Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання і сухого чищення - за ДК 021:2015 - 98310000-9 (Послуги з прання білизни з підкрохмаленням (простирадл, підковдр, наволочок), махрових рушників, халатів жіночих махрових (білих), сорочок нічних жіночих (білих), простирадл, пелюшок – без підкрохмалення, пелюшок та особливо забрудненої білизни – з підкрохмаленням, халатів, штанів, курток медичних, шапочок, штор, тюлі, ковдр, подушок - за ДК 021:2015 - 98311000-6 Послуги зі збирання білизни для прання)
Очікувана вартість
649 760,00 UAH
UA-2024-10-04-010395-a ● 9cbb370c9bb4451e97d265141caffe9a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) Державна наукова установа "Центр інноваційних технологій охорони здоров′я" Державного управління справами |
Код ЄДРПОУ: | 45633922 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Верхня, будинок 5 |
Контактна особа: |
Теліщук Ірина Михайлівна 380683026955 zaichenja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 649 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 497,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, встановленим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6497.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Послуги з прання і сухого чищення - за ДК 021:2015 - 98310000-9 (Послуги з прання білизни з підкрохмаленням (простирадл, підковдр, наволочок), махрових рушників, халатів жіночих махрових (білих), сорочок нічних жіночих (білих), простирадл, пелюшок – без підкрохмалення, пелюшок та особливо забрудненої білизни – з підкрохмаленням, халатів, штанів, курток медичних, шапочок, штор, тюлі, ковдр, подушок - за ДК 021:2015 - 98311000-6 Послуги зі збирання білизни для прання)
Послуги з прання і сухого чищення - за ДК 021:2015 - 98310000-9 (Послуги з прання білизни з підкрохмаленням (простирадл, підковдр, наволочок), махрових рушників, халатів жіночих махрових (білих), сорочок нічних жіночих (білих), простирадл, пелюшок – без підкрохмалення, пелюшок та особливо забрудненої білизни – з підкрохмаленням, халатів, штанів, курток медичних, шапочок, штор, тюлі, ковдр, подушок - за ДК 021:2015 - 98311000-6 Послуги зі збирання білизни для прання)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прання і сухого чищення - за ДК 021:2015 - 98310000-9 (Послуги з прання білизни з підкрохмаленням (простирадл, підковдр, наволочок), махрових рушників, халатів жіночих махрових (білих), сорочок нічних жіночих (білих), простирадл, пелюшок – без підкрохмалення, пелюшок та особливо забрудненої білизни – з підкрохмаленням, халатів, штанів, курток медичних, шапочок, штор, тюлі, ковдр, подушок - за ДК 021:2015 - 98311000-6 Послуги зі збирання білизни для прання)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, Київська область, Київ, вул. Верхня, будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться щомісячно шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку протягом 10 (десяти) днів з дня підписання Акта наданих послуг оформлених в установленому порядку та рахунку-фактури, за фактично надані Послуги на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок, без будь-яких штрафних санкцій, за надані Послуги здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок, але не пізніше 31.12.2024р. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2024 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 5.docx | |
04 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 4.docx | |
04 жовтня 2024 15:39 |
ТД (відкриті торги згідно Особливостей).docx | |
04 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 3.docx | |
04 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 1.docx | |
04 жовтня 2024 15:39 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 04 жовтня 2024 17:23
Дата відповіді: 07 жовтня 2024 14:42
Шановний Замовнику! Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, проте вами встановлено вимоги, які НЕ передбачені чинним законодавством України, а саме:
1. Копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність приміщення пральні санітарним нормам.
2. Копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо дозволу на використання миючих/дезінфекційних (дезінфікуючих) та чистячих засобів.
3. Висновок Державної сантіарно-епідеміологічної експертизи на засоби дезінфекції.
4.Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність водорозчинних мішків санітарних нормам.
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який передбачав отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022, тому просимо видалити зазначені вище вимоги, адже вони не є такими, що передбачені чинним законодавством та є дискримінаційними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, вимога, встановлена Замовником не містять жодних дискримінаційних вимог, які б суперечили законодавству про проведення публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
614 966,40
UAH з ПДВ
|
614 966,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Переможець |
614 966,40
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2024 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2024 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 16:06
|
Договір 123-К від 28.10.2024.pdf | укладений |
28 жовтня 2024 16:06
|