Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій
Очікувана вартість
5 301 036,00 UAH
UA-2024-10-04-011350-a ● a637068b9e6f4f7595b882076e88bf72
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
Контактна особа: |
Лосенко Вікторія Сергіївна 380459740072 tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2024 11:12 |
Очікувана вартість: | 5 301 036,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 010,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року.
Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації).
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації.
Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків.
Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами.
Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Розгорнути
Згорнути
Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації).
Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації.
Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків.
Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами.
Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11656 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
1128 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 2-4 років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
2820 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 50 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
29968 послуга
Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (віком 4-6 (7) років) з оплатою 100 % суми за рахунок Замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за послуги з організації харчування дітей з числа пільгових категорій, яким за рахунок Замовника передбачено оплату в розмірі 100% вартості харчування, здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Учасника протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання меню
Дата подання: 08 жовтня 2024 16:33
Шановний Замовнику!
Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. Зазначена вимога (про надання меню на осінній період 2024 року, погодженого в конкретному органі Держпродспоживслужби) є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників.
При цьому, вона не має суттєвого значення на даному етапі організації харчування та жодним чином не впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зайвим тому підтвердженням є наступне положення в згаданому пункті про те, що у разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Отже, задля виконання певних формальних процедур таке меню доцільно погодити вже після підписання договору про закупівлю та відпрацювання (узгодження) механізму організації харчування з відповідними ЗДО.
А наразі ця вимога не відповідає будь-якій розумній меті та обмежує конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо меню
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:54
Добрий день! Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Чи повинне меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, відповідати такому запропонованому Замовником меню?
Відповідь відсутня
Щодо розцінення страв
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:55
Шановний Замовнику!
Згідно п. 8 Додатку № 2 учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції. Згідно п. 9 Додатку № 2 учаснику необхідно надати, зокрема, розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти.
Питання: 1) чи розуміється під «розцінене меню» згідно п. 9, меню із зазначенням вартості страв згідно п. 8, тобто чи є це одним і тим самим; 2) чи потрібно зазначати вартість страв із меню, яке подане у Додатку 2, на весняний та літній період, враховуючи що послуги, які є предметом даної закупівлі, будуть надаватися лише до 31 грудня 2024 року.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Стосовно інформації про ТЗ
Дата подання: 08 жовтня 2024 17:56
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу. У свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт». Чи правильно розуміти, що вимога про те, що у свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт, стосується лише випадків коли учасником надається інформація про власні ТЗ (тобто, ця умова не є обов’язковою у випадку користування учасником транспортними засобами на підставі договору про надання транспортних послуг, або договору оренди транспорту)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро