Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, які виникли унаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України, шляхом проведення робіт з поточного ремонту покрівлі в житловому будинку за адресою: вул. Мирна, 14, сел. Гостомель Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
944 614,84 UAH
UA-2024-10-04-003431-a ● e9cfd070481b4e46bdbb578c5e99291b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44825757 |
Вебсайт: | https://hostomel.com.ua |
Місцезнаходження: | 08290, Україна , Київська обл., Гостомель, вул. Свято-Покровська, будинок 125 |
Контактна особа: |
Катерина Бородкіна +380982596930 gostomeltender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 944 614,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 446,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді, які виникли унаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією російської федерації проти України, шляхом проведення робіт з поточного ремонту покрівлі в житловому будинку за адресою: вул. Мирна, 14, сел. Гостомель Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2024 11:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2024 11:00 |
Додаток 4 Документи переможця.docx | |
04 жовтня 2024 11:00 |
ТД Мирна 14.docx | |
04 жовтня 2024 11:00 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
04 жовтня 2024 11:00 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
04 жовтня 2024 11:00 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 10 жовтня 2024 22:38
Дата відповіді: 11 жовтня 2024 11:23
Добрий день! Шановний Замовник в своїх вимогах Ви вимагаєте надати копію діючих сертифікатів «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сертифікат ISO повинен бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності. На нашу думку це цілком дискримінаційна вимога направлена на цілеспрямоване звуження учасників закупівлі. Також вимога щодо надання технічних паспортів на орендовані актокран та навантажувач обмежує право учасника на залучення техніки відмінної від тієї що вказана у тендерній пропозиції. Отже, якщо учасник уклав договір на виконання послуг автокрана/навантажувача з підприємством яке має декілька одиниць такої техніки то не зможе залучити інший автокран/навантажувач, навіть у рази виникнення непередбачуваних поломок, що в свою чергу може призвести до ускладнень з дотримання строків виконання робіт. Окремо звертаємо увагу замовника на дефектний акт у якому не зазначено матеріал для виконання робіт, виробника матеріалів (металочерепиці, слухових вікон) та вимоги до них, не вказано демонтаж та розміри слухових вікон, розміри зонтів над витяжними каналами, що унеможливлює коректний розрахунок вартості. Враховуючи викладене та з метою усунення дискримінаційних вимог просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу увагу до Закупівлі. З приводу Вашого звернення повідомляємо наступне: Сертифікат «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) це стандарт, який являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров'я персоналу під час виконання робіт на об’єкті Замовника. Дана вимога не може бути дискрімінаційною оскільки мета Замовника -організація безпечних та здорових умов праці.
З приводу залученної техніки: Замовник у ТД визначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, у даній вимозі Замовник зазначає мінімальний набір техніки, яку Учасник має залучити для виконання робіт. У даному випадку це автокран та підіймач, але Замовник ні в якому разі не обмежує кількість залученої Учасником техніки, яку Учасник вважає за потрібне залучити на підставі права власності або договорів оренди, лізингу, надання послуг. Враховуючи викладене дана вимога не є дискримінаційною.
З приводу дефектного акту: Замовником була розроблена та затверджена кошторисна документація, яка отримала позитивну експертну оцінку. А отже Замовник вважає, що даних вказаних у Додатку 2 до ТД достатніми для визначення розрахунку вартості робіт. Окрім цього сканована копія ЗКР, Дефектного акту та Експертної оцінки (позитивної) опублікована у плані до закупівлі у вільному доступі. Також Учасник за для коректного розрахунку вартості може здійснити огляд обсягів робіт самостійно, приїхавши на об’єкт Замовника.»
З приводу залученної техніки: Замовник у ТД визначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, у даній вимозі Замовник зазначає мінімальний набір техніки, яку Учасник має залучити для виконання робіт. У даному випадку це автокран та підіймач, але Замовник ні в якому разі не обмежує кількість залученої Учасником техніки, яку Учасник вважає за потрібне залучити на підставі права власності або договорів оренди, лізингу, надання послуг. Враховуючи викладене дана вимога не є дискримінаційною.
З приводу дефектного акту: Замовником була розроблена та затверджена кошторисна документація, яка отримала позитивну експертну оцінку. А отже Замовник вважає, що даних вказаних у Додатку 2 до ТД достатніми для визначення розрахунку вартості робіт. Окрім цього сканована копія ЗКР, Дефектного акту та Експертної оцінки (позитивної) опублікована у плані до закупівлі у вільному доступі. Також Учасник за для коректного розрахунку вартості може здійснити огляд обсягів робіт самостійно, приїхавши на об’єкт Замовника.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович |
840 979,00
UAH з ПДВ
|
840 979,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович #3525516697 |
Переможець |
840 979,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2024 12:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 жовтня 2024 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2024 13:10
|
Договір 311.pdf | укладений |
04 листопада 2024 13:10
|