Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрод-наліпка ЕКГ для Холтеру, Універсальні, одноразові, пінна основа, В'язкий гель, d-55мм (кругла форма), тип конектору : Універсальний гвинт №30
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2024-10-04-009896-a ● 630299b3a4e843d8bbba23f4e8f1053c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 жовтня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15 банківських днів з дати отримання товару (партії товару). Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 15-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства.
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару.
Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару.
Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Електрод-наліпка ЕКГ для Холтеру, Універсальні, одноразові, пінна основа, В'язкий гель, d-55мм (кругла форма), тип конектору : Універсальний гвинт №30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 15 банківських днів з дати отримання товару (партії товару). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Дата подання заявки | Строк поставки товару: до 31 грудня 2024 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення. При кожній поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. | Повторювана поставка | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
04 жовтня 2024 15:22 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Тип |
Можливі значення:
|
|
Кількість використань |
Можливі значення:
|
|
Вікова категорія |
Можливі значення:
|
|
Форма |
Можливі значення:
|
|
Матеріал основи |
Можливі значення:
|
|
Тип гелю |
Можливі значення:
|
|
Застосування |
Можливі значення:
|
|
Тип коннектора |
Можливі значення:
|
|
Покриття робочої поверхні |
Можливі значення:
|
|
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | 30 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАСІЧНИК ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ |
525,00
UAH з ПДВ
|
525,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ПАСІЧНИК ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ #3184906476 |
Переможець |
525,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2024 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 09:03
|
договір 632.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 09:03
|