024 15:24
Додаток 4. Проект договору_нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_5_Тендерна пропозиція_нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_6_Місце надання послуг_нова редакція.doc
07 жовтня 2024 16:51
Тендерна документація-нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Перелік змін.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція.doc
07 жовтня 2024 09:29
Додаток_5_Тендерна пропозиція.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 3. Документи для переможця закупівлі (1).docx
04 жовтня 2024 16:46
Оголошення про проведення торгів.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток_6_Місце надання послуг.doc
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
04 жовтня 2024 16:46
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 4. Проект договору.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток_2_Технічна специфікація.doc
29 жовтня 2024 13:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2024 21:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2024 16:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2024 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2024 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2024 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2024 16:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2024 15:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2024 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2024 09:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2024 09:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2024 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2024 13:45
Перелік змін 29.10.2024.docx
29 жовтня 2024 13:45
Тендерна документація-нова редакція від 29.10.2024.docx
29 жовтня 2024 13:45
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція_від_29.10.2024.doc
18 жовтня 2024 16:30
Перелік змін 18.10.2024.docx
18 жовтня 2024 16:28
Тендерна документація-нова редакція 18.10.2024.docx
18 жовтня 2024 16:27
Перелік змін 18.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Тендерна документація-нова редакція 14.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Перелік змін 14.10.2024.docx
14 жовтня 2024 16:53
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція_від_14.10.2024.doc
08 жовтня 2024 15:24
Оголошення про проведення торгів від 08.10.2024.docx
08 жовтня 2024 15:24
Перелік змін від 08.10.2024 р..docx
08 жовтня 2024 15:24
Тендерна документація-нова редакція 08.10..docx
08 жовтня 2024 15:24
Додаток 4. Проект договору_нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_5_Тендерна пропозиція_нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_6_Місце надання послуг_нова редакція.doc
07 жовтня 2024 16:51
Тендерна документація-нова редакція.docx
07 жовтня 2024 16:51
Перелік змін.docx
07 жовтня 2024 16:51
Додаток_2_Технічна специфікація_нова редакція.doc
07 жовтня 2024 09:29
Додаток_5_Тендерна пропозиція.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 3. Документи для переможця закупівлі (1).docx
04 жовтня 2024 16:46
Оголошення про проведення торгів.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток_6_Місце надання послуг.doc
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
04 жовтня 2024 16:46
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток 4. Проект договору.docx
04 жовтня 2024 16:46
Додаток_2_Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання меню
Дата подання: 08 жовтня 2024 16:33
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 15:14
Шановний Замовнику! Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. Зазначена вимога (про надання меню на осінній період 2024 року, погодженого в конкретному органі Держпродспоживслужби) є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників. При цьому, вона не має суттєвого значення на даному етапі організації харчування та жодним чином не впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зайвим тому підтвердженням є наступне положення в згаданому пункті про те, що у разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Отже, задля виконання певних формальних процедур таке меню доцільно погодити вже після підписання договору про закупівлю та відпрацювання (узгодження) механізму організації харчування з відповідними ЗДО. А наразі ця вимога не відповідає будь-якій розумній меті та обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Замовник не вбачає Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району, таким як дискримінаційною, оскільки замовник знаходиться на території Бучанського району, в свою чергу замовник не вимагає розташування виробничих потужностей в Бучанському районі що мало б дискримінаційний характер вимоги за відсутності наявних складських приміщень і відсутності змоги виконати дану вимогу в період подання тендерної пропозиції. В свою чергу учасник виконанням даного пункту ТД засвідчує кваліфікацію свого адміністративно-технічного персоналу, змогу адаптувати меню відповідно то вимог Постанови КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», вартості середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистики на середньомісячні роздрібні ціни Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи які є предметом даної закупівлі.
Щодо меню
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:54
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 16:43
Добрий день! Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Чи повинне меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, відповідати такому запропонованому Замовником меню?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість щодо участі в даній процедурі закупівлі, надаємо роз'яснення по Вашому питанню. Меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації повинно відповідати Постанові КМУ від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», вартості середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні згідно статистики на середньомісячні роздрібні ціни Головного управління статистики у Київській області та норми виділення коштів на окремі вікові групи які є предметом даної закупівлі.
Щодо розцінення страв
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:55
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 14:47
Шановний Замовнику! Згідно п. 8 Додатку № 2 учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції. Згідно п. 9 Додатку № 2 учаснику необхідно надати, зокрема, розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти. Питання: 1) чи розуміється під «розцінене меню» згідно п. 9, меню із зазначенням вартості страв згідно п. 8, тобто чи є це одним і тим самим; 2) чи потрібно зазначати вартість страв із меню, яке подане у Додатку 2, на весняний та літній період, враховуючи що послуги, які є предметом даної закупівлі, будуть надаватися лише до 31 грудня 2024 року. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість щодо участі в даній процедурі закупівлі, надаємо роз'яснення по Вашому питанню. Замовником у пункті 8. Додатку №2 до тендерної документації запропоновано примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти, пунктом 9 цього ж додатку для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, замовник вимагає від учасника надати наступні документи: розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти, що по суті і є меню пункту 8. Даний пункт необхідний Замовнику для контролю відповідності вартості до якості харчування дітей закладів дошкільної освіти, а саме для перевірки відповідності цін згідно середньостатистичної вартості на окремі продовольчі товари в регіоні (Головного управління статистики у Київській області) для усунення спекуляції націнки на окремі групи готових страв.
Стосовно інформації про ТЗ
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:56
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 14:42
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу. У свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт». Чи правильно розуміти, що вимога про те, що у свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт, стосується лише випадків коли учасником надається інформація про власні ТЗ (тобто, ця умова не є обов’язковою у випадку користування учасником транспортними засобами на підставі договору про надання транспортних послуг, або договору оренди транспорту)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Учасник у своєму складі тендерної пропозиції повинен надати право володіння або скан-копії оригіналу договору про надання транспортних послуг які будуть задіяні учасником для доставки продуктів, які використовуються для приготування харчування. Учасник повинен довести відповідність ТЗ для використання даного виду послуг а саме: надати завірену(і) належним чином копію(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, (не менше двох транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку автотранспортного засобу), термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2024 року, та акти, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції транспорту за останні 2 місяці, що саме по собі має бути засвідчене у виробничих потужностях Учасника пов’язаних з транспортуванням харчових продуктів. Замовник буде вважати порушенням вимог ТД при відсутності зазначення в техпаспорті авто відмітки про спеціалізацію ТЗ.
Стосовно навчання персоналу
Дата подання: 09 жовтня 2024 09:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2024 10:56
Шановний Замовнику! В абз. 10-11 п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) визначено, що "Виконавець повинен бути забезпеченим кваліфікованим персоналом який має необхідні знання та досвід з обслуговування та використання приладів альтернативних джерел живлення таких як генератори та посудин що працюють під тиском (балонів із зрідженим газом) і має право надавати доступ до роботи з таким обладнанням виробничий персонал. На підтвердження наявного персоналу надати наказ про призначення, протоколи та посвідчення про проходження відповідних навчань в кваліфікованих навчальних центрах чинні на момент подання тендерної пропозиції". Постає питання що відносити до "відповідних навчань" в даному випадку? Чи можуть це бути навчання з охорони праці в кваліфікованому навчальному центрі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. На виконання Закону України “Про охорону праці” та відповідно до вимог Державних нормативно - правових актів з охорони праці, на підприємстві обов'язково повинна бути особа (працівник) відповідальний за експлуатацію генератора електроенергії, який пройшов інструктаж з охорони праці та пожежної безпеки при експлуатації генератора електроенергії, а також повинен знати будову та принцип роботи генератора. Вищезазначена відповідальна особа призначається наказом, підписаним керівником підприємства, про призначення відповідальних осіб за роботу з обладнання підвищеної небезпеки (генератором електроенергії).
Щодо розціненого меню
Дата подання: 10 жовтня 2024 14:27
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 15:39
Шановний Замовнику! Згідно п. 8 Додатку № 2 Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти. Цим же пунктом передбачено, що учасники ТАКОЖ подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2, при цьому згідно наданих Замовником роз’яснень, це і є «розцінене меню». Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити: 1) чи необхідно в складі тендерної пропозиції обов’язково надати меню, запропоноване Замовником у Додатку №2; 2) якщо відповідь на перше питання «так», то чи може учасник надати своє власне розцінене меню, яке буде відрізнятися від меню, запропонованого Замовником у Додатку №2; 3) чи вимагається Замовником надання розціненого меню, яке саме запропоноване Замовником у Додатку №2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, висловлюємо вдячність за зацікавленість прийняти участь в оголошеній процедурі закупівлі та керуючись положеннями пункту 54 Особливостей надаємо роз’яснення стосовно Вашого питання. Прошу звернути увагу на те, що по суті аналогічне питання до даної процедури закупівлі було задано Учасником (08 жовтня 2024 17:55) на яке Замовником була надана відповідь (09 жовтня 2024 14:47). Замовник буде вважати за помилку не розцінене меню подане у Додатку 2 до даної закупівлі.
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 11 жовтня 2024 12:10
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 17:08
Шановний Замовнику! Згідно п. 12 Додатку №2 у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про те, що у Учасника процедури закупівлі за останні 3 роки не було укладено договорів про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б його до дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Якщо читати цей пункт буквально, то виходить, що в цій закупівлі можуть взяти участь лише учасники, які за останні 3 роки не укладали договори про закупівлю, тобто не приймали участь у публічних закупівлях. Можливо, пункт не зовсім вдало сформульований. Тому просимо роз’яснити, який гарантійний лист слід надати учасникам, які якраз мають досвід надання послуг з організації харчування та укладали договори про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник вимагає гарантії надійності у виконанні умов предмету даної закупівлі Учасника на що просить надати гарантійний лист, в свою чергу Замовник залишає право за собою перевірити достовірність наданої інформації гарантійного листа Учасника всіма можливими передбаченими чинним законодавством України способами. Невиконання даної умови або надання недостовірної інформації Замовник буде змушений відхилити Учаснику в наданні послуг предмета даної закупівлі. Якщо буквально в Учасника не було розірвано договорів за останні 3 роки з Замовником предмета аналогічної закупівлі що призвели до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Учаснику не становить труднощів надати даний гарантійний лист.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-10-04-011350-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 11 жовтня 2024 20:55
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2024 17:37
Рішення від 15.10.2024 №16827.pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2024 17:36
Рішення від 23.10.2024 №17280.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі "Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій" № UA-2024-10-04-011350-a внесені від 29.10.2024 р.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2024 13:52

Документи подані скаржником

11 жовтня 2024 19:40
Скарга 11.10.24.pdf
11 жовтня 2024 19:40
1. Погоджене меню ЗДО.pdf
11 жовтня 2024 19:41
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 жовтня 2024 17:09
Протокол № 108.pdf
14 жовтня 2024 17:10
Перелік змін 14.10.2024.docx
18 жовтня 2024 15:52
Перелік змін 14.10.2024.docx
18 жовтня 2024 16:15
Протокол_108.pdf
18 жовтня 2024 16:16
Протокол 106.pdf
18 жовтня 2024 16:19
pb_3560709462.jks
29 жовтня 2024 13:48
Перелік змін 29.10.2024.docx

Документи Органу Оскарження

15 жовтня 2024 17:36
Рішення від 15.10.2024 №16827.pdf
28 жовтня 2024 14:52
Рішення від 23.10.2024 №17280.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 4 739 648,00
UAH з ПДВ
4 739 648,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 листопада 2024 16:06
Електронний підпис
12 листопада 2024 16:06
Електронний підпис
11 листопада 2024 16:54
Електронний підпис
11 листопада 2024 16:53
Електронний підпис
11 листопада 2024 15:21
Електронний підпис
11 листопада 2024 15:21
Електронний підпис
11 листопада 2024 11:52
Електронний підпис
30 жовтня 2024 11:23
Електронний підпис
30 жовтня 2024 11:23
Електронний підпис
24 жовтня 2024 11:30
Електронний підпис
24 жовтня 2024 11:30
Електронний підпис
17 жовтня 2024 13:24
Електронний підпис
17 жовтня 2024 13:24
Електронний підпис
17 жовтня 2024 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2024 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2024 13:20
СТАТУТ.pdf.p7s
17 жовтня 2024 13:19
Лист- відгук.pdf.p7s
17 жовтня 2024 13:19
Додаток 5 Пропозиція.pdf.p7s
17 жовтня 2024 13:19
Витяг 2024.pdf.p7s
17 жовтня 2024 13:19
Аналогічні договора.pdf.p7s
14 жовтня 2024 14:01
Електронний підпис
14 жовтня 2024 13:44
Аналогічні договора.pdf
14 жовтня 2024 13:44
Витяг 2024.pdf
14 жовтня 2024 13:44
Витяг з реєстру по ПДВ.pdf
14 жовтня 2024 13:44
Лист- відгук.pdf
14 жовтня 2024 13:44
СТАТУТ.pdf
14 жовтня 2024 13:44
Додаток 5 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
Переможець 4 739 648,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2024 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2024 10:17

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 11 листопада 2024 року м. Буча № 119 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій після їх розгляду. Під час розгляду порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (Код згідно ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) у закупівлі за № UA-2024-10-04-011350-a . Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —05.11.2024 року. У встановлений строк подано тендерну пропозицію учасника : 1) Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради (надалі- Учасник). Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Комунального підприємства громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Додаток 2 «Технічна специфікація» - Привести у відповідність вимогам Тендерної документації згідно нової редакції та внесених змін до Додатку 2 від 29.10.2024 року (пункт 2 (абз.1,2,5); пункт 8, пункт 12) 2. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі холодильного обладнання, транспортних засобів, механізмів, складських приміщень для надання послуг - Привести у відповідність згідно пункту 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії». 3. Інформаційна довідка стосовно відсутності притягнення до відповідальності за вчинення правопорушень, пов’язаних із використанням дитячої праці чи будь якими формами торгівлі людьми керівника Учасника процедури закупівлі - Привести у відповідність та виправити допущені помилки. 4. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру - Привести у відповідність згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме розділ 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). 5. Тендерна пропозиція згідно додатку 5 до Тендерної документації - Привести у відповідність згідно вимогам Тендерної документації, а саме пункт 2 поданої таблиці. Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Комунальним підприємством громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради . ВИРІШИЛА: Розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Комунальним підприємством громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (Код згідно ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) у закупівлі за № UA-2024-10-04-011350-a. Уповноважена особа , фахівець із публічних закупівель __________________ Вікторія ЛОСЕНКО

Документи

12 листопада 2024 11:23
Довідка НАЗК
12 листопада 2024 11:23
Електронний підпис
12 листопада 2024 11:21
Протокол 120.pdf
05 листопада 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2024 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
4 739 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2024 11:23
Довідка НАЗК
12 листопада 2024 11:23
Електронний підпис
12 листопада 2024 11:21
Протокол 120.pdf
05 листопада 2024 00:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2024 17:03
ДУ №1 до Д №375.pdf зміни до договору
20 листопада 2024 17:02
Електронний підпис укладений
20 листопада 2024 16:50
Д375.pdf укладений
20 листопада 2024 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та ціну за одиницю, а також загальну суму за Договором і, відповідно, Додаток 1 до договору «Специфікація» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 375
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника 7688 послуга 82,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника 744 послуга 41,00
UAH з ПДВ
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника 1860 послуга 54,50
UAH з ПДВ
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника 19765 послуга 109,00
UAH з ПДВ